علوم انسانی و علوم اجتماعیرسانه و شبکه‌های اجتماعی

تاریخچه شیطان پرستی و ترویج آن از طریق رسانه ها

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 48 اسلاید امروزه مرکز مهمی همچون هالیوود که در عرصه هنر سینما فعال و البته تأثیرگذار است، از فرقه شیطان‌گرایی به طور جدی پشتیبانی می‌کند. این ایفای نقش آن قدر پر رنگ است که عنوان «پیامبر شیطان‌پرستی» برای این رسانه صهیونیستی، دور از حقیقت نیست. ماهیت و مأموریت فرقه شیطان‌پرستی که امروزه در هالیوود با نام «آیین و مکتب» تبلیغ می‌شود، در محصولات هالیوودی انعکاس تام یافته است. نگاهی گذرا به چند اثر هالیوودی – که چندان جدید هم نیستند – می‌تواند از طرح حساب شده و درازمدت هالیوود در رسمیت دادن به این فرقه و جذابیت‌بخشی به آن پرده بردارد.

pourrahimimatineh

صفحه 1:

صفحه 2:
ل 00

صفحه 3:
مقدمه ۱ caem mee) rece ere ‏م ا‎ a me ec ‏را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی می‌پندارند. آن‌ها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت‎ 111111 ‏ا‎ i Riera (cree Gere ges ‏چپی‌ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند؛ و بر لین باورند که در نهلیت بلید تنها به‎ ۱ ‏ل‎ Se MS lee NCS eRe eee ea Ee nee ag ‏مقلبل قدرتى بزركدتر بدست مىأورند. شيطانيرستى به جاى اطاعت از قوانين خدليى يا قوانين طبيعى و اخلاقى.‎ een SS See ee ‏ا ا ل ا ا‎ ‏دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش‌های ادیان گذشته اجتناب می‌کنند و بیشتر گرایش‌های‎ ‏خودپرستانه دارند. به گونه‌ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می‌بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون‎ ‏ا ا ا د‎ SY ae ee Sy ao ol ‏قوانین اخلاقی را انتخاب می‌کنند. این یک جریان وارونه سازی را نشان می‌دهد.‎

صفحه 4:
1 ا ‎Satie BE res‏ ا ا لي ا ا ا شیطان (که در چنه یه قبل ‎ET)‏ ‏ب ‎ere eS seen SNC ie) re Ree A ae NC SO Re eR ee‏ ‎sea eeepeg ren‏ ا و شیطان‌پرستی به زمان حضرت ابراهیم بر می‌گردد. موضوعی که امروزه دربارمی شیطان‌پرستی قدیمی وجود دارد و در برخی کتاب‌ها دیده می‌شود به این مطلب ‎PO CRC‏ ا ۱ ‎Vaneenres‏ اا ‎PSO erence ty orl ra cr‏ برخوردار بودند با عنوان جادوگران سیاه به عنوان پیروان شیطان معرفی کند تا هم گناهان را دفع کند و هم قدرت جادوكران را كم كند.

صفحه 5:
‎ery‏ اك ‎PIER gear prea ewe Ser Peers pee car rye ea ree fogres ecg ‏ال ل‎ ‎ee eer 0 oe ee) aes el oe ae tee ene ‎۱ Ey ‏ل‎ pee ‏لويس؛ جارلز داروين: آميروس بيرس مارك تواين و بسيارى ديكر يوده است‎ rer es ‎ ‏و ‏شيطان يرصان ‎ ‎ ‎reine 35‏ پرستی هم رهیف می دانند. بلید به طرز ‎ce ee‏ وقادار له م ل ا ا ا ا رك

صفحه 6:
و ‎see aN Eve‏ و ‎rea eg re enter eae eae lun ares bee rece gee ern era eee‏ ‎(cL pee nT ple Pers see ee ear Pare ee ۱ ee ne ee ‏كليساى لاوى دارد. اكرجه لين تصورى از شيطان است. ولى با موقعيت واقعى او تقلبل دارد. جرا كه لين تعاليم از آموزه هاى‎ ‏ام ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
eS Sard ace * ‎aes A ee eon Sais hc Ren ete‏ ا ‎TCS oe‏ رس أن به «خدايان» رم باستان الهه هاى شرقى و ... كرايش دارند. اما ركن اصلى اين نوع نيز مانند ساير انواع تأكيد بر برورش استعدادهای شخصی انسان و در حقیقت. خودپرستی است. ‎ ‎۰-2 CN a ae i re See ie) es Se ‏م‎ ed FSS cond a tye Par er Peon rn Fp oe PA sc Cod Wee PI ee Ce ‏ييروان لن مى باشد. كرايشات شيطان يرستى دينى اغلب مشلبه كرايشات شيطان برستى فلسفى است. كرجه معمولاً بيش نيازى‎ ‏براى خود قائل مى شوند و آن اينست كه شيطان برست بايد يك قانون ماوراء الطبيعى را كه در آن يك يا جند خدا كه همه شيطان‎ ‏ان شناخته می شوند. قبول داشته باشد. شیطانی می تواند تنها در ذهن یک شیطان پرست تعریق شود.‎ Pe ep epee eva ee eee Pepe nea eeepc ero ‎ ‎ ‎ ‏يا ازيك ‏00 قديمى ‎al 5 ee‏ معمول م پرستی, خدایان شان را از ادیان قدیمی مصر باستان و بسیاری از الهه های ‎

صفحه 8:
‎een‏ ا ا ا ا 0 0 بطان پرستان خدای خود را دارای قدمت بسیار می دانند. آنها سرا مس سل مگ رس ماس تسب و یی لسار به دید شیطانی می نگرند. حمایت شده است. ‏ت که: ههر خدای ارزشمندی بهتر است به جای یک برده ی پست و به خاک افتاده. یک شریک در ‎ ‎AEE Eee arene a eer ae eee ‏برستان خود را بهتر از هر خداى ديكرى. داراى قدرت تشخيص خوب از بد مى بندارند. از آنجا كه لين كروه از شيطان برستان‎ | 0 ‏ل ل ل ا ا‎ ‏ان معاصر» می گویند. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
* شیطان پرستی گوتیک (شربرستی) ۱ انحرلفی به حساب می آید. میل و درخواست به «برگشت تاریکی» در اين شاخه بارز است. این فرقه از شیطان پرستان. به دوران تفتیش عقلید مذهبی از طرف کلیسا مربوط می شوند. این نوع. معمولاً متهم به اعمللی از قبیل خوردن نوزادان» كشتن كوسفندان. قربانى كردن دختران و نفرت از مسيحيان هستند. اين طرز فكر در كتاب «ماليوس ماليفيكاروم» دسته ل ل ل ۱ استفاده قرار نگرفت. لین کناب حاوی مطللب خرافی از جن گیری و جادوگری و مطالبی از لین دست است. ترجمه ی لغوى نام كتاب. يتك جادوكران است.

صفحه 10:
* در کشور ما شیطان پرستی تحرکانه و فعالیت هلیی رابه صورت مخفی و زیرزمینی آغاز کرده است. سبک تبلیغ لن‌ها کمتر عقیدتی است و بيشتر از ره پاتی و مهملنی هاى شبلنه صورته مى كيرد كه در لمن انواع مشروبات لکلی و ارتباط بسران و دختران و موسیقی بی ریشه جاز که از موسیقی بهودی گرفته شده و قرص های روان گردان و مواد مخدر مانند شيشه و کوکانین, وجود درد 000 علائمى در لين موضوعات مشاهده مى كنيهيك كروه تحقيقاتى نسبت به كسترش شيطان برستى در جامعه هشدار دادء كه اكنون بيش او ‎٠٠‏ فرقه شيطان برستى در كشور فعال هستند. ‎le ae‏ ل ا ا ی تاه ‎ee]‏ ا 0 ‎Reet ‎ ‎ ‏در سایه غغلت مسئولان, به سرعت در غللب شبکه‌های زیرزمینی در تهران. برخی شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها ريشه دوانیده است. در ‎een eo SIP ile es ar Ce eee aa‏ ۱ ردنبندهای اسکلتی با موهای بلند یا سر طاسء به عنوان نشانه‌های وبئه گروههای همسوبا شیطان پوستی بیان شده ‎

صفحه 11:
*شیطان پرستان دارای علائم خاصی هستند که در مجللی حود ی اور و پا حتی بر روی لباس های آن‌ها وجود دارد تابا آن به دیگران بفهمانند که عقیده و رفتار آن‌ها جگهنه است و در مواردی فراای ‎Sle gl) CNG‏ استفاده می کننده مثلا از لباس هایی با عااش اه ۰۳ ۱

صفحه 12:
الهه شاخدار اين نماد فقط بايد با دست راست نشان ذاده شودداين تماد به معناى شيطان و از تماد هاى بر استفاده در بين شيطان برستان است.

صفحه 13:

صفحه 14:
و یک سمبل با عنوان « شماره تلفن شيطان» و نشانه جانور در ميان شيطانبرستان تلقى مىشود. از سالها بيش تاكنون اين عد با اشكال مختلف بر روی 00000

صفحه 15:
ای این نماد و حکایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد» و عمدنا استهزا و سخره گرفتن این دین است. صلیب وارونه بندهای بسیاری مشاهده شده و 210100 eee ees

صفحه 16:
چشمی که به همه جا می نگرد (0 500/09 الما ارت و اشراف درد این یکابی به کر رفته است چشم در برخی نمدهای روشنفکری نز به کر می‌رود .اما شین پرستی اعتقد درد چشم در بای هرم « چشم شیطان» است و *بر همه جا ‎ere eee ten ao heres Eger ne‏ استفاده قرار مى كبرد كفتنى است اين نماد بر روى دلار

صفحه 17:

صفحه 18:
Goat Head) 5 000 nee Ee eee Cee cd Som Smee TEP a Ree I Fai a ‏توضیح نمادهای اول اشاره شد. این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد‎

صفحه 19:
Oran a نماد به معنای ا

صفحه 20:
پرستی در هالیوود * یکی از پایه‌های ترویج شیطانگرلیی و بلکه قدرتمندترین ابزار تبلیغی لین جریان» «سینمای هالیوود» است. به گونه‌ای که اگر ‎ee a cet aD rece a ee eR Re es nee Red‏ سح ‎eee tear rege see eg PRD Cae ag Pr See Pea‏ ۳ محتوا از قللب را از دست می‌دهد و در بسیاری از موارد خود راجایک لثر هنری, نه فقط همراه م ىكند كه همدلانه براى خود انقش در نظر مى كيرد و تلاش ۱ آرام خود را به ذهن و فکر مخاطب نزدیک می‌کند و بر قلب و روح او سایه می‌افکند. در نهایت جذب جان او می‌شود. * امروزه مرکز مهمی همچون هالیوود که در عرصه هنر سینما فعال و البته تأثیرگذار است. از فرقه شیطان گرلیی به طور جدی پشتیبانی می‌کند. لین ایفای نقش َن قدر پر رنگ است که عنوان «پیامبر شیطان‌پرستی» برای لین رسانه صهیونیستی, دور از و مأموریت فرقه شیطان‌پرستی که امروزه در هالیوود با نام «آیین و مکتب» تبلیغ می‌شود. در محصولات هاليوودى انعكاس تام يافته است. نكاهى كذرا به جند لثر هاليوودى - كه جندان جديد هم نيستند - مىتولند از طرح حساب ‎Pee yer eee Caer re eo ee ieee ear ee ne omer pene nenes nets‏ ‎es‏ ا ا ‎fee Snes eB kor er‏ 9 1

صفحه 21:
يكى از فيلمهاى مهم در ترويج شیطان پرستی. فیلمی است به نام «فرزند رزماری» که رومن پولانسکی (کارگردان بهودی) در سال ۱۹۶۸ 2 ۳ ‎Mee Dra IS caller Delt lh on aa‏ را رزماری قرار می‌دهد و بدین صورت کودکی شیطلنی به نام آدریان متولد می‌شود. در جشن 7 حضور دارند. چندین بار جمله. غدرود بر شیتان» تکرار می‌شود ‎JELLO‏ ‏ی ‎eee les‏ ل در دل‌ها زنده می‌کند و کار خدط تمام است 2 درود بر شیطان»»

صفحه 22:
۱ aI lt a te ae ee re Se ae ‏سره و‎ OES ‏ا‎ al aL) ‏بیابد. فردیت او از بين می‌رود و بعد از زوال «خود» زمینه برای انجام مأموریت مادری فراهم می‌شود. در اين فیلم‎ 9 ‏و‎ rel SIP gS RICH CS PPPs NES Ingres ar ane eS ae ear oy SE ‏را تا‎ eal See Srey Pee erect NS erence encore eee ee ao SU IEE ISCO enn ge Ee ee a ‏و‎ ‏برای اعلام حضور جدی شیطان دارد. جللب اینکه مادر با شادباش افرلد حاضر در جلسه. کودک خود را تحویل می‌گیرد و‎ ‏فیلم با طنین دلنواز لالایی, به یایان می‌رسد و با لین فیلم «تولد شیطان» اعلام می‌شود و اولین قدم برای اعلام حضور‎ 0 Sapna pene ra

صفحه 23:
‎eae ee ee‏ ليه اكتفا نكرد و جندى بعد با ساختن "دروازه ‎ares)‏ ا ‎Pee eames yee‏ ا ل | شيطان را قدرتى عظيم و تأثیرگذار در جهان هستى معرفى كرد. در لين فيلم كه جندين بار ‎Fon) eee ean pee er a‏ ل ‎Sao ees NC an‏ ل ل وانمود می‌شود. رسیدن به شیطان دارای آداب مخصوص سیر و سلوک است. لبا طرح لین که كتاب داراى سه نسخه كمياب و محتولى ‏رازآلود است). ‎

صفحه 24:
9 نسخه باقی‌مانده را پیدا کند. کارسو در پایان مأموریت. به همراه کتاب عازم اروپا می‌شود؛ اما در مسیر به رلزی هولناک دست می‌پلبد و ن اینکه هر سه نسخه مکمل یکدیگر و شیطانی‌اند. شلید مهم‌ترین درس شیطلنی فیلم دروازه نهم این باشد که «لیانا» فقط شهوت را راه رسیدن به شیطان می‌دانست و شناختی از شیطان نداشت و «بالکان» هم فقط شناخت ی ‎re‏ ا ‎٩ tear Os peices NIM CopT Sey‏ ‎Ce a el a a ae Sa Te Uae te Soe aed‏

صفحه 25:
۳ فساد و ظلمت تملیش داده می‌شود. خداوند بزرگ‌ترین و قدرتمندترین فرشته خود. کبریل را مأمور تجات جهان میکنده اما گابرل بعد از نزول به زمین متوجه می‌شود قبل از او فرشتگان دیگری که مأمور این کر ولد در ار قدرت عظیم شیطان درمانده و تسلیم و با شکست. خورده‌اند اما تصمیم كابريل براى مبارزه با شیطان و بركرداندن ثور به میان آدمیان قطمی است. گابریل پس از تبودینیروهای شیطاتی. با قرمانده شياطين به نام سمائيل وارد جنك مىشود ولى در می‌لید که ‎ten revere‏ ل 000 ‎AEG Weare eee‏ مأموریت خود را رها می‌کند و با تراحتی و اعتراض به این نزاع پایان می‌دهد و می‌رود تا ماع اعزام فرشتگان از سوی خدا شود ‎ae ee ee ee ne ese ree een caro Sen a cer eter‏ ا ل اا ال ل 0

صفحه 26:
۱ نحس» شیطان با قدرتی اهریمنی و ویرانگر در ‎le‏ ل لراش و 00 جنكال قدرت شيطان اسير است و هيج امدادى از سوی خداوند به او نمی‌رسد و چاره‌ای جز ل ا" سوی ديكر شيطان «تنها منجى» عللم هستى معرقی می‌شود که باید در «دنیای تاریک» به او روی آورد.

صفحه 27:
eS ee Rael ae Se fae al ai andi ‏عرض أندام كند. در اين فيلمهاء با اتكا به‎ ‏نيروهاى شيطانى: قدرت انسان به حدى‎ ‏مىرسد كه مىتولند بدون تمسك به خداء‎ ‏بهشت وعده داده شده خدا را در همین جا و‎ TESST eres eovee dpe TEe seareer gee J gan pp LS ype She eo ar enone re ‏يياصبران به او اعتراض مىكنند و از قدرت‎ ee ea (ES AT IND Se Ea STR Dey Hg Ty Fae a Pg re ‏تصرف - همان شيوه تناسخ. - نه فقط براى شيطان. بلكه از اساس, غير ممكن أعلام كنا ل ی‎ ‏از آنجا كه قدرت بى كران دارد. توان از كار انداختن قواى آدمى را دارد؛ از اين رو در كالبد انسان حلول مىكند؛ جون براى‎ ‏به کارگیری نیروهای خود لاجرم نیازمند کالبد آدمی است. شیطان گاهی در جسم یک کودک معصوم. گاه در کالید یک‎ es SEL SETS ‏يليه دود‎ STENT ye Pre veg a Ft Pc Ne Ca ‏زن‎

صفحه 28:
5 5 ۳۵ = مت ال 11 ‎es SNS SR ons eae TCS ee sn oe oR ste Re CRC ert eee Se RO Cae oe‏ 00 و و هری‌پلتره طللع نحس. جن‌گیر. خون آشام و آثاری دیگر دنبال شده است. در موارد بسیاره فرهنگ شیطلنی و به کارگیری ‎BY Rd ae een‏ م ‎ae a a al‏ بر نتیجه «شر» به «خیر» تبدیل می‌شود و «بدی» قلب ماهیت می‌یابد. در مجموعه «هری پلتر» تفکیک خیر از شر بسیار ‎ae Coe ee‏ ا ‎De er eae ee SS ene eee‏ مر رت

صفحه 29:
۱ cl eas ed ‏عرفان را به مفهوم جديدى به نام «ماورا»‎ ۱ ‏ل ا ل‎ oad ۱ ‏مىشوند؛ جنان كه در‎ Poon oes Pa er par eeeee ten ‏استكد أو صرفاً يك راعنساست كه ادها هذه‎ ‏فطرت حقيقتطلب انسان را اقناع مىكند و‎ ‏نباید حرف‌های او را با ملاک درست و غلط‎ ‏سس‎ ‏حکم عقل و برهان با او روبه‌رو شد. هر چه را‎ ۱ 55

صفحه 30:
7 زر ار و ‎Oe a eee ont ee aed‏ ۱ و شيطانبرستى. مطلوب اصلى است. در مجموعه تخيلى هرى ياتر - كه برفروشترين محصول سيتمايى در دنيى ۱ و شیطانی گشایش می‌یابد. ل ل اا ل الا اك شيطان حلول كرده در جسم انسان تحقق می‌بلده پلپلین گنه اجباری و غاختاره ار ۲ وجود عذاب و عقاب در حق فردی که مسخر شیطان است امری غیرمنطقی و غیرعادلانه می‌نماید. لین تفکر در مجموعه ‎ttrd‏ ا ا ا ل ل ا لل ‎eer‏ م ا م م ا ل ل ل نيجه قشر به #خير» تبديل ‎Ny CS oye‏

صفحه 31:
و قدرت. شهرت و شهوت. تمسک به شیطان و قدرت‌های شیطانی است و شیطان نه فقط دشمن انسان‌ها نیست. که منجی 0 ener) ‏رضایت‌بخش جلوه دادن فرهنگ شیطلنی به خوبی ایفا کرده است. فیلم‌هلیی از فبیل هری پا‎ ‏ولرباب حلقه‌ها با هدف القای ترس در ذهن و قلب مخاطب نسیت به شیطان و بزرگ‌نمایی قدرت لو ساخته شده‌اند‎ ۲۲ Fe aN alr aS, a ea oa ‏ا‎ در برابر شیطان به جان مخاطب رسوخ می‌کند.

صفحه 32:
* القای ترس در دل انسان و ناامید کردن وی از آینده, به وسیله رسانه پرنفوذی همچون سینماء می‌تولند برای آنان که به دامان ادیان الهی پناه نیاوره‌انده فرصتی ذهنی - روانی ایجاد کند تا برای مقابله با آینده تاریک بشریت به نیروی دیگری پناه ببرند یا راهی برای خضوع و کنار آمدن با نیروهای اهریمنی پیدا کنند. * غیر از فیلم‌هایی که با سیاست‌های کلی حاکم بر هالبوود تولید می‌شوند. فرقه‌های شیطان گرا نیز خود اقدام به تولید ا ا الاك ا ا ا ا ا ا ال ‎(Ooi pre‏ اشاره كرد كه بعضأ افراد شاخصى همجون آنتوان لاوى (بنيانكذار و فرقه سيتنيسم) و ييثر كيلمور (مسئول كنونى كليساى شيطان) در آنها به ايفاى نقش يرداختهاند.

صفحه 33:
* «جن آبى» به عنوان هفتمين راز از فرامين شیطانی فراماسون هاء عتصری است که به اعتفاه 1 به صورت القایی نرم و ظریف. تا جن به عنوان يكى از بهترين دوست هاى بشر معرفى كردند. دوستانى قابل اطمينان از جنس آتش و شخصیت هلیی که فیلمساز آگاملنه با قبح زدایی ا ا ا ا ‎ee‏ اس

صفحه 34:
1 طراح بلژیکی در داستان های کمیک استریپ خلق شدند که نامشان را اسمورف گناشتند. پس از درگذشت خالق این کوتوله ها پسر او داستاتک هاى مصور آنها را ادامه داد تا اكتون كه با ‎fee nes ee es =e Ree eee‏ رنك به نام اسمورف ها در تمام جهان شناخته ‎Se teers ie nay‏ ‎Peak Cc Crea Coane Senn ar ee‏ طرفداران آن‌ها هستند و تولیدات مختلفی اعم از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی» فیلم سیتمابی ‎es‏ ا ‎et ncn‏ ساخته می شود. تولید و پخش شده اند.

صفحه 35:
‎oe‏ زر ار ‎ROE ey ese Rest Open res Une eat ee ‏ا ل ا‎ ‎۰ oars Ceres ape fp rise Pe are SP eng bee ‏اسمورف كه مشخصا (به دلايلى كه در‎ ‎ ‏شخصيت هاى لبى رنك هاليوود هستند كه خود آغازكر و جهت مهم ‎ee is‏ ‏سرت ه سره یس تس سس بر رن ‎Bee ere a ae eee pe Reed eee a Sd‏ ‎Pei ecg reo ra De nen Pear CaneceorpromeS rpe ene)‏ ‎a eee ee CS)‏ ‎yer [coer ee ges KO or‏ و ‏خطر می اندازد و آزار می دهد جادوگری اا ‏هاست. اما در لین داستان و شخصیت ‎ ‎ ‏داستان كه مذام اسمورف ها را ‎ ‎roe) ‏انیمیشن. نشان دادن چهره ای دوست داشتنی و بامزه از جن ها انت که‎ ‏بیشتر از بعضی انسان ها قلبل اعتماد هستند. مهم تر ن که کودکان بیش از‎ 100 ‏3 ار ‎ ‎521 ‎

صفحه 36:
۱ ene ‏انیمیشن های دیزیسی. «جنی» غول آبی چراغ‎ ‏جادو است که گویی تفاوت هلیی با سایر غول های‎ ‏چراغ جادو در سینما دارده او نه ترسناک است نه‎ 0 es ‏(حداقل آنطور که یه نظر می رسد) جنی که نام و‎ ‏جوهره اش وظیفه او را به دوش می کشد. در اين‎ ‏آنیمیشن موجودی بسیار شادزی و سرخوش است.‎ | ners nee eee oy ‏علائدين در تعامل است و از همين روء نه به عنوان‎ ‏.يك غول حلقه به كوش. بلكه به عنوان يك دوست‎ 1 ‏ا‎ استراتزيست را يراى علاءالدين دارد.

صفحه 37:
ا ال ا الال ‎ey‏ ا ا ل ل ل ل ل ا ل ا ا ‎Pry ee‏ می دلند که نباید دست جعفر(جادوگر بیوفتد). او از جعفر گریزان است حال آنکه حداقل در منلبع اصلی این داستان 00 دست او فرارى است؟ لين همان استراتؤى و فلسفه اى است كه سازندكان و انديشمندان انديشه هاليوودى به دتبال آن هستند,بازهم یک قبح زدایی از صورت و سبرت جن, و این بار در ساحت نام 00 در دنیای واقعی و بسیار بی رحم علائدین؛ هیچ ‎tenes‏ 0 ‎ele‏ ل ا ل ‎Ea‏ ‎Puc porno Ver CarpeOC a ECE pro Fe‏ للعتماد است و حتى كر بدتركين ‎ES‏ ‏(كرفتاريش به دست جعفر) رفاقت خود را زير يا ‎eats‏ مر ل

صفحه 38:
۱ eee 0 ‏لا ل‎ ac ‏ا ال‎ ee oer) eo ca ‏هیولاهای پیکسار همان اندازه که لذت بخش و‎ ‏ا‎ Stirs ct pe erateen parce Fens FOr Pees Sees epee eee ere gg ‏از یک چشم بودن شریک و دوست فحعیت‎ (Eom pc eno er Ca ‏خود سالى كه رنك بندى مشهود آن به رتك آبى‎ شخصيت هاى.زيادى را ذر ذهن زنده مى كتف

صفحه 39:
* «سالی» بهترین است. بله بهترین هیولا در ترساندن انسان هابه خصوص بچه ها, سالیوان کسی است که هميشه رکورد. دار این کار است و به قول آقای آب دماغ, امید و پشت گرمی شرکت هیولاها و نسل آینده است. نسلی که باید سالی را به عنوان يك شاخص الكوى خود قرار دهد و لين حرفى است كه جندين بار در فيلم تكرار مى شود. اما سالى آنقدر ها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست یا لاقل وقتی که پای انتخاب در میان باشد او دوستی, محبت و امنیت را انتخاب می کند. آن هم برای چه کسی؟ کسی که به ظاهر در موضع دشمن سرسخت اوست و بیش از هرچیزی اول امنیت خود او و ‎Erg pee‏ ا ‎gree PLE peer ogee ico ng‏ 0 یک هیولا است تغییر دهد. اما در رفتار خود تغییر ایجاد می کند. آنجلیی که سالیوان خود را در مقلبل آینه کردار و اعمللش می بیند. شرمگین می شود و احساس گناه او تا صحنه های تبعید و پشیملنی او رهایش نمی کند. سالیوان ‎eee ne eee esa‏ ل ا ل لت غريزه در وجود خود دارد. اما جه جيزى است كه در اين بين تنها موضع دوستى و امنيت را در مقلبل ساليوان دارد؟ سالیوانی که علی رغم بهترین بودن در ترساندن و اصل رسالتش, بهترین دوست برای او محسوب می شود. کسی که بیش از پدر و مادر بچه حافظ امتیت اوست. سالیوان نیز در ادامه قبح زدلیی از هیولاهای آبی و ایجاد حس دوستی و قرلبت بین ابنا بشر و جن به وجود آمده است. 1 بز كسالان به يكى از دوست داشتنى ترين شخصيت هاى دوران سينها بدل اقفن زد

صفحه 40:
سری فیلم های مردان ایکس از جمله معروف ترین فیلم های ابر قهرمانی است که توسط ‎ts on ee yes‏ 00 ‎ey. Sees a ee‏ دانسته اند. شخضیت های مردان ایکس برگرفته از سری مجلات مصور شرکت مارول هستند که از 00 رسعد داستان مردان ايكس داسكان شلط لقان وت و ی ات خر فا ‎oro ee ate‏ ار ‎ere ee eet‏ ‎arora‏ ۷

صفحه 41:
ا ا Ge eye a i Salinas aha, نیز برخورداند یکی از آن ها که زنی جهش یافته و یا قدرت شکل است در گروه منفی جهش یافته ها قرار دارد و ۱ دارد و از قدرت بدتى بالايى برخوردار است. تكتة أى كه در ‎nee ed‏ ل ا ا ‎i‏ ‏ا ‎Poe epee scree leg‏ عدفي مهم تصميم.دارد كه از لين قدرت براى ايجاد صل بزرگ و بادوام میان انسان ها و فرا انسان ها استفاده کند. در ‎Pa) er croenieaen)‏ دوباره شکل می گیرد و انسان کمک هیولای آبی را برای نجات از دست موجودات شرور می پذیرد. پذیرشی که بشر نگزیر از قبول ن است. چراکه در هر دو سوی او هیولاهای ‎Ry eee ee es Oe ore‏ صسلط قراز حاده اند. انسان که در لین فیل امالت بر نات ا ا ل 0000 535

صفحه 42:
در فیلم پرفروش و موفق آواتار به کارگردانی ا 00 است که از آیین هندو. خدایان چین و عرفان شرقی تا اهدلف ماسونی اربابان بهودی هالیوود در ن وجود دارد؛ اما در اینجا نکته ای که ما ‎SSC te ae os Bo Sed‏ ا ‎Fe‏ ‏شخصیت های آواتار فیلم است که به رنگ آبی در فیلم نشان دلده شده اند.

صفحه 43:
الا ‎or Eh emer Oe ca (PE cance ate BCI CI esan‏ ۱ كسست نايشير در ساختار شخصيت آوانار طراحى كرده اسث. آواتار مديومى است كه انسان ها (سرباران ادر يكار )ا ليل ‎es eee ee‏ ا ل ا ل ۱ معلول آمریکلیی است كه مى تواند بر نوع مونث موجودات لبى تسلط يابد. تسلطى كيه مثلبه تسلط بر سر: ‎eR ae ee eS Reena‏ ا ل ا ‎Reser‏ ‏معرفی می شود ay) Pare ee ‏ا‎ ea SS rere eC me ca Re ste ene eee ‏ادامه حیات نسل بشر در گرو موفقیت آن هاست) با عبور از آن می تولند به‎ ‏همان درخت مقدس به خصوص ذاراى انرقى اسث. در واقع همان راز تسلط بر جهان است كه توسط اربابان فراماسونى از‎ ‏زمان بعد از بهود طراحی شده است. رازی که برای رسیدن به آن, تسلط بر چند راز و قدرت لازم است و تسلط بر جن آبی‎ ۱ ‏کند تا پیننده با احساس همزاد پنداری خود را با جریان موجود در فیلم یکی بداند.‎ Be Ue Rene nee Rees a ene ter eee ert eee eee ened ‏واقعيت و شناخت سرباز آمريكلبىء لمن را ضى يذيره و از قالب أواتاري او كذر في كذد نا 22 و )| 00 اا كا‎ 9| ‏كه تمام آن موجودات به واسطه خضور أواتار آبى رنك در ميان آن ها و زندكيشان» أن را بذيرفته أند و در التها فنالا فى‎ را قبول می کنند: نکته ای است که فیلمساز در آن از مفهوم جن آبی بیشترین و بهترین استفاده را برده لت

صفحه 44:
ا ا 20 است که در آن بیلی قبح زدلیی از جن آبی از فرمول هاى داستان كويى كودك استفاده شده تا اين اموجوة راامه تنها دوستى براى ‎ye‏ وجا معرفی کند. بلکه او را موجودی برای تجات انسان ها دح ای خن ۱ ‎at ee ee aes‏ 0 یی و ‎ee‏ ‏أنسان ها نشان مى دهد كه مهربان تر از جيزى أت 0

صفحه 45:
* بی. اوبی که در یک آزملیش از گوجه فرنگی تبدیل به یک هیولای ژله ای آبی رنگ شده در واقع یکی از نمادهای اصلی ‎SPE‏ ا م ا ‎pee era‏ ۱ فراماسون ها از آن (تک چشم) به عنوان یک نماد در ترویج عقلید خود سود می برند. نمادی که در فیلم های بسیاری 9 نیمیشن هیولاهاعلیهبیگنگان شخصیت دیگری که علیه انسان ها قام کرده و قصد نابودی آن ها را دارد یک رویات و تمي بي ‎Ay‏ كد سك و ادر واقخ بي مغر طراحي شده است در دیالوگی طنزء روبات ‎Pe ce eet oe‏ خواند که در متن اصلی دیالوگ فیلم نیز تعبیری همانند استفاده شده است.

صفحه 46:
٩ eae agen Pe oar nero Pa ee eer rere ‏ال را‎ a care enacts Co ea Sper ag ‏۷-به دست گرفتن حکومت و قدرت‎ 0000000 000 PesmnRON ۴- پرکردن معبد سلیمان از بت ها و نمادهای ماسونی به عنوان اصلی ترین پرستشگاه ماسونی. ا ‎eee et‏ و or aad PPE yee yecse ar Yom Oe ats vr en Pear Sear oa Ce اخلاقی رسانه های تحت کنترل زورمندان و زرمندان جهلنی به ملت ها بوییه ایران در اوج خود قرار دارد ازین جهت رسانه ای در این حوزه. به ورود هوشمندانه ی ما به آنواع رسائه ها کمک می کند. ۱

صفحه 47:
* اگرچه بیشتر نقدها به اعتقادات شیطان پرستان از ناحیه ی ادیان بزرگ صورت می پذیرد. ولی بیشترین انتقادات به شیطان پرستی از طرف مسیحیان است. و ‎ROU HE cs Dene‏ ار ‎Fem re yeh ante ene JOM Compe Peas Pea Po‏ ۱ ee ee Te ee SR eee ee) nes ens ae ‏مبنای قبول کردن اینکه شیطان موجود یا قدرتی افضل است؛ شکل می گیرد.‎ می شود یا توجه به اينکه شیطان موجودی است که با خداپند مخالفت می کند. در صورت قبول کردن او به عنوان راهنماء باید ‎es cee Caer ee Resear‏ 1 نیست. حثی کسانی که از فلسفه ی خود پرستی تبعیت می کنند» تلاش می کنند چیزهلیی که به عنوان خوبی فقط برای 1

صفحه 48:
* شیطان پرستی نوعی طلسم کم ژرفای عقلانی از خدای ساخته شده توسط بشر است. انسان موجودی اجتماعی است و به ‎Pees es SRE eG ee]‏ ا ا ا ۱ ب ا الا ا ل ‎gee)‏ ا ‎Bey pe tea ne ee sr Wary eee en ee eye‏ ‎Bioline FS aa Re ae a eS eS Syd‏ ۱ aS enone oie ‏ا‎ ST ne DN ne ea ‏برای توده های‎ ‏ا 2 تولند به سو‌استفاده های مختلفی ناشی شود که معمولا‎ 0 ‏ا‎ اديان سنتى استفاده كرده است.

39,000 تومان