aadad-sahih8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس پژوهی اعدادصحیح”

درس پژوهی اعدادصحیح

اسلاید 1: **اعدادصحیح**

اسلاید 2: *بیان مسئله:.*اغلب دانش آموزان ریاضی را درسی بدون کاربرد در زندگی تلقی می کنند.ونسبت به آن بی علاقگی نشان می دهند.*دانش آموزان درس ریاضی را درسی ناشناخته،بی کاربرد وصرفا نظری قلمداد می کنند..

اسلاید 3: *پرورش قدرت تفکر واندیشیدن در دانش آموزان(هدف پرورشی)*ایجاد انگیزه در دانش آموزان وعلاقه مندوکنجکاوکردن آن ها به این درس از طریق برقراری ارتباط مناسب(هدف عاطفی)*برقراری ارتباط بین ریاضی وزندگی روزمره(ایجاد پل های یادگیری،هدف آموزشی وفرهنگی)*تلفیق ریاضی با سایر دروس مانند علوم،هنر...(هدف آموزشی)*به کارگرفتن دانش آموزان درفرآیند تدریس از طریق کارگروهی(هدف پرورشی)*تقویت اندیشه ونگرش مثبت در دانش آموزان نسبت به درس ریاضی(هدف فرهنگی)

اسلاید 4:

اسلاید 5: شایستگی:یعنی مهارت ها وتوانمندی هایی که دانش آموز کسب می کند.ومحصول یادگیری،رابط بین اهداف درس وعمل یادگیری می باشد.ََهریک از اعضای گروه باتوجه به اخبارهواسناسی که ازقبل تهیه کرده اند،دمای هوای یک شهررابا عددعلامت داریادداشت کند.سپس درگروه با همکاری یکدیگر دماها را دریک جدول تنطیم کرده ،برای آن محور رسم کنند ،دماها را بر روی محورنمایش دهند وباهم مقایسه کنند.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید