کسب و کار مدیریت و رهبری

تئوری مدیریت پیشرفته (استعاره های جدید)

modiriyate_pishrafte_esteare_haye_jadid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تئوری مدیریت پیشرفته (استعاره های جدید)”

تئوری مدیریت پیشرفته (استعاره های جدید)

اسلاید 1: 91/11/291 تئوری مدیریت پیشرفته دانشگاه یزد استعاره های جدید استاد: آقای دکتر دموریسید محمد عربخانم کاشفی نیا دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی یزد زمستان1391

اسلاید 2: نظریه استعاره های سازمان از دیدگاه مورگان استعاره های سازمانیاستعاره ماشیناستعاره موجود زنده استعاره فرهنگاستعاره پرده نقاشی 91/11/29

اسلاید 3: استعاره های سازمان3استعاره از طریق مطرح کردن نوعی همانندی بین دو پدیده ای که شما نمی توانید به طورطبیعی آنها را معادل فرض کنید،شما را به کشف نقاط مشترک بین پدیده مورد بررسی و پدیده ای که بهتر آن را می شناسید تشویق میکند.91/11/29

اسلاید 4: استعاره های نظریه سازمان491/11/29

اسلاید 5: نکته 5در زمینه استعاره سازمان به مثابه موجود زنده،درک و تایید این نکته که گونه های مختلف سازمان ها با محیط های مختلف سازگار میشوند،به ایجاد تفکر اقتضایی در میان نظریه پردازان کمک کرد.بدین ترتیب،تنها یک«بهترین شیوه سازماندهی»وجودندارد که برای همه سازمان ها بخوبی و به طور مساوی به کارآید.

اسلاید 6: محدودیت های درک استعاره ای6یکی ازمهمترین محدودیت های استعاره نادیده گرفتن تفاوت های بین دو پدیده است.برای مثال: استعاره ماشین متکی به شباهت های بین ماشین ها و سازمان ها و نادیده گرفتن جنبه های انسانی سازماندهی نظیر احساس ونمادگرایی است.محدودیت های استعاره های نظریه سازمان دلالت بر آن دارد که هیچ کدام از آنها به تنهایی درک مکفی فراهم نمی کنند که دانش سازمانی بر آن بنا شود.با وجود این هر کدام از استعاره ها درکی القا کرده اند که در نظریه سازمان حاضر نقش داشته است.91/11/29

اسلاید 7: 91/11/297استعاره های جدید مدیریت : در کل معانی استعاره(metaphor ) عبارت از تشبیه کردن و به عاریت گرفتن سخن و سخن پوشیده و غیر صریح است و استعاره سازمانی شامل یافتن تشابه بین پدیده های طبیعی وموضوعات سازمانی است.امروزه بحث استعاره های جدید سازمانی در محافل مدیریتی ایران نیز دنبال می شود و بدین منظور کنفرانس هایی نیز برگزار گردیده است که یکی از این کنفرانس هاکنفرانس استعاره هاي جديد مديريت است گه در سال 1385در دانشگاه آزادشيراز برگزار شد. برخی از استعاره هایی که در مدیریت امروز مطرح گردیده است شامل استعاره: مدیریت معنوی ،سازمان های شبدری،سازمان های ضربانی،سازمان های دو چهره،سازمان های موش خرمایی،سازمان های آفتاب پرست ، مدیریت انتگرالی و مدیریت کوانتومی است

اسلاید 8: 91/11/298مدیریت کوانتومیquantum management  یکی از استعاره های جدید مدیریتی است که در آن دو بحث صلاحیت و نفوذ بسیار اهمیت دارد.هدف از مدیریت کوانتومی افزایش میزان اثر بخشی و توان مدیران و کارکنان سازمان است.راهبرد های که بدین منظور در مدیریت کوانتومی استفاده می شود شامل تشکیل گروه های خود گردان،ارائه بازخورد وسیع به مدیران و کارکنان که باعث پیشگیری از اشتباهات هزینه زا برای سازمان شود و افزایش میزان یادگیری در سازمان است

اسلاید 9: 91/11/299مدیریت انتگرالی (Integration Management)  انتگرال اجزای بسیار ریز را کنار هم گذاشته و یک کل معنادار را ایجاد می کند. در مدیریت انتگرالی یا یکپارچه سازی  مدیر با یک برنامه ریزی منسجم ایده های خود را با رفتار و گفتاری مناسب به افراد تفهیم می کند، انتظارات را بر می شمرد و برای رسیدن به اهداف مورد نظر با توجه به پتانسیل ها از افراد کمک می خواهد. در مدیریت انتگرالی به همه افراد بهاء داده می شود. مدیریت انتگرالی در حقیقت یکی از مفاهیم اصلی بحث در حیطه فناوری اطلاعات می باشد که از طریق داده ها، یکپارچه سازی مفروضات، رویدادها و فرآینها به اهداف تعیین شده در این رشته از علم نزدیک است. معایب مدیریت یکپارچه سازی یا انتگرالی: 1) مهارت و تجربه ی زیادی لازم دارد. 2) دانش روانشناختی و جامعه شناسی بالایی را مطلبد. 3) نیاز به صبر، درایت، اراده و پشتکار بالای دارد .

اسلاید 10: 91/11/2910سازمان آفتاب پرست: سازمان آفتاب پرست پنج ویژگی برجسته دارد :  1) نرمش پذیری زیاد  2) تعهد نسبت به فرد  3) استفاده بیشتر و بهتر از گروه  4)حفظ و ایجاد قابلیت های بارز نیرومند  5) تنوع طلبی نکاتی در مورد سازمان آفتاب پرست: سازمان آفتاب پرست برای آموزش و پیشرفت کارکنان مبادرت به سرمایه گذاری هنگفت خواهد کرد . به خصوص برای کسانی که هسته بنیادین آن را تشکیل می دهند .       روز به روز نقش گروه ها در انجام امور سازمان برجسته تر می شود      وجود گروه خود مختار ( Self Directed) و خود گردان ( Self Managed) در درون سازمان نرمش پذیر به مثابه عضله سازمان است.

اسلاید 11: 91/11/2911    اعضاء گروه ممکن است عضو یک گروه ، سپس گروه دیگر و یا بطور همزمان عضو چندین گروه باشند . گروه ها نیز به اقتضای کار تغییر می کنند .     مبرم ترین نیاز سازمان فردا ، مهارت های ارتباطی است .     دیگر مشتریان دنبال این نیستند که ما قسمتی از مشکل آنها را رفع کنیم ، بلکه از ما انتظار دارند که مسائل و مشکلات آنها را یکپارچه ببینیم و راه حل جامع برای آنها پیدا کنیم .     بزرگترین سد در برابر تحول و بزرگترین مانع در مسیر موفقیت هر سازمان در درون همان سازمان قرار دارد برای دگرگون کردن هر سازمان اول باید از رفتارها شروع کرد و به خصوص ایجاد رفتار سر مشق در مدیران بسیار پر اهمیت است .     نمونه واقعی سازمان پیشگام قرن بیست و یکم هنوز به وجود نیامده است .

اسلاید 12: 91/11/2912سازمان و مدیریت شبدری (Shamrock Organization and Management) شبدر نشان ملی ایرلند و گیاه کوچکی است که به هر یک از ساقه هایش سه برگ چسبیده است. چالز هندی(Handy) آن را به گونه ای نمادین به کار می گیرد تا این نکته را روشن سازد که سازمان امروزی از سه گروه تشکیل شده است. گروه هایی که انتظارات متفاوت داشته و شیوه مدیریت بر آنها نیز متفاوت بوده: نخستین برگ شبدر: نشان دهنده کارکنان اصلی است که آنها را هسته متخصص می نامند. (افراد صاحب صلاحیت، متخصصان، تکنسین ها و مدیران در این گروه قرار دارند( برگ دوم شبدر: افراد بیرون سازمان هستند. که مدیریت برای کارهای خسته کننده از نیروی بیرونی استفاده می کند. (پیمانکاران و ... جزو این گرو قرار دارند( برگ سوم شبدر: نیروی کار انعطاف پذیر یا کلیه کارگران پاره وقت و موقتی را شامل می شود. این گروه تعهد گروه هسته ای را ندارند

اسلاید 13: 91/11/2913مدیریت مهرورز(Endearment Management)  یکی از استعاره های هزاره سوم می باشد که واژه هایی نظیر عشق، علاقه، محبت، شادی، احساس، تعهد و احترام در آن مورد توجه قرار می گیرد. فلسفه مدیریت مهرورز برگرفته از روابط احساسی و محبت آمیز میان مادر و فرزند گرفته شده است. و مدیر مهرورز در مرحله ای از رشد شرکت، کارمندان و مشتریان را بسیار مورد توجه و محبت قرار می دهد تا آنجا که بدینوسیله در آنها احساس تعهد اخلاقی، محبت و احترام درونی نسبت به مدیر و شرکت ایجاد می نماید. استعاره مدیریت مهرورز به عنوان ابزار قدرتمندی جهت دستیابی به اهداف عالی سازمان و مسئولیت های اجتماعی در اختیار مدیران امروزی قرار گرفته است تا در محیط رقابتی با پرورش کارمندان اشتیاق، متعهد و وفادار و برخورداری از مشتریان علاقمند به موفقیت ماندگار نایل شوند. مدیر مهرورز با در نظر گرفتن نیازهای احساسی و رفتاری پرسنل و فرآگیران آنها را به خود باوری و احساس ارزشمند بودن می رساند

اسلاید 14: 91/11/2914مدیریت معنوی (Spiritual Management) مدیریت معنوی مدیریت است که به جای مادی گرایی، جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح کیفی مدیریت، به یکی از استعاره های جدید مدیریت در هزاره سوم به نام مدیریت معنوی که به حق نوید بخش زندگی بهتر و مدیریت بهتر برای همه انسانهاست، نیازمند است. در اینجا منظور از معنویت نیروی زندگی بخش است. و طبق این استعاره می توان جنبه ی معنوی مدیریت را یاد داد و یاد گرفت. معنویت بعنوان وسیله ای برای تقویت رشته یا دانش علمی است. معنویت از طریق ایجاد یک تصور از انسانی ایده آل در ذهن ایجاد می شود

اسلاید 15: 91/11/2915مها رتهای کوا نتومیشروع قرن 21 را می توان از نظر فناوری عصر کو انتوم نا مید. را یانه ها، اینترنت، بار کد خوانها و جراحی های لیزری تنها چند نمونه از پیا مدهای جدید و نو آوریهای نظریه فیزیک قرن بیستم هستند کهمکا نیک کو انتومی ( QUANTUM MECHANICS ) نا میده می شوند. اگر چه تیلور مدیریت علمی را در آ مریکا انتشار داد، نو شته های فا یول در ارو پا مجموعه ای از مهارتهای مدیریتی که هما هنگ با جهان مکا نیکی تیلور بود، ایجاد کرد.فا یول این مها رتها را به عنوان برنامه ریزی، سا زماندهی، هدایت و کنترل نا مید و اگر چه میتنز برگ، اعتبار این مها رتهای مدیریتی را 30 سال بعد به چالش کشید، کتابهای مدیریتی و کسب وکار قرن 21 به توصیف و شرح آنها و مدیران به اتکا به آنها ادامه دادند. امروزه در جهان پیچیده و پر از تغییرات مستمر، این مها رتها به سرعت غیر قا بل استفاده شده اند. آنها برای حیات در زمانهای ابتدایی که ساز مانها به عنوان موجوداتی ثابت نگریسته می شدند و در شکل و رفتار قابل پیش بینی، منطقی و خطی عمل می کردند، سا خته شده بودند.امروزه تغیرات سریع و مستمر، جهان را به طور پیچیده ای از حا لت ثبات و قا بلیت پیش بینی خارج کرده است. در چنین جهانی توا نایی مدیران برای برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل به طور فزاینده ای به مخا طره افتاده است.

اسلاید 16: 91/11/2916عتوم جدید مبتنی بر فیزیک کوا نتوم و نظریه آ شوب، پا یه ای مفهومی برای مجموعه مهارتهای مدیریتی جدید- مجموعه مهارتهایی که مدیران را قادر می سازد که نه تنها تعارض را از دیدگاه جدید بنگرند، بلکه به شیوه ای جدید به تعارض پاسخ دهند- فراهم آورده است. این مهارتها، مهارتهای کوا نتومی نامیده شده اند. نه فقط به این دلیل که منتج از اصول اصلی علوم جدید هستند، بلکه مهم تر به این دلیل که نیازمند یک حلقه کوا نتومی در پارادایم مدیریت جدید هستند. آنها قصد جایگزینی مهارتهای مدیریت سنتی را ندارند، بلکه آنها را کامل می کنند. آنها مدیران را با دیدگاهی کا ملا“ متفکر و عقلی برای اداره افراد و تعارض روبرو می کنند. اگر سازمانها خواهان شکوفایی در قرن بیست ویکم هستند باید به شیوه ای جدید به تعارض بیندیشند.

اسلاید 17: 91/11/2917شبكه مهارتهاي كوا نتومي عمل كوانتومياحساس كوانتومي تفكر كوانتومي وجوى كوانتومي اعتماد كوانتومي شناخت كوانتومي ديدن كوانتومي

اسلاید 18: هفت مهارت کونتومی چی می کننددیدن: مهارت هدفمنددیدن مسائل رابه مدیرمی آموزدفکرکردن: مهارت به شیوه متناقض اندیشیدن رااحساس کردن: توانایی احساس زنده بودن و حیاتبخشی شناختن: توانایی دانستن به شیوه خلاق و شهودیعمل کردن: توانایی عمل به شیوه مسئولانهاعتمادکردن: توانایی اعتماد به فرایند زندگیوجود: توانایی ارتباط مستمر را فراهم می آورد

اسلاید 19: تفکر کوانتومیتوانایی تفکر در ظاهر احمقانه اما در باطن درست. این که فرد متفاوت از دیگران و جریان هنجار تفکری جامعه، فکر کند. شکافتن مغز, منجر به وجود آمدن فکرهای جدید و خلاق می شود. فهمیدن از طریق حس کردن و تجربه از نزدیکتنها در این شرایط است که چیزی خلق می شود که آن چیز به دلیل جریان غالب فکری موجود، در جامعه وجود نداشته و از آن محروم بوده است.

اسلاید 20: درک کوانتومیتوانایی درک از روی حساینکه وقایع محیطی را با استفاده از شبیه سازی در ذهن پیش بینی نمود. یعنی رادارهای ذهن,مجموعه عوامل موجود در محیط را شناسایی وسپس نتیجه ترکیب این عوامل که به صورت یک واقعه یا پدیده خود را نشان می دهد، پیش بینی نمایند و بر اساس این پیش بینی عکس العمل نشان دهند.درك كوانتومي كاركنان را مجاب مي كند كه از خرد جمعي داخلي، براي تحليل داده هاي خارجي استفاده كنند.

اسلاید 21: فايده درک و تفکرکوانتومیتفكر و درك كوانتومي به طور قابل ملاحظه اي ظرفيت سازمان را گسترش مي دهند. اين دو مهارت به طور قابل ملاحظه اي بصيرت ذاتي فرد را در خلاقيت براي حل مشكلات و قدرت تصميم گيري تحريك مي كند.

اسلاید 22: احساس کوانتومیتوانایی احساس سرزنده بودناحساس امید و رویش فرصت های جدید را در خود نکشیم. لازمه آن مهندسی ذهن و دوری از افرادی است که سعی در تخریب مهندسی مثبت ذهن ما دارند.

اسلاید 23: اعتماد کوانتومیتوانایی اعتماد کردن در زندگی است.لازمه برقراری رابطه اجتماعی (براي هم افزایی) در سازمان، توانایی اعتماد به همکاران است. این اعتماد شرایطی را فراهم خواهدکرد که به دلیل اصل کامیابی فراخود، تفکر مثبت شبیه بازی دومینو در سازمان پراکنده می شود و فرصت تفکر منفی و به دنبال آن عمل منفی از افراد سازمان، گرفته مي شود. وجود شخصیت جاذبه دار و کاریزماتیک کمک زیادی به دوام اعتماد می کند. جاذبه دار بودن اینگونه شخصیت ها، فرصت تفکر منفی را در نطفه خفه می کند.

اسلاید 24: نتايج حس واعتماد كوانتومياز مهارت هاي حس كوانتومي و اعتماد كوانتومي به عنوان مهارت هاي ساختاري ياد مي شود. با بكارگيري حس و اعتماد كوانتومي نحوه نظارت در سازمان تغيير مي كند. سازمان در اين شرايط ساختار سنتي و ديكتاتوري خود را تغيير مي دهد و نمودار سازماني به كل تغيير مي كند.

اسلاید 25: وجود کوانتومیتوانایی ایجاد ارتباطات کوانتومی با محیط اطرافمعنی این گونه ارتباطات این است که همانند کوانتوم فیزیک، پیوند بین اعضای گروه گسسته نشود. این امر لازمه ارتباطات کوانتومی است.

اسلاید 26: عکس العمل کوانتومیتوانایی انجام امور به صورت مسئولانهاینکه در برابر پیش بینی و شبیه سازی مراحل قبلی، عکس العمل مناسب در زمان مناسب و جای مناسب به صورت مسئولانه (نه با بی تفاوتی) از فرد بروز نماید. در دنیایی که نتیجه پرواز یک پروانه می تواند منجر به سیل و فروپاشی در نقطه ی دیگر از جهان شود، بی تفاوتی هزینه های بالایی خواهد داشت و غیر قابل بخشش می باشد.

اسلاید 27: سازمانهادر صدد ایجاد این توانایی ها هستندتوانايي ايجاد شخصيت پرس و جوگرتوانايي ارتباط بر قرار كردنتوانايي ايجاد رفتار محترمانهتوانايي ايجاد انگيزه در مخاطبتوانايي برخورد پخته با مسائلتوانايي آزادي فكر و حفظ آنتوانايي خود كنترلي همه و همه نتيجه مهارت هايی هستند به نام كوانتومي.

اسلاید 28:

اسلاید 29:

اسلاید 30: نمونه قدم کوانتومیاستفان کاوی صبح روزی تعطیل سواربراتوبوس بود. تقریباً یك سوم اتوبوس پر شده. بیشتر مردم آرام نشسته ویا سر خود رابه چیزی گرم کرده بودند.درمجموع فضایی سرشار از آرامش و سكوتی دلپذیر برقراربودتااینكه مرد میانسالی با بچه‌های خود سوار اتوبوس شده و بلافاصله فضای اتوبوس تغییر كرد. بچه‌هاداد و بیداد راه انداخته و مدام به طرف همدیگر چیز پرتاب می‌كردند. یكی از آنهابا صدای بلند گریه می‌كرد و یكی دیگر روزنامه را از دست این و آن می‌كشید و خلاصه اعصاب همه‌ افراد داخل اتوبوس خرد شده بود.

اسلاید 31: برداشتن قدمهای کوانتومی از استفان کاویپدربچه‌ها كه در صندلی جلوی استفان نشسته بود،اصلاً به روی خود نمی‌آورد و غرق در افكار خویش بود. بالاخره صبراستفان لبریز شده و زبان به اعتراض بازمی کند:آقای محترم! بچه‌های شماواقعاً دارند همه را آزار می‌دهند. شما نمی‌خواهید جلوی آنهارا بگیرید؟مرد كه انگار تازه متوجه شده بود چه اتفاقی دارد می‌افتد، كمی خود را روی صندلی جابجا كرد و گفت: بله، حق با شماست. واقعاً متاسفم. راستش ما داریم از بیمارستانی برمی‌گردیم كه همسرم، مادر همین بچه‌ها٬ نیم ساعت پیش در آنجا مرده است. من واقعاً گیجم و نمی‌دانم باید به این بچه‌ها چه بگویم. نمی‌دانم كه خودم باید چه كار كنم و ... و بغض اوتركید و اشك وی سرازیر شد.

اسلاید 32: قدمهای کوانتومیصادقانه بگویید آیا اكنون این وضعیت را به طور متفاوتی نمی‌بینید؟ چرا این طور است؟ آیا دلیلی به جز این دارد كه نگرش شما نسبت به آن مرد عوض شده؟ استفان می گویداوهم بلافاصله تغییر نگرش داد و دلسوزانه به آن مرد گفته,واقعاً مرا ببخشید. نمی‌دانستم. آیا كمكی از دست من ساخته است؟ و....  اگر چه تا همین چند لحظه پیش ناراحت بودكه این مرد چطور می‌تواند تا این اندازه بی‌ملاحظه باشد٬ اما ناگهان با تغییر نگرش خودهمه چیزعوض شد واواز صمیم قلب می‌خواست كه هر كمكی از دست وی ساخته است انجام بدهد.

اسلاید 33: به محض تغییر برداشت٬ همه چیز ناگهان عوض می‌شودكلید یا راه حل هر مسئله‌ که در اینجا با عنوان قدم های کوانتومی از آن یاد شد,این است كه : به شیشه‌های عینكی كه به چشم داریم بنگریم؛ شاید هر از گاه لازم باشد كه رنگ آنها را عوض كنیم و در واقع برداشت یا نقش خودمان را تغییر بدهیم تا بتوانیم هر وضعیتی را از دیدگاه تازه‌ای ببینیم و تفسیر كنیم . آنچه اهمیت دارد خود واقعه نیست بلكه تعبیر و تفسیر ما از آن است.

اسلاید 34: علوم جدید مبتنی بر مهارت های کوانتومیمجموعه ای از مهارت هایی که مدیران را قادر می سازند تا سازمان و مسائل پیش روی آن را با دیدگاهی نوین بنگرند. مهارت هایی که قصد جایگزینی مهارت های سنتی را ندارند، بلکه آنها را کامل می کنند.

اسلاید 35: قیاس ممیزه های فکری و نظریسنتیپایداری درشرایط و موقعیتهاثبات در انسانها و سازمانهاترجیح سازمان بر فردعدم ارتباط اجزای سازمانکوانتومیپویایی در انسانها و سازمانهاتوجه به خصوصیات افراد و در عین حال اهمیت دادن به سازمان ارتباط عمیق و پویا بین اجزای سازمان

اسلاید 36: قیاس مهارت های سنتی و کوانتومیسنتیدیدن: نگاه بی هدفتفکر:یکنواخت وبدون چالشاحساس: بی روحشناخت:پایدار,دانستن حفظی و تکیه بر گذشتهعمل: بی هدف وازروی اکراهارتباط: نامستمر و نادراعتماد :عدم اعتماد به فردکوانتومیدیدن: هدفمندتفکر: متناقض و پویااحساس:زنده و حیات بخششناخت:متغیر,دانستن خلاقانه و شهودیعمل: هدفمند و مسئولانهارتباط: مستمرو برنامه داراعتماد:اعتماد به فرد

اسلاید 37: راست مغز :تحليلگر كيفي بدنبال خلاقيت تدابير خلق الساعهفرصت طلبي هوشمندانه تفكر بموقع چپ مغزتحليلگر كميبدنبال روش مقيد به برنامه روابط علي و معلولي

اسلاید 38: عکس العمل کوانتومیتفکر کوانتومیاحساس کوانتومیدرک کوانتومیمشاهده کوانتومیاعتماد کوانتومیوجود کوانتومیساختارچشم اندازراهبردارزش هانمایی از ارتباطات مهارت های کوانتومی

اسلاید 39: جمع بندیكسب مهارت هاي كوانتومي ارتباطي با چشم انداز و اهداف سازمان ندارد. بلكه به باور افراد بر مي گردد.هر فردي تنها آن چيزي را انجام مي دهد كه باور او با انجام آن كار، آرام مي شود.به هيچ عنوان نبايد سعي در تغيير افكار افراد داشت. بلكه بايد ايده هاي افراد را درباره چگونگي فكر كردن تغيير داد و عينك جديد به چشمان افراد زد. مدير براي كسب مهارت هاي كوانتومي بايد سعي كند بيشتر گوش كند و كمتر ايده هاي خود را بيان كند.(توانايي جديد تعريف شده براي مديران)

اسلاید 40: جمع بندیاگر اين اصل را بپذيريم كه ما نمي توانيم آنچه را كه تصور نمي كنيم، خلق كنيم آنگاه به لزوم تفكر مثبت براي كسب مهارت هاي كوانتومي پي مي بريم.افراد تنها آنچه را كه درك مي كنند، انجام مي دهند و درك آنها وابسته به دنياي حقيقي آنهاست.نظريه كوانتومي گزينه هاي جديدي را پيش روي مدير قرار مي دهد. نظريه كوانتومي بيانگر اين است كه خلاقيت نتيجه تمركز است نه فشار و اجبار,در حالي كه تنش و زور از رويكرد هاي تفكر نيوتني است.

اسلاید 41: مکان وقوعمهارت های کوانتومیشکل بروز مهارتکیفیتمشاهده کوانتومیتمرکزنوآوریتفکر کوانتومیخلاقیتانگیزشاحساس کوانتومیپر انرژیتفویض اختیاردرک کوانتومیتضادمسئولیت اجتماعی عکس العمل کوانتومیارزش های اخلاقیتغییر/بی نظمی اعتماد کوانتومیانعطاف پذیریکار تیمی/تنوع فکری وجود کوانتومیپر شور و حرارتمکان، مهارت و شکل بروز مهارت کوانتومی

اسلاید 42: 91/11/2942منا بع و مآ خذ1. shelton. Charlotte K the quantum skills model in Darling. John R, Management a new paradigm to enhance effective leadership, leadership & Organization Development Journal.2. Dijkstra Maria T.M, Dierendonck Dirk Van, Evers Arne and De Dreu Carsten K.W (2005) conflict and well-being at work:the moderating role of personality, Journal of Managerial psychology.3. Dipaola Michael F, Hoy. Formalization, Conflict and Change: Constructive and Destructive Consequences in Schools, the International Journal of Educational Management. 4. Robbins,Stephen Organizational Behavior.5. Shelton. Charlotte D & Darling John From Chaos to order: Exploring new frontiers conflict management, Organization Development Journal.6. Darling.John R : Effective conflict Management: Use of & Walker w.Earl the Behavioral style model, leadership and Organizational Development Journal.

اسلاید 43: با تشکر و سپاس از همراهیتان43

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید