کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت برند – Brand Management

17-Brand-Management

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت برند – Brand Management”

مدیریت برند – Brand Management

اسلاید 1: مدیریت برندBrand ManagementMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمدیریت برندنوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجرا موضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: فرآیند حفظ، بهبود و حمایت از نام تجاری که بدین وسیله نتایج مثبتی برای آن نام بهمراه آورد. مدیریت برند وجوه مختلفی مانند هزینه ، رضایتمندی مشتری، عرضه در فروشگاه و رقابت را شامل می‌شود. مدیریت برند برپایه بازاریابی بنا نهاده شده‌است اما بر نام تجاری و اینکه چگونه می‌تواند برای مشتری مطلوب بماند، تمرکز دارد.مدیریت برند شامل طرح یک وعده، به اجرا در‌آوردن آن وعده و سپس حفظ و پاسداشت آن وعده است. این کار مستلزم تعریف برند، کسب موقعیت برای برند و عرضه برند است. مدیریت برند هنر خلق و زنده نگه‌داشتن یک نام تجاری است.مدیریت برند با داشتن دانش و آگاهی کامل از اصطلاحی به نام تجاری آغاز می‌گردد و شامل قولی است که به مشتری داده می‌شود (قولی که اگر به آن عمل نشود باعث عدم رضایت مشتری می‌گردد). مدیریت برند چیزی جز هنر ایجاد و حفظ نام تجاری نیست. نام تجاری باعث می‌گردد تا مشتریان به یک کسب‌و‌کار متعهد گردند. مدیریت برند شامل مدیریت ویژگی‌های محسوس و نامحسوس نام تجاری است.ویژگی‌های محسوس(ملموس): خود محصول، قیمت، بسته بندی و غیره‌ است.ویژگی‌های نامحسوس (غیر ملموس): تجربه مشتریان در مورد خدمات نامحسوس، شامل ارتباط عاطفی با محصول / خدمت می‌باشد.مدیران برند باید درک کنند که پاسخ مناسب آنها، منوط به نحوه اعمال قابلیتهای جدید و گزینه‌های ارائه شده بوده و کنش‌های آنان بر نیروهایی که به آن پاسخ می‌دهند تاثیر می‌گذارد. این عوامل اصلی به شرح ذیل عبارتند از:۱٫.جهانی‌سازی رقابت و گشایش بازارهای بیشتر ۲٫.اتحادهای استراتژیک۳٫.همکاری بارقبا۴٫.طراحی محصولات برای کسب اقبال عمومی، رشد بازارهای آزاد۵٫ .تاثیر تغییر تکنولوژی6٫ .خلاقیت محصول7٫.همگرائی بازار محصول8٫.رقابت مبتنی برزمان9٫.گزینش بهترین مصرف کنندگان10٫اشغال فروشگاه گوشه ذهن11٫.توسعه شهرت برای ابتکار12٫.سیکل کوتاه‌تر تحقق سفارش13٫.سفارش‌سازی انبوه

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبرندسازیBranding مزایامدیریت و توسعه‌ی برند، ایجاد و تقویت برند، حفظ و توسعه‌ی برند، جذب و نگه‌داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه‌های بازاریابی، فروش و برندینگ تقویت برند و سرمایه‌گذاری بر روی آن برنامه‌ریزی مالی و بودجه‌بندی هوشمندانه در راستای توسعه‌ی برند از مزیتهای اصلی مدیریت مناسب برند می‌باشد.کاربردهامدیریت نام تجاری زمینه کاربرد روشهای بازاریابی به یک محصول خاص، خط محصول، و یا نام تجاری است.

اسلاید 5: معایبهشت اشتباه بزرگ درمدیریت برند:1- عدم تعهد مدیر: برندهایی با عملکرد ضعیف فاقد حمایت مدیریت ارشد می‌باشد.آنها توصیف‌کننده عملیات خدمت خود می‌باشد، اما ارائه‌گر هیچ ارزش افزوده‌ای برای مشتری نمی‌باشد.آنها دارای کم‌نفوذی برای کسب وکار تلقی می‌شوند که هیچ جائی بین یک‌سوم و دوسوم دارائی‌های کل بنگاه ندارند. این بدان معناست که کسب‌وکار‌هایی که فاقد حمایت مدیر ارشد از برند می‌باشند، ناکام خواهد‌ماند. آنها به مشتریان دلیلی برای خرید ارائه نمی‌کنند و مزیت رقابتی دربرابر رقیب از خود نشان نمی‌دهند. ندرتا هدف، تصمیم به خرید است. حتی در قراردادهای کسب‌وکار، افزایش ریسک خرید یک تامین‌کننده، برای بیشتر خریدارنی که به برندهای قوی دربازار خود رو می‌آورند بسیار بالاست.2- برند یک نام نیست : برندشما یک بیرق یا علامت یا مزیت برای مشتری نیست. برندهای بسیاری، نام خودرا بدون هیچ مزیتی برای مشتریان تغییر می‌دهند. تغییر یک نام برند باید تغییری بنیادین و پایدار درنحوه عملکرد کسب‌وکار شما باشدنه یک عنوان ساده.3- ضمینه برند خیلی دور از حوزه فعالیت اصلی : این فرض ساده‌انگارانه است که ایجاد ضمائم برند اضافی، هزینه پایین و ریسک کمی برای بهبود کسب‌وکار دارد . حقیقت این است که هزینه بالاتر و تمرکز ضعیف مدیریت، به این معناست که بسیاری ازبرند یا برندهای فرعی برای حداکثر‌سازی فرصت است.4- نادیده‌گرفتن عصر دیجیتال: مدیریت برند مدرن از تکنیک‌های کنترل مدیریت به سمت تکنیک‌های تاثیرگذاری و همکاری حرکت کرده است. این مستلزم شفافیت بازبودن وحضور فعال دربین مخاطبان است.5- تسخیر شدن به وسیله بازار: با یافتن یک برند قوی جالب است که هجمه‌پذیری آن مفروض دانسته شده و تغییرات بازار نباید نادیده گرفته شود.درحالیکه مهم است که دربازار تغییر چندان سریعی نداشته باشید اما مصیبت آور است که ورودیهای جدید را نادیده گرفته وسلائق متغیر مشتری را نبینیم.

اسلاید 6: معایب6- برندهای جوان سردرگم هستند: تغییر بسیار در برند نه فقط مشتریان ر ا سردرگم می‌کند، بلکه برای کسب‌وکار نیز به شدت ناکاراست. برندهای ضعیف به محلی‌سازی بسیار بدون تقویت مبنای برند کمک می‌کند. این بدان معناست که یک برند می‌تواند معنای متفاوتی را برای مخاطبین متنوع حفظ کند.7- ناتوانی در بررسی بازگشت سرمایه برند خود : تمامی تلاشهای بازاریابی یا مشتریان شما سودآور نیستند. بسیاری از بازاریابان نمی‌توانند پیوند سختی بین تلاشهای بازاریابی برند ایجاد نمایند. هزینه دستیابی به مشتری و حفظ آن و بازگشت سرمایه مطرح است. این امر منجر به حفظ مشتریان غیر سودآور بسیار یا مشتریانی می‌شود که ارزش برند شما را از بین می‌برند.اسامی محصول همیشه خوب عمل نمی‌کنند. جهان برند‌سازی پر از لاشه‌های برندهای موفق در یک بازار است که نتوانستند درزمان صادرات به کشوری دیگر محصولی خوب ارائه کنند یا حتی در جائی به مردم آن کشور اهانت کرده اند.8- شما نمی‌توانید همه چیز را به همه بدهید : شما نمی‌توانید از جانب همه پذیرفته شوید. شجاع باشید و مخاطب هدف خود را انتخاب کنید. بسیاری از کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا مشتریان بسیاری را هدف‌گیری نمایند، زیرا باور دارند محصول آنها جهان شمول است.

اسلاید 7: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 8: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان