صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
آيا جنين فرهنكى وحود ذأ ۱
باسح لت | sie
است.اما اکتر قريب به اتفاق جامعه شناگفتان
همان گونه که فدرستون معتقد است حتی DS
ا ل میرادن فرهنگی كد کی
رسد که نگ ای جهانی وجود دارند که ار ,
و
2
شوند. 5 بر
os يق 2م we > a 7
صفحه 6:
صفحه 7:
فرهنکی که از مرزهای ۲ ت ۱ ME
گسترش می یابد فرهنک بان 229986
فرهنك هايى كه عقايد و ارزشهای تا ناظرابهقوم وه
صفحه 8:
7۳ نی
دوگانه تفسیم می کند؛ یکی از این دوامتطقه مر تزی و ذیکری بیرا ١
مرکزی. منطقه پیرامونیرا به خدمت می گیرد فرهنگ صییونیتم «
سرا ۱۳۲ ۳
صهیونیسم چه آر رد؟ صهیونیسم آرمان ها و ارزش های
۲ و سبانی خود. دیگزان ود رات
سرمایه داری کانون ثروتآو قدرت
Pei ais 6 همه أنسانها را دنبال مى Stee Nes
سخن می گوید.
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
بين المللی شدن بقو ار که ما زوم
فرایندهایی هم چون ایجاد سازمان Ge Gk
phi JL بانک جهانی و هم چنین اغاز مذاکرات
دوره «olf» sl همه و همه در راستای wy
المللی شدن اقتصاد بود. تاسیس سازمان ۴
تجارت جهانی و جهانی شدن حوزه Gabi lv
دانست و مقطع فعلی را شکل تکامل بافته و 7
همه جانبه ی این روند که پیش ترمحدود به
حوزه ی اقتصاد بود دانست sinning. "كه “ساختان-
آن را با مفهوم بین العللی شدن نمی توان بان
صفحه 12:
منطقه گرایی و بو ۳5 oy SBS HH HI
عین جهانی شدن و جهانی نی i SORE
جهانی شدن به این معنا نیست که همه ی فرهنگ ی جهان
ele os وناکون در عرسا تا و
خص را داشته باشند. روزنا تئو MB
که به چارچوب د رآوزدن <
یمحلبی,و نیروهای همگرایانه ی <
ee خواهيم بود وفاداری خود,را
د های چندگانه در دیگر جوامع در ea
7
0 وی برای بیان معطب شود ریت پر ا و et
صفحه 13:
با توجه به اين كه جهانی شدنبه معنی تر فرارق
پیوندها 9 ارتباطات متقابل ميان جوامع است.
فرهنگ از بسیاری جهات قستقیم ترین EE توبن
و قابل رو رین( عنصری است که از طریق آن,
اين پیوندها در زندگی روزموه تجربه می Bo
فرهنگ, بدون تردید مهم ترين جزء جهانى الشّكف
جوا كه از طرق ذرهنك است كه تفاهم مشتلاى
هه واز مخوری ترین پیوندهایمهبان
9 1 هيدا Jj). > Serer
آين که جهانی شدن از چه طریق حاصل می نت۲۷
می تواند نتیجه ای از تفاهم و درک متقابل سمبل.
ها باشد و از ان Sis را مولاتوان تتیچه ۶
كرفت. و ۴ 1 DD a تير
صفحه 14:
صفحه 15:
در اين ميان "اننوك كيد ۳ که ۳ ۳
را در زمينه موضوع '"جهانى لذن" آرائه اقا واي
هویت شخصی افراد می پردازد که افروز
گیرد. اينکه آفراد
رسانه می ۰
های زندگی را به ما معرفی مك
جهانی شدن. پرداخت. در مدل 29
ثیته متاخر که از حدود دهه ۶۰ آغاز شده و
ین ترتیب به ارئه تبیینی دربره انتقال جامعه از سنتی 4
مقصود از مدرنیته متاخر همان جهانی شدن,است که به اعتقاد و
جامعه شناسی امروز دنیا می باشید. . و
چیه
os یکی
صفحه 16:
صفحه 17:
مردم در شرایطی زندگی می BES 01899965 يجادهات >
اساسی زندگی روزمره را نظم می بخشتند. ویژگی این :
صفحه 18:
در اثر جهانی شدن پاره = )5 ارگ ماو
یافته اند که جهانی و همگانی,شوند و 3 در عرص cb
پررنگی داشته باشند. در حالیکه در گذشته جنین
در عين ويج امکان بعضی از افراد و و اج
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
یک فرهنک جهانی پاید ات
رن اس رس Se
Pd
صفحه 24:
۳عدالت وقسطادرضورتی ک و ۳
برخىءاز برخى ديكر ار ماخ اتدل مد i
آزادی همواره دو پرسش به همراه
همواره رهایی از يك امر براى رسيكان
اس ارزش هاى جهان ولس
صفحه 25:
ae ae ۳ 2 98
Ua a Ss gay ad وبحت ا
جبرکرا منکر نقش انسانها ID oye 5
آدمیان می گیرند. آنها را به موجوداتی منفعل تبدیل می کنند
ایوس
مختلفی مواجه می شود کعبرسبه3
جهانی باید بتاند بایغ" و
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29: