علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

بررسی تنش تسلیم بعضی از فلزات

monhaniye_feshare_tanesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی تنش تسلیم بعضی از فلزات”

بررسی تنش تسلیم بعضی از فلزات

اسلاید 1: فولاد سازه‌ای یک نمونه از موادی است که رفتار الاستیک-پلاستیک غیریکنواخت، پلاستیک یکنواخت: نوع IV از خود نشان می‌دهند. در این مواد انتقال از تغییر شکل الاستیک به پلاستیک بصورت کاملاً مشخص است. در این مواد پس از تسلیم (تسلیم بالایی) به دلیل آزاد شدن قفل‌های لومر-کاترل و تشکیل نوارهای لودر تنش تا میزان تسلیم پایینی کاهش می‌یابد.

اسلاید 2: منحنی تنش-کرنش مهندسی یک فولاد سازه‌ای

اسلاید 3: آلومینیوم یک نمونه از موادی است که رفتار الاستیک-پلاستیک یکنواخت: نوع II از خود نشان می‌دهند. در این مواد مرز مشخصی بین ناحیهٔ تغییر شکل الاستیک و تغییر شکل پلاستیک وجود ندارد. در این مواد از قرارداد تسلیم برای تعیین تنش تسلیم استفاده می‌شود. تنش تسلیم بطور قراردادی تنشی است که در آن کرنش پلاستیکی برابر با «کرنش قرارداد تسلیم» در نمونه به وجود بیاید

اسلاید 4: نمودار تنش-کرنش مهندسی آلومینیوم

اسلاید 5: در سیالات پلاستیک بینگهام و هرشل-بالکلی تنش برشی بحرانی که باعث آغاز شارش می‌شود، تنش تسلیم نامیده می‌شود. بطور قراردادی تنشی که باعث به وجود آمدن سرعت برشی ۳ دور در دقیقه شود، تنش تسلیم در نظر گرفته می‌شود.

اسلاید 6: نمودار تنش برشی - سرعت برشی سیالات نیوتنی و پلاستیک بینگهام

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید