صفحه 1:

صفحه 2:
Hees] |v oerpy 3) بخشضسن 1و[ ., : كارآفريني جيست ؟ بخن دوم : كارآفرين كيست ؟ اا 20 ۱

صفحه 3:
بخش ادل : كا رآفريني جيست ؟ *" > از وازه 151286170162067 به معناي متعبد شدن است .يعني مخاطره هاي يك فعاليت اقتصادي سازماندهي » اداره و تقبل مي شود. 1 ب > كارآفريني از ابتداي خلقت بشر بوده است . > وظيغه كارآفرينان بدست آوردن عوامل توليد ( زمين ؛ نيروي كار 3 سرمایه)واستفاده براي تولید محصول جدید يا خدمت جدید است. CO NCTE Tents ‏ا ا اا‎ r iS ‏ديد افراد از مكاتب اقتصادي ؛ جامعه شناسي : روانشناسي »جمعيت شناسي‎ 0 eeu neers.)

صفحه 4:
كارآفريني 0 ا ين اقتصاددانان قرار كرفت و تمامي مكاتب اقتصادي ازقرن ۴ 16 ام تاکنون به نحوي كارآفريني را در نظریات اقتصادي خود تشريح نموده ‎sl‏ ‏" جامعه چگونه ‎ee ey‏ " جامعه چگونه ثروت رادر بین ‎St ed‏ | پاسخ به این دو سوال مستلزم وجود رآهكارهايي است که راه حل هاي ارائه شده را عملي سازد .در اين مورد سه دوره را مي توان 3-1 طرح بحث کارآفريني و اوج گيري 5 افول و کمرنگ شدن . ( جایگزین شدن سرمایه دار به جاي کارآفرین) ‎Dl oad‏

صفحه 5:
كارآفرينان درواقع مدیران مالكي هستند که به منظور بیره برداري ازنوآ ی ما مستقلي را راه اندازي مي کنند .آنها فعالیت خود را با داشتن دارا كر اين آرزوي بدست ۳[ آغاز مي کنند ‎eee‏ ‏آئوآورییا را توسعه مي دهند ومي کوشند تا در بازار به مو م ل ‎Reo‏ خريد مي افزایند تاکالایاخدمت ارائه شده جدید را در خرید بگنجانند عمومي ‎Xb oe‏ وثروتٍ جدید ایجاد كردت شركتهاي قديمي تر را بدست مي آورند .در نتیجه شرکتها يمي تر كاركنان ‎pee S‏ ل ا ا ل ‎Pen ene‏ کار کنان وسیامداران آنبا نیز مقداري از دارايي خود را از دست مي دهند. در عین ,پحال کارآفرینان جديدي را به کار مي گمارند .سود تا ‎ee See ee een w See avis SESE‏ ۱ جدید از طریق تقاضاي جدیدایجاد مي شود و ثروت جدید و قديمي بین | Rene See Rene Der tule ae tose L bly ‏كار را تخريب خلاق كويند.‎

صفحه 6:
0 ا 5 ارائه روشي جدیددر فرایند تولید . " گشایش بازاري تازه. | ۱ 00 ‏ا‎ See >

صفحه 7:
ered ee Te SCS RCT ee LUE BEY 1 5 aan en cs - ۱ و0060 032000 re 6) een eae ۰ © دركيب عوامل تواین به منظور ایجاد تغییر در تولید محصولات و خدمات کارآفريني ۱

صفحه 8:
Ep ee Ree ‏بخش دوم : کارآفرین کیست؟‎ 2 كارآة ‎Cesena‏ ‏ن جه كارمي كنند ؟ کار آذ 5 ۳00 فرينان جرا مي كنند؟ aT sic ll FS ‏ینان چگونه مى‎ (۳8 re > 3

صفحه 9:
الف - رویکرد ویژگیها : - وبر وتاثیر ارزشها وعقاید بر كارآفريني ( پروتستانبا وسرمایه داري ) - نيازهاي مك کله لند. ( توفیق طلبي . قدرت ء احساس تعلق ) 9 - شومپیتر (نوآوري ويژگي اصلي تلاشيهاي کارآفرینانه )

صفحه 10:
نیاز به توفيق طلبي : 1 2 00000 re TEE Re Te # مخاطره پذيري متوسط. ۳ = ا ‎cent ree‏ سس« است . | x

صفحه 11:
مرکز کنترل : ا در ۱۳ 7 تلوري اسناد 9 - كارآفرينان ‎Bec wees)‏ ۱ - کار آفرینان به خود ایمان دارند و موفقیت يا شکست را به اقبال ربط نمي دهند. ‎essa‏ را = تحمل ابهام : ‎۱ ker Rael torr ke ia 7 ‏عدم حیات با دانشي ناقص در محیط..‎ ‏کار آفرینان بدون اينکه احساس تهدید یا ناراحتي نمایند قادرند تا بطوراثربخشي‎ ‏باشرایط یا اطلاعات مبیم . ناقص , غیر قطعي . سازمان یافته و غير شفاف دست وينجه‎ 5 ‏ترم‎ ‎Te Re Ses tere oe

صفحه 12:
ب- رويكرد رفتاري : ا ا ا ل ل ‎SE SC‏ رفتاري بر فعاليتباي كارآفرين تاکید دارد ‎Sor ene‏ ا اال ‎Rye Te‏ يك 0 .. در واقع در اين ‎EtG‏ ب 0 ‎re‏ 00 ‎Be EE ITS)" 5)‏ ا 0 0121220000 0 در دیدگاه رفتاري فرد کار آفرین به عنوان يكي از عوامل میم در فرایند كارآفريني مورد توجه قرار مي گیرد و دیدگاه رفتاري پوشش دهنده دیدگاه ‎aed‏ ۳ ويزكيها نيز مي باشد . LEB BC sett he ‏ع ا ا‎ TC Bet Se et eee eee Re) ‏خصايص جمعيت شناسي و تحت دود سته وز كيباي‎

صفحه 13:
ae Re aad - ویژ گيباي تجربي : رت -اکثر کا رآفرینان کار رادر جايي آغاز مي کنند که خودداراي تجربه قبلي هستند . - 97 درصد شر كتياي جدید موسسشان قبلا در همان کسب و کاربوده است. 1۱ crest eC ERT rer Pen eRee dS aOR Cmts <p eke NEL i استفاده مي كرده اند. 1 Percy ob eS 1 See SMS SES Bi Ree Ree SIS RC Piero UC me nC BRE eer tenet) 55 الكوي نقش: 6 لاا ا ا ‎Bes tg‏ - ویژ گيباي مرتبط با سابقه و پیشینه فرد: بح 1۱ ب 0 1 1/7

صفحه 14:

صفحه 15:
بخش سوم : فرصتهاي نيفته اشتغال و كارآفريني م م ‎eee ORR Te Teer Leh‏ "318 پيامدهاي ‎ihe‏ است و همه آن نیست. 1 Ne vee Teme OSC ISR [۳ CNET pn SCE OR. ‏كارآفرين براي ايجاد شغل سرمايه كذاري مي كند.‎ ie 2010000 ‏ا ل‎ RETR 0 0 Tee Seem > ۵ کار آفرین کارا نظم مي بخشد. کارآفرین كسي است که مسئولیت گردآوري ا ا ل

صفحه 16:
BON CBee eed eee Sey CSC MEP COTE SC ISIE Perenregrerenc ot frcier Soper caeren ie recites pecans AC) ‏تاثیر دسزایی دارد.‎ ime = ‏کارآفرین برنامه ريزي مي کند .کا رآفرین مي تواند در حالت‎ # ۱ ‏کارآفرین تولیدات خودرا با سود مي فروشد .کارآفرین فردي‎ # ‏اقتصادي است .اومواظب است كه توليداتش فروش داشته ويول‎ ۳

صفحه 17:
0 aa ede Ten Te te > = “ee calles sjiliw I1- ya 5 9 ‏ار‎ 2: -3ویژگیهاواصول مدیریت در صنایع کوچك

صفحه 18:
Bp te Reem cipro) RSET CROLL S Cage wha Nerang Stale | ‏نكرش منابع مدار‎ ا ا ا ا 0 مطرح مي باشد. ( تعییین قلمرو) i ۲ eet ee ae ‏2-تعیین قلمرو جغرافيايي‎ 4 ‏ا‎ 5

صفحه 19:
ن قلمرو محصول قلمرو افقي 000 ‏اا اا ا ا ا‎ SRR SCE Rees Tee enCw EY Kno opent ge he te tse Peneee LC mee Tn IPT كالاي معین بپرداردواز سوي دیگر هم خودرا برخرید وفروش تعدادي از کالا ها ي غیر مرتبط به هم متمركز سازد.به هرحال طيف كالاها يا خدمات قابل عرضه توسط يك سازمان ناجار بايد محدود باشد. يك شركت به اصطلاح تك محصوله يا تك خدمته نيز مي تواند با كوناكوني همراه باشد: ا اا ا اا ا ا ‎(eer‏ ‏- با متعلقات بيشتر يا كمتر.( اتومبيل با كولر يا بي كولر) - با مصارف مختلف ( عينكهاي متفاوت ) عمق محصول : > هر محصولي يك عمقي دارد.بعضي شر کتبا عمیقترین مرحله تولید رابرمي كزينند.مي بايست مشخص كنيم كه تاجه حدي كسب وكار رااز عقب (مواد ال ۱

صفحه 20:
قلمرو جغرافيايي : گستره جفرافيايي .محدوده اي را که در داخل مرزهاي آن يك فعالیت مي تواند موفق باشد رانشان می دهد. - Sy ee eS A pee te ‏ا ا ا‎ ase = ‏ی‎ 9 eee 00 *#*رسم ورسومات . 0 Pee re ee: . ‏هزینه هاي حمل ونقل‎ #7 #* فرصتهاي بالقوه >

صفحه 21:
: ‏مشتریان‎ ‏ی تس ی‎ al Saceceen So ae ga peer eee ed اذك بر تیب سلي مردم در حوزه اذ ا ا م ل ‎ORT RU se enor cerns ens‏ وجوانان .رسم ورسومات و000 ا ا ا ا عا 0 ۱ برويم : ا 000 0 ل ‎Se‏ ‏ا و ۱۳ ‎peer‏ 3 ‎er or teenie toe ra te tee ie Poe eRe Te neers‏ خواهيم در آن وارد شويم ويكي هم عوامل داخلي مثل كيفيت مديريت و0000

صفحه 22:
7 پس از انقلاب صنعتي و ایجاد شر كتهاي بزرگ و تولید انبوه و پیداشدن مشکلات بروكراسي ‎Pitman peer TeyCIs RCN at eye re ne foeete 7 Bem ene Petey Ee Ey‏ بیاورند و مجبور شدند سازمانیا را ترك کنند .موضوع جديدي که پیش آمد مساله ‎Ay ISI CMOS CN Stra eee eens‏ | Rete ee RC nen eB ace eed ‏را زاس‎ 17 BRL EEN moet Pon ESR ESS RO OBES Cw BE UES CIs ‏كاين شركتها تشكيل مي دهند .طبق این آمار .میزان ضایعات در صنایع 9010/5 بوده‎ 53-0 ‏است درحالي که اين رقم درصنایع بزرگ برابر 3 مي‎ ۱ ore CRORE SN RET rT Me One eee Perr RTS RG TE SiO Ve Cen ee eye ccd BRSCn pen Cena et heree ye CBRE Ss ne)! erie RE) ‏«ذاين‎ ‏محصول دارا مي باشند.‎ ۱ 0

صفحه 23:
010000 rin) - ‏سرنوشت ساز در توسعه اقتصادي و صنعتي در كشورهاي‎ 02 Oe en Te eS he Re ne RCS. nO ee Rares TUBES Sec} kt ee Re REE ePa ed Eat et eS a one SRC] Ree ES heir Oe ic seri inert Caen Wel Red Perse Reet RCC RENT Peer oUlet eee een SOLE een Rea Te Cree has ‏اشتغالباي كمتر از 50 نفر در مناطق مختلف ايجاد مي شوند.‎ ‏آنیبا قادرند با توجه به تقاضاي بازار و متقاضیان ودرمدتي کوتاه . خط تولید کار گاه را تخ‎ ‏تب‎ ‎3 ‏ار مس‎ eee eRe Pec eS eee Te L e he SC SCP lore ‏كوتاه ايجاد وشروع به كار نمايند.‎ ‎Reet Mle‏ ا ا ا

صفحه 24:
ویژ كيباي مشخصه مدیریت شر كتباي کوچك وی ژكيباي شخصيتي مدیر: ‎eRe ron See ed ToS b Mee Reece. iia‏ ‎ROR EE SCE MERE RCLy es‏ ‎recerrd ReenC SNUB Rory ne O Cy Oe ESTO ben i‏ ‎REUU NSD Fendt pe PRC LC SSID RCS ICA UNTC SSC BT CE ME SSN‏ | 0

صفحه 25:
: ‏سیاستها وخط مشیها‎ pee ol SS ICe Seay pom ETB per tiwen ote BSAC SC pe . ‏دستيابي به مزیت رقابتي‎ - 1 re Rete nea Speer ner pepee) - در بين 19000 شركت كوجك فرانسوي فقط 30 درصد آنها مي توان آن را ديد. -درو55 درصد ان شرکتها سمت مدیریت مالي برعهده خود مديراصلي است. ۳ ام ۳ >

صفحه 26:
00 ara) Job ‏توليد اك‎ = (Batch Production )s5i ‏توليد دسته‎ (Mass Production) oss! 55 ‏باحهعانت آذارت آنچه در‎ oe Sys ‏و مستور ار وشن ی‎ ‏قاد دو ی با است تغییردر‎ 3-6 ‏نكرش به مشتري وتلاش براي حذف فعاليتهاي فاقد ارزش افزوده‎ ‏(مودا) مي باشد.امروزه تلاش همه شركتها براي افزايش‎ ‏ا ا ا ل ا لت‎ 00 0 ‏ا‎ ( Customer Satisfaction, Delight, &Royality)

صفحه 27:

صفحه 28:
PS MONE eee eeene ewe

صفحه 29:
‎TOs ROB ord‏ و ‎ ‎Feedbac ‎8

صفحه 30:
aye ar ‏محصولات‎ gis ‏خدمات‎ لها 525

صفحه 31:
Quality DO Syew sore ‏امروزه کیفیت را به معناي هرآنچه مشتري مي گوید تعریف مي‎ ‏کنند,‎ مشتري هر كسي است كه به نوعي از ما محصول يا خدمتي را ‎ey‏ ا م كيفيت كليد برتري است . مشتريان دوست دارند در قبال يولي كه مي يريدازيند ارزش اا ل بعضي از خصوصيات “011311161 0101©1) مي باشد. بعضي از مشخصات محصول ۲۷۷9۳6۲ 0۲06۲ مي باشد.

صفحه 32:
قبل ار ‎OD lie eer ee a calmer i Bee ee oe OSLO‏ کیفیت بود.بعداز, آن سال آین رویکرد به تضمین کیفیت مبدل كرديد. ؟ ‎Quality Assuranee— Quality‏ ال 0۱۱ از سال 70 ©©0 براي بحث تضمين كيفيت استانداردهاي 9000 150 0 سري أين استانداردها به شرح زير مي باشد :( ورزن *©©( ‎ISO9001@‏ ‎ISO9002 @ <‏ ‎ISO9003@‏ ‎ISO 9004 @‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان