کسب و کار فروش و بازاریابی

بررسی استراتژی های بازاریابی ایرانسل

Strategy_bazaryabi_Irancell

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی استراتژی های بازاریابی ایرانسل”

بررسی استراتژی های بازاریابی ایرانسل

اسلاید 1: تهیه و تنظیمافشین چایچی نصرتیبررسی استراتژی های بازاریابی

اسلاید 2: استراتژی های بازاریابی

اسلاید 3: بازاریابی و هدف از آنبازاریابی و هدف از آن چیست ؟1- شناسایی نیازها2- ایجاد تفاوت3- برآورده سازی

اسلاید 4: گذری اجمالی بر بخش بندی بازار1- تعریف تقسیم بندی بازار2- اهمیت تقسیم بندی بازار3- مبانی تقسیم بندی بازار4- انتخاب بازارهای هدف5- تعیین آمیخته بازاریابی برای هر بخش بازار

اسلاید 5: ایرانسل و بخش بندی بازار1- مسابقات2- جشنواره ها3- قرع کشی ها4- مناطق تحت پوشش5- طرح ها و تعرفه ها 6- دیگر خدمات و محصولات طرح پرداخت ماهیانه طرح پیش پرداخت طرح پیام رسان طرح تشویقی رنگی طرح تشویقی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی سیم کارت هدیه ساعات خوش GPRS 2% اعتبار رایگان با شارژ رمز دار کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها بسته افزایشی GPRS فصلی مناسبتی شهرستانها رویدادی مناسبتیپیام کوتاه ویترین چند رسانه ای

اسلاید 6: استراتژی های بازاریابی در چرخه عمر محصولاستراتژی های مرحله ورود به بازاراستراتژی های مرحله رشداستراتژی های مرحله بلوغاستراتژی های مرحله ثبات و افول

اسلاید 7: استراتژی های مرحله ورود به بازاراستراتژی های پیشگامیاستراتژی های پیروشکستن قیمت بازار پخش گسترده و دسترسی آسان حذف بروکراسی اداری حذف محدودیت مالکیت سیم کارت تبلیغات حساب شده و موثر( جمعیت شناختی و جغرافیایی، روانشناختی و. )

اسلاید 8: استراتژی های مرحله رشد1- به منظور حفظ سهم بازار2- به منظور افزایش سهم بازار- استراتژی دفاع از موقعیت- استراتژی تهاجمی- استراتژی تمرکز- استراتژی حمله مستقیم- استراتژی محاصره- استراتژی توسعه بازار- استراتژی زنجیره عرضه

اسلاید 9: و استراتژی های مرحله رشد رشد / حفظ سهم بازار / استراتژی تمرکز ( طرح تشویقی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی ) رشد / افزایش سهم بازار / استراتژی حمله مستقیم ( سیم کارت هدیه ) ( 2% اعتبار رایگان با شارژ رمز دار ) ( کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها ) رشد / افزایش سهم بازار / استراتژی محاصره ( کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها ) رشد / افزایش سهم بازار / استراتژی توسعه بازار ( کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها )

اسلاید 10: استراتژی های مرحله بلوغ1- به منظور حفظ مزیت رقابتی ( بقاء )2- به منظور افزایش حجم فروش- استراتژی تمایز- استراتژی رهبری هزینه- استراتژی رضايت و وفاداري مشتري سابق- استراتژی نفوذ- استراتژی توسعه محصول- استراتژی رسوخ در بازارهای جهانی- استراتژی اعطای اجازه تولید

اسلاید 11: بلوغ / حفظ مزیت رقابتی و افزایش حجم فروش / استراتژی تمایز، وفاداری مشتری و استراتژی نفوذ ( طرح پرداخت ماهیانه ) ( طرح پیش پرداخت ) ( طرح پیام رسان ) ( طرح تشویقی رنگی ) ( طرح تشویقی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی ) ( سیم کارت هدیه ) ( ساعات خوش GPRS ) ( 2% اعتبار رایگان با شارژ رمز دار ) استراتژی وفاداری مشتری، استراتژی نفوذ و توسعه محصول (کانون هواداران فوتبال و کانون هم دانشگاهی ها ) ( بسته افزایشی GPRS )و استراتژی های مرحله بلوغ

اسلاید 12: استراتژی های مرحله ثبات و افول1- استراتژی سود نهایی3- استراتژی حفظ2- استراتژی خروج از صنعت4- استراتژی باقی ماندن5- استراتژی ادغام6- استراتژی چرخش بازار7- استراتژی چرخش محصول

اسلاید 13: منابع:جستجو در وب و تحلیل مسابقات، جشنواره ها، قرعه کشی ها و طرح ها و تعرفه های موجود و ارائه شده در سایت { شبکه } ایرانسل برپایه مطالعات انجام شده.

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید