حسابداریکسب و کاراقتصاد و مالی

جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی

حسابرسی داخلی و علوم رفتاری عوامل مؤثر بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی بنیادهای رفتاری حسابرسی داخلی مهارتهای رفتاری حسابرسان داخلی آیین رفتار حرفه ای و حسابرسی داخلی خلاصه و نتیجه گیری تعریف علوم بر حسب موضوع یا غایت نقش توجه به غایت در تعریف و طبقه بندی علوم اجتماعی حسابرسی داخلی ؛ به مثابه علمی که بر اساس غایت خود تعریف می شود حسابرسی داخلی ؛ شاخه ای از علوم اجتماعی که با مباحث رفتاری پیوند محکمی دارد حسابرسی داخلی ؛ ارزش آفرینی از طریق بهبود کارآیی ، اثربخشی و رعایت قوانین ، مقررات ، سیاست ها و رویه ها و در نتیجه ارتقاء مقبولیت اجتماعی بنگاه تخصیص زمان و بودجه ی لازم به حسابرسی داخلی هموار سازی مسیر عملیات حسابرسی داخلی پشتیبانی مدیریت ارشد و همکاری مدیران میانی

shahin

23 صفحه
745 بازدید
30 دی 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی

صفحه 3:
آنچه ارائه مى شود حسابرسی داخلی و علوم رفتاری عوامل موّثر بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی بنیادهای رفتاری حسابرسی داخلی مهار تهای رفتاری حسابرسان داخلی آبین رفتلر حرفه ای و حسابرسی داخلی خلاصه و نتيجه گیری

صفحه 4:
حساپرسی داخلی و علوم رفتاری تعریف علوم بر حسب موضوع یا غایت نقش توجه به غایت در تعریف و طبقه بندی علوم اجتماعی حسابرسی داخلی ؛ به مثابه علمی که بر اساس غایت خود تعربف می شود حسابرسی داخلی ؛ شاخه ای از علوم اجتماعی که با مباحث رفتاری پیوند محکمی دارد

صفحه 5:
حسابرسی داخلی و علوم رفتاری بنابراین : موفقيت و كارآمدى حسابرسى داخلى ‎ltd RS i‏ ل ال اگر غیر ممکن نباشد. بعید است

صفحه 6:
عوامل موّثر بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی رویکرد سازمان و مدیریت ارشد يب" آن به حسابرسی داخلی 7 بنيادهاى رفتارى مهارتهاى رفتارى حسابرسى داخلى حسابرسان داخلى _ استانداردها و آیین رفتار حرفه ای

صفحه 7:
رویکرد سازمان به حسابرسی داخلی * تعریف حسابرسی داخلی و جایگاه سازمانی آن ۳ رویکرد سازمان درزمان اجرای عملیات حسابرسی داخلی * رویکرد سازمان به گزارشهای حسابرسی داخلی

صفحه 8:
تعریف حسابرسی داخلی و جایگاه سازمانی آن حسابرسی داخلی ؛ ارزش آفرینی از طریق بهبود کارآیی ۰ اثربخشی و رعایت قوانین » مقررات » سیاست ها و رویه ها و در نتیجه ار تقاء مقبولبت اجتماعی بنگاه

صفحه 9:
رویکرد سازمان به حسابرسی داخلی در اختیا رکارگزینی یا در اختیار حسابرسی داخل ی؟!

صفحه 10:
رویکرد سازمان در زمان اجرای عملیات حسابرسی داخلی تخصیص زمان و بودجه ی لازم به حسابرسی داخلی * هموار سازی مسیر عملیات حساپرسی داخلی * پشتیبانی مدیریت ارشد و همکاری مدیران میانی

صفحه 11:
مان به گزارشهای حسابرسی داخلی يكرد سازمان ب رود

صفحه 12:
بنیادهای رفتاری حسابرسی داخلی * کارکردهای رفتاری حسابرسی داخلی اصول حاکم بر رفتار حسابرسان داخلی روابط حسابرسان داخلی با هر کدام از گروههای ذینفع ویژگیهای کیفی رفتارهای حسابرسان داخلی

صفحه 13:
کارکردهای رفتاری حساپرسی داخلی کارکردهای رفتاری تجویز شده از سوی مدیریت ارشد يا کمیته ی حسایرسی کار کردهای رفتاری تاش از عوامل محنطی و ‎felled Lala‏ کار کارکردهای رفتاری مورد نظر مشتربان بر اساس تجارب حسابرسی های پیشین و شرایط کنونی عملیات در حال اجرای حسابرسی کارکردهای رفتاری مورد انتظار بر اساس نتایج حسابرسی

صفحه 14:
اصول حاکم بر رفتار حسابرسان داخلی روابط عمومی ‎Fe‏ تبیین دقیق نیازهای مشتریان و تلاش برای برآورده ساختن آنها پیشنهاد برای تغییر مدیریت بحران و برخورد مناسب اقتضایی با مشکلات مشتریان رویکرد رفع اشکال به جای اشکال تراشی

صفحه 15:
روابط حسابرسان داخلی با هر کدام از گروههای ذینفع

صفحه 16:
ویژگیهای کیفی رفتارهای حسابرسان ‎ebb lo‏ "افق دید مدیربتی وداه “شك حرفه ای رزیابی و قضاوت

صفحه 17:
مهار تهای رفتاری حسابرسان داخلی مدبریت رفتارها در:

صفحه 18:
مهار تهای رفتاری حسابرسان داخلی * برقراری ارتباط * در خلال عملیات حسابرسی * برنلمه ریزی و پیش بینی عملیات رای اه ری * تهیه و تجزیه و تحلیل یافته ها * در جلسات مشترک با صاحب کار * آمادگی برای جلسه ی شروع کار * چگونگی ارائه ی مطالب در جلسه ی شروع کار * چگونگی ارائه ی مطالب در جلسه ی پایان کار * در مصاحبه ها

صفحه 19:
مهار تهای رفتاری حسابرسان داخلی * جنبه های رفتاری مذاکره * راهبرد مذاکره . نقشه ی راد * مذاكرة برا دستاوردهای سازنده در حسانرشی |" بررسی دقیق مسئله و مشکل زر مشکل ع( تمرکز بر منافع به جای وضعیت مشکل امکان بازی برد - برد ابه کارگیری معیارهای عینی چگونگی مواجهه با سکوت یا تحریم

صفحه 20:
آیین رفتار حرفه ای و رفتار حسایرسان داخلی درک استانداردها و آیین رفتار حرفه ای پین رفتار حرفه ای و ریسک های رفتاری حسابرسان آیین رفتار حرفه ای و ابعاد رفتار تیمی * رفتارهای مبتنی بر احساس در حسابرسی داخلی * جنبه های مثبت رفتارهای مبتنی بر احساس * جنبه های منفی رفتارهای مبتنی بر احساس استقلال و اعتماد به نفس در حسابرسی داخلی

صفحه 21:
خلاصه و نتیجه گیری حسابرسی داخلی شاخه ای از علوم اجتماعی است که با مباحث رفتاری پیوند محکمی دارد. موفقیت و کار آمدی حسابرسی داخلی بدون توجه به جنبه های رفتاری آن اگر غیر ممکن نباشد. بعید است. چهار عامل: رویکرد سازمان , اصول بنیادی رفتاری . مهار تهای رفتاری و آبین رفتار حرفه ای بر جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی تأثیر مهمی دارند. فنون و راهبردهای برقراری ارتباط و مذاکره عوامل اصلی موفقیت یا شکست حسابرسی داخلی در بعد رفتاری آن هستند.

صفحه 22:
...سپس در کار عاملان خود بیندیش ۰ و پس از آزمون به كارشان بكمار » و به ميل 6 "نود و بي مشورت دیگرنبه كاري مخصوصشان مدار » كة به واي خود رفن و برايفیگزا ۳ تنگریستن ستمگري بود و خیانت ؛ و عاملاني اين چنین را در میا كساني جو که تجربت دارند ۰ . ۷ پین روزي ایا را فراغ دار | که فراخي روزي نیروشان دهد تا در پي اصلاح خود 00 برآيند »و بي نيازيشان يود » تاحست به مالي كه دراختيار دارند نكشايند » و حجتي بود بر آنان كر فرمانت را نبذيرفتند » يا در امائتت خیانت ورزیدند. پس بر کارهاي نان مراقبت دار» وناظری راستگو و وفا بيشه بر ايشان بكمار كه مراقبت نهاني تو در کارهاشان » وادار کنندة آنهاست به رعایت امانت » و مهرباني بر رعیت ؛ و خود را از کارکنانت واپاي | اگر يكي از آنان دست به خيانتي گشود ۰ و گزارش ناظران بر آن خیانت " همداستان بود » بدين كواه بسنده كن » و كيفر او بدو پرسان و آنچه نت آورده بستان . جوز نو

صفحه 23:
...پس در بارة کاتبان خود بنگر , و بهترینشان را بر سر کار بیاور و نامه هايي را که در آن تدبیرهاو رازهایت نهان است ء از ميان جمع كاتبان به كسي مخصوص دار که صالختر از دیگران است . كسي که مکرمت در حق وي لاو راب طمبان نکشاند و بر تو دلیر نگرداند آنسانکه در جمع حاضران ‎٩‏ ۳ مقالفتت تواندء و بيماني را که به .سود تو بسته سست نگرداند ؛ و در به هم زدن پيماني که به زیان توست در نماند و قدر خود را در کارها بداند ؛ چه آن که قدر خود را نداند در شناختن قدر جز خود نادانتر بود و درماند . و در گزیدن اینان تنها به فراست و اطمینان , و خوش گماني خوداعتماد مکن که مردم براي جلب نظر والبان به آراستن ظاهر مي پردازند و خوش خدمتي زرا پیشه مي سازند اما دریس آن , نه خيرخواهي است و نَهّ از امانت نشان . لیکن آنان را ساژماي به‌خدهتي که براي والبان گاز بش از تو عهده دار بودند ؛ آن کس را جستجو کن که مبان همگان اثري نیکو نهاده ؛ و به امانت از همه شناخته تر 0 rien ‏و امتحان خود را داده اند. و بر سر هربك از كارهايت‎ sual a ‏کمک وک ام زارت‎

39,000 تومان