berand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برند”

برند

اسلاید 1: شرکت lloyd’s tec.

اسلاید 2: برند چیست؟

اسلاید 3: برند چیست؟ذهن ها نمیشناسند مگر به تمایزتصویر ذهنیدرگیری ذهنیشناخت محصولاز طریق:ویژگیهای استنباطی ، دانش، گرایش  و تعهد  

اسلاید 4: نام و نشان تجارینام ها و نشان های تجاری شامل:کلمات (شامل اسامی افراد) حروفاعداد اجزای تصویری و ترکیبی از رنگهاکه معانی  متمایزی در ذهنیت ذینفعان تداعی می کند  

اسلاید 5: تصویر ذهنی و جایگاه سازی رنگ در برندهاقرمز رنگ خون و آتش است؛ با جنگ، قدرت، استحکام، شور و اشتیاق، عشق و آرزو در ارتباط است.مثال Red Bull , Coca Cola , McDonalds

اسلاید 6: پارامتر های قانونیبر اساس قوانین سازمان تجارت جهانی WTO و سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO ،تعدادی مشخصه برای ایجاد وحدت رویه در جهان وضع شده است که مهم ترین آنها عبارتند از : ℗ :که نشان دهنده یک اختراع (Patent) ثبت شده است. © :که نشان دهنده محفوظ بودن حق کپی رایت (Copy Right) برای صاحب آن است. ® : که نشان دهنده یک علامت تجاری ثبت شده (Registered) است.

اسلاید 7: ارزش برند خود را میدانید؟؟دارایی های نامشهود بسیار با ارزشند و برند هر سازمان از ارزشمندترین آنهاست که کمتر کسی نیز آنرا درک کرده است. تعیین ارزش برند به نحوی که موثق باشد کار گرانقدریست

اسلاید 8:

اسلاید 9: چگونه باید برند خود را برتری دهیم؟پرفسور ادوارد دمینگ:اگر میخواهید چیزی را مدیریت نمایید اول باید آن را تحت کنترل داشته باشید و اگر می خواهید چیزی را تحت کنترل داشته باشید باید آن را اندازه گیری کنیم

اسلاید 10: رویکردهای رایج اندازه گیری ارزش برند روش داموداران روش اینتربرند (یا فایننشال ورد)روش هولیهان و ...

اسلاید 11: چرا استاندارد؟اختلافی که در انتشار گزارش سالانه ارزش یکصد برند برتر دنیا در سال 2008 میلادی به وجود آمد، سازمان جهانی استاندارد ISO را برآن داشت تا برای ارزش گذاری برند، یک مدل جهانی و استاندارد بین المللی توصیف و طراحی کند . پس از دو سال تلاش متخصصان و کارشناسان این حوزه، استاندارد ISO10668 تدوین و تبیین شد و به عنوان راهنمای ارزش گذاری برند معیار بررسی و رتبه بندی قرار گرفت.

اسلاید 12: Brand valuation based on 12ارزش گذاری برند مبتنی برISO 10668:2010

اسلاید 13: 10668:2010 Brand valuation SYSTEM — Requirements for monetary brand valuationایزو 10668 توسط کمیته پروژه ISO/PC 231 مدیریت انرژی تهیه گشته است.جنبه های مالی، رفتاری و قانونی

اسلاید 14: انواع دارایی دارایی مشهود نقدینگی املاک و مستغلات موجودی کالا و محصول ... دارایی نامشهود دانش اطلاعات برند ...14

اسلاید 15: ورودیهای ضروری ارزش گذاری جنبه های قانونی ارزیابی حمایت قانونی حقوق قانونیمالکیت تعیین حقوق قانونی حقوق قانونی از طریق ثبت حقوق قانونی یا حقوق بالقوه قانونی یا هردو، ناشی از استفاده پارامترهای قانونی موثر بر برند جمع آوری و استفاده از داده ها و فرضیات کلی15

اسلاید 16: رویکردها و روشهای ارزیابی رویکرد درآمد تعیین جریان های نقدی روش صرفه قیمت روش صرفه حجم روش تقسیم درآمد روش درآمدهای مازاد چند دوره ای روش جریان نقدی تفاضلی روش تقویت حق امتیاز16

اسلاید 17: چرخه عمر17

اسلاید 18: انتخاب با شماستدر دنیای برندسازی و بازاریابی کسانی پیروز هستند که بیشتر از دیگران و بهتر از آنان قاعده ­ها و اصول این مفاهیم را با روش­های تازه­ تر اجرا کردند امروزه دیگر عملکرد گذشته ضامن موفقیت در آینده نیست و حتی برندهای باثبات نیز برای حفظ موقعیت خود باید تلاش کنند.

اسلاید 19: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنجایگاه اجتماعیکارکنانرهبری بازارمقاومت بیشتر در شرایط بحرانیوفاداریسیاسیمحصولات و بازارهای دیگرسود آوری

اسلاید 20: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنبرند جایگاه اجتماعی صاحبانش را ارتقاء میدهد

اسلاید 21: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنبرند باعث ایجاد شادی و رضایت شغلی در نزد کارمندان میگرددو باعث میگردد تا بهترینها متقاضی عضویت در سازمان باشند

اسلاید 22: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنبرند بودنموجب میگردد تا رهبری بازار را بدست گیریدو سلیقه های جدید را شما به وجودآورید.

اسلاید 23: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنمقاومت بیشتر در شرایط بحرانی در شرایط سخت و بحرانی اقتصادیبرند ها همچنان برنده اند.با اتکا بر وفاداری مشتریانشان

اسلاید 24: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنسیاسیبرند های بزرگ بر سیاست کشور ها سایه افکندند

اسلاید 25: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنمحصولات و بازارهای دیگر

اسلاید 26: تاثیرات دریافت گواهینامه10668 و برند شدنسود آوری:قیمت محصول شما = با قیمت تمام شده + حاشیه سود+قیمت مارک و برند بودن شما

اسلاید 27: آکادمی لویدز تک ایرانشما میتوانید انتخاب اول مشتریان باشیدشما میتوانید آرزو شویدشما میتوانید قیمت محصولاتتان را افزایش دهیدو...اگر اراده کنید ؛ ثابت قدم باشیدو آگاهانه قدم بردارید!

اسلاید 28: جهان متعلق به دانایان است28

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید