کسب و کارگزارش‌های دولتیمنابع انسانی و مشاغلسایر

دستاوردهای نظام جديد آموزش كاركنان دولت

صفحه 1:
دستاوردهاي نظام جدید آموزش کار کنان دولت :گردآوري مرکز آموزشهاي تخصصي دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) ‎ete,‏ ‎Od)‏

صفحه 2:

صفحه 3:
نظام آموزش کار کنان

صفحه 4:

صفحه 5:
عدم توجه کافی به آموزش کاررکنان در بررنامه های توسعه عدم بيش بينى سا زو کارهای اجرایی ببرای تحقق اهداف آموزش نبودن ضجمانت اجرایی و مترررات حمایتی

صفحه 6:
۳) آسيبهاى مربوط به ساخت نظام مشخص نبودن الكوى طرراحى نظام عدم ارتباط نظام آموزش با سایر نظامهای چر‌سنلی

صفحه 7:
6 ۶) آسییهای مربوط به ضرآيند آموزش عدم توجه به نیازسنجی و نبودن الگوی مدون در این زمینه عدم توجه به ساو زکارهای طراحی بررنامه

صفحه 8:
- ایجاد مرک نوسازی و تحول اداری در دستگاههای اجرائنی براساس مصوبه یکصدمین جلسه شورای عالی اداری با وظایف : * تدوین برنامه‌های آموزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در چارچوب نظام آموزش کا رکنان دولت نظارت بر حسن اجرای دوره‌های آموزشی

صفحه 9:
- فراهم آمدن امکان پیوند دوره‌های کوتاه مدت و صدور گواهینامه یا کارکرد دوره های بلند مدت فراهم آمدن امکان بخورداری از منرایای مادی -ضراهم آمدن امکان بر‌خورداری از تعجیل در ارتقاءگرروه

صفحه 10:
‎Ses oy ۰۳۸ il‏ ءهای بلندمدت ‎<< ‏- تحدید دوره‌های بلندمدت بواسطه کم‌رنگ شدن فلسفه شکلگیس‌ی دوره‌های بلندمدت معادل ‏-فراهم ساحتن امکان بر‌خورداری از امتیازات دوره‌های بلندمدت بررای کسانی که در بستر خدمت تحت شرایطی دوره های کوتاه مدت را طی نموده اند

صفحه 11:
- بازنگری در قوانین مادر» تهبه فصل نهم لایحه مدیریت خدمات کشوری تحت عنوان طبراحسی و اجرای بررنامه‌های آموزشی با جهت گیری تفویض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی و واگذاری امور قابل وا گذاری به بخش غیر‌دولتی

صفحه 12:
۳ 2 ۳ عدم توجه کافی بهآمو ز شکا رکنان در بنامه‌ها ی توسعه - جع - نهادينه كردن امم آموزش كا ركنان دولت در برنامه توسعه سوم و مپیشنهاد استمرار آمن در برنامه چهار توسعه با اصلاح وتعديل حاصل از تجربیات حاصله در طول برنامه سوم (ماده ۱۵۰ قانون و آئین نامه اجرایی آن)

صفحه 13:
۴ عد پیش‌بینی ساز کار های احرابی بر ی تحتق اهداف آموزش دستاورد تهیه دستورالعملهای اجررایی ماده ۱۰ و نظام آموزش - تکلین جهت پیش بینی حداقل آموزش بر‌ای مدیرران و کارکنان در بر‌نامه جامع نیرروی انسانی توسط دستگاه‌های اجرایی ( متوسط ۱۰۰ ساعت آموزش جهت مدیرران و 4۰ ساعت آموزش براي كا ركنان در سال ) -تعبیه دوره‌ها ی آماده سازی جهت تحقق هدف: آماده سازی کا رکنان دو لت ببرای ارتقاء به رده‌های شغلی بالاتر ن دوره‌های عمومی جهت تحتق اهداف : رشد ففبائل اخالاقی - فرهنگ سازمانی و بهبود روابط کار توسعه آگاهی های عمومی کارکنان دولت -تعبیه دوره‌های بهبود مدیرریت جهت تحتق هدف : توانمندسازی مدیرران در زمینه بهبود وظایف تهیه سازو کارهای تدوین دوره‌های شظلی جهت تحتق اهداف : افنرایش کارایی و اشربخشی ارتقاء سطح کینی مسرمایه‌های انسانی بخش دولتی

صفحه 14:
تدوین مکانییرع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی براساس : مصویه شورای عالی اداری وارزیابی عملکرد آنان در اجر‌ای نامه‌های آموزشی و پیاده‌سازی نظام آموزش

صفحه 15:
اتکی منعلققی -حفهومی وضع مطلوپ نعقام آموزشی کار کتان دولت 843 SPE PBS ne ya ‏لعداف و‎ — ee gue A/T

صفحه 16:
۹ 7 | الگوی منتی- منهومی نظام مطلوب آموزش کارکنان دولت سياستهاء راهبم‌دها و بررنامه های کلان توسعه 1 رسالت نظام اداری اهداف و راهب_دهاى توسعه منابع انسانی ‎eee‏ ۱ 1۳ 9 ۱ رصالت آموززش کار_کتان مولع 1 اهداف و راهب_دهاى آموزش كاركنان دولت 1 42-7 نظامآموزش کارکنن دولت

صفحه 17:
نظام آموزش کا رکنان دولت اجنراى داخلی نظام آموزشی fede 1 درونداد ارزشیابی نظام آموزشی

صفحه 18:
‎ry reais‏ منطتى - منهومی وضع مطلوب نظام آموزش کار کنان دولت ۱ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎lee ‏نیا زسنجو‎ i sia! ‏چم یازسنج‎ ‏لوذه | آموزشى‎ ١ ‏ی‎ ‎+ ‏آموزشی‎ * ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:

صفحه 20:
‎N/E‏ عدم توجه به نیا زسنجی و نبودن الگوی مدون نیازسنجی. == ‏- تهیه روندنمای نحوه نیا زسنجی آموزشهای شخلی ‏تهیه مجموعه‌ای درخصوص نیازسنجی آموزشی ‎

صفحه 21:
‎ff 7‏ :عدم توجه به ساز و كارهاى طراحى برثامه 55۳۲ ‏-توجه به رویکرد پودمانی در طراحی برنامه‌ها و اتخاذ این يكرد به عنوان رویکرد غالب در طبراحی برنامه‌های آموزشی

51,000 تومان