صفحه 1:
برنامه استراتؤيك
معاونت آموزشی دانشگاه
صفحه 2:
eee oe Serre ات
اعضای هیأت علمی و م 0 ۳
انسانی ilgn acr ave و 0
كشور به نيروى ماهر و متخصص براى ايجاد» حفظ و ارتقاء سلامت جامعه
ا ا ا ا ا ا و ا
كم eae بودء وا دادش كياء ندر
Bie hr ا ا eee reer Naor
۳ 1 سم و pl ae
صفحه 3:
ای (تتنطل)) معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در حوزه آموزشتی» برآن
است که تا سه سال دیگر از طریق تأمین و ارتقاء کمی و کیفی اعضای هیأت
oe eee hone Re Sect rl S\N Tee ce ۱[
Ps SO en eee eT Sakon See DC ire Lt Sys aa
ee eee See nes ees ees kane oll
نت نمؤده و جزء ده دانشكاه ۱
صفحه 4:
See تس Bere ل
ro nm 000 porns War rere PR ee TH
۷ 1 0 Preyer ane re, IPI er aS
Peer ele ate
05 2 2111111 a 7
002 we ۱
ey CeCe be
استمرار و تقويت طرح برورشء حفظ و شيكوقاارَئَ استعدادهلى درخشان 0 2
و5 et tee Pee
— و توسعهآموزش بزشکی
ا 00 5
أورى از متابع موجود 1211010
ey ae re rear
00 0 Ree ere nee nee ery
Peers
صفحه 5:
(CBC
۳-۳
8
5 رحاس ساس ين
Beery eros eee? 0
A re eee ere ree) فد ف3و
هما Ce ee Od eee
ا 1۱ eS ی
26 عدم تناسب فرصت هاى شَغلى بأنيازهاى بازار كار با توانمتديها و تعداد دانش آموختكان 3.7 2 7.4
عدم برداخت يهنكام اعتبارات تخصيص باقته به آموزق
2827 ve ——
صفحه 6:
| 211010 Ite, ree IEE
12.2
10.0 18 5.6 Pere ered eee eee rey etsy
متا تعسوت 8
4 وجو فن آوری وروتهای وی در لورت 3 .۰ 2 108
وجودماده49قانون توس 65 13 845
حمایتهایمردمی ومسئولین از دنشگاه
a
توسعه و توجه بهعلوم پزشکی و آموزش آن در سلح جهان
era) 1252010010110 85 14 وه
see
صفحه 7:
نامطلوب بودن
آموزش
کمبود تعداد مقاطع تحصیلات تکمیلی
۱
031000 alee res eared
020000000000
ضعف در یکارگیری تکنیگهای مدیریتی در آموزش
0
ضعف ارتباطا
جمع كل
سا«
عا ا
7 ]يك
65 16 10.4
61 14 84
Be ات از زر
BB 14 7.7
Dy سس
لع
4.4
0
0
سس یی لت
بيع ب اعد ست
5.1
48
58.6
صفحه 8:
agai ia 68 للا ا er es
18.3 34 54 PE وود يات 2
15.6 34 46 ۱۳
| از ت۱۳
جمع کل
صفحه 9:
۱ ا ا ا eee ecrae aa ye 107
و٩ ا توسعه کمی آموزش با ایجاد رشته های جدید وارتفاء رشته های موجود
ye eee ses reer 0[
۱
ere ro ete ee
بهره گیری راهکارهای مشارکتی <حمایتی مردم و مسئولین و سایرسازمانها (6۵60 )و سایرسازمانها در واستای
نقویت و توسعه آموزش پزشکی
ابجاد و ار تناء سیستم حمایت و بهره وری از داتش آموختگان دانشگاه
este ean eee S|
روگ استموار و تفویت طرح پرورش, حفظ و شکوفاسازی استعدادهای د
صفحه 10:
10096 كروه هاى آموزشى در انتهاى برنامه داراى طرح درس و برنامه آموزشى مدون باشند soos
حداقل 9:70 اعضای هیأت علمی لاقل یک روش و تکنولوژیآموزشی نوین را در تدربس بکار بر 00%‘ تس
حداقل 50 پژوهش مرتبط با آموزش پزشکی انجام گید 30 5
_ و 1008 0%
or 008 eee ea Ne na ere rea Peles te ie cL.
| سس .6
غود ۱۳[
اب eed ۳ 0ج تا eared |
7 ا 000 3 3
و0 تا آغرسال 84 2100 کروه های آموزشی ارزیابیدرونی و بیرونی Ree 100% 0
0 3 =
صفحه 11:
1 3 01001111
0 و a
سس بن 9220000 تفاضا از تسهیلات جنبی رفاهی. 10 بیش از 80
حس كوه مكار كميته رفاء هيات علمى ) متل تلفن همراه. خودرو. كا
a
enn eee 1 ری
pene 0 2
صفحه 12:
100%
Be rer nen er re rea yer eie eater pes _—
cae Peer a le
Pe een vores 2
نسبت مربى به استاديار در يايان برنامه به 8630 كاهش يايد
صفحه 13:
1 ایجاد حداقل سه مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته علوم بای
305
ray 1 Pees SREP OME RRR EN ferent Ag 02 سس
ا >
Ros Dre etter ا Enema eer
اعزام شون و حداقل 5 استاد با تجربهجهت تدریس به ناه دغوت شوند
ra تحقق نيافته
صفحه 14:
۳9 =
سس سس
=
oo 3 3 3
:0 تجهیز و تقویت 0 0 Aa
© خانوار جود داشته باش
سس
a _ oe
nD . 3 0
تجهیز و تقوبت عرض متسب آموزش باللی برای دوره های کارورزی بنحوی که فضای مناسب تأمین.
a
وس
نگر حداقل برایرشته های.
صفحه 15:
کلبه دانشجوینبهداشت محیط و حرفه ای بیش از ٩:65 دوره ارموزی خود را در مراکز آموزشی خارج از ne 9
داشگ گرد
fe eae eee ere ere
ای 2000000 اكه
5-۳ a 55
eee ey ees ee cay ae
سيت a
3 100%
صفحه 16:
bie Recess ST er ee aS لدي
_
a
ee
Coton) ead ۳ عمتراز >
lita
00111101
تس 1ت
سس
صفحه 17:
“ = سح
35 =e ری ۹
مس و اوح
9 نک Sere Tyee ren pete ae ae Pe PCLT ee en ee eT}
eos ee
ی
1 |
3-005 00 rae NS kt ی
5-8 ما رت سس سر
Reece ee eee
fr
| ل ل ete ere ferred eee teehee
5 8 5 ۹ 0
Pave ere اا
Ae)
صفحه 18:
[ 1 10 Rear e eay arene eee Ren mere er renee oy
al 03
00 3 ۱ ry epee a eae ORO)
ی تسج
۳
صفحه 19:
ده
متناسب سازی تشکیلاتمرکز لمات با ماموریت های مرکز به مزا 100 3 3 100
02
۱ نذا
صفحه 20:
۱ 0 ” 46
aed
دوع 5 3 3
ا ee عضو دفتر
لس
o 3 3 32
ree oer ren ae
Ee ras
| للا ae ae alee
ین
ات ۱