صفحه 1:
صفحه 2:
1۱ en pe POM
9
شخصيتهاي دشوار
استاد:دكتر اس 01
۳ ل ngs
صفحه 3:
RO ars Pe ae ee 5
۱ Cicer) ot rr cal Cp CON Sao) PB] EY
دستيابى به بعضى هدفهاى مشتركى. از طريق تقسيم كاروعمل
ال ل juris
20 ere Tt ل |
صفحه 4:
5 برركسال ال 7 0007
نابالغ
۱ koC BE Ne eco 1RCI bya
بزرگسال نابالغ
ع و و رو کر بزرگسا لف عال1
۳/2
دا
عاملزمان5
صفحه 5:
۳۹ مى شود
1
رهبرىمبتنوبر دستور-2
+
صفحه 6:
رابطه ارضاي نیاز کارکنان و بقاي سازمان
ادامه حیات موّسسات نه به دلیل سودآوري
آنان بلکه به دلیل ارضاي برخي از نيازهاي
اساسی کارکنان است
صفحه 7:
شخصيتهاي دشوار با مشکل ساز در سازمان
در سازمان کار معمولاً کارکناني با شخصیت دشوار یافت
امي شوند. . نمونه أي از اين شخصيتها عبارتند از
صفحه 8:
re RN re nL BE
فكر ميكننددر همه نمینه ها متخصیهستند-
prewar) هستند -
00
aa. ل
صفحه 9:
ا ا 0
( ” هايخیرد و بوتفاوسدايند 0
از هر نوع منلقشه و oes
صفحه 10:
عملکرد لستبداديداوند -
اك 3 ۱۳ ات
صفحه 11:
صفحه 12:
منفيبافو بسدبیهستند-
كمتراز Nace en oad اه اس
Cawery Pee ary 00
صفحه 13:
دس( هر کاروانتقاد میک نند -
هلئمااز روذكار شكلينةايند 3
از سيكيلزنو عملكرد نا زجلئمامنتقاد ممكنند -
صفحه 14:
۱
9 sce Pome)
مهند
و
سب
صفحه 15:
نحوه مواجهه و مقابله با شخصيتهاي دشوار
به هنگام مواجهه و رویارویی حالت آرامش خود را حنظ کنید ۱
متصود خود را صريح وفوروبيانكنيد2
برخورد با فرد بايد غير خصومت آمين باشد "'
مواجهه يا برنورد شما بايد ممرتبط با رفتار شغلى باشد( احساساته تكرشها يا
lta! 124 ارزشیابی نکنید)
yale) ل COSY -v
از حل لتمفاعیا پسوزشطلبیدر هنگاملحساسنسیاز بسیلیساقاتو6
صفحه 16:
هنر انتقاد كردن به شيوه
زنده
لنتقاد ببه صورتخصو
2- Eee اس
لنتقاد را بر 0
LES Wren (y | Pere @revre ac BY wre Sama BIBLE nC yri |
5 كردننقش رئيس اجتنابكنيد- lal jl
وقتیاز رئیسخود لنتقاد میک نید آنرا به عملكرد شغلىخود يبط-6
دهيد
صفحه 17:
7 5
دشوار
sl
ضايع كردن
اكر به خاطر فلازكسنبود!؟*
Eny 0
صفحه 18: