علوم مهندسی معماری و عمران

بررسی محدودیت‌های پیمانکار در برخی مفاد شرایط عمومی پیمان

mahdoodiathaye-paymankar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
مبنای کارهای عمرانی عمدتا بردو رکن اساسی شرایط عمومی پیمان و فهارس بها متکی است. موافقتنامه و شرایط عمومی پیمان نشریه ۴۳۱۱که حدود چهل سال پیش برای نخستین بار تدوین گردید وتاکنون دچار تغییرات فراوانی شده است، به عنوان مرجعی برای قضاوتها و راهنمایی هایی بین کارفرمایان و پیمانکاران بوده که وجود نواقص و ابهاماتی در ضوابط نشریه، باعث وارد آمدن خسارت به منابع و منافع ملی و تاخیر در اتمام پرو ژه ها و همچنین منجر به ضرر پیمانکاران گردیده است. برخی از موارد مانند کمبود نیروی انسانی و مصالح، مشکلات مالی و ضعف در مدیریت در میان کشورها مشترک بوده و لذا حل و فصل این مشکلات دغدغه ای عمومی است.این پژوهش به طور کلی به بررسی نواقص موجود در مفاد ۱۶و۱۸و۱۹و۲۲و۲۹و۳۰و۵۲ می پردازد و سعی دارد با بررسی دقیق موضوعات راهکارهای لازم مقتضی رادر جهت اصلاح و بازنگری آتی شرایط عمومی پیمان در اختیار قرار دهد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
825 بازدید, 29 دانلود

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی محدودیت‌های پیمانکار در برخی مفاد شرایط عمومی پیمان”

بررسی محدودیت‌های پیمانکار در برخی مفاد شرایط عمومی پیمان

اسلاید 1: تهیه کننده: امیر آشیانی موضوع(پودمان خودرو)

اسلاید 2: نقش خودرو در زندگی امروزیآیا تا به حال به نقش خودرو در زندگی فکر کرده اید؟ آیا می دانید در حدود هفده میلیون خودرو در کشور تردد می کند؟ سرعت بالای زندگی انسانِ امروزی و نیاز او به وسیله ای برای تردد سریع تر و راحت تر باعث گردیده، خودرو به عنوان جزئی انکارناپذیر ازجامعه تبدیل شود. هر سال میلیون ها خودرو در جهان تولید می شود و بخش اعظمی از سوخت فسیلی توسط خودرو ها مصرف می شود. لذا شناخت خودرو و استفاده صحیح از آن می تواند کمک زیادی به اقتصاد خانواده و کشور نماید.معرفی قسمت های مختلف خودروخودرو مجموعه ای از چندین سیستم مختلف است که با نظم خاص کنار هم قرار گرفته و هدف معینی را دنبال می کنند. درشکل صفحه بعد بخش های اصلی یک خودرو نشان داده شده است.

اسلاید 3: (بدنه خودرو)(سیستم مولد قدرت)(سیستم ایمنی)(سیستم ترمز)(سیستم انتقال قدرت)(شاسی خودرو)(سیستم تعلیق)(سیستم الکترونیکی)(سیستم فرمان)

اسلاید 4: دفترچۀ راهنمای استفاده و نگه داری از خودرومعمولاً وقتی وسیلهٔ جدیدی برای خود تهیه می کنید، همراه آن دفترچه ای برای راهنمایی شما وجود دارد، که لازم است قبل از استفاده، ابتدا دفترچهٔ آن را مطالعه کنید. خودرو نیز به عنوان یک وسیلهٔ نقلیه دارای دفترچهٔ راهنمایی است که برای آگاهی از نحوهٔ استفادهٔ بهینه از خودرو تهیه شده و حاوی نکات مهم ایمنی، نحوه عملکرد و نگه داری آن است.دفترچهٔ راهنما به کاربران کمک می کند که به راحتی از خودرو استفاده نمایند و با رعایت و انجام دستور العمل های نگه داری آن، ضمن افزایش طول عمر کاربری خودرو، موجب حفاظت از خودرو و سرنشینان آن و کاهش مصرف سوخت می شود.

اسلاید 5: الف - معرفی خودرو و بخش های مختلف آنب - روش استفادۀ صحیح از بخش های مختلف خودروج - دستورالعمل های نگه داری از خودرود - اطلاعات فنی خودرو

اسلاید 6: بازدید های دوره ای خودروبه منظور افزایش طول عمر خودرو، کاهش استهلاک قطعات، جلوگیری از خرابی های ناگهانی و ایمنی راننده و سرنشینان، انجام بازدید های دوره ای در فواصل زمانی مشخص، لازم و ضروری است. قبل از انجام بازدید های دوره ای حتماً دفترچهٔ راهنمای استفاده و نگه داری از خودروی خود را مطالعه کنید، چرا که هر خودرویی دستورالعمل نگه داری و استفاده منحصر به فرد خود را دارد. در ادامه مهمترین بازدید های دوره ای خودرو آورده شده است.

اسلاید 7: بررسی سطح مایع خنک کنندۀ موتورسطح مایع خنک کنندهٔ موتور را به صورت دوره ای و براساس دستورالعمل دفترچهراهنمای خودرو کنترل کنید. روش بررسی سطح مایع خنک کنندهٔ موتور در شکل های زیرآمده است. در گروه خود، پس از ترسیمروندنمایِ فرایند بررسی سطح مایع خنک کنندهٔ موتورِ خودرو، تحت نظارت دبیر این کار را انجام دهید.الف- خودرو را خاموش کنید.مطمئن شوید ترمز دستی خودرو درحالت کشیده باشد.ب - درِ موتور خودرو را باز کنید واجازه دهید موتور خودروخنک شود. از پایین بودن دمای آب رادیاتور مطمئن شوید. پ - درِ رادیاتور را باز کنید.ت - برای این کار از دستکش نسوز یا پارچه استفاده کنید.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان