علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

درس ۱۰ مطالعات اجتماعی هفتم

motalaat-ejtemayi7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۱۰ مطالعات اجتماعی هفتم”

درس ۱۰ مطالعات اجتماعی هفتم

اسلاید 1: تهیه و تدوین : بهار مسعودی موضوع : درس 10 مطالعات اجتماعی هفتمسال 1401-1400

اسلاید 2: ایران خانۀ ما کشور ما ، ایران ، دارای فرهنگ و تمدن چند هزار ساله و بسیار عمیق و ارزشمند و همچنین منابع طبیعی و انسان های هوشیار و پر توان است . علت اصلی طمع برخی کشور های استعمارگر به کشور ما ، نیز همین منابع و استعداد های فراوان و همچنین مقاوت مردم این سرزمین در مقابل زورگویی های دیگران است . شهر یا روستایی که ما در آن زندگی می کنیم ، جزئی از کشور عزیزمان ایران است ، کشور ما 1/648/195 کیلومتر مربع وسعت دارد و یکی از کشور های نسبتا وسیع جهان است . در سال 1395 کشور ما 80 میلیون نفر جمعیت داشته است . عده ای زیادی از مردم ایران در شهر های کوچک و بزرگ زندگی می کنند و تعدادی از مردم نیز در روستا ها به سر میبرند . عده کمی از هم وطنان ما نیز زندگی عشایری دارند .

اسلاید 3: *عشایر* به افراد کوچ نشین که برای تامین معاش و دامپروری در طول سال جابجا میشوند، عشایر گفته می‌شود. واژه عشایر، جمع عشیره به معنی قبیله است . آنها عموماً زندگی خود را از دامداری اداره می‌کنند. با تغییر فصول، عشایر معمولاً برای یافتن مراتع مناسب برای حیوانات خود محل زندگی خود را تغییر می‌دهند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید