علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

ده چیز که خدا در آن روز از ما سوال نخواهد نمود.

End_day

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ده چیز که خدا در آن روز از ما سوال نخواهد نمود.”

ده چیز که خدا در آن روز از ما سوال نخواهد نمود.

اسلاید 1: ده چیزی که خدا در آن روز از ما سئوال نخواهد نمود. طراح:حسین نظری دبیر مربوط:اقای ملک نظری

اسلاید 2: خدا از شما نمی پرسد که مدل ماشین شما چه بود؟ بلکه از ما خواهد پرسید آیا با اتومبیلتان شخص درمانده ای را به خانه رسانده اید. خدا از شما نمی پرسد که مدل ماشین شما چه بود؟ بلکه از ما خواهد پرسید آیا با اتومبیلتان شخص درمانده ای را به خانه رسانده اید. 

اسلاید 3: خدا از شما نمی پرسد که خانه ای که در آن زندگی میکردید چند متر بوده؟ بکله از شما می پرسد تا به حال به چند نفر در خانه تان جا داده اید؟خدا از شما نمی پرسد که خانه ای که در آن زندگی میکردید چند متر بوده؟ بکله از شما می پرسد تا به حال به چند نفر در خانه تان جا داده اید؟

اسلاید 4: خدا نخواهد پرسید که در کمد لباسهایتان چقدر لباس داشته اید، بلکه از شما میپرسد که چند نفر را لباس پوشانده اید؟خدا نخواهد پرسید که در کمد لباسهایتان چقدر لباس داشته اید، بلکه از شما میپرسد که چند نفر را لباس پوشانده اید؟

اسلاید 5: خدا از شما نخواهد پرسید که بالاترین حقوق دریافتی شما چقدر بوده استبلکه او میخواهد بداند شما برای دریافت این حقوق چقدر از معیارهای کلام خدا کوتاه آمده اید. خدا از شما نخواهد پرسید که بالاترین حقوق دریافتی شما چقدر بوده استبلکه او میخواهد بداند شما برای دریافت این حقوق چقدر از معیارهای کلام خدا کوتاه آمده اید.

اسلاید 6: او در مورد مقام و منصب شما سئوال نخواهد نمود، او از شما میپرسد، آیا کاری که به شما محول شده بود، به بهترین وجه انجام داده اید؟ او در مورد مقام و منصب شما سئوال نخواهد نمود، او از شما میپرسد، آیا کاری که به شما محول شده بود، به بهترین وجه انجام داده اید؟

اسلاید 7: خدا از شما در مورد تعداد دوستانتان نخواهد پرسید، بلکه او میخواهد بداند چند نفر را به سمت او هدایت نموده و با او آشنا کرده اید؟خدا از شما در مورد تعداد دوستانتان نخواهد پرسید، بلکه او میخواهد بداند چند نفر را به سمت او هدایت نموده و با او آشنا کرده اید؟

اسلاید 8: خدا از شما در مورد همسایگانتان نخواهد پرسید؟ او میپرسد که: با همسایگانتان چگونه رفتار نموده اید؟خدا از شما در مورد همسایگانتان نخواهد پرسید؟ او میپرسد که: با همسایگانتان چگونه رفتار نموده اید؟

اسلاید 9: رنگ پوست شما برای خدا مهم نیست، او در مورد شخصیت شما سئوال خواهد نمود.رنگ پوست شما برای خدا مهم نیست، او در مورد شخصیت شما سئوال خواهد نمود.

اسلاید 10: خدا به شما نخواهد گفت که :“ چرا اینقدر دیر ایمان آوردی“ بلکه او شما را گرفته به جایهای آسمانی در بهشت میبرد، او شما را هیچوقت به جهنم نخواهد فرستاد.خدا به شما نخواهد گفت که :“ چرا اینقدر دیر ایمان آوردی“ بلکه او شما را گرفته به جایهای آسمانی در بهشت میبرد، او شما را هیچوقت به جهنم نخواهد فرستاد.

اسلاید 11: خدا از شما نمی پرسد که این پیغام را به چند نفر فرستادید؟ زیرا او از قبل از تصمیم شما آگاه است.خدا از شما نمی پرسد که این پیغام را به چند نفر فرستادید؟ زیرا او از قبل از تصمیم شما آگاه است.

اسلاید 12: پایان به نام روز رستاخیز مشاهده نمایید ppt.irشما می توانید این پاورپوینت را درسایت قابل توجه دانش اموزان

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید