صفحه 1:

صفحه 2:
در کلاس جهانی(006) واژه ای است که برای تعریف بهترین کنندگان در جهان به کار رفته است. لدد در کلاس جهانی یعنی یک نگرش جهانی نسبت به بازار و روابه یان. نولید در کلاس جهانی یعنی توسعه کالا و خدمات در سطح و کلاس » طور كلى توليد در كلاس جهانى شامل يك سرى فعا بته ,شسهای ساخ

صفحه 3:
5 eek ‏ات‎ ‎| oh ‏دن‎ 3 a a ۱ pt ۱ ‏رون‎ ۲ . ‏مج سازمان‎ ۱ ‏در امور‎ a : ‏ان‎ ‎1

صفحه 4:
بد سریع ارتیاطات؛ نفعت طلبی سرمایه داران؛ لطه طلبی صاحیان قدرت. سعه و رشد وسایل حمل و نقل؛

صفحه 5:
آیا شما مشتریانتان را به موقع راه مسی اندازید؟ ‎as‏ آفرادی که در سازمان شما کار مسی کنند مشتریال شمارا می شناسند؟ ‏قمام کارکنان شما از اختیارات کافی برای بهبود و یا حل ت مشتریان برخوردارند؟ ‎ol‏ کنترل زنجیره تامین از کانبان (کارت) استفاده می ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 6:
پان چیست؟ وازه کانبان یک واژه ژاپنی | آن معادل کارت یا علامت در فارسی است و اد رتها در حین عملیات مونتاژ برروی کانتیضر ۱ به) های محصول با قطعات نیم ساخته قرار كك |

صفحه 7:
يزات شرکت را به گونه ای ‎wes‏ ‏له ميان عملیات متوالی به حداقل برسد؟ ‎J‏ | هنگامی که ساخت محصول. اقتصادی بوده. زمان راه انداز را کاهش داده اید و یا درصدد کاهش این زمان هستید پا پوای رسیدن به سطح یک تولیدکننده در کلاس جهانی ن را آموزش داده ايد؟ | اکارکنان شما در انجام امور از خلاقیتشان استفاده می کنند؟ د ‎ee ec‏ ۱۳ 4

صفحه 8:
2 ۱ ل افزايش هزينه در خط توليد

صفحه 9:
! در شرکت شما فرهنگ کیفیت جامع وجود دارد؟ | با فرایند و محصولات. در حيطه روادارى (تولرانس) مجاز ادر سازمان هركسى اين توانايى را دارد كه خط توليد را را ij ‏ویژه ای که : طا باشد در سا‎ |

صفحه 10:

صفحه 11:
۱ از خود [ حساس وت ت فان می دهند هندا _—~ ای برطرف کرد آلودگیهای پاکیزه 0 یت ن صوتى و كردن ال ‎dd)‏ ‏1 ل (سازماندهى) محيط كا دارئد؟ ! اباد ‎J‏ ‏ليا محصولات به قأبليت مداخته ن ناد شدن انها توجه ¢ متمو وجود داد هنگ ۹ ات دهی به مشتریان در شرکت. یک فرا ۱ در سازمان راهكا ات كاركنا ۱ ایا در سبازمان را ‎١ ee‏ # اری برای اینکه | الع عرسا ب اتن ان را | دارد؟

صفحه 12:
ظ

صفحه 13:
مدیران با جواب به سئوالات ذکر شده خواهند توانست در ۱ ردء درجه انطباق سازمان موردنظر خود را موردسنجش قرا اه و سپس با بررسی بیشتر به این مهم بپ-ردازند که ون قوان نقاط قوت را بیشتر تقویت کرده و نقاط ضعف خود ۳ انند تا خود را بیشتر به معیارهای تولیدکننده جهانی نزده ۲ رای آن بهره مند گردند. تولیدکنندگان ما به نوبه خود ناگزیر به اصلاح روشهای سنتی کار آمد و غیراثربخش گذشته خود و اخذ رویکردی جدید در . یاستهای تولیدی هستند. سیاستهایی که تمرکز اصلی آنها بر

صفحه 14:
ُ 1 با رویکرد تولید در سطح جهانی است که تولیدکنن ۱ اهند توانست با رقبای جهانی خود به رقابت بپردازند | که در وضعیت جهانی شده صنعت. یک تولیدکننده . بازارهای جهانی حضور پیدا کند و چه تنها در یک دوده خاص فعالیت داشته باشد بايد با شرکتهای جها اور حیطه فعالیت او می شوند به رقابت بپرداژد و ن جهت است که ناگزیر از تولید در کلاس جهانی اهدبود .

62,000 تومان