کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

راه های ارتباط موثر با همسران

ertbat-hamsraan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راه های ارتباط موثر با همسران”

راه های ارتباط موثر با همسران

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: یکی از مهم‌ترین مسائلی که بعد از ازدواج، همسر از شما انتظار دارد، مهارت برقراری ارتباط مؤثر است. زن و شوهر بعد از ازدواج خواهان همسری صادق و راستگو حتی در زمینه ی مسائل بسیار پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت هستند. باوجوداینکه بعد از ازدواج ما متعهد به صداقت و راستگویی با همسر خود هستیم اما در عمل نمی‌توانیم یک ارتباط مؤثر با همسر خود در زندگی مشترک برقرار کنیم که این موضوع باعث بدتر شدن روابط زن و شوهر بعد از ازدواج و حتی منجر به تصمیم به طلاق از طرف همسر شما می‌شود.

اسلاید 3: اما چگونه باید با مشکل برقراری ارتباط با همسر خود بعد از ازدواج مقابله کنیم؟ در اینجا به 8 مرحله ی کوتاه و مختصر در مورد شیوه بهبود برقراری ارتباط موثر با همسر اشاره می‌کنیم: بهتر شدن روابط زن و شوهر با احترام به نظر یکدیگر زمانی که در مورد توقعات خود صحبت می‌کنید آن را به‌صورت یک آرزو مطرح کنید برای بهتر شدن رابطه با همسر از فضای مجازی استفاده نکنید بهبود ارتباط با همسر با بالابردن صبر و تحمل خود برای بهبود روابط هیچ‌گاه گفتگو با همسر خود را با گله و شکایت آغاز نکنید برای بهبود روابط زن و شوهر همیشه به احساسات همدیگر اهمیت دهید

اسلاید 4: بهتر شدن روابط زن و شوهر با احترام به نظر یکدیگر هنگامی‌که بعد از ازدواج، زندگی مشترک با همسر خود را آغاز کردید، شما و همسرتان باید در مورد انتظارات و توقعات خود از دیگری و اینکه چگونه نظرات و عقاید خود را در هنگام مواجه با مشکلات زندگی مطرح کنید، گفتگو کنید. در ظاهر این یک اقدام غیرعملی است، اما در هنگام رویارویی با مشکلات زندگی، کمک شایانی به شما می‌کند. زمانی که در مورد مجموعه قوانین زندگی مشترک خود صحبت می‌کنید، با تفکرات و عقاید یکدیگر در نقش یک همسر و انسان بیشتر آشنا می‌شوید و اگر به یکدیگر علاقه‌مند باشید احترام را چاشنی این قوانین کرده و درنهایت با همسر خود به تفاهم و اتفاق‌نظر می‌رسید.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید