کسب و کارگزارش‌های دولتیمدیریت و رهبریسایربرنامه‌ریزی

برنامه استراتژیک معاونت آموزشی دانشگاه

صفحه 1:
برنامه استراتؤيك معاونت آموزشی دانشگاه

صفحه 2:
‎eee oe Serre‏ ات اعضای هیأت علمی و م 0 ۳ ‏انسانی ‎ilgn acr ave‏ و 0 كشور به نيروى ماهر و متخصص براى ايجاد» حفظ و ارتقاء سلامت جامعه ا ا ا ا ا ا و ا كم ‎eae‏ بودء وا دادش كياء ندر ‎Bie hr ‏ا ا‎ eee reer Naor ۳ 1 ‏سم و‎ pl ae ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
ای (تتنطل)) معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در حوزه آموزشتی» برآن است که تا سه سال دیگر از طریق تأمین و ارتقاء کمی و کیفی اعضای هیأت ‎oe eee hone Re Sect rl S\N Tee ce‏ ۱[ ‎Ps SO en eee eT Sakon See DC ire Lt Sys aa‏ ‎ee eee See nes ees ees kane oll‏ نت نمؤده و جزء ده دانشكاه ۱

صفحه 4:
See ‏تس‎ Bere ‏ل‎ ‎ro nm 000 porns War rere PR ee TH ۷ 1 0 Preyer ane re, IPI er aS Peer ele ate 05 2 2111111 a 7 002 we ۱ ey CeCe be استمرار و تقويت طرح برورشء حفظ و شيكوقاارَئَ استعدادهلى درخشان 0 2 و5 ‎et tee Pee‏ — و توسعهآموزش بزشکی ا 00 5 أورى از متابع موجود 1211010 ‎ey ae re rear‏ 00 0 Ree ere nee nee ery Peers

صفحه 5:
(CBC ۳-۳ 8 5 رحاس ساس ين ‎Beery eros eee?‏ 0 ‎A re eee ere ree)‏ فد ف3و هما ‎Ce ee Od eee‏ ا 1۱ ‎eS‏ ی 26 عدم تناسب فرصت هاى شَغلى بأنيازهاى بازار كار با توانمتديها و تعداد دانش آموختكان 3.7 2 7.4 عدم برداخت يهنكام اعتبارات تخصيص باقته به آموزق 2827 ve ——

صفحه 6:
| 211010 Ite, ree IEE 12.2 10.0 18 5.6 Pere ered eee eee rey etsy متا تعسوت 8 4 وجو فن آوری وروتهای وی در لورت 3 .۰ 2 108 وجودماده49قانون توس 65 13 845 حمایتهایمردمی ومسئولین از دنشگاه ‎a‏ توسعه و توجه بهعلوم پزشکی و آموزش آن در سلح جهان ‎era)‏ 1252010010110 85 14 وه ‎see

صفحه 7:
نامطلوب بودن آموزش کمبود تعداد مقاطع تحصیلات تکمیلی ۱ 031000 alee res eared 020000000000 ضعف در یکارگیری تکنیگهای مدیریتی در آموزش 0 ضعف ارتباطا جمع كل سا« عا ا 7 ]يك 65 16 10.4 61 14 84 ‎Be‏ ات از زر ‎BB‏ 14 7.7 ‎Dy‏ سس لع 4.4 0 0 سس یی لت بيع ب اعد ست 5.1 48 58.6

صفحه 8:
agai ia 68 ‏للا ا‎ er es 18.3 34 54 PE ‏وود يات‎ 2 15.6 34 46 ۱۳ | از ت۱۳ جمع کل

صفحه 9:
۱ ‏ا ا ا‎ eee ecrae aa ye 107 و٩‏ ا توسعه کمی آموزش با ایجاد رشته های جدید وارتفاء رشته های موجود ‎ye eee ses reer‏ 0[ ۱ ‎ere ro ete ee‏ بهره گیری راهکارهای مشارکتی <حمایتی مردم و مسئولین و سایرسازمانها (6۵60 )و سایرسازمانها در واستای نقویت و توسعه آموزش پزشکی ابجاد و ار تناء سیستم حمایت و بهره وری از داتش آموختگان دانشگاه ‎este ean eee S|‏ روگ استموار و تفویت طرح پرورش, حفظ و شکوفاسازی استعدادهای د

صفحه 10:
10096 كروه هاى آموزشى در انتهاى برنامه داراى طرح درس و برنامه آموزشى مدون باشند ‎soos‏ ‏حداقل 9:70 اعضای هیأت علمی لاقل یک روش و تکنولوژیآموزشی نوین را در تدربس بکار بر 00%‘ تس حداقل 50 پژوهش مرتبط با آموزش پزشکی انجام گید 30 5 _ و 1008 0% ‎or 008 eee ea Ne na ere rea Peles te ie cL.‏ | سس .6 غود ۱۳[ اب ‎eed‏ ۳ 0ج تا ‎eared‏ | 7 ا 000 3 3 و0 تا آغرسال 84 2100 کروه های آموزشی ارزیابیدرونی و بیرونی ‎Ree‏ 100% 0 0 3 =

صفحه 11:
1 3 01001111 0 ‏و‎ a سس بن 9220000 تفاضا از تسهیلات جنبی رفاهی. 10 بیش از 80 حس كوه مكار كميته رفاء هيات علمى ) متل تلفن همراه. خودرو. كا ‎a‏ ‎enn eee‏ 1 ری ‎pene‏ 0 2 ‎

صفحه 12:
100% Be rer nen er re rea yer eie eater pes _— cae Peer a le Pe een vores 2 نسبت مربى به استاديار در يايان برنامه به 8630 كاهش يايد

صفحه 13:
1 ایجاد حداقل سه مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته علوم بای 305 ray 1 Pees SREP OME RRR EN ferent Ag 02 ‏سس‎ ‏ا‎ > Ros Dre etter ‏ا‎ Enema eer ‏اعزام شون و حداقل 5 استاد با تجربهجهت تدریس به ناه دغوت شوند‎ ‎ra‏ تحقق نيافته ‎

صفحه 14:
۳9 = سس سس = ‎oo 3 3 3‏ :0 تجهیز و تقویت 0 0 ‎Aa‏ ‏© خانوار جود داشته باش سس ‎a _ oe‏ ‎nD‏ . 3 0 تجهیز و تقوبت عرض متسب آموزش باللی برای دوره های کارورزی بنحوی که فضای مناسب تأمین. ‎a‏ ‏وس ‏نگر حداقل برایرشته های.

صفحه 15:
کلبه دانشجوینبهداشت محیط و حرفه ای بیش از ‎٩:65‏ دوره ارموزی خود را در مراکز آموزشی خارج از ‎ne‏ 9 داشگ گرد fe eae eee ere ere ای 2000000 اكه 5-۳ a 55 eee ey ees ee cay ae ‏سيت‎ a 3 100%

صفحه 16:
‎bie Recess ST er ee aS‏ لدي _ ‎a‏ ‎ee‏ ‎Coton) ead‏ ۳ عمتراز > ‎ ‎lita ‎00111101 ‏تس 1ت ‏سس

صفحه 17:
“ = ‏سح‎ ‎35 =e ‏ری‎ ۹ ‏مس و اوح‎ 9 ‏نک‎ Sere Tyee ren pete ae ae Pe PCLT ee en ee eT} eos ee ‏ی‎ ‎1 | 3-005 00 rae NS kt ‏ی‎ ‎5-8 ‏ما رت سس سر‎ Reece ee eee fr | ‏ل ل‎ ete ere ferred eee teehee 5 8 5 ۹ 0 Pave ere ‏اا‎ ‎Ae)

صفحه 18:
[ 1 10 Rear e eay arene eee Ren mere er renee oy al 03 00 3 ۱ ry epee a eae ORO) ی تسج ۳

صفحه 19:
ده متناسب سازی تشکیلاتمرکز لمات با ماموریت های مرکز به مزا 100 3 3 100 02 ۱ نذا

صفحه 20:
۱ 0 ” 46 ‎aed‏ ‏دوع 5 3 3 ا ‎ee‏ عضو دفتر لس ‎o‏ 3 3 32 ree oer ren ae Ee ras | ‏للا‎ ae ae alee ‏ین‎ ات ۱

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان