صفحه 1:

صفحه 2:
۳۴ نویسنده : جناب آقای روغنی ها ‎er)‏ ۳

صفحه 3:
ere ee err yn sy) TOS ‏ا‎ ceed See Sed بخشی از کار مدیریت. تقوبت کننده رولبط دوجانبه» ‎COV PIO Es‏ 1 ‎Fy ree meee Cee] Mr ee ee‏ ‎HG 99 CL Cadre 9 J pS 9 0 yo slic g 1551 51‏ ‎Re Pe ee rr Ty om | keane ne Rey)‏ ابزارها و اهرم های موجود.

صفحه 4:
روابط عمومی رولبط عموصی برای دسترسی به ‎gy ery ge) er)‏ 2 رسانه های داخل سازمان رسانه هاى خارج سازمان

صفحه 5:
رسانه های داخلی بولتی و نشریات شبکه اینتر انت پروشور eco 9 ‏حزوه‎

صفحه 6:
رسانه هاى خارج سازمان راديو و تلويزيون روز نامه ها محلات

صفحه 7:
1 so got Luly, Stat ‏تبلیغات‎ ‏انتشار آگهی‎ ۳

صفحه 8:
Information wb! مجموعه داده های که درمیک رسانه با هر جلیی دیگر ذخیره می شود و دارای هویت است. ثابل رده بندی و 1 هلبى كهبايك هويت.به جيزى يا موضوعی مرتبط است.

صفحه 9:
تبلیغات ‎Advertising/Propaganda‏ ‏ترغيب مردمبه خييسيا كرايش سا مت سیایک اندیشه و حداقل ایجاد

صفحه 10:
تبلیغات ‎Advertising/Propaganda‏ آگلهی دادن و تلثیر گذاشتن بر ‎Tet re Pe RV CUR Ey‏ روش های مختلف نوشتاری» سل

صفحه 11:
Advertisement ‏آگهی‎ بخشی از کار تبلیغات» هر نوع مطلب» فرط سور ل ا لا منتشرحى شود و در آنء كالاء» خدمات و با مراجعه به موسسه ای توصیه می شود.

صفحه 12:
خبر ۱۱6۷/5 بيلنى ازسيك رويداد كه دارای یک یا جند

صفحه 13:
اهداف 9 و سانيم ‎ere corel one)‏ یف ‎a‏ ن دارد: سازمان سیاسی : ا ل لل ل جلب آرا و کسب قدرت

صفحه 14:
اهداف 9 رسا لعا يستكى به یف ‎an‏ ن دارد: : ‏سازمان تجاری‎ g whos 9 YU wll. oe eT keel

صفحه 15:
اطلاع رسا ا ‎ee‏ ۳0 ون ان دارد؛ سازمان عمومی : بالا بردن سطح زندگی افراد یک جامعه (كارى كه سازمان و ا ا ‎[Eber‏

صفحه 16:
تهدیدات در روابط رسانه ها و روابط عمومی

صفحه 17:
ae, P| CE PP) ‏انتشار گزارش های غلط‎ eC TS ‏عمل بر مبنای احساسات‎

صفحه 18:
انتقاد رسانه ها از روابط عمومی ها ا و لا انجام ندادن تكاليف و وظايف در دسترس نبودن 1 تلاش برای تهدید با تطمیع تبعیض رسانه ای

صفحه 19:
پیامدهای تبعیض رسانه ای دلسردی و نگرش منفی رسانه ۱ Fer rg) ea ey evel a Feed PSE) Pe ve crt URI reer

صفحه 20:
رئوس روابط رسانه ای ۱. شناخت رسانه ها الف) نوع رسانه ها : داخلی» خارجی روزنامه» هفته نامه» ماهنامه» فصلنامه» سالنامه معتبر» عامه پسند» زره سیاسی» اقتصادی» اجتملعی» فرهنگی هنری» ورزشی و ...

صفحه 21:
رئوس روابط رسانه ای ب) شناخت خبرنكاران : ۱ خبرنگاران: کنجکاو» شهرت ‎Re oer ee eee)‏ ‎a ۳‏ || خبرنكاران خاص هر رسانه

صفحه 22:
رئوس روابط رسانه ای NC ered Cd SB dh hoes

صفحه 23:
ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها بر خورد صادقانه اطلاع رسانی منطقی سا سب( دردسترس بودن 0 رعایت ایجاز و اختصار در ارتباط و اطلاع رسانی

صفحه 24:
ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها پرهیز از اغراق گویی پرهیز از تبلیغات در قالب خبررسانی 0 ee eo ead ‏گرایش های شخصی‎ اس ۳

صفحه 25:
ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها 4b oI 41,1 تماس برای رفع اشکالات تشكر از خبرنكاران و رسانه ها رعایت احتباط برای اعطای هدیه توجه به عکاسان

صفحه 26:
۳ بی به رسانه ها توضیح اخبار نلقص و نارسا (رفع يذلل تصحیح اخبار (آمار و ارقام)» ال ا

صفحه 27:
نکات ضروری در تنظیم پاسخ شماره نشريه زمان انتشار سس ۳ مشخصات فر ستنده

صفحه 28:
مشكلات رسانه ها براى تدوين و ۳ نقش کمک رولبط عمیمی ها در

صفحه 29:
onl Sod Fe Le ST Be, ‏شناخت ارزش های خبری‎ آشنابى با تنظيم خبر تنظيم اطلاعيه ها و اخبار مطلوب رسانه ها ۳

صفحه 30:
مصاحبه بر نامه ریزی برنامه ‎Peer ved we‏

صفحه 31:
مصاحبه تعیین اهداف : ‎hl eel‏ مي تبيين ديدكاه ها ‎CROC ee erp)‏

صفحه 32:
زمان سنجی ‎OO Pre‏ نياز مردم و جامعمبه كسب اطلاعات

صفحه 33:
مصاحبه مکان مناسب ار دعوت محتر مانه اداره مطلوب جلسه برهيز از تبعيض ميان رسانه ها

صفحه 34:
محتوای مصاحبه آماده کردن اطلاعات جدید آمادگی بر ای سوالات احتمالی ارائه اطلاعات بایه

صفحه 35:
محتوای مصاحبه اف شناخت مخاطب و رسانه کنترل پیام های غی رکلامی باسخكوبى.با صراحت» منطق و اعتماد به نفس

صفحه 36:
حضور در شبکه اینترنت بست الكترونيك و ارتباط الع ‎lo ls yb‏ ed eee nS ابجاد بلنك اطلاعات و اراته اطلاعات بایه به مردم و رسانه ها

روابط عمومی نویسنده :جناب آقای روغنی ها رایانه :مهدی ُسروری ارتباط متقابل روابط عمومی با رسانه های جمعی تعريف یونسکو از روابط عمومی: بخش,ی از کار مديری,ت ،تقوی,ت کننده رواب,ط دوجانبه، ,ب اعتماد مردم ،حافظ خال,ق تفاه,م و همکاری در جل ,ه دهنده کار مفيد ،بهره گیر ,ازمان ،ارائ ,ع مردم و س مناف ,ن در جهت ,ت آ ,د مردم و کنترل و هدای از افکار و عقای ,ی و عملی از ,ی ،علم ,تفاده منطق ,ا اس ,ن شده ب اهداف تعیی ابزارها و اهرم های موجود. روابط عمومی رواب,ط عموم,ی برای دس,ترسی به اهداف خود نیازمند رسانه است: رسانه های داخل سازمان رسانه های خارج سازمان رسانه های داخلی بولتی و نشریات شبکه اینترانت بروشور جزوه و ... رسانه های خارج سازمان ‏ رادیو و تلویزیون ‏ روزنامه ها ‏ مجالت ‏ شبکه اینترنت اهداف روابط عمومی از ارتباط با رسانه ها تبلیغات انتشار آگهی انتشار خبر و اطالع رسانی اطالعات Information ,انه یا ,ک رس ,ه در ی ,ه داده های ک مجموع ه,ر جای,ی دیگ,ر ذخیره می شود و ,ت ،قابل رده بندی و ,ت اس دارای هوی س,ازماندهی و انتقال اس,ت و یا داده های,ی ک,ه ب,ا ی,ک هوی,ت ب,ه چیزی یا موضوعی مرتبط است. تبلیغات ‏Advertising/Propaganda ,ا گرایش ,د ی ,ه خری ,ب مردم ب ترغی ,ک سازمان ,ا ی ,ول ی ,ک محص ,ه ی ب ,ه و حداقل ایجاد ,ک اندیش ,ا ی ی یک دید مثبت. تبلیغات ‏Advertising/Propaganda ,ر گذاشتن بر ,ی دادن و تاثی آگاه ,ف با ,ا اهداف مختل مخاطبان ب روش های مختلف نوشتاری، صوتی و تصویری آگهی Advertisement بخش,ی از کار تبلیغات ،ه,ر نوع مطلب، ,ب توجه مردم ,ه برای جل ,ا اطالعی ,ه ی اعالمی ,ز طری,ق رس,انه ها و افکار عموم,ی ک,ه ا ,ی شود و در آن ،کاال ،خدمات و ,ر م منتش یا مراجعه به موسسه ای توصیه می شود. خبر News ,ک رویداد که ,ی از ی بیان دارای ی,ک ی,ا چند ارزش خبری است. اهداف اطالع رسانی و تبلیغات بستگی به وظایف سازمان دارد: سازمان سیاسی : ,اندن اهداف سیاسی برای شناس جلب آرا و کسب قدرت اهداف اطالع رسانی و تبلیغات بستگی به وظایف سازمان دارد: سازمان تجاری : شناساندن کاال و خدمات و کسب سود و جلب مشتری اهداف اطالع رسانی و تبلیغات بستگی به وظایف سازمان دارد: سازمان عمومی : ,ی افراد یک ,طح زندگ باال بردن س جامع,ه (کاری ک,ه سازمان و ادارات دولتی متولی آن هستند) تهديدات در روابط رسانه ها و روابط عمومی انتقاد روابط عمومی ها از رسانه ها ‏ انتشار گزارش های غلط ‏ برخوردهای جنجالی ‏ عمل بر مبنای احساسات انتقاد رسانه ها از روابط عمومی ها نداشتن برنامه ریزی و نظم انجام ندادن تکالیف و وظایف در دسترس نبودن ,ها انتظارات بیش از اندازه از رسانه تالش برای تهدید یا تطمیع تبعیض رسانه ای پیامدهای تبعیض رسانه ای دلسردی و نگرش منفی رسانه بدعادت شدن رسانه ها ,نتشار اخبار منفی احتمال ا از دست دادن ظرفیت کلیه رسانه ها رئوس روابط رسانه ای .1شناخت رسانه ها الف) نوع رسانه ها :داخلی ،خارجی روزنامه ،هفته نامه ،ماهنامه ،فصلنامه ،سالنامه معتبر ،عامه پسند ،زرد ,ی ،فرهنگی هنری، ,ادی ،اجتماع ,یاسی ،اقتص س ورزشی و ... رئوس روابط رسانه ای ب) شناخت خبرنگاران : ویژگ,,ی های عمومی خبرنگاران :کنجکاو ،شهرت طلب ،حساس ،مستعد ،بدبین شناخ,,ت ویژگی های خبرنگاران خاص هر رسانه رئوس روابط رسانه ای ج) تقس,یم بندی مطالب متناسب با نیاز رسانه ها ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها برخورد صادقانه اطالع رسانی منطقی تعاون و همکاری دردسترس بودن پاسخگو بودن رعایت ایجاز و اختصار در ارتباط و اطالع رسانی ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها ‏ پرهیز از اغراق گویی ‏ پرهیز از تبلیغات در قالب خبررسانی ‏ ,انه ها بدون مالحظات و ,ا رس ,ط ب ,م رواب تنظی گرایش های شخصی ‏ پرهیز از تحریف ‏ نگارش مطلوب خبر ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ارائه اطالعات پایه تماس برای رفع اشکاالت تشکر از خبرنگاران و رسانه ها رعایت احتیاط برای اعطای هدیه توجه به عکاسان پاسخگویی به رسانه ها تکذيبیه ,ا (رفع ,ص و نارس ,ح اخبار ناق توضی ابهام) تصحیح اخبار (آمار و ارقام)، (تصحیح چاپی) نکات ضروری در تنظیم پاسخ شماره نشریه زمان انتشار تیتر مطلب صفحه و ستون مشخصات فرستنده ضرورت آشنایی با جزنویسی ,ا برای تدوین و ,انه ه مشکالت رس تنظیم اخبار ،مصاحبه و گزارش ,ی ها در ,ط عموم ,ک رواب ,ش کم نق ارائه اخبار مناسب ضرورت آشنایی با جزنویسی شناخت ارزش های خبری آشنایی با تنظیم خبر ,ه ها و اخبار مطلوب ,م اطالعی تنظی رسانه ها تولید خبر مصاحبه ,ه ریزی برنامه برنام, همای,ش مطبوعات,ی یا مصاحبه اختصاصی مصاحبه تعیین اهداف : اعالم اخبار مهم تبیین دیدگاه ها اعالم برنامه های آینده زمان سنجی ‏ آمادگی رسانه ها برای خبر ‏ نیاز ,ه کسب ,ه ب مردم و جامع اطالعات مصاحبه مکان مناسب وقت شناسی دعوت محترمانه اداره مطلوب جلسه پرهیز از تبعیض میان رسانه ها محتوای مصاحبه آماده کردن اطالعات جدید آمادگی برای سواالت احتمالی ارائه اطالعات پایه محتوای مصاحبه ارائه بروشور ،جزوه و ... شناخت مخاطب و رسانه کنترل پیام های غیرکالمی ,راحت ،منطق و ,ا ص ,خگویی ب پاس اعتماد به نفس حضور در شبکه اینترنت پس,ت الکترونیک و ارتباط الکترونیکی با رسانه ها ارتباط مستقیم با مردم ایجاد بان,ک اطالعات و ارائه اطالعات پایه به مردم و رسانه ها

51,000 تومان