سایر سایر

بررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهید رجایی و راهکارهای مواجهه با آن ها

hale_moshkele_terafiki_dar_banader

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهید رجایی و راهکارهای مواجهه با آن ها”

بررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهید رجایی و راهکارهای مواجهه با آن ها

اسلاید 1: بررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهانویسنده : مهدی رسـتگاریکارشناس عملیات بندری شرکت تایدواتر خاورمیانهمدرس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی و سازمان بنادر و دریانوردیچالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباس

اسلاید 2:

اسلاید 3: بررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاچالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباساهمیت راهبردی بخش بنادر در سطح ملی نقش حیاتی بنادر به عنوان گره وصل کننده کشور به نظام اقتصاد جهانی،مجرای عبور جریان تجارت بین الملل و نقطه اتصال به شبکه حمل و نقل جهانی سرمایه گذاری کلان ملی در ده سال اخیر در توسعه بخش بنادر کشور با توجه به اهمیت راهبردی این بخشاهمیت ویژه مجتمع بندری شهیدرجایی در میان دوازده بندر تجاری اصلی کشور

اسلاید 4: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسمجتمع بندری شهید رجایی : نگاهی به حال و آیندهنقش حیاتی مجتمع بندری شهیدرجایی به عنوان شاهرگ حیاتی اقتصاد کشورهدفگذاری برای تبدیل مجتمع بندری شهیدرجایی به بندر کانونی در محیط فوق العاده رقابتی بنادر حوزه خلیج فارس تا سال 1391افزایش عملی ظرفیت ، توان عملیاتی و حجم عملیات این بندر به بیش از دو برابر در طی دو سال اخیرانتشار خبرهای حاکی از توسعه ظرفیت و توان عملیاتی این بندر به دو برابر مقدار کنونی در طی یک تا دو سال آیندهبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 5: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهادر چنین شرایطی افزایش حجم و تنوع جریانهای ترافیکی ، حوادث و سوانح ناشی از آنها ، و عدم توسعه سامانه های مدیریت ترافیکی در محدوده و حریم مجتمع بندری شهیدرجایی تبدیل به یک چالش حیاتی برای ابقا و توسعه بندر شده است.

اسلاید 6: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاعلل پیکربند چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجاییاین علل را می توان در هفت حوزه زیر مقوله بندی نمود:تلقی صنعتی از ترافیک بندری منطقه بندی و ناحیه بندی ترافیک و تمایز رویکردهای مدیریت ترافیکتوسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت هاسامانه راه آهنمسائل انسانیناوگان حمل و نقل جاده ایاصالت بهره وری

اسلاید 7: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه اول - برخورد صنعتی با ترافیک بندریکارکرد بندر به منزله بستر تمرکز واحدهای تولید خدمات بندری، حمل و نقلی و لجستیکی جریان یافتن ترافیک در بندر با هدف تولید خدمات در محیط بندر لزوم تلقی ترافیک جاری در بندر به عنوان «ترافیک صنعتی» و تمایز آن از ترافیک شهری و جاده ایلزوم طراحی و تنظیم ترافیک بندری در راستای مصالح عمومی، الزامات قانونی و مقتضیات صنعت و با اهداف تسهیل تولید خدمات و ارتقای کیفیت در آنها ، تامین ایمنی و امنیت، مدیریت انرژی، و پیشگیری از آلودگی

اسلاید 8: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه اول - برخورد صنعتی با ترافیک بندری (ادامه)اساسی ترین راهبردها در این زمینه عبارتند از : تعریف و به اجرا گذاشتن مقررات ویژه ترافیک صنعتی ارائه برنامه های مدیریت ترافیک (شامل برنامه های اجرایی تنظیم ترافیک در شرایط عادی و اضطراری)آرایش و تجهیز مسیرهای ترافیکی با اهداف صنعتی یادشده

اسلاید 9: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه دوم–منطقه بندی و ناحیه بندی ترافیک و تمایز رویکردهای ترافیکیقائل شدن به تمایز جریان های ترافیک و رویکردهای مدیریت آنها در محدوده بندر با حدود خارجی حریم بندرتمایز ترافیک پایانه ای از ترافیک بین پایانه ای در محدوده بندرتعیین و تشخیص متولی اصلی مدیریت ترافیک و حدود اختیارات وی در مناطق ترافیکیشناسایی طرف های ذینفع مدیریت ترافیک و تعیین الگوی مشارکت آنها در این عرصه ناحیه بندی مناطق ترافیکی از جهت تمرکز ترافیک ، تسهیلات و زیرساخت ها؛ نرخ تردد؛ ماهیت جریان های ترافیکی و سایر عوامل

اسلاید 10: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه سوم– توسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت ها (حریم خارجی بندر )و برقرار نبودن تناسب لازم بین توسعه شبکه راه های منتهی به بندر شهیدرجایی با حجم ترافیک گذرکننده (متشکل از جریان های حمل و نقل جاده ای، سفرهای کاری، ترددهای محلی، سفرها و حمل و نقل بین شهری) از آن در شرایط فعلیسیر پرشتاب توسعه فیزیکی بندر شهیدرجایی و چند برابر شدن حجم ترافیک تاشی از افزایش حجم عملیات و جریان های ترافیکی جانبی آن در طی دو سال آیندهافزایش تردد در محور جاده ای منتهی به بندر به دلیل جابجایی پایانه حمل بار بندرعباس به نزدیکی مجتمع بندری شهیدرجایی افزایش حجم ترافیک در اثر توسعه عمومی مرکز و غرب استان هرمزگان

اسلاید 11: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه سوم– توسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت ها (حریم بیرونی بندر )افزایش سرعت در اثر فشردگی ،نرخ و شتاب بالای جریان ترافیکی عبورکننده و علل روانی در این جاده محدودیت اکید در تعریض جاده به دلیل استقرار مراکز صنعتی و نظامی در جوار آنآثار نامطلوب ورود روستاها و اماکن تجاری واقع در مسیر در حریم قانونی جاده نابسامانی شدید در هنگام انسداد جاده به دلیل شرایط جوی، حوادث جاده ای و یا هر دلیل دیگرازدحام ترافیکی در اثر تجمع وسائط نقلیه دیزل در پمپ گازوئیل این محور جاده ای

اسلاید 12: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبرآیند این عوامل به افزایش ازدحام ، حوادث جاده ای و تاخیر وتوقف در این محور جاده ای می انجامد. جاده کوتاهی که با احتساب جریان اقتصادی کالا و مسافر ، استقرار بندر مراکز صنعتی و پایگاه های نظامی در شمار راهبردی ترین محورهای جاده ای کشور است. بررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 13: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه سوم– توسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت ها (حریم بیرونی بندری )ازجمله راهکارهای اساسی برای رفع چالش ترافیک در جاده منتهی به بندر شهیدرجایی:احداث آزادراه شهیدرجایی در حدفاصل بندر شهیدرجایی و سه راه تازیان (مصوب)اصلاح نقاط حادثه خیز و/یا پرازدحام و رفع گلوگاه ها در این محور جاده ای ایجاد مرکز مدیریت ترافیک و بهره برداری از سامانه ها و فناوری های نوین پایش، کنترل و اطلاعات راه در این محورافزایش کنترل انتظامی پلیس راهور بر ترافیک این محور جاده ای

اسلاید 14: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه سوم– توسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت ها (محدوده بندری)عدم توسعه متوازن شریان های اصلی ترافیکی بندر با توسعه ظرفیت و رشد حجم عملیات آنموانع و مشکلات موجود برای توسعه این شریان ها و گلوگاه های ناگزیر موجود در آنهافراوانی نقاط حادثه خیز در سطح پایانه ها و مسیرهای بین پایانه ای توسعه نیافتگی مسیرهای ترافیکی در اراضی جدیدالاحداث بندرمشکلات درب های ورود و خروج پایانه ها و بندر

اسلاید 15: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهابا توجه به محل احداث پایانه های دریایی در مجتمع بندری شهیدرجایی بافت تسهیلات از شمال به جنوب تراکم بیشتری یافته و متعاقبا مسیرهای ترافیکی مستقر در اماکن جنوبی این بندر نیز بار ترافیکی بیشتری پیدا می کنند. این در حالی است که تراکم زیرساخت ها در این اماکن، وجود گلوگاه های ناگزیر، و ضعف در آینده نگری طرح های توسعه بندر امکان رشد پایاپای جریان ترافیک با رشد ظرفیت و عملیات در مبادی و مقاصد این مسیرها از میان برده است.

اسلاید 16: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسحوزه سوم– توسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت ها(محدوده بندری)بسیاری از نقاط حادثه خیز در مسیرهای ترافیکی پایانه ای و بین پایانه ای از شیوه های قابل رفع هستند:تغییر جانمایی اجزای راه/پایانهوضع و اعمال مقررات ترافیکی تسریع تکمیل مسیرهای ترافیکی( به خصوص در نواحی جدیدالاحداث مانند اراضی 200 هکتاری)صرف بخشی از هزینه های آشکار و پنهان حوادث ترافیکی و خسارات و ضایعات انسانی ناشی ازآنها برای رفع نقاط حادثه خیز و پیشگیری از وقوع آنهابررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 17: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه چهارم– سامانه راه آهنسامانه راه آهن جایگزین مورد ترجیح بر سامانه حمل و نقل جاده ای است:فراهم بودن اتصال ریلی بندر شهیدرجایی به اکثر مرزها و شهرهای بزرگ کشورسبک شدن ترافیک جاده ای و حمل چندین واحد حمل تحت یک پنجره عملیاتیکاهش چشمگیر ریسک های عملیات حمل و نقل و تخلیه و بارگیری کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی، مصرف سوخت و آلایندگی جوی ناشی از حمل و نقلمزیت در آمایش سرزمین نسبت به حمل و نقل جاده ای

اسلاید 18: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسحوزه چهارم– سامانه راه آهناما برای تحول تفکر جاده ای در حمل و نقل باید:شبکه ریلی بندر شهیدرجایی توسعه یابدسرعت سیر ناوگان ریلی افزایش پیدا نماید مسیرهای بازگشت خطوط راه آهن به تکمیل رسد.توجه بیشتر مسئولان راه آهن کشور به حمل و نقل ریلی کالابررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 19: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسفرهنگ ترافیک و به خصوص گرایش به خودکامگیاعتماد به مهارت رانندگی و سهل انگاری در برقراری ایمنیدشواری کار و تکراری بودن شرایط و وظایف در آنکمبود تسهیلات رفاهی برای نیروهای انسانیخستگی، کاهش هوشیاری و حساسیت و فرسودگی به مرور زمانمعماری محیط ترافیک در محدوده بندربررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاآموزش و اطلاع رسانی فرهنگی برای ترویج فرهنگ ترافیک در عین اِعمال مجدّانه مقرراتالزام به اجرای آموزش های ایمنی موثر برای رانندگانتسهیل در شرایط و مدت کار و بهبود در طراحی محیط و وظایف کاری تا حد ممکنافزایش سطح ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی در محدوده و حریم بندر حذف عواملی چون روزمرگی و تنش در محیط کار توسعه فضای سبزحوزه پنجممسائل انسانی عمومیراهکارها

اسلاید 20: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاکمبود نیروی انسانی واجد صلاحیتافزایش توقعات در بازار نیروی انسانیافزایش احتمال ورود رانندگان غیر مجاز به ناوگان پایانه ایالگوی محاسبه عملکرد راننده بر اساس تعداد دفعات حمل و صرفنظر از مقولاتی چون ایمنی و نگهداری از تجهیزات در آنمسائل انسانی مختص حمل پایانه ایاهتمام بر مهارت آموزی برای برگرداندن تعادل عرضه و تقاضا در این بخش از بازار کاراجرای برنامه های انگیزش شغلیبه کار بستن روش های کنترل اداری در مدیریت منابع انسانیاجرای برنامه های حفظ و ارتقای سلامت رانندگانبازنگری در الگوی محاسبه عملکرد رانندگانراهـکارها

اسلاید 21: مسائل انسانی مختص حمل و نقل جاده ایآثار الگوی خود-مالکی(مانندافزایش توقعات، قدرت چانه زنی، گرفتاری های مالی،و همفزایی آن با عواملی چون سبک خاص زندگی، گرفتاری احتمالی به آفات اجتماعی و... ) بر تقویت گرایش به خودکامگی فعالیت بیش از حد مجاز در طی ساعات شبانه روزشتاب در عین خستگی برای به پایان رساندن/ شروع سفر جاده ایتمایل به گریز از شرایط اقلیمی بخش های جنوبی استان هرمزگانچالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاراهـکارهاآموزش و اطلاع رسانی فرهنگی تقویت و ترغیب بنگاه های باربری برای توسعه ناوگان خود و حرکت از سوی الگوی خود-مالک به سوی الگوی بنگاه-مالکافزایش کنترل مستقیم و غیرمستقیم جاده ای بر تردد ناوگان حمل و نقلتامین رفاه و ایجاد جاذبه های تفریحی در استان هرمزگان برای کاستن از شتاب ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا در عین ترویج گردشگری

اسلاید 22: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه ششم– ناوگان حمل و نقل جاده ایورود روزانه حدود 5000 دستگاه وسیله نقلیه سنگین حمل کننده محمولات جاده ای بندر به و خروج تقریبا همین تعداد از این وسایط از این بندرقرار گرفتن حدود ده درصد از این تعداد کشنده ها در شمار وسایط نقلیه در شمار وسایط فوق فرسودهقرار گرفتن بخش بزرگ و در حال رشدی از این ناوگان در شمار وسایط نقلیه غیر ایمن و ناکارآمد چینی بالا بودن میانگین سنی بخش نسبتا کارآمدتر ناوگان حمل و نقل و فرسوده تلقی شدن بخش اعظم این ناوگان از دید استانداردهای جهانی

اسلاید 23: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسحوزه ششم– ناوگان حمل و نقل جاده ایتشکیل سطح بالایی از ریسک در حمل و نقل کالا و مسافر در محدوده و حریم بندر افزایش حوادث ترافیکی و ضایعات انسانی و خسا رات ناشی از آنها در خارج و داخل بندر بالا رفتن خرابی های وسایط نقلیه و افزایش توقفات و تاخیرات ناشی از آنها در جریان ترافیکی اتلاف منابع انرژی و آلایندگی بیشتر هوا در وسایط نقلیه ناکارآمد و/یا فرسودهلزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور با وسایط نقلیه ایمن و کارآمدبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 24: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه ششم– ناوگان حمل پایانه ایروی آوردن بندر شهیدرجایی و پایانه داران بزرگ آن به خرید و بهره برداری از کشنده های پایانه ای در ناوگان حمل پایانه ای و بین پایانه ای بندرقابلیت های ویژه کشنده های پایانه ای برای کارکردهای ترافیک پایانه ای نسبت به کشنده های جاده ای(ابعاد کوچک تر، قدرت مانور بالاتر،مصرف سوخت پایین ،محدودیت سرعت، آلایندگی کمتر و... )متمایز شدن ناوگان حمل پایانه ای از ناوگان حمل و نقل جاده ایلزوم تشویق و ترغیب همه پایانه داران برای استفاده از این گونه کشنده ها در ناوگان حمل پایانه ای در چهارچوب قوانین و مقررات کشور

اسلاید 25: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه هفتم– اصالت بهره وریبرنامه ریزیفراهم آمدن بستر روانسازی، کنترل و کاهش ترافیک در نتیجه طراحی و اجرای موثر فرایند برنامه ریزی در فرایند تولید بندری لزوم طراحی سامانه هماهنگی با مشتریان برای نظام دهی به قرارهای پایانه و بندر و ایجاد پنجره عملیاتی برای آنهالزوم بکارگیری زیر سامانه تعیین خط مشی اعزام کشنده در سامانه عملیات بندر (POS) و سامانه عملیات پایانه (TOS)

اسلاید 26: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه هفتم– اصالت بهره وریتوان تجهیزاتی و انسانیفراهم آمدن بستر روانسازی ترافیک با افزایش توان تجهیزاتی و انسانی در عملیات بندریلزوم توجه به نقش تعیین کننده مزیت عملیاتی تجهیزات در جنب تعداد کمّی آنهالزوم توجه به نقش تعیین کننده مزیت دانشی نیروی انسانی متخصص/ماهر نسبت به نیروی انسانی غیر ماهر لزوم توجه به برقرار بودن تناسب بین منابع انسانی و تجهیزات

اسلاید 27: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسحوزه هفتم– اصالت بهره وریزیرساخت اطلاعاتی (Infostructure)بستری نظام مند برای پشتیبانی تولید ، آرایش دهی ، ثبت و ذخیره سازی ، انتقال، بازیابی و احیانا پردازش سودمند داده ها و اطلاعات در کل مجموعه تولید خدمات بندری است.به واسطه آن امکان اجرای بسیاری از تراکنش های اسنادی و کارهای عملیاتی را بدون الزام به حضور فیزیکی و فعالیت حضوری افراد در محل آنها فراهم می شود.بدین ترتیب موجب حذف بسیاری از موارد تردد و درنگ افراد ذینفع در بندر شده و آثار قابل توجهی بر ترافیک واردشونده به بندر خواهد شدبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 28: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهاحوزه هفتم– اصالت بهره وریمدیریت فناوری با گرایش به اتوماسیون صنعتی خودکارسازی عملیات و تراکنش های تشکیل دهنده خدمات بندری با تکیه بر اصول استانداردسازی و تلفیق و بکارگیری مجموعه ای از فناوری های نشات گرفته از علومی نظیر اندازه گیری و ابزار دقیق ، کنترل فرآیندهای صنعتی ، علوم اطلاعات و ارتباطات، طراحی سیستم ها و سایر علوم فراهم امدن مزایایی چون کاهش مداخله انسانی و کم شدن موارد اشتباه و تخلف انسانی؛ افزایش اتکاپذیری، سرعت، دقت و صحت در برنامه ریزی، اجرا و کنترل تراکنشها و عملیات؛ کاهش قابل توجه هزینه های تولید؛ افزایش قابلیت تولید تمام وقت با رفع محدودیت های عملی منابع انسانی؛ و افزایش قابلیت تولید بهنگام خدمات بندری

اسلاید 29: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهانتیجه گیریسرمایه گذاری کلان جمهوری اسلامی ایران در مجتمع بندری شهیدرجایی به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین بندر کشور و لزوم تحقق اهداف وضع شده برای این بندر سرنوشت ساز بودن برهه زمانی کنونی از جهت ارتقای سهم و نفوذ بندر شهیدرجایی در بازار بنادر منطقهعدم توسعه متوازن سامانه های پشتیبانی و جریان دهی ترافیک در محدوده بندر شهیدرجایی در همگامی با طرح توسعه این بندر تبدیل این موضوع به گلوگاه تولید خدمات بندری و یکی از موانع اصلی تحقق اهداف بخش بنادر کشور در مجتمع بندری شهیدرجایی

اسلاید 30: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسنتیجه گیری( ادامه)طرح علل پیکربند چالش ترافیک در هفت مقوله « برخورد صنعتی با ترافیک بندری » ، « لزوم منطقه بندی و ناحیه بندی ترافیک و تمایز جریان های ترافیکی در محدوده و حریم مجتمع بندری شهیدرجایی » ، « توسعه و بهسازی تسهیلات و زیرساخت ها» ، « سامانه راه آهن» ، « مسائل انسانی» ، « ناوگان حمل و نقل جاده ای» و « اصالت بهره وری» و ارائه راهکار برای رفع این علل یا کنترل آثار آنها در مقاله حاضرآثار برهم کنشی و همفزایی های مسائل مطرح در این هفت مقوله و لزوم اتخاذ رویکردی جامع و منسجم در چاره اندیشی برای آنهالزوم لحاظ جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مجموعه راهکارهای مورد طرحلزوم همکاری بین بخشی و بین دستگاهی در امر چاره اندیشی و اهتمام و مشارکت کلیه طرف های ذینفع در رفع این چالشلزوم تحلیل و چاره اندیشی مسائل، پیامدها و راهکارهای آنها در سطوح محلی، ملی و منطقه ایتاثیر و تاثر متقابل آن بر تنزل سطح توسعه بندر و اهمیت عامل زمان در آنلزوم حفظ سرعت عمل در چاره اندیشی و راهکاریابی برای مسائل مطرح در ذیل این چالش و اجرائیات آنبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنها

اسلاید 31: چالش ها و راهکارهای ترافیکی فراروی بندر شهید رجائی ، تیرماه 89 ، بندر عباسبررسی علل چالش ترافیک در مجتمع بندری شهیدرجایی و راهکارهای مواجهه با آنهابا سپاس از هــمراهی شما

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید