صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحیم سند تحول بنیادین بررسی ارزش محمد درستکار دانشجوی کارشناسی بایدها 9 علوم تربيتى tm caf ۶

صفحه 2:
-> عر صه‌تعلیم و تربیت از مهم ترین‌زیر ساخت های تعالی همه جانبه -»درپر توسرمایی انسانی جامعهی بشری برای تحقق‌حکومت‌جهانی آماده میشود. -آرمان‌های‌متعالی‌انقلاب اسلامی‌ایران که در كرو ترییت انسان های عالم است

صفحه 3:

صفحه 4:
در اندیشه تربیت کدام نسل هستیم ؟ نسلی فرهنگ ساز : فسلی تربیت کننده بقره ‎۱۲٩‏ فسلی تعلیم دهنده بقره ۱۲۹ نسلی راهبر بقره ‏ ۱۲۴ ۳ ‏ادامه دهنده راه مریم‎ had ۳۶ ‏فسلی مصون از شیطان آل عمران‎ فسلی نمازگزار ابراهيم ‏ ۴۰

صفحه 5:
آر مان‌های‌متعالی‌انقلاب اسلامی‌ایران *احیای‌تمدنعظیم‌اسلامی *حضور سازنده» فعسال وپیشسرو در میان‌ملت‌ها *کس ب آماد گی‌برای‌بر قراری‌عدالت ومعنویت‌در جها

صفحه 6:
#نحوه طی مسیر *منابع و امکانات لازم *تقسیم کار درسطح ملی و الزامات در این aa.

صفحه 7:
منابع الهام گر فته شده #اسنادبالادستی #اهداف راهبر دی‌نظام جمهوری اسلامی‌ایران #سند چشم‌انداز ۳۰ساله واهداف‌تعلیموتربیت * دید گاه‌های حضرت امام خمینی(ره) *نظراتمقام معظسم رهبسری

صفحه 8:
ند وین وتصویب‌در شورای‌عال ی آمسوز ش وپسرورش تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی

صفحه 9:
نظام تعلیم وتربیت‌ر سمی‌عمومی در افق ۱۴۰۴ > زمینهسازجامعه‌جهانی‌عدل‌مهدوی(عج) > برخوردار ازتوانمندی‌های‌تربیتی‌ممتاز درطراز جمهوری اسلامی‌ایران در منطقه الهام بخش ودارای تعامل سازنده و مور با نظام‌های‌تعلیم وتربیتی در > توانمند در زمینه‌سازی برای شکوفایی فطرت و استعدادها شکل گیری‌هویت یکپار چه‌اسلامی, انقلابی ایرانی دانش آموزان A

صفحه 10:
* کانونعرضةٌخدمات وفرصت‌های تعلیم‌وتربیتی مدرسه در افق ‎pee‏ انداز ۱۴۰۴ * نقط‌اتکای دولت وملت‌دررشدهتعالی‌وپیشرفت کشور * کانون‌تربیت‌محله * برخوردار از فدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در حوزه 5-5 هاى عملياتى در جارجوب سياستهاى محلى منطقهاى وملی * نقش آفرین در انتخاب آگاهانهه عقلانی» مسئولانه و اختباری ف رآیند زندگی فردی» خانوادگیو اجتماعی دانش آموزان بر اساس‌نظام‌معیار اسلامی

صفحه 11:
هدف های کلان تربیت انسانی موحد. موّمن و معتقد به معاد آشنا و متعهد به مسئولیت‌ها و وظایف دربرابر ‎Jad‏ خود. دیگران وطبیعت ارتقاك نقش نظام تعلیم و تربیت رسمی عموم درراستاک‌تحقق جامعه جهانی عدل مهدوفاعج گسترش وتأمین‌همه‌جانبه‌عدالتآموزشی‌وتر برتی

صفحه 12:
" پرورش تربیت یافتگانی که : " دین اسلام را حق دانسته و درجهت دست‌یابی به مرتب از حیات طیبه‌و استقرارحکومت عدل‌جهانی‌مهدوی ا زآن‌تبعیت‌می‌نمایند. احترام به قانون و ارزش ها با استفاده از اندیشه‌ورز درك مفاهيم اقتصادى در جار جو ب نظام معيار اسلامى داراى حداقل يك مهارت مفيد براى تأمين معاش حلال باد oo oo

صفحه 13:
عمیق تربیت و آداب اسلامی و تقویت اعتقاد به ارزش ها انقلاب اسلامی لا ترویج وتعمیق‌فرهنگ حیاءعفاف و حجاب لا کمک به‌افزا یش‌سطح توانایی‌هاومهارت‌های خانواده در تربیت فرزند ل تأمينعدالتدربرخوردارى با توجهبهتفاوتهاوويزكىها د ختران وبسران و مناطق مختلف كشور

صفحه 14:
* سند تحول بنیادین آموزش و پرورش * مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش * مه او wuww.ppil *

بسم اهلل الرحمن الرحيم سند تحول بنیادین نیروی انسانی ← ﻋﺮﺻﻪﺗﻌﻠﯿﻢوﺗﺮﺑﯿﺖازﻣﻬﻢﺗﺮﯾﻦزﯾـﺮ ﺳـﺎﺧﺖ ﻫـﺎي ﺗﻌـﺎﻟﯽ ﻫﻤـﻪ ﺟﺎﻧﺒـﻪ ←درﭘﺮﺗﻮﺳﺮﻣﺎﯾﻪی اﻧﺴﺎﻧﯽ جامعه­ی بشری برایﺗﺤﻘﻖﺣﮑﻮﻣﺖﺟﻬﺎﻧﯽ آماده می­شود. ←آرﻣﺎنﻫﺎيﻣﺘﻌﺎﻟﯽاﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽاﯾﺮان که در گرو تربیت انسان های عالم است 5 در انديشه تربيت كدام نسل هستيم ؟ -1نسلي پاك -2نسلي شايسته -3نسلي خداپسندانه -4نسلي به دور از انحراف -5نسلي تسليم خدا -6نسلي برخوردار -7نسلي محبوب آل عمران 38 صافات 100 مريم 5 ابراهيم 36 128 بقره ابراهيم 38 ابراهيم 37 6 در انديشه تربيت كدام نسل هستيم ؟ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ نسلي فرهنگ ساز نسلي تربيت كننده نسلي تعليم دهنده نسلي راهبر نسلي ادامه دهنده راه نسلي مصون از شيطان نسلي نمازگزار 129 بقره 129 بقره 129 بقره 124 بقره 3 مريم آل عمران 36 ابراهيم 40 7 آرﻣﺎنﻫﺎيﻣﺘﻌﺎﻟﯽاﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽاﯾﺮان ‏اﺣﯿﺎيﺗﻤﺪنﻋﻈﯿﻢاﺳﻼﻣﯽ ‏ﺣﻀﻮرﺳﺎزﻧﺪه،ﻓﻌـﺎل وﭘﯿﺸـﺮو در ﻣﯿﺎنﻣﻠﺖﻫﺎ ‏ﮐﺴﺐآﻣﺎدﮔﯽﺑﺮايﺑﺮﻗﺮاريﻋﺪاﻟﺖوﻣﻌﻨﻮﯾﺖدرﺟﻬﺎن 8 ﺗﺮﺳﯿﻢﻧﻘﺸﻪراه ‏ﻧﺤﻮه ﻃﯽ ﻣﺴـﯿﺮ ‏ﻣﻨـﺎﺑﻊ و اﻣﮑﺎﻧـﺎت ﻻزم ‏ﺗﻘﺴـﯿﻢ ﮐﺎر درﺳﻄﺢ ﻣﻠﯽ و اﻟﺰاﻣﺎت در اﯾﻦ ﻣﺴﯿﺮ 9 منابع الهام گرفته شده ‏اﺳﻨﺎدﺑﺎﻻدﺳﺘﯽ ‏اﻫﺪاف راﻫﺒﺮديﻧﻈﺎمﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽاﯾﺮان ‏سند ﭼﺸﻢاﻧﺪاز 20ساله واﻫﺪافﺗﻌﻠﯿﻢوﺗﺮﺑﯿﺖ ‏دﯾﺪﮔﺎهﻫﺎيﺣﻀﺮت اﻣﺎمﺧﻤﯿﻨﯽ(ره) ‏ﻧﻈﺮاتﻣﻘﺎمﻣﻌﻈـﻢ رﻫﺒـﺮي 10 چگونگی تصویب سند تحول 11 ﻧﻈﺎمﺗﻌﻠﯿﻢ وﺗﺮﺑﯿﺖرﺳﻤﯽﻋﻤﻮﻣﯽدراﻓﻖ1404 ﻓﺮﻫﻨﮓوﺗﻤﺪن اﺳﻼﻣﯽاﯾﺮاﻧﯽ ◄ زﻣﯿﻨﻪﺳﺎزﺟﺎﻣﻌﻪﺟﻬﺎﻧﯽﻋﺪلﻣﻬﺪوي(ﻋﺞ) ◄ ﺑﺮﺧﻮردار ازﺗﻮاﻧﻤﻨﺪيﻫﺎيﺗﺮﺑﯿﺘﯽﻣﻤﺘﺎز درﻃﺮاز ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽاﯾﺮان درﺳﻄﺢ منطقه ◄ الهام بخش وداراي ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺳﺎزﻧﺪه و ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺎ ﻧﻈﺎمﻫﺎيﺗﻌﻠﯿﻢ وﺗﺮﺑﯿﺘﯽ درﺳﻄﺢ ﺟﻬﺎن ◄ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ در زﻣﯿﻨﻪﺳﺎزي ﺑﺮاي ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ ﻓﻄﺮت و اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎ ◄ ﺷﮑﻞﮔﯿﺮيﻫﻮﯾﺖ ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪاﺳﻼﻣﯽ ،اﻧﻘﻼﺑﯽ اﯾﺮاﻧﯽ داﻧﺶآﻣﻮزان 12 مدرسه در افق چشم انداز1404 ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ﮐﺎﻧﻮنﻋﺮﺿﮥﺧﺪﻣﺎت وﻓﺮﺻﺖﻫﺎي ﺗﻌﻠﯿﻢوﺗﺮﺑﯿﺘﯽ ﻧﻘﻄﮥاﺗﮑﺎي دوﻟﺖوﻣﻠﺖدررﺷﺪ،ﺗﻌﺎﻟﯽوﭘﯿﺸﺮﻓﺖﮐﺸﻮر ﮐﺎﻧﻮنﺗﺮﺑﯿﺖﻣﺤﻠﻪ ﺑﺮﺧﻮردار از ﻗﺪرت ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮي و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰي در ﺣﻮزه ﻫﺎي ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ در ﭼﺎرﭼﻮب ﺳﯿﺎﺳﺖﻫﺎي ﻣﺤﻠﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪاي وﻣﻠﯽ ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻦ در اﻧﺘﺨﺎب آﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ،ﻋﻘﻼﻧﯽ ،ﻣﺴﺌﻮﻻﻧﻪ و اﺧﺘﯿﺎري ﻓﺮآﯾﻨﺪ زﻧﺪﮔﯽ ﻓﺮدي ،ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽو اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ داﻧﺶآﻣﻮزانﺑﺮاﺳﺎسﻧﻈﺎمﻣﻌﯿﺎراﺳﻼﻣﯽ 13 هدف های کالن ‏ ‏ ‏ ‏ ﺗﺮﺑﯿﺖ اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﻮﺣﺪ ،ﻣﺆﻣﻦ و ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺑﻪ ﻣﻌﺎد آﺷﻨﺎ و ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺑﻪ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖﻫﺎ و وﻇﺎﯾﻒ درﺑﺮاﺑﺮ ﺧﺪا ،ﺧﻮد ،دﯾﮕﺮان وﻃﺒﯿﻌت ارﺗﻘﺎي ﻧﻘﺶ ﻧﻈﺎم ﺗﻌﻠﯿﻢ و ﺗﺮﺑﯿﺖ رﺳﻤﯽ ﻋﻤﻮم درراﺳﺘﺎيﺗﺤﻘﻖ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻋﺪل ﻣﻬﺪوي)ﻋﺞ ﮔﺴﺘﺮش وﺗﺄﻣﯿﻦﻫﻤﻪﺟﺎﻧﺒﻪﻋﺪاﻟﺖآﻣﻮزﺷﯽوﺗﺮﺑﯿتی هدف های عملیاتی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ پرورش ترﺑﯿﺖ ﯾﺎﻓﺘﮕﺎﻧﯽﮐﻪ : دﯾﻦ اﺳﻼم را ﺣﻖ داﻧﺴﺘه و درجهت دﺳﺖﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﺮﺗﺒﻪاي از ﺣﯿﺎت ﻃﯿﺒﻪو اﺳﺘﻘﺮارﺣﮑﻮﻣﺖ ﻋﺪلﺟﻬﺎﻧﯽﻣﻬﺪوي ازآنﺗﺒﻌﯿﺖﻣﯽﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. اﺣﺘﺮام ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮن و ارزش ها با استفاده از اﻧﺪﯾﺸﻪورزي دركﻣﻔﺎﻫﯿﻢاﻗﺘﺼﺎدي درﭼﺎرﭼﻮبﻧﻈﺎمﻣﻌﯿﺎراﺳﻼﻣﯽ دارايﺣﺪاﻗﻞﯾﮏﻣﻬﺎرتﻣﻔﯿﺪﺑﺮايﺗﺄﻣﯿﻦﻣﻌﺎشﺣﻼلﺑﺎﺷﻨﺪ 15 هدف های عملیاتی عمیق تربیت و آداب اسالمی و تقویت اعتقاد به ارزش های انقالب اسالمی تروﯾﺞوﺗﻌﻤﯿﻖﻓﺮﻫﻨﮓﺣﯿﺎ،ﻋﻔﺎف وﺣﺠﺎب ﮐﻤﮏﺑﻪاﻓﺰاﯾﺶﺳﻄﺢﺗﻮاﻧﺎﯾﯽﻫﺎوﻣﻬﺎرتﻫﺎيﺧﺎﻧﻮاده در تربیت فرزند ﺗﺄﻣﯿﻦﻋﺪاﻟﺖدرﺑﺮﺧﻮرداري با ﺗﻮﺟﻪﺑﻪﺗﻔﺎوتﻫﺎووﯾﮋﮔﯽﻫﺎي د ﺧﺘﺮان وﭘﺴﺮان و ﻣﻨﺎﻃﻖﻣﺨﺘﻠﻒﮐﺸﻮر 16 منابع ‏ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ‏ مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ‏ ‏amoorohani.com ‏ ‏www.ppt/ir 22

62,000 تومان