ravanshenasi-tarbiati-

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روانشناسی تربیتی”

روانشناسی تربیتی

اسلاید 1: دیدگاه سازه نگر

اسلاید 2: دیدگاه سازه نگر درباره یادگیری اساس نظریه سازه نگر است که اگر یادگیرنده ها بخواهند اطلاعات پیچیده را متعلق به خودشان کنند،باید شخصاً به آن پی ببرند.  بر اساس این نظریه یادگیرنده ها را به صورتی در نظر می گیرد که همواره اطلاعات جدید را با قواعد قدیمی مقایسه کرده و در صورتی که این قواعد دیگر مفید نباشند آنها را اصلاح می‌کنند.  راهبردهای سازه نگر به خاطر تاکید بر دانش آموزان به عنوان یادگیرنده های فعال معمولاً آموزش دانش آموز محور نامیده می شود.

اسلاید 3: یادگیری اجتماعی تفکر سازه نگر مدرن از نظریه های ویگوتسکی برای حمایت کردن از روش‌های آموزشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند که بر یادگیری مشارکتی؛ یادگیری مبتنی بر طرح تحقیقاتی و یادگیری اکتشافی تاکید دارند.

اسلاید 4: منطقه مجاور رشد کودکان مفاهیمی را بهتر یاد می‌گیرند که در منطقه مجاور رشد آنها قرار دارد. وقتی کودکان با هم کار می کنند و هر کودک احتمالاً یک همسال دارد که روی تکلیفی که قدری در سطح شناختی بالاتری است کار می‌کند یعنی دقیقاً در منطقه مجاور رشد آن کودک.

اسلاید 5: کارآموزی شناختی یادگیرنده ها به وسیله دو اصل بالا از طریق تعامل با یک فرد ماهر خواه بزرگسال باشد یا هم سال بزرگتر و ماهر تر به تدریج مهارت کسب می کند. در آموزش به دانش آموزان استفاده از گروه‌های نامتجانس که در آنها دانش آموزان پیشرفته تر به دانش آموزانی که پیشرفت چندانی ندارند کمک می کنند استفاده می شود.

اسلاید 6: یادگیری با واسطه باید به دانش آموزان تکالیف پیچیده دشوار و واقع‌بینانه داد و بعد به آنها کمک کرد که این تکالیف را انجام دهند. از این اصل برای حمایت کردن از به کارگیری طرح های تحقیقاتی، شبیه سازی ،کاوش در جامعه استفاده می‌شود .برای توصیف یادگیری که در تکالیف زندگی عملی و اصیل صورت می‌گیرد از اصطلاح یادگیری موقعیتی استفاده شده است.

اسلاید 7: پردازش بالا_پایین  اصطلاح بالا پایین به معنی آن است که دانش آموزان با حل کردن مسائل دشوار شروع می کنند و بعد با راهنمای آموزگار مهارت های اساسی لازم را کشف می کنند. به موجب این رویکرد مهارت های اساسی به تدریج به صورت مهارت های پیچیده تر در می آید.

اسلاید 8: یادگیری مشارکتی رویکردهای سازنده نگر به تدریس بر پایه این نظریه که اگر دانش آموزان در باره مسائل با هم حرف بزنند راحت‌تر می‌توانند مفاهیم دشوار را بفهمند معمولاً از یادگیری مشارکتی استفاده گسترده ای می کنند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید