wire-shork1-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شبکه های محلی Wireshark”

شبکه های محلی Wireshark

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم عنوان پروژه : شبکه های محلی wiresharkگردآورندگان:مریم اقدسی فرداستاد مربوطه:جناب آقای مهندس فرشید امینی

اسلاید 2: معرفی ابزار WiresharkWireshark یک تحلیلگر بسته های شبکه است. یک تحلیل کننده ی بسته های شبکه سعی در ضبط بسته های شبکه دارد و تلاش می کند جزئیات آن بسته ها را تا جای ممکن به دست آورد.می توان تحلیلگر بسته های شبکه را به مانند ابزار اندازه گیری فرض کرد که برای بازدید کردن آنچه درون یک کابل شبکه رخ می دهد به کار می رود، مانند یک ولت متر که توسط یک متخصص برای اندازه گیری آنچه داخل یک کابل برق وجود دارد استفاده می شود (البته در سطوح بالاتر).در گذشته، اینگونه ابزارها یا بسیار گرانقیمت بوده اند یا اختصاصی یا هردو. در هر صورت، با ظهور Wireshark، تمام آن شرایط تغییر کرد. با احتمال زیاد، امروزه Wireshark یکی از بهترین تحلیلگران بسته ی منبع باز موجود است.

اسلاید 3: برخی از اهداف مورد نظر Wiresharkدر اینجا مثال هایی از مواردی که در آنها از wireshark استفاده می شود آمده است :مدیران شبکه از آن برای ازبین بردن مشکلات به وجود آمده در شبکه استفاده می کنند.مهندسین امنیت شبکه آن را برای بازبینی مشکلات امنیتی شبکه استفاده می کنند.توسعه دهندگان برای اشکال زدایی پیاده سازی های پروتکل از آن استفاده می کنند.افراد از آن برای یادگیری کارکرد داخلی پروتکل استفاده می کنند.در کنار این مثال ها، در موقعیت های بسیار دیگری نیز Wireshark میتواند مفید واقع شود.

اسلاید 4: ویژگی ها:موارد زیر برخی از ویژگی هایی است که Wireshark مجهز به آنها می باشد:قابل استفاده برای UNIX و Windowsضبط زنده ی بسته های داده از واسط شبکهنمایش بسته ها با جزئی ترین اطلاعات پروتکلباز کردن و ذخیره ی بسته ی داده ی ضبط شده وارد کردن و صادر کردن بسته های داده به/از برنامه های ضبط دیگرفیلتر کردن بسته ها بر اساس معیارهای مختلفجستجو برای بسته ها بر اساس معیارهای مختلفرنگ آمیزی نمایش بسته ها براساس فیلترهاایجاد مدل های آماری مختلفدیکد کردن پروتکل های مختلفو بسیاری از ویژگی های دیگر ...

اسلاید 5: Wireshark کاربرد خطایابی در شبکهتست مشکلات امنیتیتجزیه و تحلیل و توسعه پروتکل هاانجام عملیات هکو امنیت

اسلاید 6: آنچه Wireshark پشتیبانی نمی کنددر اینجا مواردی آمده است که Wireshark آنها را تامین نمی کند:Wireshark سیستمی برای تشخیص نفوذ ها نمی باشد. این سیستم زمانی که شخصی اعمال غیرعادی -که مجاز به انجا م آنها نیست- در شبکه ی شما انجام می دهد اخطار نمی دهد. در هر صورت، به هنگام رخ دادن اتفاقات عجیب، Wireshark در دریافتن آنچه در حال روی دادن است کمک می کند.Wireshark هیچ چیزی را در شبکه دستکاری نمی کند، فقط در شبکه اندازه گیری می کند. این سیستم هیچ بسته ای را روی شبکه نمی فرستد یا فعالیت دیگری روی شبکه انجام نمی دهد. (به جز در مورد تفکیک اسامی، ولی حتی آن هم می تواند غیرفعال گردد)   

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید