dini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه درس جهان آفرینش”

خلاصه درس جهان آفرینش

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: جهان هدفمنددرخلقت موجودات این جهان هدفی وجود دارد،زیرا خالق آنها خدایی حکیم است.یعنی خدایی که هیچ کاری را بیهوده انجام نمیدهد.آیه زیر دلالت بر هدفمندی جهان دارد:و ما خلقنا السماوات و الارض وما آسمان ها و زمین وما بینهما لا عبین وآنچه بین آنهاست را به بازیچه نیافریدیمما خلقنا هما الّا بالحق آنهارا جز به حق خلق نکردیم

اسلاید 4: تفاوت انسان با حیوانات و گیاهان:انسان خود باید هدف ار خلقت خود را بشناسد،درحالی که حیوانات به صورت غریزی و گیاهان به صرت طبیعی به سوی هدف حرکت میکنند.انسان بر خلاف حیوانات و گیاهان مجموعه ای فراوان از استعداد های مادی و معنوی است.انسان برخلاف حیوانات و گیاهان دارای روحه ایی بی نهایت طلب است و در زندگی خود همواره در حال انتخاب هدف است.

اسلاید 5: هدف های اصلی و فرعی هر دو خوب و برای زندگی ما لازم و ضروری هستند،مهم این است که هف فرعی را به جای هدف اصلی قرارندهیم.تلاش برای ریدن به نعمت های دنیا نه تنها بد نیست بلکه ضروری و خوب است فقط باید توجه کنیم که آنقدر سرگرم آنها نباشیم که اززیبایی های دنیا باز بمانیم.

اسلاید 6: برترین هدفبا توجه به دو ویژگی متنوع بودن استعداد های انسان و بی نهایت طلبی او اگر هئفی را که انتخاب میکنیم،بهتر بتواند پاسخ گوی این دو ویژگی باشد،آن هدف کامل تر است. برخی هدف های زندگی در بردارنده هدف های دگر نیز هستند و رسیدن به آنها برابر دست یابی به سایر اهداف نیز است.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید