سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار
اسلاید 1: سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلارWelcome to Malaga WeBex
اسلاید 2: پمپ جابجاییپمپ فشار قویسوپاپ یکطرفهفیلتر اولیهبرگشت به تانکفیلتر ثانویهواحد کنترل الکترونیکیسوخت فشار زیاد به ریل از شیر ضربه گیر ریل به تانکبرگشت از بالا(ریل)فیلتر اولیهورود سوختفیلتر ثانویه
اسلاید 3:
اسلاید 4: Orificeروزنهسوخت فشار زیاد به ریل از شیر ضربه گیر ریل به تانکپمپ جابجاییپمپ فشار قویسوپاپ یک طرفهفیلتر اولیهفیلتر ثانویهبرگشت به تانکبرگشت از بالا(ریل)واحد کنترل الکترونیکیورود سوخت
اسلاید 5: واحد کنترل مرکزی واحد کنترل الکترونیکیفشار سوختکنترل سرعتنسبت هوا به سوختدفعات استارت -استاپحفاظت موتورعیب یابی دستگاه
اسلاید 6: وظیفه پمپ سوختافزایش فشار سوختفرمان کنترل یونیت به انژکتورها جهت تزریقکنترل فشار ریلاندازه گیری و تشخیص افت فشار سوخت توسط واحد کنترل مرکزیفرمان سیستم کنترل مرکزی به سولونویید پمپ سوخت جهت افزایش دبی سوخت،همچنین فرمان به سولونویید پمپ به دلیل نشتیدوباره انجام بده
اسلاید 7: Fuel in from Secondary FilterTo Fuel HP ManifoldPump SpeedPosition SensorFrom Primary FilterFuel Leak off to TankTo Secondary FilterOil lubricationLocks the Pumpپمپ سوختسوخت سرریز پمپ به تانکسوخت ورودی از فیلتر اولیهسنسور وضعیت سرعت پمپقفل پمپبه ریل سوختبه ریل ثانویهاز فیلتر اولیه
اسلاید 8: پمپ جابجاییحرکت بوسیله پمپ فشار بالامکش سوخت از فیلتر اولیهفشار خروجی300 to 600 kPaراه اندازی اولیه پمپ جابجایی توسط دست یا نیروی الکتریکی
اسلاید 9: Fuel ManifoldInjector Linesسیستم سوخت فشار بالابایدها و نبایدهااز نظر نشتی چک شوداتصالات فشار بالا در حالت روشن بودن موتور شل نشودتعویض لوله های فشار بالا بعد از شل کردننیروی زیاد برای نصب و فیت کردن لوله ها بکار نرودنصب درب پوش محافظ منیفولد و انژکتور بعد از باز کردن لوله فشار بالاHigh PRVRail Pressure Sensor
اسلاید 10: High Pressure Relief Valve سوپاپ کنترل فشارسیستم محافظت از افزایش فشار در فشار ثابت 160 Mpa (23;000)تثبیت فشاردر 190 Mpa (27,500 PSI)برگشت به تانک
اسلاید 11: Fuel Return from Head LIneبرگشت سوختعدم فشار بالا درباز گشت سوخت اضافی به پمپ انژکتور
اسلاید 12: طرز کار انژکتورتخلیه انرژی انژکتوربسته شدن سوپاپبازگشت سوخت مصرف نشده از طریق مجرای بالای انژکتور
اسلاید 13: سیستم تزریق سوختبایدها و نبایدهاشمار سریال و کد تائید انژکتور را قبل ازنصب انژکتور یاد داشت کنید با استفاده از برنامه cat ET در برنامه ECMانژکتور را با CD موجود در جعبه انژکتور نصب کنید
اسلاید 14: انژکتور قابل تطبیق سیستم بهینه سازی سوختهر 100 ساعت اجرا شود ،یا وقتی که موتور در حال کار است عملکرد یا توان تغییر داده نشودوقتی همه چیز نرمال است مشابه موتورهای HD ACERT
اسلاید 15:
اسلاید 16: Cat Common Rail Fuel System C175Meets emissionsLower fuel consumptionBetter transient responseAdvantagesHigh Pressure RailHigh Pressure Pump Secondary Fuel FiltersFuel TankCoolerPrimary Fuel Filter/Water SeparatorElectric Priming Pump
اسلاید 17: Cat Common Rail Fuel System Low Pressure Fuel System FTP Electric Priming Filtration
اسلاید 18: Cat Common Rail Fuel System Fuel System HP Pump Double Wall Lines Double Wall Rails Flow Limiter Injector
اسلاید 19: Cat Common Rail Fuel System - HP RailHP RailDouble WallCrossover LineDouble WallLines From HP PumpTo RailLow PressureInjector return Pressure Sensor
اسلاید 20: High Pressure Fuel System HardwareOil ReturnFlow Control ValvePRV OutletOil SupplyCamshaftFTV DriveHP OutletPRV
اسلاید 21: محدود کننده جریان Flow Limiterحفاظت دستگاه در برابر افزایش سوخت سیلندرحرکت پیستون با هر تزریق جلوگیری از تزریق مداوم سوخت و نشت بقایای سوخت در مدارSpringPiston
اسلاید 22:
اسلاید 23: QUESTIONS????
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.