کسب و کار فروش و بازاریابی

تحقیقات بازار و باریابی و چک لیست تحقیقات بازار

bazar3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحقیقات بازار و باریابی و چک لیست تحقیقات بازار”

تحقیقات بازار و باریابی و چک لیست تحقیقات بازار

اسلاید 1: چک لیست تحقیقات بازار

اسلاید 2:

اسلاید 3: تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی

اسلاید 4: تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی دو مفهوم هستند که باعث سردرگمی کسانی که در زمینه­ی بازاریابی مطالعه می­کنند، می­شوند.تحقیقات بازار برای تولیدکنندگان و خرده فروشی ها، به معنی دریافت هر چه بیشتر اطلاعات و دانش در زمینه­ی بازار هدف و مشتریان به منظور دستیابی به فروش بیشتر است.

اسلاید 5: تحقیقات بازاریابی یک مفهوم گسترده­تر است که با استراتژی های مختلف بازاریابی سر و کار دارد.

اسلاید 6: تحقیقات بازار درباره­ی درک از بازار هدف است. تحقیقات بازار یک پژوهش نظامند است که به جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها بر اساس اندازه و ماهیت رقابت، سیاستهای دولت، مشتریان هدف و نظایر آن می پردازد.مدیران ارشد همواره علاقمند به انجام تحقیقات بازار در حوزه های فروش محصولات شرکت هستند. تحقیقات بازار چیست؟

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید