کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

الگوی موفق تجارت الکترونیک در ایران

tejarate_electronic_4 (12)

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “الگوی موفق تجارت الکترونیک در ایران”

الگوی موفق تجارت الکترونیک در ایران

اسلاید 1: باسمه تعالی تجارت الکترونیک E-Commerce کدام الگوهاي موفق دنيا در تجارت الكترونيكي با روان تر شدن فعاليت هاي توليدي را مي توان به تناسب ظرفيت هاي ويژه شناخته شده ايراني ها، براي خلق ارزش هرچه بيشتر اقتصادي در ايران پس از انقلاب به خدمت گرفت؟ محمدرضا شفیعیان

اسلاید 2: مدل های تجارت الکترونیک1-E-Shopبراي پياده سازي بازاريابي روي وب به کار رفته و به فروشگاه يا کمپاني اين امکان را مي دهد تا بتواند عمليات سفارش و پرداخت خود را روي وب انجام دهد.2- E-Procurement مزايده و مناقصه الکترونيکي کالا و خدمات را پشتيباني مي کند.3-E-Mall براي پياده سازي مکانيسم حراج به صورت الکترونيکي به کار مي رود.

اسلاید 3: مدل های تجارت الکترونیک4-E-Auctionشامل مجموعه اي از فروشگاه هاي الکترونيکي بوده که معمولاً ارائه دهنده خدمات هستند.5-Virtual communities:اين مدل اجتماعات مجازي که محيط آن به وسيله اپرتور اجتماع مجازي آماده شده را گردهم مي آورد. درآمدزايي در اين روش توسط تبليغات عضويت صورت مي گيرد. همچنين مي تواند به عنوان يک قابليت در عمليات بازاريابي براي دادن بازخورد به مشتري يا وفاداري مشتري مورد استفاده قرار گيرد.

اسلاید 4: مدل های تجارت الکترونیک6-Collaboration Platform :کمپاني هاي اين گروه مجموعه اي از ابزارها و محيط هاي اطلاعاتي را براي همکاري بين شرکت ها مهيا مي کنند.7-Third Party Marketplace :مدلي که براي هنگامي که کمپاني مي خواهد بازار وب را به جزء سوم واگذار کند، مناسب است. بازار جزء سوم، رابط کاربري اي را به منظور نمايش کاتالوگ محصولات فروشنده ارائه مي دهد.

اسلاید 5: مدل های تجارت الکترونیک8-Value Chain Integrator :کمپاني را در موقعيتي به منظور تمرکز روي مراحل چندگانه يکپارچه سازي زنجيره ارزش يا بهره گيري از جريان اطلاعاتي بين اين مراحل با اضافه کردن ارزش افزوده قرار مي دهد.9-Provider Value Chain Service :کمپاني ها را در موقعيت خاصي به کمک عمليات خاص زنجيره ارزش نظير حمل ونقل يا پرداخت الکترونيکي است، قرار مي دهد.

اسلاید 6: مدل های تجارت الکترونیک10-Information brokerage :شامل تمامي سرويس هاي اطلاعاتي که به منظور اضافه کردن ارزش به حجم عظيم داده هاي قابل دسترسي در شبکه هاي بدون محدوديت يا عمليات يکپارچه سازي کسب و کار به کار مي روند، است.11-Trust and other Third :PartyServices ارائه خدمات اعتمادسازي نظير تصديق هويت و اسناد الکترونيکي و ديگر خدمات اعتمادسازي جزء سوم.

اسلاید 7: مدل های بازاربازار B2B (تجارت بین بنگاه های اقتصادی)بازار B2C (داد و ستد بین بنگاه اقتصادی و مشتریان)بازار B2G (داد و ستد بین بنگاه اقتصادی و دولت)

اسلاید 8: مزایای تجارت الکترونیک در B2Bسرعت در انتقال کالا ها کم رنگ شدن نقش واسطه هاانتقال سریع وجه پولعدم نقص در مدارک تجاریبازاریابی سریع و چابککاهش جابه جایی های غیر ضروری

اسلاید 9: امتیاز ایران در برابر تجارت B2Bالکترونیک با توجه به اینکه قیمت کالا ها در ایران به دلیل وجود واسطه های فراوان افزایش چشم گیری پیدا می کند، تجارت الکترونیک می تواند نقش مهمی در کاهش قیمتها ایجاد کند.از دیگر مسائل مهم در ایران سرعت پاسخگویی به تقاضاهاست که پیچ و خم اداری و قوانین دست و پاگیر این مورد را تشدید کرده است،امید است با پیاده ساری این سیستم خرید و فروش سرعت بیشتری گیرد.

اسلاید 10: امتیاز ایران در برابر تجارت B2Bالکترونیک یکی دیگر از خصوصیات ایرانیان ثبت معاملات در دفاتر گوناگون است که خود این موجب بایگانی اسناد و مدارک فراوان می شود،با توجه ویژگی تجارت الکترونیک دیتاها می توانند به راحتی بر روی قطعات الکترونیکی ضبط شوند.تجارت الکترونیک می توانند اشتباه در حسابها و پول در گردش را به حداقل برساند.

اسلاید 11: B2Cمزایای تجارت الکترونیک در کم شدن جابه جایی ها در سطح شهر و به تبع آن کم شدن ترافیک در شهرهای شلوغ همچون تهرانجلوگیری از اتلاف وقت در هنگام خرید کالاسفارش اینترنتی کالا و پرداخت آن از طریق کارت های الکترونیکی تمایل مردم را به خرید بیشتر می کند.اطمینان حاصل شدن از اینکه کالای مورد نظر دارای پیشینه و کیفیت مناسب است.امکان مقایسه را با سایر برند ها فراهم می کند.

اسلاید 12: الزامات جهت پیاده سازیوجود زیر ساخت مخابراتی و الکترونیکی بالا دسترسی همه افراد به ویژه در شهرهای کوچک به اینترنت پرسرعتوضع قوانین مورد نیاز هت پیگیری تخلفاتتشویق مردم و اجتماع به استفاده از سیستملزوم تشریح مزایای تجارت الکترونیک توسط دولتتقویت بانکداری الکترونیکی جهت پشتیبانی

اسلاید 13: به امید رشد و فراگیری تجارت الکترونیکپایان

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید