صفحه 1:
صفحه 2:
* موضوع:
۶ نام دبیر:
* دانش آموز:
۶ پایه:
* مدرسه:
صفحه 3:
صفحه 4:
VARS al (YF cary
ER VV coy )
Lil ee a Se
الا لصادقرن |
۱ انم صادقیی .
لا آعبد Spt
وارمیت اد ل ۲
ه-لم تقولون ما ۷ تفعلون
صفحه 5:
١ إذا با
۳ -و 315 یر النای ید يَدْخُلونَ
الل ۳
a5! كان توا
صفحه 6:
خر خ رک كله
ب is Bs ga
é
سيد سبد tba
ب بغ ركل «سيدءائد
2
اس« طت ایضا
بای قلب bx
ب شمر نا نود و اميد
2
aso» Loss
روى سر زشها
عردم شار شم با
كياد خب ١ تق
خی کشا gw 00
صفحه 7:
كودكى حشرت موس pil oe 7
يي ۳ 9
0 1
2-5 : 4
۱
صفحه 8:
۱7
ف | | | [aus .ار هل
i) 21 1۳۳ | آف] اف
3 se |
ات
) لوحهی ۵ ۳ ۲ + شدي ملم ين عبارتهی ی اب صوت دسهجممی و بخیخی بخند.
رخ ۱
سيا
امین
صفحه 9:
۱-آشنایی با حروف ناخوانا در قرآن
۲ -توانایی خواندن کلمات دارای تشدید به صورت بخش بخش
۳-آشنایی با پیامبران و زندگی آنها
وا <وانان سوره نصر به صورت دست جمعی
ه-تقویت و علاقه به شنیدن و خواندن روزانه قرآن کریم
7-آشنایی با مفهوم سوره نصر در قالب شعر
۷-آشنایی با پیام قرآنی درس درباره پیامبران خدا
۸-تقویت و علاقه به سخن گفتن با خدا و دعا كردن
ن كا ست بت
صفحه 10:
مراحل آموزش
* ۱-بیان موضوع درس(پیامبران خدا)
۲ ویر خوانی با موضوع درس پیامبران خدا
۳- گفتگو با دانش آموزان درباره تصویر اول درس
6-به کمک و راهنمایی معلم با قصه بزرگ پیامبران خدا آشنا شویم
»-خواندن کلمات لوحه با اشاره و کمک معلم به صورت دسته جمعی
7 گوش دادن و همخوانی سوره با نوار آموزشی
1 اكاب نامس إلى شمر توسط حانش اموزان
۸-پرسش انفرادی از دانش آموزان
ن كا ست بت
صفحه 11:
تدریس سوره نصر
۱-معرفی سوره نصر و آماده کردن دانش آموزان
۱ بش نوار صونی سوره نصر
۳-شنیدن آیات و همخوانی دست جمعی دانش آموزان مطابق نوار صوتی
6-خواندن سوره نصر به صورت دست جمعی بدون نوار
ه -خواندن سوره نصر به صورت انفرادی توسط دانش آموزان
صفحه 12:
پیام قر آنی [محمد رسول (alll
۱-روانخوانی پیام قرآنی و ترجمعه آن
۲ -پیام قرانی و معنی آن را از طریق نوار صوتی گوش دادن
۳- کلمات و لغات که زیر پیام قرآنی نوشته شده است معلم به دانش آموزان آموزش دهد
> -خواندن دست جمعی پیام قرآنی توسط معلم و دانش آموزان بدون نوار صوتی
۰-دانش آموزان با دوستان خود به صورت گروهی درباره مفهوم pla قرآنی با استفاده از تصاویر مربوط به پیام قرآنی
بحث و گفتگو کنند
صفحه 13:
آموزش شعر
۱-پخش شعر از طریق نوار صوتی و گوش دادن دانش آموزان به آن
۲- گفتگو و پرسش درباره مفهوم و مضامین شعر
* ۳-خواندن دست جمعی شعر توسط دانش آموزان
6 -انتخاب نام برای شعر توسط دانش آموزان
صفحه 14:
د وص
بيا 1 J
تصوير خوانى و بيان داستان
[كودكى حضرت موسى
دعليه السلام»]
* ۱-تعریف داستان به شیوه قصه گویی به کمک تصاوير
* ۲-آشنایی با امامان معصوم و کارهای خوب و پسندیده آنها
با دقت و توجه به تصاویر مربوط به داستان هرآنچه که از آن فهمیدند را برای هم کلاسی های خود
٩ داش موز
تعریف کنند. نمایش فیلم
صفحه 15:
