کسب و کارمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبری

شناخت ساختار و مطالعات مبنایی مدیریت تحول سازمانی

23 صفحه
649 بازدید
09 اسفند 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
ok od Pere eA res oes مديريت تحول سازمانى

صفحه 3:

صفحه 4:
خصوصیات گروههای کاری الف )با تحرک و فعالیت زید وبا استفاده از تجهیزات بالاترین مبزان محصول را تولید می‌کنند. ب) با کشف راهکار های ابتکاری و به کارگیری دافش جدید مسائل و مشکلات را حل میکنند.

صفحه 5:
Se! 0 بررسی می ۳

صفحه 6:

صفحه 7:
ی و تطبیق با رفتار اجرایی کار کنان > ساختاری که بدون توجمبه روش گروه کاری قللب در سیستم طراحی شده باشد مناسب برای اجرای برناصه بهبود نبوده دیسر یا زود سازمان را در انجام عملیات هایش با اختلال مواجه می گرداند. ال

صفحه 8:
0 ل زمينه را براى حل مشكلاتى كه ساختار قبلى قادر به حل آن نبود فراهم مى كند 2 تکلمل دهنده سیستم و ساختار قبلی بوده پذیرای تر کیب جدیدی از منلبع انسانی و 57 مسائل خصوصاً مسائل ریشه‌ای است ‎O‏ زمینه‌ساز مکانیسم هاي جدید است ‏لآ فراهم آورنده کانال‌های ارتباطی باز و آزاد میان کار کنان و مدیریت است الا بى بردن به نقايص و مجهولات را تسریع مى كند ‏لا زمينه ساز و تقويت كننده روحيه برسشكرى انتقاد و ارائه بيشنهاد ست ‏لا قدرت بسيج امكانات را براى حل مشكلات و مواجهه با رويدادها به مديريت مى دهد شاخص‌های رفتار اجرایی موثر را به دست می دهد لا مشوق و پذیرای ایده های ابداعی برای عبور از موانع است ‎a

صفحه 9:

صفحه 10:
1۳ تحول و نوآوری در تولید

صفحه 11:
(A سازمان باشد.

صفحه 12:
ساختاری شایسته رونق در بعد فردی و سازمانی

صفحه 13:
هم 4 ] ۳5( ۳01

صفحه 14:
hii 1۳۳ | - ایجاد رشد ۲- حفظ رشد

صفحه 15:
| ۱ دو نفر از صاحب نظران‌به نام برنز و استاکر شناخت و تفکیک نظام ها رابه سه قسمت تقسیم می‌کند.

صفحه 16:

صفحه 17:
|-بین صورت کار و تخصص رابطه مستقیم وجود دارد ۲ -رابطه میان اختیارات و مسئولیت ها و شیوه های کار مشخص است ۳ -افراد شلغل در نقشه‌های خودشان‌به ابداع راه های بهتر انجام کار عالقه دایند و تتملبه قللب های کلی‌میک اکتفاء نمی کنند ۴ -نظارت هماهنگی و ارتباطات در دهه های مختلف سازمانیتاکید می‌شود ۵ -وفاداری و وابستگی به سازمان و وفاداری بهمفوق ها مشهود است ۶ -مهارت و تجربهنسبت بهسایرعوامل ارزش بیشتری دارد ۷ بر ارتباطات ميان سطوح بل و سطوح پایین تاد می‌شود و ععلکرد افرد رده پیین مورد حمایت رده های بالاست ۸- افراد سطوح بالای سازمان به اطلاعات وارده و صادره و حفظ آنها در درون سازمان بها ميدهند 4 -در نظام ابزارى يك نوع نظارت و هدايت موردى فرد به فرد وجود دارد كه منتهى به خودتنظيمى باره سيستم ها مى شود

صفحه 18:
4 4 oye ss 5 کانونهای نظارتی اغلب موقتی و در مرحله جدید سیستم نظارتی جدیدی برقرار می شود شبکه از اختبار و تظارت آمیخته به کاردانی و تعهد نقشهای مختلف در سازمان را تنظیم میکند ارتباطات درونی و ارزیابی پیوسته در این نظام خود باعث کاهش دشواری ها می شود رده بندی بر اساس تخصص و کاردانی است و افراد در سطوح بالاتر به عنوان ارشد در اختبار تصمیم گیری دازند در يك نظام بويا آكاه ترين و تواناترين فرد بيشترين اختيار را دارد كرايش به كستردكى و باز بودن فرآيند ارتباط وجود دارد بر تعهد و بيشرفث بيشتر از تقليد و ببروى و وفادارى معمولى تاكيد مى شود به کارایی‌هایی متطبق بر فنون بيشرفته يعنى تجارب و مهارت هاى بالا ارزش زيادى داده مى شود الكوى ارتباطى در جنين نظامى بر انتقال اطلاعات به صورت كسترده در تمام زواياى سازمان دلالت دارد به بيان دیگر تیادل اطلاعات در سطح گسترده و مربوط به هم بیشتر مورد نظر است تا سیستم واحد قرماندهی و ابلاغ تهایت رسیدن به سازمانی متعادل و پایدار هدف اين نظام است

صفحه 19:
Via ‏سا‎ در نظام اقتضلئی » مدیر,با توجهبه موقعیت بیرینی سازمان تلفیقی از موارد ذکر شده در دو ‎PUB‏ ‏قبلی را به کار می بندند. ۳۳

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:
1 0 ۱ 1a Loy petty Dh ire’ UT

صفحه 23:
“RMT TS ak SYS ET

39,000 تومان