صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
ارتباط موثر یا ارتباط بهتر» به معنی بیان منظورمان و .درک کامل هر گونه باز خورد است ارتباط موثر یا ارتباط بهتر» یک فرآیند دوسویه می -باشد کسانی که دارای ارتباط موثر هستند» در کسب و کار ‎te‏ را بو

صفحه 5:
Bie ‏تفار‎ Gb: See ele ea ‏ا ل‎ 2 FRAO) el ie Hy EA .گوش‌دادن ۰ كموسر را متماي لكنيم -© «تسقليد آز حركاتو وستهخاطزماتد ياداشعبردارى- © ‎AS!‏ ۷ ne eats ee re rca ‏.خلاصه بيام را انتقال دهيد”‎

صفحه 6:
ind کلام وشتارى: روش اصلى برقراری ارتباط در جوامع با سواد است* 1 errr Secor: (fit ‏"!ايده سهوات دسترسى‎ 7 Fee rey ee cad ‏ا‎ CS sear : يدري سد ا د لحن‌صبا حالبدن حرکتو سکرنو ,فایده هل ودقد کار عماج ندال مر 9 7 a Mee ela tears ere ae فایده: قدرت زیاد در اتقالپیام دار 9: ‏لبن‌روش‌هاد موجفولیش علاند؛ ادراکر بسه یساد سیاریپسیام می‌شود ماد لیر‎ ed Se 21 gpg ghee.

صفحه 7:
ییاد یات تین لالت بدن بسار مهم ابت ‎aes‏ لضفن كد شامل-0 ‎Sy‏ 0000 ا لل م 2 ‎eae on a‏ ل ان ‎oC‏ ا را اللا ‎ele Seed le: 2 ies Cao ‏ا‎ ne Secret ‏دست‌هاروی کمر عزم راسخ وتو‎ 020202000 ‎

صفحه 8:
کسی که دروع می گوید » از درون احساس ناراحتی می کند و در تن * . گفتارش مشخص می شود .هنكام ایستادن» حتما یک متر فاصله را رعایت کنید * قبل از سخنرانی یا حضور در مصاحبه» حالت عصبی دارید» زیرا * مقداری هورمون آدرنالین از طریق غدد وارد خون می شود ولی با 4 بر کات: نحوه ایستادن لبخند زدن . نگاه مستقیم .. .طرف مقابل می توانید بر آن مسلط شوید كر دلشوره دازيد يك نفس عميق يكشين ۶

صفحه 9:
لین ملاقات ه تایه اول » مهمتر از ۵ دقیقه بعدی است. به این معنی > ۱ 017 و نحوه ايستادن» در طرف مقابل ‎jb ge JE‏ ْ ا ۱ ‎ose‏

صفحه 10:
Ces eee ses .به تفاوت های فرهنگی در ایما و اشارات توجه داشته باشید » مثال: نشان دادن شست دست در کشورهای دیگر» اككر ايما و اشارات آنها را تمى داتيد ‎١‏ 000000000 * .مراقب باشيد كه جهره شما حالت خصمانه به خود نگیرد * .مراقب باشید که دستتان را روی میز نکوبید که این نشانه عصبانیت است ‏ * اگر کسی دستش را زیر چانه بگذارده هم در حال ۰ ‎ph get‏ :دراين ۶ صورت برای اينکه از نظرش آگاه شوید؛ يس به ياهايش نكاه كنيد كه اكر روی هم گذاشته باشد وس ارزیابی متفی است یکسری ایما و اشارات را جلوی آثینه تمرین کنید و آنهایی که بهتر و طبیعی تر هستند را انتخاب ‏ * كنيد

صفحه 11:

صفحه 12:
: گوش دادن فعال ( نه که بخوابید) ‎Be re tae LS ee a‏ ا د رب پا ‎Se er Se Bt Chae‏ ‎eee‏ ‎ec reaps et SS eyo Ce tore a‏ .سوالهای باز- پاسخ بپرسید که جوابشان موجب بحث و گفتگو شود" ۳ گفته های طرف مقابل را آهسته پیش خود تکرار کنید تا یادتان بماند؟ 06

صفحه 13:
۱ باتسکان‌دادن‌سر و تسشویق‌طرفهقابل‌بسرای‌صحبتکردن ا گوش‌دادن‌ت-حلیلن جستجو بیلیپافتناطلاعاتواقعیو جدا -6 کردنواقعیز احساساتاز سول للستفاده کنید و از پاسخ طرف ‎Coa‏ ل 1 ‎PEE Se een ere‏

صفحه 14:
به ارزش ظاهرى جملات توجه كنيد وابه دبال تفسير معاتى مستتر در آنها تباشيد Re ee ee eae one ye hee ‏-وتوجه کنید که او چه می گوید.‎ ‏«توجه به مکث ها و تعاقض گویی ها داشته باشید‎ Bee re ‏.آنجه به شما كفته مى طود را قابل اطعينان فرص كتيد» مكو‎ ‏انتخابى كوش ندهيد: يعنى فقط آن قسمت غابي را كه دوست ذاريذ» كوش ندهيد بلكه همه قب‎ ۱ a pe re toner eer

صفحه 15:
تعصب مانع برقراری ارتباط مطلوب است. پس باید آنها را شناسایی کنیم و کنار بگذاریم و علاوه بر اين» ما تحت تأثیر دیگران هستیم و اغلب نظرات و عقاید آنها را بدون تفکر می پذيريم» اینطور هم نباید باشیم بدون هرگونه فرض وگمان و بدون پیشداوری به صحبت های مقابل * گوش دهیم . ببينيد جه مى كويد » نه اينكه كه مى كويد * يك اشتباه متداول اين است كه فكر مى كنيم مى دانيم طرف مقابل * .چه می خواهد بگوید» و در نتیجه به صحبتش گوش ‏ نمی کنیم ۴

صفحه 16:

صفحه 17:
: سلام و احوال پرسی و خدا حافظی ها .نا حد امکان خوشایند باشد ۳ .شرکت کنندگان به هم معرقی شوندط .جلسات با کمال ادب و احترام به پایان پرسند< ره محكمء نه مثل » بين دو زن يا دو مرد به فرهتك بستككى دارد مثلا در كشور ما زن و مرد نبايد .تماس فیزیکی داشته باشند. برای ابراز صمیمیت ‎NE ETT)‏ 0 ‎ital ca Nepean FY ap eas [eaten > Pen Cord‏ | اا ۱ -زمانی که تعریف یا تمجید می کنید» دلایل آن را نیز توضیح دهید 2 we

صفحه 18:
.نظرات خود را صادقانه و به شيوه مثبت بيان كنيد ** وقت خود را با کسانی که نمی خواهند منظور شما را = بفهمند » تلف نکنید اگر صحبت طرف مقابل منطقی است» پس جهت لجبازی* ی سم 06

صفحه 19:
قرار دادن یک ساعت روی میز کار که نشان دهد چقدر از زمانعان صرف 2 0 cs nec} ‏استفاده از سرویس های ویژه مثل انتظار پشت خملا‎ متن را از قبل آماده کنید و زمانی که در مورد آنها صحبت کردید» تیک لط بگذارید و به مطلب دیگر بپردازید ومطلبی را فراموش نکنید در هنگام صحبت تلفنی لبخند بزنید تا تن صدا گرمتر و صمیمانه تر به نظ رل .ايد ‎eC ECan NE Yee‏ لت انجام دهید ‎

صفحه 20:
‎Crna)‏ ا ‎OINem‏ 00 1 رن .پیغام های گذاشته شده با آنها تماس بگیرید ‎cen ne Par a‏ اا الا ا ‏.يا فكس ارسال كنيداك5 77 بيغام هاى طولانى: از طريق** ‎Pry oe‏ ا اردان ‎

صفحه 21:
۱ eso] di 9 | .استفاده از فکس : پیام های طولانی * (نياز به كاغذ نداريد و سريع است) : اه ىس استفاده از * * ‏استفاده از اینترنت: (استفاده از وب سایت ها برای کسب اطلاع از‎ ١ ‏سازمانهاه برای خرید و فروش محصولات اگر پاسخ دهنده هستید»‎ , ‏سریعا به سوالات پاسخ دهید.)‎

صفحه 22:
.هنكام نوشتن نامه <واننده را بيش روى <ود تصور كنيد 3 . برنامه ريزى كنيد كه در نامه جه مى خواهيد بكلوييد ۰ ‎OOH ie‏ ل 0 ‎eel ee‏ ۱ .نامه را ویرایش كنيد و موارد اضافی را حذف کنید « ‎gees nT‏ ات ‎

صفحه 23:

صفحه 24:
زبان بدن یک زبان باستانی است که در طی سالهای مختلف به ما به ارث رسیده است و همه ما به | صورت ناخود آگاه از آن استفاه می کنیم و یا تحت تأثیر آن قرار می گیریم . اين زبان یکی از روش های برقراری ارتباط است و بخش های مختلف بدن در تحلیل زبان عبارنند از: ‎٠. ٠‏ نشائكر توافق دال بر مخالفت و بی علاقگی حوصله اش سر رفته است نشانه تردید نشانگر توجه شنونده »حرف شما را باور ندارد خواب آلودگی یا از بين بردن زمان نشانه دوستی و علاقمندی در برقراری ارتباط

صفحه 25:
مالش چشم «با انگشت اشاره) : . چشم ب رگرداندن: چشمان بسته و ابروهای بالا برده: حرکت چشم به سمت بالا نگاه مختصر به اطراف: نگاه ممتد: نگاه خیره شدید: .. بالا انداختن همزمان دو ابرو:

صفحه 26:
.تماس دست با بینی: موضوعی را کتمان می کند گرفتن بینی به سمت بالا: من برتر هستم» من بهتر از شما ‎ae‏ کج کردن بینی: حرکت دادن بینی به یکسو و نشانگر نفرت + .بیزاری و طرد است

صفحه 27:
الل ۱ ‎Prbeeg tne‏ جویدن تیان و تکان دادن سر دص ۲ ۱ ‏سااعت باس‎ No aero tel ano ee ‏ماده‎ 7

صفحه 28:
دست دادن محکم: . دست دادن شل: . دست دادن با هر دو دست ی پهان: .۳ ‎a‏ به روی زانو: - یک مشت پوشیده شده با دست دیگر: . sua ‏.بازی کردن با حلقه ازدواج‎ ‏دست کشیدن در میان موه‎ .

صفحه 29:
یک پا روی پای دیگر و تکان دادن پایی که در هواست: ۰ .. ۰ ‎Cee‏ 0 انداختن پاها روی هم در ناحیه زانو: من بسیار اسوده خاطر سم ۶ . اگر جهت انداختن پاهای شاگردان به سمت در اتاق باشد یعنی خ شده اند و دوست دارند زودتر بروند انداخترپارويهم در ناحیه قوزک مردنس در ملت 9 ر حاللیستاده یکپارابه پشهاودیگر قفل‌م ی‌کند: : .۰ . دا ات

صفحه 30:
خنده اجباری « زورکی) * ‎ey‏ | 0 ‎oe‏ ۱۳ .دست ها در جیب | ‎ng‏ ‏.خارش بدن * پوشاندن دهان با انگشتان ‏ * ياهاى بيقرار * تغییر صدا و 0

صفحه 31:
:از نشانه های زیر می توان بهره برد که عبارتند از چشم بر هم زدن دایم( تند تند پلک زدن) * اشتباهات پی درپی بر روی کلمات و سخن گفتن لکنت وار * .دغل كارانه خنديدن * * ‏بالا انداختن و آه كشيدن‎ ole.

صفحه 32:
} ۳ " تفسیر زبان بدن » نبایستی به صورت مطلق و کلی انجام شود وتتها در صورت تحلیل سایر حرکات بدن و داشتن پیش زمینه ذهنی اولیه از فرد می توان این تحلیل را انجام داد و نمی بایست تنها با " .مشاهده این حرکت به هر فردی برچسب دروغگویی زد 0 ‏ا ا ا ل‎ bed eee oy ea ee FEY Res aes Sree ee Or aC Eta nee ee ‏ل‎ ‎BP Sa Eee Capea ee ones ‏ل ل ل‎ ed کارگران با یکدیگر شده و زمینه انگيزش و رشد یافتگی افراد را در جهت رسیدن به اهداف .سازمانی فراهم می سازد

صفحه 33:
‎ee‏ ا اا و ‏ی ‏پیدا کردن راه های عملی جلب همکاری * ‎0 ‏ال‎ este De As 0 CM Ota CMe een ne Set anna * ‏تقویت روحیه و کسب رضایت مندی افراد‎ ۱ * ‏برقراری روابط عمومی‎ 9 ‏ا نی ل غنيك‎ ‎

صفحه 34:
: انعطاف پذیری ‎Senet Srl‏ ی از تحميل نظرات خود به ديكران به شدت دورى كنيم * ا الل ا ا ل | ل ول ا ا 0 ا | گوش‌دادن ف علل ‎٩‏ ‎eee‏

صفحه 35:
: برقرارى ارتباط با هدف فروش فروش نرم : بهترين شيوه فروش است. در اين روش ابتدا در * .فرد احساس نياز ايجاد كنيد و سيس نياز را تأمين كنيد فروش سخت : روش قديمى فروش است كه طى آن خريدار * .تحت فشار قرار مى كيرد و مجبور مى شود تصميم بكيرد

صفحه 36:
اوراق ذاخل سازمانى : شامل برسشتامه هاء اعلانات ؛ يادداشت هاى ادارى ‎re ome‏ ا ل | كنفرانسهاى فروش و جلسات معرفى محصولات جديد نشریات : شامل مجلات پر زرق و برق و خبرنامه های تهیه شده توسط كامبيوتر هاى روميزى حل ا لل ‎Se‏ ا الکترونیک رسانه های تصویری : شامل ویدئو » تلویزیون مدار بسته و مولتی مدیا * ات

صفحه 37:
#4 گزینه ای که بیش از همه به تجربیات قبلی شما نزدیک است را انتخاب کنید و ‎fF‏ باخود صادق باشید 3 1 .بيام درست را در زمان مناسب و دقيقاً به شخص مربوطه منتقل مى کنیم۱* قبل از انتقال بيام به دقت در مورد نحوه انتقال آن فکر می کنم۲* . اعتماد به نفسم را نشان مى دهم و مظمئن صحبت مى كنم؟* .از كلرفتزياز خورد در مورد نحو” ارتباط خود استقبا له یکنم؟6* به دقتگوش‌میکنم و قبلاز پساسخ دادناز د رک‌صحیح شنیده هایم مطمنن می>* C= en i یوج mis

صفحه 38:
گام قضاونر موره دیگیانکالیه -عصباتوپسیش‌داوریها را کار می‌گفارم :0 ۱ بسیلودادنلطلاعاتعورد نیاز به کارکنازوقعی‌گنارم 6 ‎fee ee ees ee See eee ae‏ ‎ey een ey Orne‏ ۱ چکیده. کلیه اطلاعاطازم بسرلوانجام یک کار را در اخبار کارکناقوار می‌دهم .10 (CS Ree ee oo ans Pep ied COP Oey ae cere ete Ean eer rece eee 616۳۰ ‏آینگارشرا در کنلیه اتباطاک تیه لو خارج سازمان‌ب ده کار می‌بسندم‎ CS Fes oe ee ae eae Eee a Ea

صفحه 39:
0 00007 که قبلاز رنه طرح پسبشنهادیسه طور کامل‌درمورد ل لزن ا رت

صفحه 40:
‎Seas ert ats eee‏ ا ا ا ل ل لت .رولبط عمومی‌مزئر واقع شود ‏.با خب نكارازو ساي كارمندازرسانه ها رولبط حسنه برقوار مىكتم 66 کارهای-خصصیاز قبیل‌طواحی‌رابسه ات ‎06 ‏ات که بسه مزسسانت بلیغاتی‌می‌دهم مبنتی‌بسر اهدافووشنو تعریفشده کاری‎ a 00(. ‏.بسرقواریارتباط منظم با کا رکنانرا در اولویتقوار می‌دهم‎ ۱ ear ecet lee me R | Sa Sede e SEW IL Se oer Beet oe Deseo ee eee Se ‎

صفحه 41:
ا لس ال ل ا ا ل ا له .اشتباهات خود درس بگیرید امتياز 9 - 55 : عملكرد ارتباطى شما كاه خوب و كاه ضعيف است. نقاط ضعف .خود را برطرف ‎AS‏ امتیاز ۱۲۸ - ۹۱ : شما بسیار خوب ارتباط برقرار می کنید. اما به خاطر داشته .باشید که هرگز نمی توانید بیش از اندازه ارتباط برقرار کنید eq

صفحه 42:

1 (( )) 2 ( ) ) 3 . . . 4 : . 123- . . . :    . . . 5 : . • . .2 . .3 . . .4 . . .5 CD ... . 6 : : 1- : . . . . 23- : : 7 : • . . • • • . . : . . 9 : • • • • . . . . • . • . 10 : . 123- . . . 45611 . : : 12- . . : 3• • • • . . . . 12 :: 12. 313 : . : . . . . . . 14 : . • . . • • . 15 : ... . 16 : :  . . .    .   . 17 :  .  .  18 :    .  .  .19 :  .  .  em ail .  20 . (IT): . • • em ail : ( ) • 21 : . • • • • • • . . . . . 22 : 1: 1. 223 B a d y la n g u a g e : : . . . . . . . . 24 : • . • . • . • . • • . • . • • • . : . . . 26 : . • . • . • • • . 27 : • . . • • • • . • • • . . . 28 : • . • . . 3. . 4. . 29 : • • • • • • • • • . . . . . . . . • • • 30 : : • . • • • • . . . 31 : . : . : • • • • • ... • • • • • 33 : : • • • • . • 2. 3. 4. 34 : • . • . 35 : • • • • • 36 : • • • •4 •5 ? . . . . . 37 6. . 7. . 8. . 9. . ? 10. 11. . . 12. 13. 14. . . . 15. . 3 16. . . . . . 17. 18. – 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. ? . . . . . 26. . 27. . 28. . 29. . 30. . 31. . .32 . : – . – . – . 41 42

51,000 تومان