دیجیتالی سازی (دیجیتالی سازی محصولات فیزیکی)
اسلاید 1: دیجیتالیسازیدیجیتالیسازی محصولات فیزیکیwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیجزو اولین ارائهکنندگان سرویس میل تحت وبدارای 400 میلیون کاربر در حال حاضرارائه سرویس پایه رایگان و امکانات ویژهای مانند افزایش فضای حافظه و یا عدم نمایش تبلیغات در سرویس پرمیومارائه نامههای الکترونیکی به جای نامههای متداولهزینههای قابل صرفنظر در مقابل درآمد اکانتهای پریمیومبانک مجازی با سرویسهای تلفنی و اینترنتیفعالیت در زمینههای خاصی مانند معاملات سهام یا سرمایهگذاریهیا خاصامکان ارائه نرخ بهره های بالاتر به مشتریان از محل صرفه جویی هزینه ها به کمک دیجیتالی سازیاولین دانشگاه آمریکایی در ارائه دوره های آموزشی آنلاینآموزش از راه دور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتریانعطافپذیری بالا برای دانشجویان شاغل و یا ساکن مناطق دوردستارائه دورههای آنلاین توسط دانشگاههای پیشرو مانند هاروارد و MIT در حال حاضر
اسلاید 3: دیجیتالیسازی چیست؟دیجیتالیسازیتبدیل یک محصول یا سرویس موجود به نسخه دیجیتالی
اسلاید 4: دیجیتالیسازی چیست؟مزایای دیجیتالیسازیحذف واسطههاکاهش بالاسریهاانعطافپذیری بالاتوزیع سادهتردسترسی آسانافزایش کاراییتنوع کاربرد
اسلاید 5: تاریخچه دیجیتالیسازیتوجه شرکتها به فرآیندهای تجاری تکراری و استانداردشده خودکارشروع دیجیتالیسازی در حوزه های متکی به ارتباطات منطقی و عددی (بانکها و ...)استفاده از رابطهای ترمینالی و انتقال داده از طریق تلفنتوسعه دیجیتالیسازی با ظهور اینترنت پهنباند در دهه 90 میلادیگسترش روزافزون به کمک توسعه رابطهای کاربر گرافیکی، مرورگرها و قابلیتهای رمزنگاری
اسلاید 6: آینده دیجیتالیسازیاهمیت روزافزون مسائلی چون مدیریت حقوق دیجیتالی، کپیرایت، حریم خصوصی و مالکیت فکریورود تدریجی تولیدکنندگان و سایر کسب و کارها به این حوزه با ظهور پدیدههایی چون IoT و ...توجه صنعت خودرو به کشف حوزه های کاربرد دیجیتالیسازیتاثیرگذاری این الگو بر صنایع مختلف در 5 تا 10 سال آینده
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.