راهنمای آموزش وظایف محوله به دفاتر تاکسیران مستقر در مناطق شهرداری تهران
در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونتها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.
- جزئیات
- امتیاز و نظرات
- متن پاورپوینت
برچسبهای مرتبط
- آشنايی با انواع تاکسی ها
- افزايش کرايه
- امتناع از حمل مسافر
- امور گشت
- امور مربوط به رانندگان
- پاورپوينت راهنمای آموزش وظايف محوله به دفاتر تاکسيران مستقر در مناطق شهرداری تهران
- پاورپوینت
- پاورپوینت آماده
- پاورپوینت رایگان
- تاکسيمتر
- دانلود پاورپوینت
- دانلود پاورپوینت آماده
- دانلود پاورپوینت رایگان
- روابط عمومی
- سازمان تاکسيرانی
- ساعت کاری رانندگان
- شرکت های خصوصی تاکسیرانی
- فرآيند اعزام رانندگان
- قبوض اخطاريه
- مرخصی رانندگان
- نحوه وصول عوارض
- نداشتن تابلو
- نرخ خطوط تاكسيرانی
- واحد پذيرش
- واحد صدور پروانه
- وظایف بازرسان
امتیاز
راهنمای آموزش وظایف محوله به دفاتر تاکسیران مستقر در مناطق شهرداری تهران
اسلاید 1: راهنماي آموزش وظايف محوله به دفاتر تاکسيراني مستقردر مناطق شهرداري تهرانhttp://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهرانTEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION تاريخ : 23/4/88
اسلاید 2: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهرانTEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION
اسلاید 3: آشنايي با شروع فعاليت سازمان تاکسيرانيواگذاري امور تاکسيراني شهر تهران بصورت متمرکز به سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر تهران برابر مصوب 28/3/59 شوراي انقلاب اسلامي و آئين نامه اجرائي قانون الحاق يک تبصره به ماده واحده لايحه مصوب 10/8/74 هيات محترم وزيران ميباشد.http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنايي با شروع فعاليت شرکتهاي خصوصيشرکتهاي خصوصي تاکسيراني شخصيتهاي حقوقي هستند که بر مبناي دستورالعمل مورد تصويب شهردار محترم تهران از مورخ 10/10/84 آغاز به فعاليت نموده و هدف از تاسيس اين شرکتها ارائه خدمات بهينه حمل و نقل درون شهري با رعايت ماده 13 آئين نامه مصوب 10/4/74 هيات محترم وزيران ميباشد.
اسلاید 4: تعاريف تاکسي و انواع فعاليت آنانتاکسي: عبارت از وسيله نقليه اي اعم از سواري – استيشن يا هر خودرو مناسب ديگر که در قانون تعريف شده است. تاکسي سواري: خودرو جمعي سبک که ظرفيت حمل يک تا چهار نفر مسافر را دارد. تاکسي ون: خودرو جمعي کوچک که ظرفيت حمل پنج تا پانزده مسافر را دارد. http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنايي با انواع تاکسيها1 – تاکسي گردشي2 – تاکسي خطي3 – تاکسي تلفني4 – تاکسي فرودگاه5 – تاکسي ترمينال6 – تاکسي راه آهن
اسلاید 5: ويژگيهاي يک تاکسي1 – خودروي مناسب با استانداردهاي جهاني جهت خدمات رساني بهينه 2 – علائم شامل: رنگ – آرم – تابلو و... جهت شناسايي تاکسي توسط مسافران3 – داراي تاکسيمتر جهت تعيين نرخ کرايه4 – داراي مبلمان راحت جهت ارتقاء سطح خدماتhttp://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنايي با مناطق سازمان تاکسيرانيپهنه شمال شرقپهنه جنوب شرقپهنه جنوب غربپهنه شمال غربپهنه مرکزي
اسلاید 6: تعريف گشتفردي متعهد با حداقل مدرک تحصيلي ديپلم و آموزش ديده در زمينه بازرسي مطابق قانون و آئين نامه هاي ذيربطhttp://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساامور گشت 1 – امور مربوط به رانندگان تاکسي2 – امور مربوط به مسافرين3 – امور مربوط به شرکت4 – امور مربوط به سازمان تاکسيراني5-امور مربوط به مناطق شهرداری
اسلاید 7: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساانواع پروانه تاکسيراني (کارنامه) و کاربري آنان1 – پروانه تاکسيراني (کارنامه) اصلي: کارنامه اي است که جهت مالکين صادر ميگردد و مدت اعتبار آن دو سال ميباشد.2 – پروانه تاکسيراني (کارنامه) کمکي:در مواردي که مالک بنا به عللي قادر به رانندگي نباشد ضمن اخذ پروانه مالک توسط واحد صدور پروانه مجوز فعاليت تمام وقت با اعتبار پروانه شش ماهه براي کمکي ايشان صادر ميگردد. بديهي است قبل از انقضاء آن بايد راننده به مناطق پنجگانه تاکسيراني جهت تمديد مراجعه نمايد.3 – پروانه تاکسيراني (کارنامه) کمکي نيمه وقت:در مواردي که مالک توان فعاليت تمام و قت را نداشته باشد ميتواند راننده کمکي نيمه وقت اختيار کند اعتبار اين مجوز نيز شش ماهه بوده و ساعت مجاز فعاليت نيز در آن ذکر مي شود بديهي است قبل از منقضي زمان پروانه مي بايد جهت تمديد آن کمکي به همراه مالک به مناطق تاکسيراني مراجعه و گردش کار را طي نمايند.
اسلاید 8: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساساعت کاري رانندگان ساعت کاري بر مبناي حداقل هشت ساعت کاري در يک روز ميباشد که توسط سازمان شروع و پايان ساعت کاري و محل خدمت رساني تعيين ميگردد.مرخصي رانندگان کليه رانندگان مجاز به استفاده از حداکثر يکماه مرخصي در سال با طي نمودن مراحل صدور و اخذ برگه تردد به شهرستانها ميباشند و محل صدور، شرکتها و مناطق تاکسيراني شهرداري ميباشد. لازم به ذکر است در موقع گرفتن مرخصي همراه داشتن پروانه تاکسيراني (کارنامه) معتبر الزامي ميباشد.
اسلاید 9: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساامور مربوط به رانندگان1 – احترام (تکريم ارباب رجوع) با ارائه کارت شناسايي و معرفي خود2 – در برخورد اوليه با رانندگان متخلف با دادن سلام و اعلام خسته نباشيد فضائي مثبت را ميان خود و راننده جهت احترام متقابل بوجود آورده و سپس موضوع تخلف بررسي شود.3 – اخذ مدارک در قالب رسيد کامل صورت پذيرد (به هيچ عنوان در داخل خودروي بازرسي قبض جريمه صادر نشده و رسيد مدارک تحويل نگردد).4 – برخورد مناسب و جلوگيري از هرگونه درگيري و تعقيب و گريز در سطح شهر. 5 – همکاري با نيروي انتظامي در درگيريهايي که توسط رانندگان بوجود مي آيد ضمن مطلع نمودن مرکز پيام سعي شود از نيروهاي انتظامي استفاده گردد.
اسلاید 10: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساامور مربوط به مسافرين1 – ايجاد آرامش خاطر2 – احترام به نظرات3 – احترام به کليه متقاضيان سفرامور مربوط به شرکت مربوطه هر بازرس موظف است در حين انجام وظيفه سياستهاي شرکت خود و سازمان را در منطقه ماموريت خود پياده نمايد و طبق ضوابط کليه قوانين را اجرا نمايد. امور مربوط به سازمان تاکسيراني بازرسين ميبايستي تمام قوانين و ضوابط سازمان را اعم از رفتاري و پوششي مد نظر قرار دهند به نحوي که شئونات اداري حفظ گردد.
اسلاید 11: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساتعريف لباس فرم لباسي است که متحدالشکل و يک نواخت جهت شناسائي بازرسين از ساير افراد جامعه که از سوي شرکت برابر هماهنگي هاي بعمل آمده با سازمان تاکسيراني تهيه و در کليه فصول سال قابل استفاده ميباشد.تعريف و شرايط خودروي گشت خودرو بازرسي خودروئي است که فقط در ماموريتهاي بازرسي بکار گمارده مي شود.وضعيت خودروي گشت 1 – داشتن وضعيت ظاهري مناسب و برخورداري از نظافت داخلي و خارجي2 – داشتن آرم و پيامک سازمان3 – داشتن دستگاه بيسيم و GPS4 – همراه داشتن يک جلد کتاب شهرشناسي به منظور شناسائي و راهنمائي اماکن تهران به مسافران.
اسلاید 12: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساوظائف بازرسان مستقر در مناطق
اسلاید 13: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساوظائف بازرسان مستقر در مناطق
اسلاید 14: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنايي با قبوض اخطاريه سازمان تاکسيراني شهر تهران1 – برگ اخطاريه تشکيل شده از دو نسخه که پس از صدور يک نسخه به راننده تحويل و نسخه ديگر در دفترچه برگ اخطاريه باقي ميماند تا بر اساس مندرجات آن گزارش عملکرد روزانه و هفتگي بازرسي تهيه گردد و بصورت دسته هاي پنجاه برگي در اختيار ناظران – معاونين ترافيک مناطق و شوراياريها قرار مي گيرد.2 – صادر کننده برگه اخطاريه موظف ميباشد در مندرجات قبض تخلف – ساعت – روز – مکان – کد شناسائي قيد و سپس با امضاء خود قبض را تکميل و نسخه راننده را نيز حتماً تحويل نمايد.3 – مدارک قابل اخذ از رانندگان در ارتباط با تخلف شامل : کارنامه – سند – کارت شهرباني – کارت بيمه – گواهينامه (افراد غيرمجاز) ميباشد.
اسلاید 15: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سانحوه رسيدگی به قبوض تخلفاتی 1-مدت زمان اعتبار هر قبض جهت مراجعه راننده 15 روز میباشد كه هر راننده در این فاصله میبایست جهت رسیدگی مراجعه نماید 2-رسیدگی به تخلفات رانندگان خطوط بایستی با تائید فعالیت راننده توسط سرپرست خط باشد3-بازدید خودرو از نظر علائم ومشخصات قبل از رسیدگی به تخلف بایستی انجام گردد .4-ثبت اطلاعات تخلف مورد بررسی در نرم افزار طرح جامع 5-رسیدگی به تخلفات راننده در چهار مرحله و با استناد به دستورالعمل تخلفات رانندگان تاكسی میباشد ( مرحله اول تذكر شفاهی مرحله دوم با اخذ تعهد كتبی درمرحله سوم با اخذ تعهد رسمی ودر مرحله چهارم هم معرفی راننده به هیئت انضباطی)6-در صورت انجام تخلف درجه یك ، راننده در مرحله اول به هیئت انضباطی معرفی میشود تخلفات درجه یک شامل (افزایش كرایه - عدم استفاده از تاكسیمتر- نداشتن تاكسیمتر -تخلفات منكراتی- اعتیاد و.............)7- مراحل تشكیل پرونده هیئت انضباطی عبارتند از گزارش بازرس یا ارگانهای ذی صلاح -تشكیل پرونده از طرف مدیریت پهنه تاكسیرانی -بررسی پرونده توسط مسئول رسیدگی پرونده هیئت انضباطی-تكمیل فرم هیئت انضباطی توسط راننده متخلف-بررسی چاپ كارت سوخت راننده توسط مسئول رسیدگی پرونده های هیئت انضباطی- ارائه پرونده تكمیل شده به دبیر هئیت جهت مطرح شدن در هیئت8-نمایندگان هیئت انضباطی عبارتند از ا- نماینده شورای شهر 2-نماینده رانندگان3- نماینده شهرداری4-دبیر هیئت انضباطی
اسلاید 16: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنائي با مواردي که تخلف محسوب و انجام آن مستلزم پيگيري مي باشد1 – افزايش کرايه2 – امتناع از حمل مسافر 3 – عدم رعايت شئونات اسلامي و اجتماعي 4 – رانندگي در ساعات غيرمجاز5 – ارتکاب به جرم در هنگام تاکسيراني يا با استفاده از تاکسي6– عدم رعايت نرخ هاي مصوب و عدم استفاده از تاکسيمتر7 – عدم رعايت مقررات مربوط به حمل مسافر و تکرار تخلفات راهنمائي و رانندگي 8 – نصب و استفاده از وسايل غيرمجاز در تاکسي9 – نداشتن تابلو – تاکسيمتر – بغل نويسي – آرم – نوار10 – نصب و استفاده از پرده (خودروهاي ون)
اسلاید 17: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنائي با مواردي که تخلف محسوب و انجام آن مستلزم پيگيري مي باشد11- استفاده از راننده غيرمجاز12 – خطي کار کردن13 – توقف غيرمجاز14 – عدم توجه به ايست بازرسي15- عدم اعتبار پروانه تاکسيراني (کارنامه)16 – نصب باربند و حمل بار غيرمجاز – حمل بار در داخل اطاق 17 – امتناع از دادن مدارک18 – توهين به ناظر19 – عدم فعاليت مناسب20– نداشتن برچسب نرخ (تاکسيمتر و خطوط)21 – خرابي تاکسيمتر22 – سرويس دهي خارج از مسير تعيين شده23 – نداشتن کد خط (تاکسيهاي خطي)
اسلاید 18: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساآشنائي با مواردي که تخلف محسوب و انجام آن مستلزم پيگيري مي باشد24 – نداشتن منطقه شهرداري بر روي درب25 – شکايت از طريق 188826 – رعايت نکردن ظرفيت خودرو27 – دوشغله (داشتن شغل ديگر)28 – ساير موارد قانوني
اسلاید 19: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سافرآيند اعزام رانندگان تاكسي به خطوط تاكسيراني تهران 1- مراجعه متقاضي تعيين ويا تعويض خط به اداره كنترل خطوط يا مناطق سازمان به منظور تكميل فرم درخواست وانجام عمليات لازم 2-ثبت درخواست متقاضي در دبير خانه سازمان ويا مناطق واعلام شماره و تاريخ ثبت توسط متصدي دبير خانه به متقاضي.(در صورتيكه درخواست در دبيرخانه سازمان ثبت شود ارجاع به منطقه مربوطه به منظوربررسي ظرفيت خط مورد تقاضا واعلام نظر) .3-ثبت درخواست متقاضي در سيستم جامع مديريت تاكسيراني (درخواست تخصيص خط جهت درج در ليست انتظار)4- عودت درخواست به اداره كنترل خطوط پس از اعلام نظر منطقه 5- درخواست متقاضي پس از بررسي نهائي توسط دبير كميسيون اعزام به خط ( بررسي ليست انتظار وساير موارد ) درجلسه هفتگي مطرح ميگردد.(اعضاي كميسيون عبارتند از : 1 - معاون نظارت وامور مناطق 2 - جانشين معاون نظارت وامور مناطق 3- رئيس اداره كنترل خطوط 4- مدير دفتر حراست مستقر در سازمان 5 - مدير دقتر بازرسي مستقر در سازمان6- نماينده معاون فني و بهره برداري 7 - مديران نظارت وامور مناطق 8- دبير كميسيون)
اسلاید 20: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سافرآيند اعزام رانندگان تاكسي به خطوط تاكسيراني تهران 6 - اعضاي كميسيون با بررسي كليه جوانب ( اعم از علت درخواست ، نظريه منطقه مربوطه ، رعايت ليست نوبت ، ظرفيت خط مورد تقاضا ، محل سكونت متقاضي و ... ) نظر نهائي خودرا در قالب صورتجلسه مربوطه اعلام ميدارد .7 - چنانچه نظر اعضاء كميسيون نسبت به درخواست متقاضي منفي باشد ابتدا به درخواست كننده توسط دبير كميسيون اطلاع و سپس در پرونده متقاضي درج ميگردد.8- چنانچه نظر اعضاء كميسيون نسبت به درخواست متقاضي مثبت باشد درخواست كننده با حضور در اداره كنترل خطوط مراحل اداري ذيل را طي مي نمايد. الف : در صورتيكه رنگ نوار خودرو فيروزه اي باشد با حكم اعزام يكساله براي خط جديد (با اخذ تعهد فعاليت مناسب ) به خط مورد نظر اعزام ميگردد ب :. درصورتيكه رنگ نوار خودرو فيروزه اي نباشد ( نارنجي- سبز- مشكي )ابتدا جهت تغيير رنگ نوار خودرو به فيروزه اي به معاونت فني و بهره برداري معرفي شده و پس از تغيير كارت وسند خودرو ( توسط پليس راهور ) و مراجعه مجدد به اداره كنترل خطوط، با حكم اعزام يكساله براي خط جديد (با اخذ تعهد فعاليت مناسب )به خط مورد نظر اعزام ميگردد. 9- در نهايت كليه سوابق جهت درج در پرونده متقاضي به واحد بايگاني سازمان ارسال ميگردد.
اسلاید 21: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سافرآيند احداث خطوط تاكسيراني 1-درخواست احداث خط از طریق (اهالی محل و یا شورا یاریهای محلات ، معاونت ترافیكی مناطق ، مدیر پهنه ، معاون عملیات خطوط و تقاضای سفر) بر اساس مطالعات انجام شده 2-بررسی آماری و كارشناسی توسط منطقه تاكسیرانی جهت تائید نیاز و تقاضای سفر برای تاكسی3-ارائه گزارش ازطرف منطقه به مدیر پهنه سازمان جهت اعلام نظر4-پس از تائید مدیر پهنه طی نامه ای به معاونت حمل ونقل وترافیك جهت اقدامات بعدی ارسال میگردد5-پس از پر كردن فرم اطلاعات خطوط منطقه توسط رئیس و معاون تاكسیرانی منطقه موارد جهت تائیدیه ونظر كارشناسی راهور به راهور منطقه ارسال میگردد6-پس از تائیدیه راهور منطقه نامه به معاونت ترافیكی ارسال میگردد وبا تائید معاون ترافیكی موارد جهت گرفتن مصوبه به سازمان حمل ونقل وترافیك ارسال تا ایستگاههای مورد نظر مصوب شوند 7-پس از طی مراحل اداری جهت تصویب خط در سازمان حمل ونقل در كمیته حمل ونقل موارد مطرح وبا تائید این كمیته خط افتتاح میگردد8- پس از تصویب توسط عوامل سازمانی مستقر در ترافیك شهرداری با نماینده آن معاونت تابلوهای مبدا و مقصد نصب میگردد9-پس از نصب تابلوها موارد نرخ وعضو گیری خط اجرا میشود ورانندگان كه بر حسب نیاز آن خط تعریف شده اند طبق ضوابط سازمانی فعالیت میكنندلازم بذكر میباشد كه بعضی از خطوط درون منطقه ای نیستند ومیبایستی جهت احداث و مصوبه خط (تابلو مربوطه) طبق موارد بالا با هماهنگی معاونت ترافیكی هردو منطقه صورت پذیرد
اسلاید 22: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سافرآيند تعيين نرخ خطوط تاكسيراني 1-بررسی مشخصات مسیر خط از نظر شیب ، ترافیك ، تقاضای سفر و مسافت توسط مدیر منطقه 2- بررسینرخ تورم و اقلام تاثیر گذار بر روی نرخ كرایه 3- برگزاری جلسات كارگروه نرخ در سازمان برای مقایسه نرخ كلیه خطوط4-تهیه لایحه نرخ كرایه انواع تاكسی توسط طرح و برنامه و ارسال به معاونت حمل ونقل و ترافیك5- شركت در جلسات دفاعیه از لایحه در شورای شهر6-ارائه مصوبه نرخ به مدیران پهنه تاكسیرانی جهت ابلاغ به سرپرستان خطوط7-تهیه برچسب نرخ انواع تاكسی توسط معاونت مالی و اداری و تحویل به مدیران پهنه8-نصب برچسبها ی نرخ بر روی شیشه تاكسیها
اسلاید 23: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد خصوصي سازيمدارک مورد نياز تأسيس شرکت هاي خصوصي تاکسيراني فرم تکميل شده درخواست تأسيس شرکتاصل و تصوير اسناد ملکي يا استيجاري فضاي اداري مورد نظر (حداقل 300 مترمربع با کاربري اداري يا تجاري)اصل و تصوير اسناد ملکي يا استيجاري فضاي پارکينگ مورد نظر (حداقل براي 30 دستگاه خودرو و با فاصله حداکثر 500متر از ساختمان اداري )تعهدنامه تأمين حداقل 500 دستگاه خودرو با مالکيت و سرمايه حقوقي شرکت
اسلاید 24: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد خصوصي سازيمدارک مورد نياز مؤسسين شرکت اصل اولين صورتجلسه مجمع عمومي شرکت که در آن ميزان سرمايه – اعضاي هيأت مديره – مديرعامل وروزنامه رسمي _نوع و نحوه فعاليت ...مشخص شده باشد.اصل وتصوير شناسنامه اعضاي هيأت مديره و مدير عاملاصل وتصوير کارت ملي اعضاي هيأت مديره و مدير عاملاصل و تصوير کارت پايان خدمت يا معافيت دائم اعضاي هيأت مديره و مدير عامل (فقط آقايان)اصل و تصوير مدرک تحصيلي مدير عامل براساس موارد مندرج در مصوبهاصل گواهي عدم سوء پيشينه کيفري اعضاي هيأت مديره و مدير عاملاصل گواهي عدم اعتياد اعضاي هيأت مديره و مديرعامل
اسلاید 25: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد تبديل به احسنمدارک مورد نياز تبديل به احسن خودروهاي فرسودهفرم تکميل شده درخواست تبديل توسط شخص مالک يا وکيل حقوقي ايشاناصل و تصوير شناسنامه خودرواصل و تصوير فاکتور فروش (سند کمپاني) يا بنچاق به نام متقاضياصل و تصوير پروانه معتبرکنترل مدارک هدف از رؤيت اصل مدارک، کنترل و برابر اصل نمودن تصاوير بوده و پس از تائيد اصالت، مدارک اصلي مسترد و پرونده تبديل براساس تصاوير اخذ شده تشکيل مي شود.استعلام بانک اطلاعات استعلام بانک اطلاعات به منظور روشن شدن وضعيت مالکيت خودرو و نداشتن محدوديتي براي ارائه خدمات مورد تقاضا مي باشد.
اسلاید 26: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد بايگانيمدارک مورد نياز صدور مجوز تغيير رنگ نوار خودرومعرفي نامه صادره از سوي معاونت نظارت وامور مناطقاصل پروانه فعاليت معتبر مالک خودرو يا کمکي تمام وقتمدارک مورد نياز تائيد ترک کار متقاضيان بازنشستگيمعرفي نامه صادره از شعب بيمه تأمين اجتماعياصل پروانه فعاليت مالک خودرومدارک مورد نياز اموراداري و مکاتبات جهت صدور گواهي اشتغال – گواهي شروع فعاليت براي ادارات مالياتي- هرگونه معرفي نامه براي معاونت راهورناجا- معرفي نامه براي ستاد معاينه فني- رسيد گواهينامه براي متقاضيان گواهينامه پايه يکم – معرفي نامه تمديد کارت گاز – گواهي تردد- ثبت تغيير مشخصات راننده و خودرو و معرفي نامه دريافت مدارک المثني صرفا ارائه پروانه فعاليت معتبر کافي مي باشد.لازم به ذکر است جهت صدور استعلام نوع تضمين تسهيلات نوسازي- درخواست ارسال پرونده از شرکت تعاوني و تعويض و تمديد گواهينامه، مدرکي مورد نياز نبوده و صرفا مراجعه و درخواست مالک کافي مي باشد.استعلام بانک اطلاعاتاخذ استعلام به منظور روشن شدن وضعيت مالکيت خودرو و نداشتن محدوديتي جهت ارائه خدمات مورد تقاضا مي باشد.
اسلاید 27: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد واممدارک مورد نياز متقاضيان واممدرک مورد نياز صرفأ اصل پروانه فعاليت معتبر مالک مي باشد. لازم به ذکر است مالکاني که داراي کمکي تمام وقت بوده و خودشان پروانه ندارند، مي بايست نسبت به ارائه اصل سند خودرو و پروانه معتبر کمکي اقدام نمايند.استعلام بانک اطلاعات اخذ استعلام به منظور روشن شدن وضعيت مالکيت خودرو و نداشتن محدوديتي جهت ارائه خدمات مورد تقاضا و همچنين تسويه حساب وام قبلي ( درصورت دريافت قبلي وام ) مي باشد.
اسلاید 28: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد نقل و انتقال مدارک مورد نياز صدور مجوز فروشفرم تکميل شده درخواست فروش توسط متقاضي يا وکيل حقوقي ايشاناصل و تصوير فاکتور فروش خودرو (سند کمپاني) اصل و تصوير شناسنامه خودرو(سند شماره گذاري)اصل وتصوير بنچاق خودرو ( چنانچه به صورت دست دوم خريدار ي شده است)اصل و تصوير کارت خودرواصل وتصوير بيمه نامه خودرواصل و تصوير پروانه فعاليت مالک اصل وتصوير مفاصا حساب ماليات مشاغلاصل وتصوير مفاصا حساب عوارض شهردارياصل گواهي تسويه حساب بانکي براي خودروهايي که از تسهيلات بانکي جهت نوسازي يا وام قرض الحسنه استفاده کرده اند.اصل گواهي انحصار وراثت و وکالت نامه براي تاکسيهايي که مالک فوت نموده و احدي از ورثه خواستار فروش خودرو مي باشد.کنترل مدارک صدور مجوز فروشدرخواست فروش مي بايست توسط شخص مالک يا وکيل حقوقي ايشان تکميل و به همراه مدارک فوق الذکر تحويل شود. و هدف از رؤيت اصل مدارک، کنترل و برابر اصل نمودن تصاوير بوده و پس از تائيد اصالت، مدارک اصلي مسترد و پرونده فروش براساس تصاوير اخذ شده تشکيل مي شود.
اسلاید 29: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد نقل و انتقال مدارک مورد نياز انتقال مالکيت مدارک مورد نياز صرفا قولنامه هاي صادره از سوي مراکز نقل و انتقال همگاني خودرو شهرداري که براساس مجوزهاي خريد و فروش سازمان صادر شده مي باشد.استعلام بانک اطلاعات استعلام بانک اطلاعات جهت آگاهي از وضعيت مالکيت و نوع فعاليت خودرو بوده و هم چنين به منظور مشخص شدن هرگونه ممنوعيت مبني بر انتقال مالکيت مي باشد.
اسلاید 30: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد صدورپروانه مدارک مورد نياز صدور پروانه متقاضيان خريد تاکسي دست دومتصوير شناسنامه خودرو بنام متقاضيتصوير بنچاق خودرو بنام متقاضييک قطعه عکس پرسنلي 4*3 تمام رخ زمينه سفيدمدارک مورد نياز تعويض پروانه تاکسيهاي نوسازي شده1-تصوير شناسنامه خودرو 2- اصل پروانه قبلي 3-گواهي بانک پرداخت کننده تسهيلات تبديل به احسن درخصوص نوع تضمين دريافتي4-يک قطعه عکس پرسنلي 4*3 تمام رخ زمينه سفيد5-اصل فيش هزينه تمديد ، چنانچه پروانه قبلي فاقد اعتبار باشدمدارک مورد نياز صدور پروانه کمکي تمام وقت و نيمه وقتپرونده تشکيل شده دربخش پذيرش مي باشد.مدارک مورد نياز تمديد پروانه راننده اصلي و کمکيفرم تکميل شده درخواست توسط مالک يا وکيل حقوقي ايشاناصل پروانه فعلياصل فيش هزينه تمديدمدارک مورد نياز صدور پروانه المثني فرم تکميل شده درخواست توسط شخص متقاضي يا وکيل حقوقي ايشاناصل آگهي روزنامه مبني بر مفقودي و ساقط شدن از درجه اعتبار پروانه قبليتعهدنامه محضري مبني بر اختيار سازمان براي برخورد قانوني درصورت اثبات خلاف ادعاي ذکرشده يک قطعه عکس پرسنلي 4*3 تمام رخ زمينه سفيداصل فيش هزينه
اسلاید 31: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد صدورپروانه مدارک مورد نياز ابطال پروانه کمکي 1-فرم تکميل شده درخواست توسط مالک خودرو يا وکيل حقوقي ايشان 2-اصل پروانه کمکي مورد نظر جهت ابطال استعلام بانک اطلاعات هدف از استعلام در خصوص پروانه خريداران تاکسي دست دوم - تعويض پروانه تاکسيهاي نوسازي شده -صدور پروانه کمکي - تمديد پروانه اصلي و کمکي –صدور پروانه المثني و ابطال پروانه، آگاهي از وضعيت مالکيت خودرو و نداشتن محدوديتي جهت ارائه خدمات مورد تقاضا مي باشد .
اسلاید 32: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد پذيرشمدارک مورد نياز صدور مجوز خريد تاکسي دست دوم فرم تکميل شده ثبت نام اصل و تصوير صفحات اول و دوم شناسنامه متقاضي و همسر ايشان اصل و تصوير کارت ملياصل و تصوير کارت پايان خدمت يا معافيت دائم اصل و تصوير گواهينامه معتبر رانندگي که محدوديتي براي رانندگي وسايل نقليه عمومي نداشته و حداقل يک سال از تاريخ صدور آن گذشته باشد.اصل و تصوير مدرک تحصيلي معتبر(حداقل مدرک تحصيلي سيکل يا قبولي سوم راهنمائي مي باشد)12 قطعه عکس پرسنلي 4×3 تمام رخ زمينه سفيدکنترل مدارک صدور مجوز خريد تاکسي دست دوممدارک فوق الذکر مي بايست توسط شخص متقاضي تحويل متصدي مربوطه گردد و هدف از رويت اصل مدارک کنترل و برابر اصل نمودن تصاوير بوده و پس از آن به شخص متقاضي مسترد و پرونده خريد براساس تصاوير اخذ شده تشکيل مي شود.اخذ استعلام از بانک اطلاعاتهدف اين استعلام مشخص شدن افرادي است که هم اکنون مالک تاکسي بوده و يا قبلاًدر ناوگان تاکسيراني فعال بوده و بنا به عللي از سيستم تاکسيراني اخراج شده اند . لذا اين افرا مجاز به ثبت نام و ورود مجدد به ناوگان تاکسيراني را نخواهند داشت.
اسلاید 33: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد پذيرشمدارک مورد نياز انتقال تماميت سهم الارث به احدي از ورثه ذکور همان مدارک مورد نياز خريد تاکسي دست دوم مي باشدو صرفاً فرم در خواست مي بايست به همراه گواهي انحصار وراثت توسط احدي از ورثه که وکيل تام الاختيار ساير ورثه مي باشد تکميل و تحويل شود.ساير موارد اين بخش از جمله کنترل مدارک- استعلام از بانک اطلاعات و هزينه ها همانند مراحل صدور مجوز خريد تاکسي دست دوم مي باشد.مدارک مورد نياز راننده کمکي تمام وقت براي خودروئي که مالک در قيد حيات است فرم تکميل شده درخواست توسط مالک خودرو تصوير پروانه فعاليت معتبر مالک خودرو دارا بودن حداقل 50سال سن براي مالک يا گواهي پزشکي معتبر مبني بر عدم توانائي مالک به رانندگي و يا گواهي بازنشستگي در شغل تاکسيراني که از سوي شعب بيمه تامين اجتماعي صادر مي شود.(موارد خاص براساس تشخيص و تائيد مراجع ذيصلاح )اصل و تصوير صفحه اول و دوم شناسنامه کمکي معرفي شده و همسر ايشان .اصل و تصوير کارت ملي کمکي معرفي شده .اصل و تصوير کارت پايان خدمت يا معافيت دائم کمکي معرفي شده اصل و تصوير گواهينامه معتبر رانندگي که محدوديتي براي رانندگي با وسايل نقليه عمومي نداشته و حداقل يکسال از تاريخ صدور آن گذشته باشداصل و تصوير مدرک تحصيلي معتبر (حداقل مدرک تحصيلي سيکل يا قبولي سوم راهنمائي )12قطعه عکس پرسنلي 4 × 3 تمام رخ زمينه سفيد مدارک مورد نياز کمکي تمام وقت براي خودروئي که مالک فوت نموده است همانند مدارک مورد نياز کمکي تمام وقت براي خودروئي که مالک در قيد حيات مي باشد با اين تفاوت که درخواست مي بايست توسط احدي از ورثه بهمراه گواهي انحصار وراثت و وکالت نامه از سوي ساير ورثه تکميل و تحويل شود.
اسلاید 34: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساواحد آژانسهامدارک مورد نياز رانندگان متقاضي فعاليت در بخش خدمات ويژهفرم تکميل شده درخواست که مي بايست توسط شخص متقاضي تکميل و تحويل شود.تصوير پروانه فعاليت معتبرتصوير صفحه اول دفترچه بيمه تأمين اجتماعي ، براي آن دسته از رانندگاني که هم اکنون بيمه هستند ويا قبلا داراي سابقه بيمه بوده و داراي کد بيمه اختصاصي مي باشند.استعلام بانک اطلاعاتاخذ استعلام به منظور روشن شدن وضعيت مالکيت خودرو و نداشتن محدوديتي جهت ارائه خدمات مورد تقاضا مي باشد.
اسلاید 35: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساامور اداری استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در دفاتر تاکسیرانی مناطق جهت ثبت نامه های وارده و صادره ارسال و مراسلات مکاتبات داخلی و خارج از سازمان در دفاتر بایگانی سوابق مربوطه گواهی کارکرد پرسنل مستقر در دفاتر تاکسیرانی توسط معاونین ترافیکی منطقه مربوطه تأئید و پرینت آن توسط معاونین مالی و اداری منطقه جهت محاسبه کارکرد ، غیبت ، مرخصی ، اضافه کار و ........ به سازمان ارسال می گردد0
اسلاید 36: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سانحوه وصول عوارض تاکسیبرابر مصوبه جلسه 44 شورای اسلامی شهر تهران ، عوارض تاکسیهای پلاک عمومی سالیانه مبلغ800/10 ریال تعیین گردیده است 0با توجه به تأسیس دفاتر تاکسیرانی در مناطق شهرداری و راه اندازی سیستم یکپارچه عوارض در سایت ، رانندگان با مراجعه به واحد عوارض مناطق میزان بدهی آنان به ازاء هر سال 800/10 ریال اعلام و به شماره حساب 86/600 بانک سپه خیابان بهشت (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک سپه ) واریز و با تسلیم فیش پرداختی به دفاتر تاکسیرانی در مناطق شهرداری مفاصا حساب خود را دریافت مینمایند0
اسلاید 37: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION ساروابط عمومی شرح وظايف روابط عمومي مهمترين وظيفه روابط عمومي، شناخت افكار عمومي و نفوذ در آن براي جلب رضايت افكارعمومي نسبت به سازمان است كه هم در درون سازمان و هم در بيرون از سازمان دنبال ميشود.بيترديد، اين وظيفه در قالب مجموعهاي از فعاليتهاي ارتباطي صورت ميگيرد كه ميتوان آنها را تحتعناوين امور فرهنگي ، سامانه ارتباطات مردمی، امور نمايشگاهها، سنجش افكار و پژوهش و برنامهريزيدستهبندي كرد.واحد ارتباطات مردمی:متشکل از سامانه های نظارت همگانی 1888 ، مدیریت شهری 137 ، پیامک و تلفن های پیشنهادات و انتقادات 1-1-دریافت نظرات ، پیشنهادات و شکایات شهروندان تهرانی از طریق سامانه مستقر در سازمان و ارسال جوابیه و پاسخ منطقی در اسرع وقت1-2-با توجه به سیاست کلان سازمان مبنی بر شهروند مداری ، دریافت و مطالعه نظرات شهروندان بسیار حائز اهمیت می باشد.1-3-در پاسخ گویی به پیام های شهروندان 3 اصل : دقت ، صحت ، سرعت باید سرلوحه امور قرار گیرد.1-4-پاسخگویی به این پیام ها می بایست در اولویت اول کاری قرار داشته باشد، زیرا رضایت شهروندان مجوز ادامه خدمت رسانی خواهد بود.1-5-ارائه آمار به حوزه روابط عمومی به صورت روزانه ، ماهیانه و سالیانه به صورت رایانه ای1-6-دریافت پاسخ های مدیران به پیام های شهروندان به پردازش مطالب وانعکاس آن به سامانه در زمانی حداکثر 48ساعت
اسلاید 38: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سا حوزه فرهنگی:2-1- تشکیل بانک اطلاعاتی از رانندگان نمونه و امین تاکسی جهت قدردانی از تلاش های آنها در همایش های تجلیل از رانندگان نمونه و امین تاکسی2-2- شرکت در مراسم های ملی و مذهبی نظیر 22 بهمن عید سعید فطر...2-3- همکاری در جهت چاپ تراکت های مناسبتی به صورت متحد و واحد جهت نصب بر روی تاکسی ها2-4- اهتمام ویژه به برگزاری مراسم های مذهبی وملی در مجموعه 2-5- پرهیز از انجام هرگونه مصاحبه بدون هماهنگی با حوزه روابط عمومی و دقت در انتشار اخبار فقط از همین حوزه2-6- مستند سازی و تهیه گزارش های تصویری از مراسم ، اخبار ، موارد مشکوک و ... و ارسال یک نسخه از آن به صورت لوح فشرده به حوزه روابط عمومی2-7- مشارکت در به روز رسانی سایت سازمان تاکسیرانی http://Taxi.tehran.ir به صورت انعکاس اخبار به این حوزه2-8- تشکیل بانک اطلاعاتی در خصوص مشخصات رانندگان تاکسی به جهت برقراری ارتباط با ایشان 2-9- تهیه آمار از روند فعالیت های انجام شده و گزارش گیری ماهیانه ، فصلی و سالیانه و تطبیق آن با موارد مشابه در سال های قبل2-10- تهیه جوابیه به صورت دقیق و ارسال در مواقع نیاز به حوزه روابط عمومی2-11- پیگیری اخبار و گزارش های صدا و سیما و آرشیو سازی از اخبار حوزه تاکسیرانی به صورت همه روزه
اسلاید 39: http://taxi.tehran.irسازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهرتهران TEHRAN TAXI MANAGEMENT AND SUPERVISION ORGANIZATION سا حوزه فرهنگی: 2-12- نظر سنجی در خصوص بازتاب فعاليتهاي سازمان در نظر اقشار مردم به ويژه نخبگان، رسانهها و دستگاهها از يكسوو مديران و كاركنان از سوي ديگر و ارائه گزارش آن به حوزه روابط عمومی. 2-13- طراحي و اجراي نظام گردآوري پيشنهادهاي كاركنان به منظور ترغيب كاركنان به مشاركت هرچه مؤثرتر در بهبود جريان و امور سازمان.
خرید پاورپوینت توسط کلیه کارتهای شتاب امکانپذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.
- پاورپوینتهای مشابه
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.