کسب و کار برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی استراتژیک پیشرفته

barnameh_riziye_esteratejhice_pishrafteh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه‌ریزی استراتژیک پیشرفته”

برنامه‌ریزی استراتژیک پیشرفته

اسلاید 1: برنامه‌ريزي استراتژيک پيشرفتهمدل و فرآيند کلان برنامه‌ريزي راهبردي سيستم های تجارت الکترونيک

اسلاید 2: مدل و فرآيند کلان برنامه‌ريزي راهبردي سيستم های تجارت الکترونيک

اسلاید 3: نمودار مفهومي تغيير وضعيت سيستم‌هاي فناوري اطلاعات سازمانيوضعيت موجودوضعيت آيندهمحيط فناوري IS/IT موجودمحيط فناوري IS/IT آيندهتغييرات سازمانيتغييرات فناوري اطلاعات سازمان(اهداف-راهبردها-اقدامات)محيط آينده سازمانمحيط فعلي سازمانتغييرات محيطيسازمان آيندهIS/IT سازمانسازمان موجودIS/IT سازمانافق برنامه ريزي

اسلاید 4: نمودار مفهومي تغيير وضعيت سيستم‌تجارت الکترونيک در سازمان هاي تجاريوضعيت موجودوضعيت آيندهفناوري IS/IT موجودفناوري IS/IT آيندهتغييرات سازمانيتغييرات فناوري اطلاعات سازمان(اهداف-راهبردها-اقدامات)محيط آينده سازمانمحيط فعلي سازمانتغييرات محيطيسازمان تجاري آيندهECS آيندهسازمان تجاري فعليECS فعليافق برنامه ريزي

اسلاید 5: مسئله راهبري سيستم تجارت الکترونيک در سازمان‌هاوضعيت عناصر و اجزاء محيط سيستم تجارت الکترونيک سازمان، در طول يک دوره زماني (و معمولا به طور مستمر) تغيير مي‌کند.در هر مقطع زماني سيستم تجارت الکترونيک ، بايد با محيط خود در تعادل باشد، تا بتواند توجيهي براي ادامه بکارگيري داشته باشد.

اسلاید 6: مسئله راهبري سيستم تجارت الکترونيک در سازمان‌هاسئوالات اساسي:معماري هر سيستم تجارت الکترونيک مشتمل بر چه اجزاء و مفاهيمي است؟چه ابعادي از سيستم تجارت الکترونيک سازمان را، بايد جهت حفظ کارايي آن در مقابل محيط، تغيير داد؟تغييرات در سيستم تجارت الکترونيک سازمان بايد چه اهدافي را دنبال نمايد؟براي توصيف وضعيت و عملکرد سيستم تجارت الکترونيک از چه شاخص‌هايي استفاده مي شود؟چه قواعد و جهت‌گيري‌هايي را بايد در روند ايجاد تغييرات در سيستم تجارت الکترونيک سازمان رعايت نمود؟چه اقدامات عملي، براي تغيير در سيستم تجارت الکترونيک سازمان بر اساس جهت‌گيري تعيين شده، بايد انجام داد؟

اسلاید 7: نمودار مفهومي تغيير وضعيت سيستم‌تجارت الکترونيک در سازمان هاي تجاريوضعيت موجودوضعيت آيندهفناوري IS/IT موجودفناوري IS/IT آيندهتغييرات سازمانيتغييرات فناوري اطلاعات سازمان(اهداف-راهبردها-اقدامات)محيط آينده سازمانمحيط فعلي سازمانتغييرات محيطيسازمان تجاري آيندهECS آيندهسازمان تجاري فعليECS فعليافق برنامه ريزي

اسلاید 8: عناصر اساسي در راهبري سيستم تجارت الکترونيک پيکره‌بندي و معماري سيستم تجارت الکترونيک وضع موجود پيکره‌بندي و معماري سيستم تجارت الکترونيک وضع آينده (چشم‌انداز) پيکره‌بندي و معماري سيستم تجارت الکترونيکمحيط سيستم تجارت الکترونيکوضع موجود محيط سيستم فناوري اطلاعات (اجزاء، پيکره‌بندي و ...)وضع آينده محيط سيستم فناوري اطلاعات (اجزاء، پيکره‌بندي و ...)مکانيزم و نحوه تعامل سيستم تجارت الکترونيک با محيطمکانيزم و نحوه تعامل در وضع موجودمکانيزم و نحوه تعامل در وضع آينده

اسلاید 9: عناصر اساسي در راهبري سيستم‌هاي تجارت الکترونيک (ادامه)تغييرات محيطي سيستم‌هاي تجارت الکترونيکروند تغييرات در اجزاء محيط تجارت الکترونيکسناريوهاي تغيير در محيط تجارت الکترونيکدوره (افق زماني) برنامه‌ريزي راهبردي سيستم تجارت الکترونيکتغييرات سيستم تجارت الکترونيکاهداف تغيير راهبردي سيستم تجارت الکترونيکاهداف عملکردي و وضعيتياهداف کمي و کيفياهداف کلي و جزئي

اسلاید 10: عناصر اساسي در راهبري سيستم‌هاي تجارت الکترونيک (ادامه)تغييرات سيستم تجارت الکترونيک(ادامه)راهبردهاي (استراتژي‌هاي) تغيير در سيستم تجارت الکترونيکطرح و برنامه جامع تغييرات در سيستم تجارت الکترونيک

اسلاید 11: مراحل کلي تجزيه و تحليل و برنامه‌ريزي راهبردي سيستم‌هاي تجارت الکترونيکشناخت ساختار دروني و معماري وضعيت موجود سيستم تجارت الکترونيکشناخت و تحليل اجزاء، ساختار و وضعيت موجود محيط سيستم تجارت الکترونيکشناخت و تحليل نحوه تعامل فعلي سيستم تجارت الکترونيک با محيطتحليل روند تغييرات محيط سيستم تجارت الکترونيک و افق برنامه‌ريزيپيش‌بيني وضعيت آينده محيط سيستم تجارت الکترونيک

اسلاید 12: مراحل کلي تجزيه و تحليل و برنامه‌ريزي راهبردي سيستم‌هاي تجارت الکترونيک تحليل نحوه تعامل آينده سيستم تجارت الکترونيک با محيطتعيين اهداف تغيير در سيستم تجارت الکترونيکطراحي و تدوين راهبردهاي تغييرات در سيستم تجارت الکترونيکتعيين معماري و ساختار آينده سيستم سيستم تجارت الکترونيکطراحي و تدوين برنامه جامع اقدامات براي تغيير سيستم تجارت الکترونيک

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید