hazrate_abdolbaha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جملاتی از حضرت عبدالبهاء”

جملاتی از حضرت عبدالبهاء

اسلاید 1:  حضرت عبدالبهاء می فرمایند... عشقِ الهی و محبتِ روحانی، انسان را طیّب و طاهر نماید و به ردایِ تقدیس و تنزیه مزیَّن کند و چون انسان به کلّی به حق دل بندد و به جمالِ مطلق، تعلّق یابد، فیضِ ربانی جلوه نماید. این محبت، جسمانی نیست بلکه روحانیِ محض است.

اسلاید 2:   نفوسی که ضمیرشان به نورِ محبت الله روشن ، آنان مانند انوار، ساطِعند و به مثابه نجومِ تقدیس در افقِ  تنزیه، لامع. عشقِ حقیقیِ صمیمی، محبت الله است و آن مقدس از اوهام و افکارِ ناس.

اسلاید 3: حضرت عبدالبهاء میفرمایندابداً امید را از خدا قطع منما. در هر حال امیدوار باش زیرا الطافِ حق در هر حالت از انسان منقطع نگردد.... در هر صورت انسان در دریای الطاف مستغرَق است، لهذا در هیچ حالتی نومید مشو. امیدوار باش.

اسلاید 4: اگر قلبِ انسان به خدا تعلّق نیابد، به چه چیز خوش گردد؟ اگر امید به خدا نداشته باشد به چه چیزِ این حیاتِ دو روزة دنیا دل بندد؟

اسلاید 5: و حال آنکه میداند محدود به چند روز است و منتهی میشود

اسلاید 6: پس باید امید انسان به خدا باشد زیرا فضلِ او بی منتهاست. الطافِ او قدیم است.. مواهبِ او عظیم است.

اسلاید 7: خورشیدِ او همیشه می درخشد. ابر رحمتِ او همیشه می بارد. نسیمِ عنایتِ او همیشه می وزد.

اسلاید 8: آیا سزاوار است از چنین خدایی غافل باشیم و اسیرِ طبیعت شویم؟

اسلاید 9: حضرت عبدالبهاء می فرمایند... از شما میخواهم... جمیعِ افکار و اقوال و اعمالتان را وقفِ شناساندنِ محبتِ الهی در قلوبِ نفوس نمایید.

اسلاید 10:   حضرت عبدالبهاء می فرمایندشما ملائکید، اگر اَقدامتان ثابت، روحتان مستبشر، نیّتتان پاک، چشمانتان تسلّی دهنده، گوشتان شنوا و صَدرتان مملوّ از فرح ... باشد و به خدمتِ عهد و میثاق قیام نمایید، در مقابلِ نفاق مقاومت کنید و منجذب به نورِ حقیقت باشید.

اسلاید 11:   همیشه به ذکر و فکر شما مشغولم و به ربّ الملکوت مناجات می نمایم و گریه و زاری می نمایم تا جمیعِ این مواهب را مبذول فرماید

اسلاید 12:  حضرت ولی امرالله می فرمایندیارانِ برگزیدة ایران باید نظر به پَستیِ محیط خود و دُنُوّ اخلاق و سوءِ رفتارِ نفوس در حول خود ننمایند و راضی به امتیاز و تفوّقِ نسبی نگردند

اسلاید 13:  بلکه باید نظر را به اوج مرتفَع نمایند و نقطه نظرگاه را تعالیم و نصایحِ قلم اعلی قرار دهند.

اسلاید 14:  آن وقت معلوم شود که هنوز از برای کُلّ در وادیِ سلوک، مراحلی عدیده باقی مانده و طی مسافات نکرده و به سرمنزلِ مقصود که تخلّق به اخلاق و شیَمِ الهیه است، هنوز وارد نگشته ایم.

اسلاید 15:   حضرت ولی امرالله می فرمایند نظر به ضعفِ خود منمایید، بلکه اعتمادِ کامل به خداوند داشته باشید.

اسلاید 16:   بگذارید قلوبتان با آرزوی خدمت به حق و اعلانِ ندایش مشتعل گردد،

اسلاید 17:   و سپس ملاحظه خواهید نمود که چگونه فصاحت و قدرتِ بیانِ شما سببِ تقلیبِ قلوب میگردد

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید