برنامه استراتژیک معاونت آموزشی دانشگاه
اسلاید 1: برنامه استراتژیک معاونت آموزشی دانشگاه
اسلاید 2: رسالت (Mission) معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با بهره گیری از اعضای هیأت علمی و کارکنان شایسته و توانمند نسبت به تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و با انگیزه یادگیری مداوم به منظور رفع نیاز استان و کشور به نیروی ماهر و متخصص برای ایجاد، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه استانی و کشوری، اقدام می نماید. برای تحقق این امر توسعه کمی و کیفی آموزش جنبه های کیفی برنامه های آموزشی مورد توجه خاص بوده و دانشگاه در بهبود مداوم فرآیند آموزش از دیدگاههای اساتید و دانشجویان و کارکنان گروه پزشکی به عنوان سه رکن اساسی فرآیند آموزش بهره می گیرد. حاصل نهایی فرآیندهای آموزشی این دانشگاه دانش آموختگان متعهد، با انگیزه، توانمند و مشتاق خدمت به مردم می باشند.
اسلاید 3: دورنمای (Vision) معاونت آموزشیدانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در حوزه آموزشی، برآن است که تا سه سال دیگر از طریق تأمین و ارتقاء کمی و کیفی اعضای هیأت علمی و کارکنان در امر آموزش، توسعه و تأمین سایر منابع مورد نیاز آموزش با تکیه بر ارزشهای والای اسلامی و رعایت احترام و نوعدوستی و حس فداکاری، افرادی متعهد، با انگیزه و کارآمد و واجد دانش و مهارتهای کافی در راستای ارتقاء سلامت جامعه تربیت نموده و جزء ده دانشگاه برتر کشور بر اساس شاخصهای وزارت متبوع باشد.
اسلاید 4: ماتریس تحلیل جذابیت استراتژی (QSPM)معاونت آموزشی
اسلاید 5: تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis) تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM) معاونت آموزشی
اسلاید 6: تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis) تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM) معاونت آموزشی
اسلاید 7: تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis) تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM) معاونت آموزشی
اسلاید 8: تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis) تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM) معاونت آموزشی
اسلاید 9: تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis) تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM) معاونت آموزشی - استراتژيها (بعد از ادغام)
اسلاید 10: (S1 ) استراتژی: ارتقای کیفیت آموزش با تکیه بر توانمند سازی اعضای هیأت علمی و بکارگیری فن آوریها ی نوین آموزشی و مدیریتی
اسلاید 11: (S2) استراتژی:افزایش ضریب ماندگاری و رضایتمندی اعضای هیأت علمی
اسلاید 12: (S3 ) استراتژی: تقویت و توسعه مکانیسم های ارتقای اعضای هیأت علمی
اسلاید 13: (S4) استراتژی : ایجاد و توسعه دوره های مشترک در مقاطع دستیاری و تحصیلات تکمیلی با همکاری دانشگاههای همجوار و مبادلات علمی با دانشگاههای ایران و جهان
اسلاید 14: (S5 ) استراتژی: ایجاد عرصه آموزشی جامع برای تمامی رشته ها
اسلاید 15: (S6 ) استراتژی : بهره گیری از راهکارهای مشارکتی – حمایتی مردم و مسئولین (NGO) ها و سایر سازمانها در راستای تقویت و توسعه آموزش پزشکی
اسلاید 16: (S7 ) استراتژی : ایجاد زمینه های لازم برای مشارکت دانشجو در فرایند آموزش
اسلاید 17: (S8) استراتژی : ارتقاء بهره وری از منابع موجود کد هدفعنوان هدفپیش بینی شده در پایان برنامه 1386تحقق یافته O1شناسایی و استفاده از حداکثر 50% توانمندیهای اعضای هیأت علمی در زمینه های عمومی و تخصصی در خارج از دانشگاه تا پایان برنامه 50%20 -10 %O2شناسایی و استفاده از کلیه امکانات موجود به منظور درآمدزایی( سالن همایش، کلاسها، لابراتوار زبان) به نحوی که هر سال حداقل معادل 1/0% از بودجه آموزشی از این طریق تأمین شود 1/0 درصدکمتر از 1/0 درصدO3تجهیز و توسعه حداقل 50% از گروه ها و مراکز آموزشی جهت استفاده از تکنولوژیهای نوین آموزشی و کمک آموزشی (تجهیزات آموزشی، کامپیوتر(Visualizer) 50%بیش از 40% O4مشارکت فعال اعضای هیأت علمی جهت ارائه خدمات تشخیصی، آموزشی در آزمایشگاه رفرانس علوم پایه تا پایان برنامه 100%تحقق نیافته O5تا آخر برنامه نسبت استاد به دانشجو 8/1 برسد1 8 1 10O6تمامی واحدهای آموزشی پراکنده، در سایت پردیس مستقر شود( تا پایان برنامه)بطور کاملکاملاً تحقق نیافتهO7بهره وری از منابع موجود به نحوی که تا پایان برنامه کلیه واحدهای آموزشی، اصل هزینه – کارآیی را به اجرا درآورند100%کمتر از 40%
اسلاید 18: استراتژی: ایجاد و ارتقاء سیستم حمایت و بهره وری از دانش آموختگان دانشگاه کد: S9
اسلاید 19: استراتژی : پویا سازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه کد: S10
اسلاید 20: استراتژی : استمرار و تقویت طرح پرورش، حفظ و شکوفاسازی استعدادهای درخشان - کد S11
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.