تکنولوژی

روش های آموزشی

rovsh-hai-amozshi6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش های آموزشی”

روش های آموزشی

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: آموزش بهداشت فرصت هایی را برای مردم جهت یادگیری و تجربه رفتارهای بهداشتی فراهم میکند. آموزش یک تلاش آگاهانه است و بایستی موقعیتی را درنظر داشته باشیم که در آن فردی از طریق تلاش برنامه ریزی شده ای ، مردم را در جهت مشارکت و درگیر کردن در فرآیند یادگیری کمک میکند.درخصوص آموزش بهداشت ، گروه هدف در موارد مختلف با یکدیگر فرق دارند.در نتیجه باید تشخیص خود را برای انتخاب روش مناسب و وسایل کمک آموزشی مناسب بکار گرفت تا بتوان افراد را در فراگیری یاری کرد.

اسلاید 3: روش های آموزش بهداشتروشهای آموزشی عبارت است از شیوه ای که از طریق آن به ارائه آموزش برای فرد یا گروه هدف پرداخته میشود.از آنجایی که آموزش بهداشت بیشتر برای گروه هایی که نیازمند کسب آگاهی ، تغییر نگرش و درنهایت تغییر رفتار هستند بکار میرود ، با مقوله ی آموزش تحصیلی و آکادمیک که حالت رسمی دارد، متفاوت است.در آموزش بهداشت بیشتر از روش های غیررسمی که منعطف هستند استفاده میشود.مزیت عمده ی آموزش غیررسمی آن است که روش های خلاقانه و نوآورانه ، بیشتر موردترغیب قرار میگیرند.

اسلاید 4: روشهای آموزشی مختلفی را میتوان در زمینه ی آموزش بهداشت مورد استفاده قرار داد و یک راه برای تعیین اینکه کدام روش را میتوان برای یک برنامه ی مشخص بکار برد ، بررسی هدف از فعالیت آموزشی است.مثلا روشهای معینی وجود دارند که برای آموزش اطلاعات جدید به مخاطب مناسبتر هستند ، درحالی که برای تقویت و گسترش دانش، روشهای دیگری موثرترند.

اسلاید 5: ملاحظات ویژه در انتخاب روشهای آموزش بهداشتترجیحات مخاطب وضعیت اقتصادی_اجتماعیشیوه زندگیسطح سواد و توانایی خواندن تناسب فرهنگی منابع مالی زماننیروی انسانی تسهیلات و امکانات

اسلاید 6: تقسیم بندی روشها براساس نوع رسانه ی مورداستفادهروشهای شفاهیروشهای مکتوبروشهای الکترونیکیروشهای ترکیبی1234

اسلاید 7: روش های شفاهی

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید