روابط عمومی
اسلاید 1: روابط عمومینویسنده : جناب آقای روغنی هارایانه : مهدی سُروری
اسلاید 2: ارتباط متقابل روابط عمومی با رسانه های جمعیتعريف یونسکو از روابط عمومی:بخشی از کار مديریت، تقویت کننده روابط دوجانبه، خالق تفاهم و همکاری در جلب اعتماد مردم، حافظ منافع مردم و سازمان، ارائه دهنده کار مفيد، بهره گیر از افکار و عقاید مردم و کنترل و هدایت آن در جهت اهداف تعیین شده با استفاده منطقی، علمی و عملی از ابزارها و اهرم های موجود.
اسلاید 3: روابط عمومیروابط عمومی برای دسترسی به اهداف خود نیازمند رسانه است: رسانه های داخل سازمان رسانه های خارج سازمان
اسلاید 4: رسانه های داخلی بولتی و نشریات شبکه اینترانت بروشور جزوه و ...
اسلاید 5: رسانه های خارج سازمان رادیو و تلویزیون روزنامه ها مجلات شبکه اینترنت
اسلاید 6: اهداف روابط عمومی از ارتباط با رسانه ها تبلیغات انتشار آگهی انتشار خبر و اطلاع رسانی
اسلاید 7: اطلاعات Informationمجموعه داده های که در یک رسانه یا هر جایی دیگر ذخیره می شود و دارای هویت است، قابل رده بندی و سازماندهی و انتقال است و یا داده هایی که با یک هویت به چیزی یا موضوعی مرتبط است.
اسلاید 8: تبلیغات Advertising/Propagandaترغیب مردم به خرید یا گرایش به یک محصول یا یک سازمان یا یک اندیشه و حداقل ایجاد یک دید مثبت.
اسلاید 9: تبلیغات Advertising/Propagandaآگاهی دادن و تاثیر گذاشتن بر مخاطبان با اهداف مختلف با روش های مختلف نوشتاری، صوتی و تصویری
اسلاید 10: آگهی Advertisementبخشی از کار تبلیغات، هر نوع مطلب، اعلامیه یا اطلاعیه برای جلب توجه مردم و افکار عمومی که از طریق رسانه ها منتشر می شود و در آن، کالا، خدمات و یا مراجعه به موسسه ای توصیه می شود.
اسلاید 11: خبر Newsبیانی از یک رویداد که دارای یک یا چند ارزش خبری است.
اسلاید 12: اهداف اطلاع رسانی و تبلیغات بستگی به وظایف سازمان دارد:سازمان سیاسی : شناساندن اهداف سیاسی برای جلب آرا و کسب قدرت
اسلاید 13: اهداف اطلاع رسانی و تبلیغات بستگی به وظایف سازمان دارد:سازمان تجاری :شناساندن کالا و خدمات و کسب سود و جلب مشتری
اسلاید 14: اهداف اطلاع رسانی و تبلیغات بستگی به وظایف سازمان دارد:سازمان عمومی :بالا بردن سطح زندگی افراد یک جامعه (کاری که سازمان و ادارات دولتی متولی آن هستند)
اسلاید 15: تهديدات در روابط رسانه ها و روابط عمومی
اسلاید 16: انتقاد روابط عمومی ها از رسانه ها انتشار گزارش های غلط برخوردهای جنجالی عمل بر مبنای احساسات
اسلاید 17: انتقاد رسانه ها از روابط عمومی ها نداشتن برنامه ریزی و نظم انجام ندادن تکالیف و وظایف در دسترس نبودن انتظارات بیش از اندازه از رسانه ها تلاش برای تهدید یا تطمیع تبعیض رسانه ای
اسلاید 18: پیامدهای تبعیض رسانه ای دلسردی و نگرش منفی رسانه بدعادت شدن رسانه ها احتمال انتشار اخبار منفی از دست دادن ظرفیت کلیه رسانه ها
اسلاید 19: رئوس روابط رسانه ای1. شناخت رسانه هاالف) نوع رسانه ها : داخلی، خارجیروزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه، سالنامهمعتبر، عامه پسند، زردسیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی هنری، ورزشی و ...
اسلاید 20: رئوس روابط رسانه ایب) شناخت خبرنگاران :ویژگی های عمومی خبرنگاران: کنجکاو، شهرت طلب، حساس، مستعد، بدبینشناخت ویژگی های خبرنگاران خاص هر رسانه
اسلاید 21: رئوس روابط رسانه ایج) تقسیم بندی مطالب متناسب با نیاز رسانه ها
اسلاید 22: ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها برخورد صادقانه اطلاع رسانی منطقی تعاون و همکاری دردسترس بودن پاسخگو بودن رعایت ایجاز و اختصار در ارتباط و اطلاع رسانی
اسلاید 23: ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها پرهیز از اغراق گویی پرهیز از تبلیغات در قالب خبررسانی تنظیم روابط با رسانه ها بدون ملاحظات و گرایش های شخصی پرهیز از تحریف نگارش مطلوب خبر
اسلاید 24: ویژگی های مهم روابط رسانه ای برای روابط عمومی ها ارائه اطلاعات پایه تماس برای رفع اشکالات تشکر از خبرنگاران و رسانه ها رعایت احتیاط برای اعطای هدیه توجه به عکاسان
اسلاید 25: پاسخگویی به رسانه ها تکذيبیه توضیح اخبار ناقص و نارسا (رفع ابهام) تصحیح اخبار (آمار و ارقام)، (تصحیح چاپی)
اسلاید 26: نکات ضروری در تنظیم پاسخ شماره نشریه زمان انتشار تیتر مطلب صفحه و ستون مشخصات فرستنده
اسلاید 27: ضرورت آشنایی با جزنویسی مشکلات رسانه ها برای تدوین و تنظیم اخبار، مصاحبه و گزارش نقش کمک روابط عمومی ها در ارائه اخبار مناسب
اسلاید 28: ضرورت آشنایی با جزنویسی شناخت ارزش های خبری آشنایی با تنظیم خبر تنظیم اطلاعیه ها و اخبار مطلوب رسانه ها تولید خبر
اسلاید 29: مصاحبهبرنامه ریزی برنامه همایش مطبوعاتی یا مصاحبه اختصاصی
اسلاید 30: مصاحبهتعیین اهداف : اعلام اخبار مهم تبیین دیدگاه ها اعلام برنامه های آینده
اسلاید 31: زمان سنجیآمادگی رسانه ها برای خبرنیاز مردم و جامعه به کسب اطلاعات
اسلاید 32: مصاحبه مکان مناسب وقت شناسی دعوت محترمانه اداره مطلوب جلسه پرهیز از تبعیض میان رسانه ها
اسلاید 33: محتوای مصاحبه آماده کردن اطلاعات جدید آمادگی برای سوالات احتمالی ارائه اطلاعات پایه
اسلاید 34: محتوای مصاحبهارائه بروشور، جزوه و ...شناخت مخاطب و رسانهکنترل پیام های غیرکلامیپاسخگویی با صراحت، منطق و اعتماد به نفس
اسلاید 35: حضور در شبکه اینترنت پست الکترونیک و ارتباط الکترونیکی با رسانه ها ارتباط مستقیم با مردم ایجاد بانک اطلاعات و ارائه اطلاعات پایه به مردم و رسانه ها
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.