کسب و کار مدیریت و رهبری

فرآیند ثبت، بررسی و اجرای پیشنهاد

farayande_sabt_barresi_va_ejraye_pishnehad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند ثبت، بررسی و اجرای پیشنهاد”

فرآیند ثبت، بررسی و اجرای پیشنهاد

اسلاید 1: بـــــه نـــــام خـــالــق خلاقـــيــتفرآيند ثبت ، بررسي و اجراي پيشنهاد

اسلاید 2: تعاريفي ازپيشنهاد و نظام پيشنهادهاsuggest در لغت به معني اظهار عقيده و پيشنهاد‌كردن آمده است و suggestion system به معني نظام پيشنهادها در مباحث مديريت مشاركتي بــكار رفته است.نظام پيشنهادها نظام فردي خلاقيت و بهبود مستمر مي باشد و از طريق آن ، كاركنان تشويق مي شوند كه به محيط و فرآيند ها ي كار خود توجهي خاص داشته باشند،مسايل شغلي و سازماني را بيابند و از طريق چاره جويي براي مسايل و اجراي راه حل هاي يافت شده در درجه نخست كار خود و سپس امور سازمان را بهبود بخشند نظام پيشنهادها صاحبان انديشه هاي سازنده را بدون درنظرگرفتن شغل و مقام آنها بطوريكسان پذيرا مي‏باشد وعلاوه براين كه قدرت تصميم گيري و مسئوليت مديريت را به هيچ وجه تضعيف ويا مخدوش نمي كند زمينه هاي لازم براي تشويق مادي ومعنوي پرسنل را درقبال عرضه كردن انديشه هاي سازنده فراهم مي نمايد تا ازخلاقيت و پويايي تفكر انسانها براي رشد و توسعه استفاده مطلوب به عمل آيد.نظام پيشنهادها ابزاري كارآمد براي استقرار روحيه مشكل يابي و بهبود طلبي در كاركنان و مبارزه با روحيه خمودگي و بي تفاوتي كاركنان است.نظام پيشنهادها نظامی برای ثبت و گسترش فرصتهای بهبود در سازمانهاست پيشنهاد ، پيش نهادن ايده داوطلبانه اي را مي گويند كه تغيير خوبي در سازمان به وجود آورد و يا روشي جديد براي حل مساله پيشنهاد نمايد.

اسلاید 3: موارد ذيل در قالب پيشنهاد ، قابل ارائه نيستند: 1- مواردي كه مبهم باشند .2- موضوعاتي كه در راستاي اهداف و سياست هاي بانك نباشند .3- مواردي كه قبلاً مطرح شده يا در حال حاضر در بانك اجرا مي شوند.4- آنچه كه باعث محدود شدن منافع كاركنان و يا مشتريان بانك شوند .5- طرح وظايف جاري در قالب پيشنهاد ( وظايف فرد،مجموعه فعاليت هايي استكه توسط مقام مافوق وي تعريف و پيگيري مي شود).6- انتقاد صرف از روش و استاندارد انجام كاري بدون ارائه راه حل

اسلاید 4: ادامه موارد ي كه در قالب پيشنهاد ، قابل ارائه نيستند: 7- انتقاد از مجريان استانداردها (اشخاص يا واحدهاي خاص) و نه در استانداردها و روشهاي انجام كار8- تذكر و يادآوري براي انجام كاري كه روال خاصي براي انجام آن در سازمان يا واحد وجود دارد9- طرح درخواست هاي اداري و ملزومات 10- درخواست هاي سخت افزاري و همچنين درخواست هاي نصب نرم افزاري كه صرفاً براي پيشنهاد دهنده كاربرد دارد .

اسلاید 5: پيشنهـاد دادن از طــريق صفحه نخست سايت بانك كشاورزي لينك نظام پيشنهادها

اسلاید 6: تسريع در ارائه پيشنهاد بـا سامانه نظام پـيـشنهـــــاد هــا از طــريــق ايـنتـرنــت

اسلاید 7: پيشنهاددهنده منتظر نتيجه بررسي پيشنهاد (امكان ويرايش پيشنهاد توسط پيشنهاددهنده) ؟

اسلاید 8: تشكيل جلسه بررسي پيشنهاد در اسرع وقت توسط دبير و اعضاي كار گروه مربوطه در دبيرخانه مرتبط

اسلاید 9: پيگيري نتيجه بررسي پيشنهاد در سيستم توسط پيشنهاددهنده

اسلاید 10: چنانچه نتيجه بررسي غير قابل قبول شد امكان درخواست بررسي مجدد در سيستم توسط پيشنهاددهنده (با درج شرح درخواست)

اسلاید 11: پـذيـــرفـتـه شــدن پـيــشنــهاد

اسلاید 12: تخصيص پاداش نقدي حداكثرتا 100000تومان و امتياز ارتقاي كارشناسي حداكثرتا 3 امتياز به ازاي هر پيشنهاد (سقف امتياز 5) و به پيشنهاد هاي ويژه جوايز ارزنده اي تا سقف 000 000 10 تومان اهداء مي شود

اسلاید 13: مرحله اجرايي شدن پيشنهاد وپيگيري تداوم اجراي آن

اسلاید 14: نظــارت بـر عملكرد دبيرخانه استان مدير استــان ناظر بر عملكرد دبير و اعضاي دبيرخانه

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید