علوم انسانی و علوم اجتماعیرسانه و شبکه‌های اجتماعی

سواد رسانه ای: شناخت رسانه‌های اجتماعی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید رسانه های اجتماعی یا همان Social Media جهان امروز را احاطه کرده اند و انسان ها در جهان مجازی آن ها زندگی می کنند. شناخت چهار دسته کلی این رسانه ها ضروری و مفید است.

ghaffari.hosein

صفحه 1:

صفحه 2:
ينها ار 5 هات : كناف ع نكا

صفحه 3:
تغییرات تکنیکی و معنایی وب در دو دهه ‘THE CHANGING INTRAWEB - FROM 1.0 to 3.0

صفحه 4:
45 Things oul al Bloglines @ Gmail ۵ | ce 5 04 m We b2.0 a ‏ام‎ 1 Frappr! Cie © flickr Weblogs, Inc.

صفحه 5:

صفحه 6:
انتشار محور اذ نواع ساحت رسانه‌های 0 وب = اشتراک محور شبکه محور

صفحه 7:
مبتنی بر نیاز کاربران به انتشار محتوای پیوسته با | موضوعی ایجاد شده‌اند. محتوای منتشر شده انواع كوناكون جندرسانهاى را در بر مى كيرد. هر چند که پایه‌ی اصلی این گونه از رسانه‌های اجتماعیی «متن» است: نمونه شاخص: وبلاگ‌ها و ویکی‌ها (دانشنامه‌های آزاد)

صفحه 8:
‎١‏ رسانههاى اجتماعى انتشار محور ‏و ۱ بلاگ ‎WiIPepiA‏ برشوق ‎BLOG The Free Encyclopedia ‎ ‎ ‎| ‎۱ ‎WORDPRESS ‏0 ۵ بیات ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
مبتنی بر نیاز کاربر به گفتگو و تعامل رو در رو با دیگر کاربران طراحی می‌شوند. این گفتگو مى تواند «يك به یکت» و با «یک به چند» باشد. همچنین محتوای گفتگو می‌تواند شامل متن» صوت. تصویر با فیلم باشد. نمونه شاخص: چت روم‌ها (یاهو چت جی تاک ... تالارهای گفتگو برنامک‌های ارتباطی تلفن‌های همراه (واتس آپ وایسس ویچت. تانگو تلكرام ...) ‎ke >‏

صفحه 10:
تهج ۲ رسانه‌های فت عدا

صفحه 11:
Yas ۲ رسانههای اجتماعی کفتگو محور

صفحه 12:
۱

صفحه 13:

صفحه 14:
‎Bees ۳‏ اجتماعی اشتراک محور ‏مبتنى ابو قابليت به اشتراءك كذارى انواع محتوای چندرسانه‌ای در فضای مجازی ایجاد شدهاند و ‎Yoox‏ با توجه به تفکیک قالب‌های ‏رسانه‌ای در دسترس هستند. مثلا شبکه به اشترا کت گذاری عکس. فیلم با 0 انمونه شاخص جهانى: سرويس اشتراكك ويديو يوتيوب» سرويس اشتراكك عكس اينستاكرام نمونه شاخص ايرائى: سرويس اشتراك ويديو آبارات؛ سرويس اشتراكك عكس لتزور ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
تهج ۳ رسانه‌های اجتماعی اشتراک محور ۱ 7-6۳ ia ۷۳ 1 1 13 ass |G

صفحه 16:
۴ رسانه های احتماعی شبکه محور مبتنی جر نیاز کاربران به تشکیل گروهای ارتباطی مجازی (خانواد کی. دوستی. کاری ...) ایجاد شده و ‎Yoox‏ با عنوان «شبکه‌های اجتماعی» شناخته می‌شوند. «شبکه‌های اجتماعی» بر پایه‌ی ار تباطات ‏حقیقی و مجازی افراد شکل گرفته و در آن‌ها همه چیز تحت تأثیر فرد و روابط فردی او می‌باشد. ‏نمونه شاخص جهانی: فیسبو کك؛ گوگل بلاس نمونه شاخص ایرانی: شبکه اجتماعی کلوب. فیس‌نماء تبیان» افسران ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
تهج ۴ رسانه های احتماعی شبکه محور

صفحه 18:
نردبان کاربران رسانه های اجتماعی | ‏ها .يد‎ | Creators ‏اتف | + أبلود یدای ود‎ ‏آيلود صدا و موسيقى توليدي‎ * * استفاده از فيد آراس اس * راودادن به وبسايتهاى آللاين | * افزودن برجسب به صفحات و تصاوير مت ‎٠‏ مراجعه به سابتهاى شيكدى اجتماعي ‎PS hbo ١‏ | ‎٠‏ مشاهد‌یویئوهایدیگران + خواندن فروم‌های آنلاین ‎٠‏ غواندن ارزيابى هاى ديكر كاريران: ‏هي جكدام از موارد فوق ‎ ‎

صفحه 19:
نردبان کاربران رسانه های اجتماعی رهگذران فضای مجازی میهمانان ‎٠ 1‏ خواندن وبلاگ‌ها ‎Spectators‏ )سس , گوش کردن به پادکست‌ها (تماشاگران) ۰ مشاهده‌ی ویدئوهای دیگران ‏. خواندن فروم‌های آنلاین ‎٠ , :‏ خواندن ارزیابی‌های دیگر کاربران ‎Inactives ‏مهام ‏(غیرفعالان) ‏هیچ کدام از موارد فوق ‎

صفحه 20:
نردبان کاربران رسانه های اجتماعی ساکنان فضای مجازی مستاجران ‎Collectors |‏ | (گردآورندگان) ۰ استفاده از فید آراس.اس * رای‌دادن به وب‌سایت‌های آنلاین ۰ افزودن برچسب به صفحات و تصاویر ‎Joiners‏ 6 . مراجعه به سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی (بيوستكان) 1 . داشتن پروفایل در شبکه‌های اجتماعی ‎ ‎

صفحه 21:
نردبان کاربران رسانه های اجتماعی | ۰ انتشار وبلاگ ۰ انتشار صفحات شخصی وب ۰ آپلود ویدئوهای تولیدی ۰ آلود صدا و موسیقی تولیدی + نوشتن مقاله و انتشار آن Creators )@—- . رای‌دادن و ارزیابی سرویس‌ها و محصولات کامنت گذاشتن در وبلاگ دیگران ۰ مشارکت در فروم‌های آنلاین ۰ مشارکت در ویکی‌ها و وبرایش مقالات

صفحه 22:
تغییرات جمعیت کاربران رسانه‌های اجتماعی در آمریکا Creators ‏(توليدكنتدكان).‎ در نظام طبقاتى مجازى افزايش تعداد تأثیربذ بران بیش از افزایش Critics uae) Collectors ‏(ردآورندگان)‎ Joiners ‏(بيوستكان)‎ تعداد تأثي ركذاران 00 است. ‎pened‏

صفحه 23:

39,000 تومان