پزشکی و سلامت بیماری‌ها

بیماری پارکینسون

Parkinsons Disease

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیماری پارکینسون”

بیماری پارکینسون

اسلاید 1: موضوع: بیماری پارکینسون (Parkinsons Disease)

اسلاید 2: مقدمه:بیماری پارکینسون پس از آلزایمر معمول ترین بیماری مخرب اعصاب به شمار می رود.این بیماری یکی از بیماری های نورولوژیکی می باشد که فرد مبتلا به تدریج توانایی جسمی و روحی خود را از دست می دهد و در افراد بالای 50 سال اتفاق می افتد.بیماری پارکینسون(Parkinssons Disease) یا pd توسط دانشمند بریتانیایی به نام دکتر پارکینسون در سال 1817 کشف شد. این دانشمند این بیماری را فلج لرزان نامید اما در اصل تمامی افراد مبتلا به این بیماری لرزش ندارند.

اسلاید 3: مکانیزم:درون ساقه مغز بخشی به نام جسم سیاه وجود دارد که در تنظیم حرکات بدن نقش دارد. در این بیماری سلول های موجود در جسم سیاه ساخت دوپامین را متوقف می کنند و در نتیجه میزان دوپامین کاهش می یابد. با از بین رفتن سلول های ترشح کننده دوپامین، مغز پیام های لازم در مورد چگونگی حرکت و زمان حرکت را دریافت نمی کند و به این ترتیب باعث از بین رفتن کنترل حرکات بدن می شود.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید