حقوق مربوط به ایمیل های ناخواسته در اینترنت
اسلاید 1: حقوق مربوط به ايميلهاي ناخواسته در اينترنت ارائه دهنده : نشاط الهامی فرد83406852بهار 87
اسلاید 2: ایمیل های نا خواستهSPAMSPAMINGاسپم ها را بیشتر می توان در 3 مکان مشاهده کرد :نامه های الکترونیکیگروه های خبری پیام های تلگرافی
اسلاید 3: مخالفین و معترضین اسپم ها کاربران پست های الکترونیکیسرویس دهندگان شبکه اشخاص ثالث
اسلاید 4: قانون مند کردن هرزنامه هااتحاديه اروپا : طبق مطالعات گاترو نت و دروآرد (2001)، کميسيون اروپا براي قانونمند ساختن هرزنامه، چهار دستورالعمل را شناسايي كرده است: دستورالعمل حمايت از داده (شورا و پارلمان اروپايي 1995) دستورالعمل ارتباطات محرمانه از راه دور (شورا و پارلمان اروپايي 1998) دستورالعمل خريد و فروش از راه دور (شورا و پارلمان اروپايي 1998) دستورالعمل تجارت الکترونيکي (شورا و پارلمان اروپايي 2000)
اسلاید 5: دستور العمل حمايت از ”داده“دستورالعمل حمايت از داده، شکل اروپايي حمايت از اطلاعات شخصي است. اين دستورالعمل براي جمعآوري و استفاده از اطلاعات شخصي حق مالکيت اطلاعات شخصي ايجاد ميكند، بدين صورت كه دادههاي شخصي فقط به وسيلهي مالك آنها يا با آگاهي و اطلاع او ميتوانند مورد استفاده قرار بگيرند.
اسلاید 6: دستورالعمل ارتباطات محرمانهي تلفنيدستورالعمل ارتباطات محرمانه تلفني مصوب 1997 تصريح ميکند که: ”استفاده از سيستمهاي اتومکانيکي تلفني بدون دخالت انسان يا دستگاههاي ارسال رونوشت (فکس) براي خريد و فروش مستقيم، تنها براي مشترکاني مجاز است که رضايت قبلي خود را اعلام كرده باشند.“
اسلاید 7: دستورالعمل خريد و فروش از راه دور دستورالعمل خريد و فروش از راه دور، در حقيقت شکلي از قانون حمايت از مصرفکننده با مضمون خريد و فروش از راه دور است .
اسلاید 8: دستور العمل تجارت الکترونيکي اين دستورالعمل به دولتها اجازه داده است که قوانيني را وضع كنند و از اين راه فرستادن نامههاي تجاري ناخواسته را در صورتي که فرستنده مشخص و قابل شناسايي باشد، مجاز اعلام كنند. اين دستورالعمل همچنين هرزنامه نويسان را موظف ميکند که فعاليتهاي خود را به طور مرتب توسط عرضهکنندگان خدمات اینترنتی ثبت کنند.
اسلاید 9: قوانين ملي اروپايي قانون استراليا : رضايت قبلي دريافت کننده را ضروري ميداند، هرچند اين رضايت برگشتپذير است .قانون دانمارک : فرستادن نامهي الکترونيکي ناخواسته ممنوع اعلام شده است . قانون فنلاند: ارسال نامههاي تجاري ناخواسته براي اشخاص حقيقي و گروههاي خبري غيرقانوني است .قانون آلمان: رضايت قبلي براي کليهي تماسها لازم دانسته شده و پيشرفت حقوق موردي بر رقابت ناعادلانه بنيان نهاده شده است.قانون ایتالیا : اين اجازهي قبلي فقط براي نامههاي الکترونيکي با اهداف آگهي همگاني، شناسايي و لازم دانسته شده است .
اسلاید 10: قانون فدرال واداشتن هرزنامه نويسان به احترام و پذيرش درخواست کاربران. مجازات جاعلان و كلاهبرداران. واداشتن عرضه کنندگان خدمات پست الکترونیکی براي کشاندن هرزنامه نويسان به محاکم به اتهام نقض رویه های موجود .مجازکردن عرضه کنندگان خدمات پست الکترونیکی براي تعيين هزينه جهت ارسال هرزنامه براي کاربرانشان. مجاز کردن عرضه کنندگان خدمات پست الکترونیکی براي ايجاد ابزاري جهت فيلتردار کردن هرزنامه نويسها.مجازکردن اشخاص حقيقي و حقوقي براي اقامهي دعوا عليه هرزنامه نويسان در دادگاههاي مدني. مجاز کردن کميسيون تجارت دولت فدرال براي تعقيب نقضکنندگان حقوق.در نظر گرفتن موارد نادر برايزمانهايي که فرستنده و گيرنده با يکديگر روابط تجاري دارند.
اسلاید 11: با تشکر
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.