کسب و کار مدیریت و رهبری

بهره وری چگونه است و کارایی و اثربخشی چیست؟

bahreh-vri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهره وری چگونه است و کارایی و اثربخشی چیست؟”

بهره وری چگونه است و کارایی و اثربخشی چیست؟

اسلاید 1: بهره وریتلاش برای بهره وری بالاتر ، تلاش برای زندگی بهتر است

اسلاید 2: بهره وری؟ واژه بهره وري براي نخستين بار به وسيله ي فرانسواكنه ، رياضيدان و اقتصادان طرفدار مكتب فيزيوكراسي (حكومت طبيعت ) به كار برده شد . در سال 1883 فرانسوي ديگري به نام ليتره بهره وري را دانش و فن توليد تعريف كرد .در سال 1950 سازمان همكاري اقتصادي اروپا به طور رسمي بهره وري را چنين تعريف كرد :بهره وري حاصل كسري است كه از تقسيم مقدار يا ارزش محصول بر مقدار يا ارزش يكي از عوامل توليد بدست مي آيد. بدين لحاظ مي توان از بهره وری سرمايه ، مواد اوليه و نيروي كار صحبت كرد .

اسلاید 3: بهره وري عبارت است از نسبت ستانده به يكي از عوامل توليد ( زمين ، سرمايه ، نيروي كار و مديريت سازمان بين المللي كار :

اسلاید 4: کوشش های افتصادی انسان همیشه و همواره معطوف به آن بوده است که حداکثر نتیجه را از حداقل تلاش ها و امکانات به دست آورد. درعصر ما آنچه بیش از همه چیز نه تنها بر عرصه اقتصاد که در همه مواردی که اساس تعاملات داخلی و بین اللمللی را تشکیل میدهد

اسلاید 5: رقابت و افزایش قدرت طلبی وسلطه بر بازارهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و......می باشد و آنهایی در این مسیر موفق بوده اند که با در نظر گرفتن تمام جوانب امرتوانسته اند از امکانات موجود با انتخاب بهترین متدها بالاترین ارزش افزوده را ایجادو نهایت نتیجه را بگیرند.

اسلاید 6: نه تنها در سطح بین الملل که اگر این مطلب رادر مجموعه چند شرکت یا سازمان کوچک در نظر بگیریم خواهیم دید آنهایی موفق ترند که با در نظر گرفتن بی نهایت به عنوان هدف و استفاده بهینه از امکانات موجود توانسته- اند بازار حیطه فعالیت خود را قبضه کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید