مدیریت و رهبری

جانشین پروری در سازمان

mafhoom-janeshin-parvari-dar-sazman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جانشین پروری در سازمان”

جانشین پروری در سازمان

اسلاید 1: بررسی طرح جانشین پروری در سازمان

اسلاید 2: این ورزش را حتما همگی به یاد دارید.مسابقه دو امدادیدر مسابقات امدادی یک چوب امدادی در دست ورزشکاران است که پس از پایان نوبت خود آن چوب را به هم‌تیمی خود انتقال می‌دهند تا او بقیه مسیر را ادامه دهد ..

اسلاید 3: همه ی ما نیاز داریم پس از طی بخشی از مسیر شغلیمان , و تحمل مشقتها و زحمتهای بسیار تا رسوندن چوب مسئولیت به مرحله بالا تر , وظایف و موقعیتمون رو به نفر بعدی که قطعاً فرد پر انرژی و انگیزه تری هست انتقال بدیم .این کار هم تقدیری هست از زحمات و تلاشهای ما در سازمان و هم فرصت سازی و ایجاد انگیزه در نفراتی که همچون ما , روزی وارد این سازمان شده و قرار هست تا راه رو برای نفرات بعدی هموار تر کنند.

اسلاید 4: اما این صندلی واقعاً شایسته چه کسی است ؟؟؟؟

اسلاید 5: تا حالا گلی کاشتید ؟ازش مراقبت کردید؟روزهایی که نبودید اون رو به کسی سپردید ؟اون فرد چه ویژگیهایی داشته ؟؟؟حتماً قبل ا زهر چیز به این فکر کردید که کسی باشه که به اندازه ی خودتون گلها رو دوست داشته باشه و نگرانشون بشه.درسته , شما گلتون رو به انسان مسئولیت پذیری سپردید .

اسلاید 6: بله .. ما نسبت به چیزی که ساختیم مسئولیم..

اسلاید 7: ما مسئولیم نسبت به : فضای کاری که ساختیمفرهنگی که ایجاد کردیمفرآیند کاری که پیاده سازی کردیمدانشی که آموختیم و انتقال دادیمو اعتباری که برای کارمون ایجاد کردیم

اسلاید 8: بهترین و مسئولانه ترین روش جهت سپردن وظایف کاری پس از پایان همکاری با سازمان , آموزش , تربیت و پروراندن فرد لایق و آماده جهت ادامه رویه ایست که ایجاد نموده ایم .اجرای طرح پرورش جانشین

اسلاید 9: به مردم گفت دانشمند چینی سخن های مرا نیکو شمارید اگر برنامه یک ساله دارید برنج اندر حیاط خود بکارید درخت میوه باید کاشت در باغ اگر برنامه ده ساله دارید اگر برنامه را صد ساله باید به انسان ساختن همت گمارید چو انسان تربیت کردید شاید جهانی را به دست او سپاریدتهیه کننده : لیلا نظری عدلی

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان