کسب و کارفروش و بازاریابی

رویکردهای رابطه ای

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 19 اسلاید

noori9111

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
شور میم روابط بختفی اساسی از شيوة الدكة ما هستند. ما از روا ۱ وار: بسیاری استفاده می‌کنيم و اهمیّت آن‌ها برای ما فوق‌العاده مختلف می‌باشند. روابط جه طولانى مدت يا كوتاه مدت. عمیق یا سطحی, بخشهايى سازنده در زندكى هر شخص می‌باشند و به زندگی معنا و مفهوم می‌دهند. مصرف کنندگان نیز روابطی را با برندها تجریه می‌کنند, و دقيقا مانند روابط انسانی. روابط مصرف کننده- برند نیز ماهیْتی بسیار متنوع دارد. تثوری روابط برند بر اساس مطالعات پديدة ادراکی ایجاد

صفحه 4:
مدیریت ارتباط با مشتری و ‎cost‏ ارتباط با برند اصطلاح بازاریابی رابطه در ابتدا در ادبیات مربوط به بازاریابی خدمات معرّفی شد و سپس به مفهوم مهمّی در تجارت کسب و کار ا 2 85 تدیل شد. که در لن ارتباطات کسب و کار اغلب ۱ ۱ کت و کار با مصرف کننده است. در ادبیّات خدمات و روابط به این صورت تعریف می‌شود:

صفحه 5:
منظور و هدف فورثیر ایجاد .یک ساختار و چارچوب مبسوط برای استفاده ا 0 ۱ ارتاط مسرف کنندگان با برند است. بتابرلین تثوری ارتباط برند و مدیریت ارتباط مشتری لزوماً یکسان نیستند. مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت یک رابطه مشتری بر پلية رابطة بلند مدت‌به جای تمرکز بر ترا کنش‌های واحده ابزارهای متنوعی را اراثه می‌نماید ولی تئوری رابطة برند به کنه و ريشة واه رابطه برمی گردد.

صفحه 6:
مفروضات ‏ رویکرد . رابطه‌ای ۹ رویکرد رابطه‌ای دلالت بر دیالوگی بودن مدیریت برند دارد. و به روش‌های مختلف رویکرد شخصیّت را شبیه‌سازی می کند. يده شناختى نشلت می‌گیرد. پدیده شناسی. یک 9 سازنده است که بر

صفحه 7:
‎seal‏ تبادك مصرف کننده_ برند ی ‎i‏ ‎ieee‏ ۱ یک رابطّه مصرف کننده محور دو طرفه است, که 0 0 صرق کننده دلالت دارد. هر دو طرف, به ایجاد ۲ ۱ ۱5 تنند. که در تبادل پیوسته معنی داری رخ می‌دهد. ‏اک ۶ تهرکز )3809 ‎celebs)‏ بر تبادل مداوم بین برند و مصرف کننده (ست. (ما مهم اس که تاکید کنیم که رولیط. پدیده‌هالیی هستند که تمت تأثير تبادلات «قیموهی می‌باشند. هدف تئوری رابطة برند همپنین درک زندگی مصرف کلتدگان به روشی بامع [ست. که نشان می‌دهد که متیط زندکی مصرف کننده, خارم از تقلیل قراز ذمي‌گیرد. (ما مهم است درک شود که (ين رویکرد بر ‎Spang sip cw chu‏ گننده تمرکز دارد. ‎iy C 0 =a‏

صفحه 8:
ا ‎ge‏ 0 يت بنك رويكرة رابطهاى برنيك جابه جلیی اساسی در فرضیات دلالت دارد. با در نظر گرفتن روش‌ها و آداب و رسوم فلسفی و علمی *.. گامی بسپار مهم‌به سمت ادراکی جدید از بیند به عنوان چیزی تحت مالکیت مصرف کننده ه می‌باشد. 23 مالکیّت توسط مصرف کننده در رس رویکرد مشتری محوری قرار دارد. اما دیدگاه مصرف کنده در این رویکرد بر منطق «اگر - پس» پایه گذاری شده است. ‎ae‏ | تتابهات مس مصرف کنندگان و مصرف کننده به عنوان یک ‎BLL‏ پردازش کننده اطلاعات تا کید دارد. بتابرلین دید گاه انسانی در ورای لین رویکرد مصرف کننده ‎ees‏ و ال ارة ماشین است و مصرق کننده‌ها بیش‌تر به عنوان اشیای قلبل دستکاری قلمداد می‌شوند. در نتیجه مالکیت توسط مصرف کننده در رویکرد 3 لننده محور زیر سول می‌رود. مطمئناً بیند لینکی با رولبط موجود در ذهن مصرف کننده دارد؛ لما ملیر پرند نیز می‌تولند به عنوان یک پرنامه‌نمیس رایانه قلمداد شود که مرف نت59 ۳ |عمال اشارات و محر ک‌هابه سمت ارتباطات بازار سوق می‌دهد. اگر چه رویکرد رابطه‌ای»ارتباط دو طرف مصرف کننده - برند رابه تصویر هن كشدء لماببه نظر می‌رسد که در لین رویکرد بر خلاف رویکردهای پیشین» مصرف کننده؛:پیشتر مالک برند است: ‎

صفحه 9:
a ae: rn aie دید گاه پدیده شناختی بد بده شناسی» یک شوه تحقیقلتی با نفوذ است كه به «حقيقت درونى» دسترسى پدا می‌کند. از طریق تحقیق در مورد چیزی که حس می‌شود. درک می‌شود و تفکر می‌شود. پدیده شناسى رابطة نزدیکی با شاخذ اگزیستانسیالیسم در فلسفه دارد. در اینجا تجريةٌ انسانی از موضوعات کلیدی هستی؛ مشل زندگی» مرگ و ‎Obj‏ پایه‌ای برای درک انسان می‌باشد. تحقیقات پدیده‌شناسی بر خلاف رویکردهای اثبات گرلیی که بر حقلیق خارجی و عیتی تأ کید دارنده فرض می کند که یک واقعیّت ایجاد شده از نظر اجتماعی» ات » هل است که تحقیقاتپدید شناسی بر تجارب زندگی شده و یا حس شده تا کید دارنده که ن هم مفهوهى موزونببا تثورى رابطة برند

صفحه 10:
‎be‏ روبور: رابطه‌ای مصرف کننده به عنوان افراد, مورد تحقیق فرار می‌گیرد و واقعیّت‌های ویژه و ۱ زر نظر گرفته می‌شود. ‏3 7 بر آساس معتا کار می‌کند (معنا در تعامل بين فرستنده و گیرنده ایجاد می‌شود) ‏| در ایجاد رابطة برند مهم است. چیزی نیست که 8 - ۱ آن هستند. یا چیزی که تصاویر برند در فرهی قود دارد. بلكه آنجة»مصرريف كننده با برند انجامٌ می‌دهد تا به زندگی خود معنا بدهد مهم ‎eee‏ اك فرلوط به درككق بروزه‌های هویت

صفحه 11:
چارچوب ساختار نظری رویکرد رابطه‌ای 23 77 زمينه يشتبانى كننده: ۱ زمينه يشتيبانى كننده: / تئوری رابطه ۱ همزاد گرایی ‏ / = ~~ زمینه اصلی: تثورى رابطة برند

صفحه 12:
8-5 22020020 ۴ رب [نسان‌ها تمایل به (عطای بان به (شیاء و عتی (یده‌های (تتزاعی با ویژکی‌های شنصیّت [نسانی ایند . برندها می‌تو(نند چائدزر (نسانی و شنصی باشندیک پیش نبار برای (عمال د(نش از رویکرد ربطه(ی به مدیربت برند (ین (مت که ‎dp cil‏ چه عنوان جک شنصیّت درک شود چون لین (مر ر(بطهٌ مصرف کننده < برند را بپش تر می‌کند.

صفحه 13:
)= تلوری راطه _— = روایط در توسعة روان (نسان بسیار (ساسی می‌باشند. برای زینکه یک رابطه وبود داشته باشد, مبارلات فعال بین رقبای رابطه ضروری است. رابط می‌توانند هدقمند توصیف شوند, پوت معنا را به زنرگی افراد ضاف کرده و [یباد می‌کنند. معنای اضافه شده توسط روابط دو ماهیت دارد: 1.روانشناسی 2.اجتماعی - فرهنگی

صفحه 14:
‎cline‏ روان شناسی با هویت شرکت کنندگان در رابطه لینک دارد. ‏در یک زمينة مصرفىء تحقيقات مهم؛ رابطه بين مصرف ‎eee‏ ۰ رثی‌شان را تأکید کرده‌اند. که 000 را اد کردده ات. روشی که روابط به شکل گیری هویت پاسخ می‌دهند. از طریق روشیاست که آن‌ها به حل زمینه‌های زندگی. پروژه‌های مهم زندگی و نگرانی‌های کنونی کمک می‌نماید.

صفحه 15:
هعنای (بتماعی - فرهنگی مربوط به تغییرات در شرایط زندکی ما هستند وبه پنم زمینة گستردةٌ (جتماعی - فرهنگی تقسیم می‌شوند (سن. پرثَة زندگی, بنسیت. شبکه نانو(دکی/ (بتماعی و فرهنگی) که همکی به رویط شرکت کنندکان در رابطه, تأثیرگذارند. معنای رابطه‌ای: در رولبط مربوط مىشود به لين حقيقت كه همه ‎Lala)‏ بثشى إز شبكهاى ديكر از رولبط می‌باشند. بنابرلین ماهيت يك رابطة فردى. تمت تأثير لين حقيقت است كه إن بفشى از مجموعة ديكر روليط هستند كه نيازهاى شخصى كه لَن رابطه رل دارد را بر[ورده مىكند.

صفحه 16:
تلورى راطة برند © در تتقيق تلورى رولبط ‎ip‏ پانزده رابطة بيند مشئص شدماند. لين (نواع رابطه. مشلبه روباط إنسانى هستند شرع مىدهد كه يكينه يروزدها و زمينههايى كه افراد از آنها براى تعييف ثودشان استفاده م ىكنند., مى توانند در إيجاد روابط بيند و پگونگی تأثیر لین رولیط بر (یتاد مفهومی از خو د فرد. نقش داشته باشند. فورنیر در تئوری رابطه از طریق معرفی ساختار کیفیت رابطة برند (5۳) بسط می‌دهد. ساختار ‎(BRQ)‏ بر ‎cas‏ عمق و استحکام رابطة ‎۳ es a

صفحه 17:
شش فاکتور مهم فورنیر به وان ‎slat‏ . تئیرگزار ‏ بر ترلوم ‏ و 1 3 10 1 لبق ‎ail,‏ اساسا معنا مفور اسك و ‎a‏ 3 رو بانب يك ‎bes dal,‏

صفحه 18:
در تأثیرات ترم‌های رابطة برند بر تکرش و رفتار مصرف کننده, چکونکی تأثیر (دراکات پایه‌(ی مثتلف در ترم‌های رابطه بر (رزیابی عملکرد بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفت. در رواتشاسی [جتماعی, یک تمایز بين دو نوع منتلف راطه دارای نرم‌های رابطهای متمایز إيجاد مىشود. تبادك رابطه بر [ساس فاکتورهای (قتصادی (ست. (فراد درکیر این رابطه, در مقابل لطنی که می‌کنند. نتظار دریافت پول ر[ دارند و یا ور[ (تظار دریافت لطفی متقایل را ‎yb‏ ‏راطهةٌ (شتراکی بر [ساس فاکتورهای (بتماعی (ست. در (ینجا, در مقابل کسی که لطفی می‌کنند. (نتظار دریافت پول را ندارند. منافع, مقایسه هی‌شود. طرز فکر پشت ین تتقیقات این (ست که یک برند به عنوان یک شریک رابطه‌ای |تتمالى [رزيابى می‌شود که شبیه عضوی از جامعه است. نرم‌های فاصی برای یک رابطه در یک ‎jain Jp ala)‏ هی‌شوند. همانطور که در روابط [نسانی مشنص هی‌شوند. یک رابطه موجودیتی پیهیده و لطیف (ست و در مدیریت رابطة برند, ‎pig‏ است که هم شنصیت برند و هم ترم‌های ضمنی مویود در رابطه ر! در نظر كرفت و سپس مطابق با آن‌ها عملیات را بازاریابی صورت گیرد.

صفحه 19:
‎vl‏ وه ‎eV ‏و‎ ‎

39,000 تومان