علوم مهندسی معماری و عمران

خانه های هوشمند

خانه های هوشمند

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

  1. خانه هوشمند آلفا

    یکی از مواردی که باعث جذاب شدن یک ارائه میشه یک پاورپوینت خوبه و پاورپوینت خوب به فایلی گفته میشه که خسته کننده نباشه و تمام آیتم ها مثل چگالی متن و تصویر . شماره صفحه و… داخلش رعایت شده باشه. طرحش منحصر به فرد باشه و پراکندگی نداشته باشه محتواش. عنوان ها و زیر عنوان ها مشخص باشه و همینطور فهرست داشته باشه که در یک صفحه کل مطلب پاور بشه فهمید.

نظر خود را بنویسید

خانه های هوشمند

اسلاید 1: به نام يگانه معمار هستيخانه‌هاي هوشمند

اسلاید 2: خانه هوشمند چيست؟ خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانيتورينگ خانه استفاده مي گردد.

اسلاید 3:  فرض كنيد در يك زمستان سرد ناگهان تصميم مي گيريد كه تعطيلات آخرهفته را به دور از جنجال و هياهوي شهر شلوغ خود با استراحتي كوتاه در يكي از شهرهاي خوش آب و هواي كشور بگذرانيد . تصور كنيد در هنگام بازگشت به سوي محل سكونت خود با يك پيام كوتاه از طريق تلفن همراهتان به راحتي محيط خانه را پذيراي حضور خود مي كنيد. بخاري ها را روشن و دماي مطلوبتان را در اتاق ها و فضاي خانه فراهم مي كنيد ، آب گرم حمام را محك مي زنيد و چراغ ها را پيش از رسيدن روشن مي كنيد تا در هنگام ورودتان به منزل هيچ مشكل خاصي نداشته باشيد. از سوي ديگر با يك پيام كوتاه مشابه به محل مسكوني تان در شهر مي توانيد از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شويد و با به كار انداختن سيستم ايمني خانه از شر دزدها در امان باشيد. حتي در هرلحظه از طريق صفحه نمايش تلفن همراه قادر خواهيد بود درون منزلتان را ببينيد. درواقع ديگر زمان آن رسيده است كه بانوي خانه از دغدغه هاي هميشگي بسته بودن شير گاز و نشت ماشين لباسشويي و ... ساعت هاي فعاليت و استراحت خود فارغ شود، زيرا قابليت هاي نوين خانه هاي هوشمند چنان امكانات گسترده اي را در اختيار خانواده ها قرار مي دهد كه هر مشكلي در كمترين زمان ممكن از ميان برداشته مي شود و رفاه و آسايش بسياري براي آنان به ارمغان مي آورد.

اسلاید 4:  ویژگی ها  1- كنترل و مانيتورينگ تجهیزات منزل در همه زمان ها با استفاده از پانل هاي كنترلي نصب شده در محل هاي مورد علاقه مانند اتاق خواب والدين و در بيرون از منزل با استفاده از خط تلفن يا مبايل و يا اينترنت . 2- تنطیم کردن دمای منزل و فعال کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی برای رسیدن به آن دما تا علاوه بر ايجاد محيطي مطلوب از اتلاف انرژي جلوگيري نمود .3- کنترل کودکان با استفاده از دوربین هاي قرار داده شده درمنزل.4- سيستم هاي امنيتي ( دوربين هاي مدار بسته، قفل هاي الكترونيكي و ...)

اسلاید 5: موارد استفاده1- کنترل و مانيتورينگ خانه و تجهیزات داخلی آن هنگام خارج شدن از منزل.2- کنترل و مانيتورينگ ویلاهای خارج شهر.3- کنترل و فضاهاي سبز خانه ها و ويلا ها ( آبياري خودكار و...).

اسلاید 6: سـیـسـتـم BEMS  BEMS  مخفف Building Energy Management System می باشد ، سیستمی  بسیار کارآمد در هوشمند سازی و کاهش مصرف انرژی ساختمان ها است.

اسلاید 7: امکاناتروشنایی اتوماتیک : در یک خانه هوشمند چراغ همه فضاها با حضور فرد به صورت اتوماتیک روشن و پس از خروج آن مجددا خاموش می شود.شیر برقی گاز : با نصب این شیر در ورودی اصلی گاز واحد می توان از داخل و یا خارج منزل توسط دستگاه BEMS آن را کنترل کرد، همچنین در هنگام وقوع حریق ، نشت گاز و یا زلزله به صورت اتوماتیک توسط دستگاه قطع می شود.اعلام سرقت : دستگاه BEMS مجهز به یک سیستم اعلام سرقت پرضرفیت در 16 زون می باشد که هرکدام به صورت جداگانه می تواند فعال یا غیر فعال شود.تلفن کننده : دستگاه BEMS در زمان وقوع سرقت ، حریق یا نشت گاز به صورت تلفنی شما را مطلع می نماید.کنترل تردد : دستگاه BEMS دارای یک سیستم کنترل تردد است که در هنگام ورود به منزل با کشیدن کارت بر روی دستگاه کارتخوان ضمن خاموش شدن دزدگیر ، قفل برقی باز می شود. سناریو : دستگاه BEMS بیست (20) برنامه قابل تنظیم یا سناریو دارد که هر سناریو فقط با یک کلید ریموت اجرا می شود. به طور مثال می توان کلید شماره 1 را برای سناریوی خروج از منزل تعریف کرد : همه چراغ ها و کولر خاموش ، دزدگیر فعال ، شیر برقی گاز اصلی قطع و صفحه کلید ها قفل شوند.

اسلاید 8: سیستم BMS BMS مخفف Building Management System می باشد ، سیستمی بسیار ساده در عین حال بسیار کارآمد در هوشمند سازی ادوات برقی است.

اسلاید 9: امکانات1- اجرا بدون نیاز به تغییر در سیم کشی برق ساختمان2- روشن و خاموش نمودن ادوات برقی با استفاده از ریموت کنترل و کلید دیجیتالی3- قابلیت کنترل و ارسال فرمان از طریق خط تلفن از خارج از منزل4- امکان کم و پر نور کردن روشنایی ها با استفاده از ریموت کنترل5- قابلیت استفاده از ریموت کنترل به جاری ریموت تلویزیون ، وی سی دی و ...6- امکان استفاده از کلید و پریزهای موجود در ساختمان7- امکان خاموش و روشن کردن تمام روشنایی ها با یک کلید8- دارای ریموت کنترل رادیویی با برد بیش از 50 متر در فضای بسته

اسلاید 10: مديريت هوشمند ساختمان BMS

اسلاید 11: سیستم مدیریت هوشمند ساختمان چیست؟ سیستم مدیریت هوشمند ساختمان با بکارگیری از آخرین تکنولوژی ها در صدد آن است که شرایطی ایده آل ، همراه با مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها پدید آورد. این سیستم ها ضمن کنترل بخشهای مختلف ساختمان و ایجاد شرایط محیطی مناسب با ارائه سرویس های همزمان ، سبب بهینه سازی مصرف انرژی ، سطح کارایی و بهره وری سیستم ها و امکانات موجود در ساختمان می شود. کنترل و دسترسی به سیستم با استفاده از نرم افزارهای مربوطه از هر نقطه در داخل ساختمان و خارج از آن از طریق اینترنت مقدور می باشد.

اسلاید 12: برخی از اهداف سیستم مدیریت هوشمند ساختمان 1- ایجاد محیطی مطلوب برای افراد حاضر در ساختمان . 2- استفاده بهینه از تجهیزات و افزایش عمر مفید آنها.3- ارائه سیستم کنترلی با قابلیت برنامه ریزی زمانی عملکرد.4- کاهش چشمگیر هزینه هاي مربوط به نگهداری و بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژي.5- عدم نیاز به پیمانکار دائمی ساختمان.6- امکان مانیتورینگ و کنترل تمامی نقاط تحت کنترل از طریق یک PC و یا اینترنت .7- با توجه به یکپارچه سازی ساختمان ، تمام تجهیزات بصورت هماهنگ کارکرده و امکان تداخل و بروز مشکلات ناشی از عدم هماهنگی از بین می رود.8- امكان گرفتن گزارش هاي آماري از تمامي تجهيزات و عملكرد آنها به منظور بهينه سازي مصرف و عملكرد.

اسلاید 13: وظایف سیستم مدیریت هوشمند ساختمان 1- کنترل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی .2- کنترل سیستم های روشنایی .3- کنترل تهویه مطبوع .4- سیستم اعلام حریق و کنترل دود .5- کنترل تردد و حفاظت .6- مدیریت آسانسورها در زمان های خاص .

اسلاید 14: شبکه های کامپیوتری 1- تجهیزات فعال2- تجهیزات غیرفعال

اسلاید 15: تجهیزات فعال -    شبکه هاي بيسيم -    شبکه هاي فعال -    نصب و راه اندازي شبكه هاي كامپيوتري WAN,LAN,MAN -    ارائه انواع Solution براي تسهيل و رفع مشكلات ارتباطات شبکه اي سازمانها -    برقراري ارتباط پر سرعت بصورت Wireless و يا از طريق سيستم ماهواره اي اختصاصي -    طراحي واجراي اتاق سرور طبق استانداردهاي جهاني -    طراحي واجراي امنيت شبکه براساس نياز سازمانها -    طراحي واجراي سيستم مونيتورينگ جهت بررسي وضعيت کليه اجزاي شبکه از مودم و سويچ تا سرور -    طراحي وراه اندازي سيستم VOIP طبق نياز سازمانها -    ايجاد محيط امن براي سرورها و بالابردن ضريب امنيت حفظ اطلاعات درشبکه

اسلاید 16: تجهیزات غیرفعال -    شبکه هاي سيمي -    نصب و راه اندازي شبكه هاي كامپيوتري WAN,LAN,MAN -    شبکه هاي غير فعال   -    تست تجهيزات Passive با دستگاه fluke -    ارائه انواع Solution براي تسهيل و رفع مشكلات ارتباطات شبکه اي سازمانها -    تامين ارتباطات شبكه های گسترده ديتا و مخابرات بر اساس مديای فيبر نوري -    طراحي واجراي اتاق سرور طبق استانداردهاي جهاني -    ارتقا کيفيت برقراري ارتباطات شبکه براساس نياز سازمانها -    ارائه خدمات نصب تجهيزات Passive شبکه مانند کابل کشي ، داکت کشي و تست شبکه

اسلاید 17: فيبر نوري 1- كابلها و تجهيزات فيبر نوري2- دستگاههاي فيوژن و تست

اسلاید 18: كابلها و تجهيزات فيبر نوري

اسلاید 19: دستگاههاي فيوژن و تست

اسلاید 20: مراكز داده ها 1- ساختمان مرکز داده2- کنترل مجازي مرکزداده

اسلاید 21: هوشمند سازی 1- خانه هوشمند2- کنترل دسترسی3- قفل هوشمند4- آسانسور هوشمند5- هتل هوشمند

اسلاید 22: خانه هوشمند

اسلاید 23: خانه هوشمند برخي ها تصور مي كند كه در يك خانه هوشمند تنها مي توان تصاوير تلويزيوني و ويديويي را به اتاق هاي مختلف خانه ارسال كرد، اما در حقيقت هدف اصلي از طراحي خانه هوشمند استفاده از تكنولوژي مدرن در سيستم گرمايشي، روشنايي و امنيتي خانه مي باشد.از سالها پيش مسئله کنترل و هوشمند سازی خانه به منظور راحتی بخشی هر چه بيشتر مورد توجه بوده است اما اصولاًً هميشه مسائلی جلودارنده باعث عدم دستيابی به يک کنترل ايده آل شده است.اصولاً پروژه های Home Automation همیشه با چندین چالش مواجه بوده اند: الف – هزينه بسيار بالا ب – کابل کشی های اضافی و بر اساس روش های غير معمول ج – تداخل روشهای کنترل اتوماتيک و دستید – عدم امکان تغيير بعد از انجام کابل کشی هاخانه هوشمند مبنا . امکان روشن و خاموش نمودن روشنائیها و ادوات برقی با استفاده از ریموت کنترل و کلید . اجــراء بـدون نيــاز بـه تغييـر در سيــــم كشي بـرق ساختمـان. قــابليــت كنتــرل و ارسـال فـرمــان از طــــريـق خـط تلفـــــن . امکان کم نور و پرنور کردن روشنائی ها با ریموت کنترل. قابليت استفـاده از ريموت كنترل به جاي ريموت تلويزيون، ويدئـو،اسپليت يونيت و ... . امکان استفاده از کلید و پریزهای موجود . قابلیت ایجاد شرایط متفاوت روشنائی به صورت پیش تنظیم . امکان خاموش یا روشن نمودن تمامی روشنائی ها با یک کلید به صورت همزمان . قابلیت افزودن کنترل کننده ها حتی پس از نصب . دارای ریموت کنترل رادیوئی با برد بیش از 50 متر در فضای بسته

اسلاید 24: قفل هوشمند

اسلاید 25: قفل هوشمند1- نصب بر روي كليه درب هاي چوبي ‎, فلزي , شيشه اي , آسانسور و گاو صندوق 2- امكان اتصال به رايانه با پروتكل هاي  (  RS232 – RS485 )3- قابليت نصب بر روي شبكه   ( N port Express )4- كليه تغييرات سيستم بوسيله نرم افزار(تعريف وحذف كارت،تعريف زمان اقامت، بازكردن درب و..  ) 5- مخفي نمودن كارت خوان پشت ديوار گچي يا سنگي به جهت عدم دسترسي به سيستم  .6- نشان دادن كارت به محل كارت خوان ازفاصله حداقل 10سانتي متر جهت باز نمودن درب .7- امكان ثبت زمان تردد در حافظه دربا زكن .8- امكان اتصال به كليد جهت باز نمودن درب يا سنسور جهت بازكردن درب بصورت غير مجاز . 9- امكان ايجاد تقويم جهت ثبت زمان هاي مجاز براي تردد افراد .10- امكان مشاهده همزمان تردد ها .11- قابليت اتصال به كيپد و استفاده از شماره رمز از 1 تا 14 رقم . 12- قابليت انتخاب كد يا كارت با هم و يا به صورت جداگانه . 13- قابليت اتصال به كليه قفل هاي برقي .14- قابليت اتصال به كليه كارتخوانهاي موجود ( مغناطيس – باركد – بدون تماس – برد بالا ( RFID15- داراي سيستم هشدار دهنده براي سه بار تلاش ناموفق .

اسلاید 26: آسانسور هوشمند

اسلاید 27: آسانسور هوشمند دستگاه کنترل دسترسی (محدود سازی) آسانسور EAX-108 این دستگاه که بر مبنای تکنولوژی کارتها و تگهای بدون تماس(RFID) طراحی گردیده جهت محدودسازی دسترسی به آسانسور استفاده می شود.دستگاه پشت پانل داخل کابین نصب شده و زمان تعریف کارت کلیدهای مجاز ، خروجی(طبقه) مربوط به کارت کاید نیز تعریف می شود در این صورت زمانی که فرد کارت خود را نزدیک دستگاه می گیرد آسانسور فقط به طبقه تعریف شده می رود. EAx-108 دارای هشت خروجی می باشد در صورت نیاز به بیش از این تعداد طبقه با اضافه کردن دستگاه FX-20 می توان طبقه نه به بعد را کنترل کرد.دستگاه در دو مدل ارائه می شود:EAX-108: در این مدل هر کارت برای یک طبقه قابل تعریف است و بانزدیک کردن کارت به دستگاه آسانسور فقط به طبقه تعریف شده مي رود . در واقع دارنده کارت مجاز می تواند به آن طبقه برود. EAX-108: در این مدل هر کارت را می توان برای بیش از یک طبقه تعریف کرد. بطور مثال دارنده یک کارت می تواند به طبقات1- و 5 دسترسی داشته باشد . با نزدیک کردن این کارت به دستگاه شماره های 1- و 5 روی صفحه کلید فعال شده ، شخص می تواند طبقه مورد نظر خود را از میان این دو طبقه انتخاب کند. مشخصاتقابلیت تعریف 400 کارت مجازسهولت تعریف و حذف کارت کلیدها بوسیله فقط يک کارت سرویسقابل نصب داخل کابین ، پشت صفحه کلید آسانسورقابل استفاده با کارت های 125kHz رایج در کشورولتاژ تغذيه بین 18 تا 30 ولت DC

اسلاید 28: دستگاه کنترل دسترسی (محدود سازی) آسانسور VAX-201 این دستگاه که بر مبنای تکنولوژی کارتها و تگهای بدون تماس(RFID) طراحی گردیده جهت محدودسازی دسترسی به آسانسور استفاده می شود. EAX-101 به یکی از دو شکل زیر قابل استفاده می باشد: در روش اول کلید فراخوانی طبقات با EAX-101 جايگزين شده و در روش دوم EAX-101 پشت پانل نصب مي گردد بطوريکه شکل ظاهر داخل کابین تغيير نمي کند و اتصال سیم مشترک پانل به تابلو فرمان را کنترل می کند. در نتیجه فقط افراد دارای کارت کلید مجاز امکان فراخوانی آسانسور یا انتخاب طبقه را خواهند داشت. همچنین در روش دوم این امکان وجود دارد که به کمک کارت سرویس حالت رله EAX-101 را همانند یک آلفا سوئیچ عوض کرد و بنابراین کنترل دسترسی را بدلخواه فعال و غیر فعال نمود.مشخصاتقابلیت تعریف 400 کارت مجازسهولت تعریف و حذف کارت کلیدها بوسیله فقط يک کارت سرویسقابل نصب داخل کابین ، پشت صفحه کلید آسانسورقابل استفاده با کارت های 125kHz رایج در کشورولتاژ تغذيه بین 18 تا 30 ولت DC

اسلاید 29: دستگاه کنترل دسترسی (محدود سازی) آسانسور VAX-201این دستگاه که بر مبنای تکنولوژی کارتها و تگهای بدون تماس(RFID) طراحی گردیده جهت محدودسازی دسترسی به آسانسور استفاده می شود. VAX-201 به یکی از دو شکل زیر قابل استفاده می باشد : در روش اول کلید فراخوانی طبقات با VAX-201 که دقیقا همان ابعاد را دارد جایگزین شده و در روش دوم VAX-201 همانند یک کلید طبقه در پانل داخل کابین نصب شده و اتصال سیم مشترک پانل به تابلو فرمان را کنترل می کند. در نتیجه فقط افراد دارای کارت کلید مجاز امکان فراخوانی آسانسور یا انتخاب طبقه را خواهند داشت . همچنین در روش دوم این امکان وجود دارد که به کمک کارت سرویس حالت رله VAX-201 را همانند یک آلفا سوئیچ عوض کرد و بنابراین کنترل دسترسی را بدلخواه فعال و غیر فعال نمود.  مشخصاتقابليت تعريف 168 تگ بدون تماس مجازسهولت تعريف و حذف تگ ها بوسيله فقط يک تگ سرويسقابل نصب بجاي کليد فراخواني يا طبقه بدون هيچ گونه سوراخکاري اضافي قابل استفاده بصورت سوئیچ آلفاقابل استفاده با تگهاي 125KHz رايج در کشور ولتاژ تغذيه بين 18 تا 30 ولت DC

اسلاید 30: پانل لمسی داخل کابین آسانسور XPAN سیستم پانل لمسی داخل کابین آسانسور مجموعه وظایف کلیدهای طبقات و نمراتور موجود در پانلهای فعلی آسانسور را بصورت مجتمع و هوشمند و از طریق نمایشگر و صفحه لمسی خود در اختیار ساکنین ساختمان قرار می دهد . در پانلهای فعلی دسترسی به بخش یا آپارتمان مورد نظر فقط از طریق دانستن شماره طبقه آن بخش یا آپارتمان میسر می باشد. مهمترین مزیت سیستم مزبور نسبت به پانلهای فعلی اینست که برای دسترسی به طبقه آپارتمان یا بخش مورد نظر می توان به سه روش زیر عمل نمود:الف) نمایشگر xPan طرح کلید طبقات موجود در ساختمان را بصورت گرافیکی نمایش می دهد با لمس طرح کلید طبقه مورد نظر فرمان لازم به تابلو-فرمان آسانسور صادر می شود .ب) نمایشگر xPan لیستی از ساکنین ساختمان یا اسامی اتاقها را نمایش می دهد با لمس اسم مورد نظر فرمان لازم برای حرکت کابین به طبقه ای که اتاق یا ساکن مزبور در آن واقع است داده می شود.ج) در این حالت با وارد نمودن شماره واحد مورد نظر از طریق یک صفحه کلید لمسی که در بخشی از LCD نمایش داده می شود کابین به طبقه ای که واحد مزبور در آن قرار دارد می رود.همانطور که ملاحظه میشود در حالتهای ب و ج نیازی نیست که فرد استفاده کننده از آسانسور شماره طبقه مقصد خود را بداند میهمانی که می خواهد به منزل میزبان خود ،آقای میزرایی واحد 9 واقع در طبقه چهارم ، برود نیازی نیست که عدد طبقه را بداند صرفا کافیست که عدد 9 را وارد کند همچنین او میتواند از لیست ساکنین نام میرزایی را بیابد و آنرا لمس کند.همچنین xPan قادر است که دسترسی به تمام یا برخی از طبقات را بصورت حفاظت شده درآورد به گونه ای که فقط فرد یا افراد مورد نظر که قبلا کارت یا Tag بدون تماس شان در سیستم ثبت گردیده است اجازه دسترسی به طبقه یا طبقات حفاظت شده را خواهند داشت بطور مثال در یک ساختمان که تعدادی مطب قراردارد دسترسی به طبقه پارکینگ فقط در اختیار پزشکان صاحب مطبها قرار می گیرد .(این حالت در حال حاضر فعال نمیباشد)در مدل پین کد صفحه کلید مربوط به وارد کردن پین بجای طرح کلید طبقات قرار دارد . با وارد کردن شماره رمز هر طبقه و لمس کلید ENTER خروجی مربوط به آن طبقه فعال شده و آسانسور به آن طبقه می رود.مشخصات - خلاصه شدن کليد هاي پانل داخل کابين در يک صفحه LCD شش اينچي- نمايش نمراتور و جهت همزمان در داخل صفحه نمايش- انتخاب طبقات با لمس شماره روي صفحه- صفحه LCD با نور زمينه آبي و روشنايي قابل تنظيم- نصب سريع و آسان با حذف سيم کشي بين کليد ها- امکان نصب در کوچکترين ابعاد پانل داخل کابين- عمر بالاي صفحه در مقابل کارکرد تا يک ميليون بار در هر نقطه تماس- امکان انتخاب طبقه از روي ليست ساکنين- امکان کنترل دسترسي به طبقات دلخواه با استفاده از کارتهاي بدون تماس(انتخابی)- قابل استفاده با انواع تابلو هاي فرمان- نمايش ساعت و تاريخ شمسي

اسلاید 31: هتل هوشمند

اسلاید 32: هتل هوشمندبا بكارگيري بهترين تجهيزات و پيشرفته ترين تكنولوژي، BMS هتل به شكلي طراحي ميگردد كه بيشترين راحتي را براي استفاده كنندگان داشته باشد در عين اينكه كمترين مصرف انرژي و بهترين امكانات پايش و گزارشگيري را براي بهره‌برداران سيستم به ارمغان مي آورد. مركز BMS  به مسئولان    هتل اين اجازه را ميدهد تا تمامي تأسيسات رفاهي و امنيت هتل را تحت كنترل داشته باشند. براي هر اتاق يك كنترل كننده تعبيه ميشود كه كنترل مصرف انرژي ، تنظيم دما و نور اتاق ، تنظيم و برنامه ريزي مصرف كننده هاي (پريزها) هر اتاق و كمينه كردن مصرف انرژي در زمانهاي عدم حضور را بر عهده دارد. تمامي فضاهاي عمومي هتل مانند مجموعه‌هاي ورزشي، سالن‌هاي كنفرانس واجتماعات ، رستورانها و ديگر فضاهاي عمومي هتل تحت نظارت سيستم BMS  ميباشد. در صورت عدم استفاده از هركدام از اين فضاها ، مكان مذكور در دماي پيش‌فرض نگاه داشته شده و با حضور افراد و يا تحت زمانبندي معين بصورت سريع به دماي عملياتي ميرسند. كليه تنظيمات سيستم به گونه ايست كه باعث كمترين مصرف انرژي در تابستان و زمستان گردد.

اسلاید 33: تجهیزات ساختمانی 1- درب بازكن تصویری2- آنتن مرکزی3- دوربین مدار بسته4- درب کنترل از راه دور5- کرکره های برقی

اسلاید 34: آنتن مرکزی

اسلاید 35: آنتن مرکزی در ساختمان‌هایی که تعداد زیادی گیرنده تلویزیونی وجود دارد (مانند هتل‌ها، اپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی) در صورتی که بخواهیم برای هر گیرنده یک آنتن مجزا نصب نماییم مشکلاتی مانند موارد ذکر شده در زیر بروز خواهند کرد:1- محدودیت فضایی پشت بام برای نصب تعداد زیادی آنتن2- اثر انعکاسی و القایی آنتن‌ها بر یکدیگر3- هزینه بالای نصب آنتن برای تک تک گیرنده‌ها و سیم‌کشی آنتن تا گیرنده4- از بین رفتن زیبایی ظاهر ساختمان و به وجود آمدن جنگلی از آنتن‌ها5- حجم بالای سیم کشی آنتن ها تا گیرنده6- عدم ارايه سرويس و نگهداری مناسب به دليل تعدد كابل و آنتنبا توجه به موارد ذکر شده راه کار پیشنهادی این است که از یک آنتن برای تمام گیرنده‌ها استفاده گردد و چون سیگنال دریافت شده توسط این آنتن برای تمام گیرنده‌ها کافی نخواهد بود لذا از تجهیزاتی برای افزایش مقدار سیگنال و توزیع آن بین گیرنده‌ها استفاده می‌کنیم. عملی کردن این راه کار با استفاده از تجهیزات سیستم‌های آنتن مرکزی (MATV) (MASTER ANTENNA TV) انجام می‌پذیرد.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید