علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی

janbehaye_raftariye_hesabresiye_dakheli

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی”

جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی

اسلاید 1: جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی حجت اله صـیدی مهر ماه 1389 به نام خداانجمن حسابداران خبره ی ایران

اسلاید 2: حسابرسی داخلی و علوم رفتاریعوامل مؤثر بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلیبنیادهای رفتاری حسابرسی داخلیمهارتهای رفتاری حسابرسان داخلیآیین رفتار حرفه ای و حسابرسی داخلیخلاصه و نتیجه گیریآنچه ارائه می شود

اسلاید 3: حسابرسی داخلی و علوم رفتاریتعریف علوم بر حسب موضوع یا غایتنقش توجه به غایت در تعریف و طبقه بندی علوم اجتماعی حسابرسی داخلی ؛ به مثابه علمی که بر اساس غایت خود تعریف می شودحسابرسی داخلی ؛ شاخه ای از علوم اجتماعی که با مباحث رفتاری پیوند محکمی دارد

اسلاید 4: حسابرسی داخلی و علوم رفتاری موفقیت و کارآمدی حسابرسی داخلی بدون توجه به جنبه های رفتاری آن اگر غیر ممکن نباشد، بعید است بنابراین :

اسلاید 5: عوامل مؤثر بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلیرویکرد سازمان و مدیریت ارشد آن به حسابرسی داخلی بنیادهای رفتاری مهارتهای رفتاری حسابرسی داخلی حسابرسان داخلیاستانداردها و آیین رفتار حرفه ای

اسلاید 6: رویکرد سازمان به حسابرسی داخلیتعریف حسابرسی داخلی و جایگاه سازمانی آنرویکرد سازمان در زمان اجرای عملیات حسابرسی داخلیرویکرد سازمان به گزارشهای حسابرسی داخلی

اسلاید 7: تعریف حسابرسی داخلی و جایگاه سازمانی آنحسابرسی داخلی ؛ ارزش آفرینی از طریق بهبود کارآیی ، اثربخشی و رعایت قوانین ، مقررات ، سیاست ها و رویه ها و در نتیجه ارتقاء مقبولیت اجتماعی بنگاه

اسلاید 8: رویکرد سازمان به حسابرسی داخلیدر اختیار کارگزینی یا در اختیار حسابرسی داخلی؟!!

اسلاید 9: ÷رویکرد سازمان در زمان اجرای عملیات حسابرسی داخلی تخصیص زمان و بودجه ی لازم به حسابرسی داخلیهموار سازی مسیر عملیات حسابرسی داخلیپشتیبانی مدیریت ارشد و همکاری مدیران میانی

اسلاید 10: رویکرد سازمان به گزارشهای حسابرسی داخلییا؟؟!

اسلاید 11: ...سپس در كار عاملان خود بينديش ، و پس از آزمون به كارشان بگمار ، و به ميلخود و بي مشورت ديگران به كاري مخصوصشان مدار ، كه به هواي خود رفتن و براي ديگرانننگريستن ،ستمگري بود و خيانت ؛ و عاملاني اين چنين را در ميان كساني جو كه تجربت دارند پس روزي اينان را فراخ دار ! كه فراخي روزي نيروشان دهد تا در پي اصلاح خود برآيند ، و بي نيازيشان بود ، تا دست به مالي كه دراختيار دارند نگشايند ، و حجتي بود بر آنان اگر فرمانت را نپذيرفتند ، يا در امانتت خيانت ورزيدند. پس بر كارهاي آنان مراقبت دار، وناظری راستگو و وفا پيشه بر ايشان بگمار كه مراقبت نهاني تو در كارهاشان ، وادار كنندة آنهاست به رعايت امانت ، و مهرباني بر رعيت ؛ و خود را از كاركنانت واپاي ! اگر يكي از آنان دست به خيانتي گشود ، و گزارش ناظران بر آن خيانت همداستان بود ، بدين گواه بسنده كن ، و كيفر او بدو برسان و آنچه بدست آورده بستان .

اسلاید 12: ...پس در بارة كاتبان خود بنگر ، و بهترينشان را بر سر كار بياور و نامه هايي را كه در آن تدبيرهاو رازهايت نهان است ، از ميان جمع كاتبان به كسي مخصوص دار كه صالحتر از ديگران است . كسي كه مكرمت در حق وي او را به طغيان نكشاند و بر تو دلير نگرداند آنسانكه در جمع حاضران مخالفتت تواند ، و پيماني را كه به سود تو بسته سست نگرداند ، و در به هم زدن پيماني كه به زيان توست در نماند و قدر خود را در كارها بداند ، چه آن كه قدر خود را نداند در شناختن قدر جز خود نادانتر بود و درماند . و در گزيدن اینان تنها به فراست و اطمينان ، و خوش گماني خوداعتماد مكن كه مردم براي جلب نظر واليان به آراستن ظاهر مي پردازند و خوش خدمتي را پيشه مي سازند اما درپس آن ، نه خيرخواهي است و نه از امانت نشان . ليكن آنان را بيازماي به خدمتي كه براي واليان نيكو كار پيش از تو عهده دار بودند ؛ آن كس را جستجو كن كه ميان همگان اثري نيكو نهاده ، و به امانت از همه شناخته تر است و امتحان خود را داده اند . و بر سر هر يك از كارهايت مهتري از آنان بگمار كه نه بزرگي كار او را ناتوان سازد و نه بسياري آن وي را پريشان ، و هر عيب كه در كاتبان توست و تواز آن غافل شوي به عهدة تو ماند . عهدنامه ی مالک اشتر؛ نهج البلاغه

اسلاید 13: ÷بنیادهای رفتاری حسابرسی داخلیکارکردهای رفتاری حسابرسی داخلی اصول حاکم بر رفتار حسابرسان داخلیروابط حسابرسان داخلی با هر کدام از گروههای ذینفعویژگیهای کیفی رفتارهای حسابرسان داخلی

اسلاید 14: کارکردهای رفتاری حسابرسی داخلی کارکردهای رفتاری تجویز شده از سوی مدیریت ارشد یا کمیته ی حسابرسیکارکردهای رفتاری ناشی از عوامل محیطی و شرایط فضای کارکارکردهای رفتاری مورد نظر مشتریان بر اساس تجارب حسابرسی های پیشین و شرایط کنونی عملیات در حال اجرای حسابرسیکارکردهای رفتاری مورد انتظار بر اساس نتایج حسابرسی

اسلاید 15: اصول حاکم بر رفتار حسابرسان داخلیروابط عمومی مؤثر تبیین دقیق نیازهای مشتریان و تلاش برای برآورده ساختن آنها پیشنهاد برای تغییرمدیریت بحران و برخورد مناسب اقتضایی با مشکلات مشتریانرویکرد رفع اشکال به جای اشکال تراشی

اسلاید 16: ÷روابط حسابرسان داخلی با هر کدام از گروههای ذینفعمدیریت ارشد سازمانواحد مورد رسیدگیکارکنانپاسخ خواهان برون سازمانیحسابرسان مستقل

اسلاید 17: ویژگیهای کیفی رفتارهای حسابرسان داخلیافق دید مدیریتی عینیتشک حرفه ایارزیابی و قضاوت

اسلاید 18: مهارتهای رفتاری حسابرسان داخلیمدیریت رفتارها در:مذاکرهبرقراری ارتباط

اسلاید 19: مهارتهای رفتاری حسابرسان داخلیبرقراری ارتباطدر خلال عملیات حسابرسیبرنامه ریزی و پیش بینی عملیاتاجرای عملیات حسابرسیتهیه و تجزیه و تحلیل یافته هادر جلسات مشترک با صاحب کارآمادگی برای جلسه ی شروع کارچگونگی ارائه ی مطالب در جلسه ی شروع کار چگونگی ارائه ی مطالب در جلسه ی پایان کاردر مصاحبه ها

اسلاید 20: مهارتهای رفتاری حسابرسان داخلی جنبه های رفتاری مذاکرهراهبرد مذاکره ، نقشه ی راهمذاکره برای دستاوردهای سازنده در حسابرسیبررسی دقیق مسئله و مشکلتفکیک افراد از مشکلتمرکز بر منافع به جای وضعیت مشکلامکان بازی برد – بردبه کارگیری معیارهای عینیچگونگی مواجهه با سکوت یا تحریم

اسلاید 21: آیین رفتار حرفه ای و رفتار حسابرسان داخلیدرک استانداردها و آیین رفتار حرفه ایآیین رفتار حرفه ای و ریسک های رفتاری حسابرسانآیین رفتار حرفه ای و ابعاد رفتار تیمیرفتارهای مبتنی بر احساس در حسابرسی داخلیجنبه های مثبت رفتارهای مبتنی بر احساسجنبه های منفی رفتارهای مبتنی بر احساساستقلال و اعتماد به نفس در حسابرسی داخلی

اسلاید 22: خلاصه و نتیجه گیریحسابرسی داخلی شاخه ای از علوم اجتماعی است که با مباحث رفتاری پیوند محکمی دارد.موفقیت و کارآمدی حسابرسی داخلی بدون توجه به جنبه های رفتاری آن اگر غیر ممکن نباشد، بعید است.چهار عامل: رویکرد سازمان ، اصول بنیادی رفتاری ، مهارتهای رفتاری و آیین رفتار حرفه ای بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی تأثیر مهمی دارند. فنون و راهبردهای برقراری ارتباط و مذاکره عوامل اصلی موفقیت یا شکست حسابرسی داخلی در بعد رفتاری آن هستند.

اسلاید 23: با تشکر از حوصله ی شما

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید