farazi_az_vasiyyat_nameye_shohada

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرازی از وصیت نامه شهدا”

فرازی از وصیت نامه شهدا

اسلاید 1: بسم الرب الشهدا ء و الصدیقین شهید همت :میخواهم مانند سرورم حسین بی سر وارد بهشت شوم.

اسلاید 2: فرازی از وصیت‌نامه شهید نعمت‌الله خادم عليزاده هر بار كه آهنگ جبهه را مي‌كردم گويي هر بار شعله‌اي جلوي ديدگانم روشن مي‌شد. بدان كه سعادت من كه از ابتداي جنگ دوان دوان به دنبال آن بودم، جبهه رفتن و در جبهه ماندن بود. جبهه محل بوسه‌گاه پيامبر است. برويم كه آينده دير است و پشيمان مي‌شويم.

اسلاید 3: فرازی از وصیت‌نامه شهید محمد ابراهیم شهادت خطى است كه از صدراسلام عاشقان الله به آن عشق مى‌ورزيدند و امام حسين (ع ) كسى بود كه جان و مال و همه چيز خود رابراى پيشبرد دين مبين اسلام قربانى نمود و به درجه ‌شهادت رسيد و دنباله روامام حسين كسانى بودند كه ميخواستند دين مبين اسلام را پايدارتر كنند، ولى‌ چون دژخيمان آن زمان قدرت را در دست داشتند آنها را زندانى و يا به شهادت مى‌رساندند.

اسلاید 4: فرازی از وصیت‌نامهشهید سيدحسين صفايى در تربيت كودك خود بكوشيد. و از ياد دادن قرآن و احكام اسلامى به فرزندان خود غافل نباشيد.

اسلاید 5: فرازی از وصیت ‌نامه شهید خليل احمدي اگر هر چيزي كوچكي دارد بينهايت كوچكتر مي‌شود و هر بزرگ بي‌نهايت به بزرگي مي‌رسد، و اگر تلخي بي‌نهايت باشد و شيريني هم، در زندگاني لذت و شوق هم بي‌نهايت وجود دارد كه خداوند آن را به عزيزترين و پرهيزگارترين بندگانش عنايت مي‌فرمايد كه آنهم «شهادت» است. يعني آخرين مقام را، و بهترين لذتها و خوشبختيها و خوشحالي ها است.

اسلاید 6: فرازی از وصیت‌نامه شهید سيدرضا احمدى مادر عزيزم، شما چون زينب «س» صبور بوديد، در شهادت من هم مثل زينب(س) و فاطمه زهرا(س) باشيد.

اسلاید 7: فرازی از وصیت‌نامه شهید علی رضا مانجف آبادی به راستى كه چه زيبا گفت حسين (ع) « ان‌الحياه عقيده و الجهاد » بدرستي كه زندگى عقيده و جهاد است.فرازی از وصیت‌نامهشهید علی رضا مانجف آبادی

اسلاید 8: فرازی از وصیت‌نامه شهید مجتبی طبرانی یا حسین، یا حسین، یا حسین آن قدر فریاد «هل من ناصرینصرنی »ات نافذ بود و آن چنان تنهایی ات سر آن تفتیده دشت برهوت دامان را به آتش کشید که اکنون در لبیک به تو ای وارث رسولان همه سختی ها را با لذت ایثار بر دوش خواهیم کشید.

اسلاید 9: فرازی از وصیت‌نامه شهید رضا كربلائي محمدحسنپدر عزيزم، تو بودي كه مرا با زحمات زيادي، با جان و دل، بزرگ كردي و در تمام لحظات‌هادي و راهنماي دلسوز من بودي. تو بودي كه مرا با اسلام و قرآن آشنا ساختي و محبت اهل بيت را در دلم انداختي. اما، اي پدر خوبم، من در مقابل تمام اين خوبيها و زحمات هيچ ندارم كه جواب دهم. اما از خدا مي‌خواهم كه اجر شما را در آن دنيا بهشت رضوان خود و همنشيني با امامان قرار دهد.

اسلاید 10: فرازی از وصیت‌نامهشهید عليرضا رفويى هدف من از آمدن به ميدان نبرد در وهله اول لبيك گفتن به كلام قرآن و در وهله بعد لبيك به امام بود.

اسلاید 11: فرازی از وصیت‌نامه شهید محمد رحيمى هميشه قرآن را سرلوحه ى كارهاى خودتان قرار دهيد و خودتان را در حضور خدا بدانيد.

اسلاید 12: فرازی از وصیت ‌نامه شهید فرامرز علي‌ حسينيمن اينك پس از سال ها فكر مي‌كنم كه بهترين و گهربارترين لحظه‌ها ي عمرم فرارسيده است و با گا مهاي استوار و چابك به طرف معشوق خويش مي‌روم. حس مي‌كنم لحظه ‌ها يي كه به دنبال آن مي‌ گشتم فرا رسيده است و خدايم مرا مي‌خواند.

اسلاید 13: فرازی از وصیت‌نامه شهید … مي‌خواهم كلامي چند با برادراني كه در رأس امور مملكت هستند صحبت بكنم. در اينجا بنده حقير اجازه مي‌خواهم به يكي از اصلهاي مسلم اسلامي و بالاخص شيعي اشاره كنم كه تاكنون برخي از شخصيتهاي ما به آن سطحي و گاهي گذرا برخورد كرده‌اند و آن عدالت اجتماعي مي‌باشد؛ همان اصلي كه شيعه براي برقراريش خونها داده است و تاريخ گواه آن است.

اسلاید 14: شهید زین الدین:منتظر واقعی کسی است که منتظر شهادت باشد.

اسلاید 15: شهید آوینی:پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت ان است که زمان مارا با خود برده است و شهدا مانده اند.

اسلاید 16: شهید وحید خراسانی 15 دقیقه قبل از شهادت در حال مصاحبه است و در جواب سوال خبرنگار که مسئولیت شما چیست ؟اینگونه بیان میدارد:ما کوچکتر از آنیم که مسئولیتی داشته باشیم.

اسلاید 17: مادرعکس اول را در آورد: این پسر اولم محسن است. عکس دوم را گذاشت روی عکس محسن: این پسر دومم محمد است، دوسال با محسن تفاوت سنی داشت. عکس سوم را آورد و گذاشت روی عکس محمد؛ رفت بگوید این پسر سومم.. سرش را بالا آورد، دید شانه های امام(ره) دارد می لرزد..امام(ره) گریه اش گرفته بود.. فوری عکسها را جمع کرد زیر چادرش و خیلی جدی گفت: چهارتا پسرم رو دادم که اشکتو نبینم.. همین..

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید