tolide-naaaab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید ناب”

تولید ناب

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: آشنایی با تولید ناب

اسلاید 3: 3توليد کردن چيزي که مورد نياز است و هنگامي که مورد نياز است با كمينه كردن مصرف منابعيک فلسفه يک نظام مديريت يکپارچهالزام ناب:از ميان برداشتن اتلاف هاتوليد ناب چيست؟

اسلاید 4: 4

اسلاید 5: محیط هاي رقابتی دنیاي امروز تحولاتبسیاري را در سازمان ها و سیستم هايتولیدي بوجود آورده است.همچنین بهمنظور ارتقاء بهره وري مفاهیم،ابزارها و تکنیک هاي فراوانی در زمینهمحیط هاي رقابتی توسعه یافته اند.تفکر ناب که یکی از مهمترین اینابزارها و تکنیک ها می باشد بهسازمانی اشاره دارد که فرایندها رابدون اتلاف منابع به انجام رسانده و یابا صرف منابع کمتري تولید بیشتري رامحقق می نماید5تاثیر تولید ناب

اسلاید 6: هدف اصلی از انجام این تحقیق بررسی چگونگی تاثیر محیط تولید ناب بر بهبود عملکرد و هزینه یابی جریان ارزش شرکت می باشد.6نتایج نشان می دهد محیط تولید ناب بر بهبود عملکرد و هزینه یابی جریان ارزش شرکت تاثیر دارد.

اسلاید 7: انواع اتلاف ها1- اتلاف حاصل از تولید مازاد: (که هم شامل زمان می شود و هم مقدار، یعنی تولیدی بیش از نیاز مشتری و زود تر از سفارش او.)2- اتلاف حاصل از حرکت اضافی: (هر حرکتی از کارکنان و ماشین آلات، که بر افزایش ارزش کالای تولیدی اری نداشته باشد.)3-اتلاف حاصل از موجودی غیر ضروری : (دراختیارداشتن مقادیر زیاد وناضزوری از مواد خام)7

اسلاید 8: 8

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید