کسب و کار فروش و بازاریابی

از هل‏ دادن به کشیدن

az_hol_dadn_ta_keshidan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “از هل‏ دادن به کشیدن”

از هل‏ دادن به کشیدن

اسلاید 1: از هل‏دادن به کشیدنمشتریان، یک حلقه‌ی ارزش را ایجاد می‌کنندwww.barkatventures.com

اسلاید 2: ارزشمندترین برند خودروسازی جهانمواجهه با تقاضای ضعیف داخلی و کمبود شدید منابع پس از جنگ جهانی دوماوضاع نابسامان اقتصاد ژاپن و تورم بالا در آن دورانرسیدن شرکت به مرز انحلال به دلیل درآمد کم و ضررهای گسترده

اسلاید 3: تصمیم به تولید کالاها به اقتصادی‏ترین حالت ممکن در پاسخ به این مشکلاتبهره‏گیری از مدل سوپرمارکتی به منظور تولید تقاضامحور و کاهش موجودی‏های داخلی به حداقل میزان ممکنتمرکز بر تولید مشتری‏مدار به کمک استراتژی‏هایی از قبیل تولید به موقع (JIT)، حداقل‏سازی زمان سیکل، سیستم لجستیک کانبان، مدیریت کیفیت جامع (TQM) و غیرهپیشرفت مداوم در مسیر موفقیت و استفاده از مدل کسب‏وکار تویوتا توسط بسیاری از شرکتها در حال حاضر

اسلاید 4: «از هل دادن به کشیدن» چیست؟تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیره‏سازیمشتریهل دادن: کنترل تولید متمرکزجریان مواد: جریان اطلاعات:

اسلاید 5: «از هل دادن به کشیدن» چیست؟تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیره‏سازیمشتریکشیدن: کنترل تولید غیرمتمرکزجریان مواد: جریان اطلاعات:

اسلاید 6: «از هل دادن به کشیدن» چیست؟مزایای کشیدن به جای هل دادنحذف ضایعات و تلفاتکاهش هزینه‏های موجودیقابلیت استفاده در تمامی صنایعحذف فعالیتهای فاقد ارزش افزودهاستفاده موثر از سرمایه مصرف نشده

اسلاید 7: تاریخچه کشیدن به جای هل دادنآغاز استفاده از این مفهوم در بخش تدارکات و مدیریت زنجیره تولیداستفاده در شرکت تویوتا پس از جنگ جهانی دومشکل‏گیری کامل‏تر این مدل با ترکیب مجموعه‏ای از ابزارها و روش‏ها در ادامهتوسعه و استفاده این مدل در شرکتهایی نظیر Bosch، BMW، Dell و ...

اسلاید 8: مطالعه موردیشرکت سوئیسی فعال در زمینه ساخت انواع سیستم‏های دفع فاضلاب و تجهیزات مرتبط با آنتکیه شرکت بر عمده‏فروشان و فروشگاه‏های اجناس این حوزهمواجهه با مشکلات مختلف در زمینه تقاضا در اواخر دهه 90پیاده‏سازی مفهوم واسطه‏زدایی و به‏کارگیری ابزارهای مختلف برای ارتباط هرچه بهتر با مشتریاناستفاده از روش‏هایی مانند آموزش رایگان، مدیریت جامع حمایت از مشتری و نرم‏افزار حمایتی مناسب برای حضور پررنگ‏تر مشتریان در مرحله مونتاژبهبود وجهه و اعتبار خود به کمک هدف‏گذاری جدیدبزرگترین شرکت در زمینه مد و لباس در دنیافروش لباس‏ها با قیمت‏های مقرون به صرفه در فروشگاه‏ها و یا به صورت آنلاینمشهور در سرعت ارائه البسه مطابق مد روزکسب این مزیت به کمک طراحان و ناظران مد متعدد در سراسر جهانجمع‏آوری، تولید و ارسال سریع مدل‏های جدید طراحی‏شده توسط زیرمجموعه‏های شرکتوجود فروشگاههای زارا در مکان‏های مناسبی از مراکز فروش برای جذب بیشتر مشتریان رهگذر

اسلاید 9: کشیدن به جای هل‏دادن، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...مدنظر قراردادن مفهوم «پادشاهی مشتری» در تمامی بخش‏های سرمایه‏گذاری، R&D، تولید، توزیع و ...لزوم ایجاد یک زنجیره ارزش انعطاف‏پذیر و با عکس‏العمل سریع برای اجرای این مدلنیازمند بررسی دقیق هریک از مراحل زنجیره ارزش و تعیین نقاط بهینه برای جذب مشتریاجرای پروژه‏های خلاقیت آزاد و یا مهندسی مبتنی بر سفارش، برای درگیر کردن مشتریان در مراحل اولیه تولید

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان