farayande_ertebatat_dar_ravabete_ensani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرایند ارتباطات در روابط انسانی”

فرایند ارتباطات در روابط انسانی

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2 ((فرايند ارتباطات در روابط انساني ))

اسلاید 3: 3)مهارت هاي ارتباطي (ارتباط موثر)

اسلاید 4: 4ارتباط موثر يا ارتباط بهتر، به معني بيان منظورمان و درک کامل هر گونه باز خورد است.ارتباط موثر يا ارتباط بهتر، يک فرآيند دوسويه مي باشد.کساني که داراي ارتباط موثر هستند، در کسب و کار موفق تر خواهند بود.هدف از ارتباطات: برقراري ارتباط بهتر

اسلاید 5: 5چون هر دو نفر داراي نيازها، خواسته ها و نگرش هاي متفاوت هستند و اينها مانع مي باشند، در نتيجه بايد اين موانع را شناسايي کرد.1-ارتباط چشمي.2- گوش دادن کمي سر را متمايل کنيم.3- تقليد از حرکات و ژست مخاطب: مانند ياداشت برداري.نکات:آنچه را که مي خواهيد انتقال دهيد، دقيقاً در ذهنتان شفاف باشد.خلاصه پيام را انتقال دهيد.بيان منظور و درک کامل مخاطب.تشخيص موانع:

اسلاید 6: 6کلام نوشتاري: روش اصلي برقراري ارتباط در جوامع با سواد است. مثال: دستور جلسات و نامه ها فايده سهولت دسترسي..2 گفتاري و شنيداري: مانند مکالمات، مصاحبه ها ، جلسات و تماس تلفني فايده: سرعت بالاي پيام. .3ايما و اشارات نمادين: مانند حالتهاي چهره ، لحن صدا، حالت بدن، حرکت و سکون و طرز ايستادن.فايده: اعمال و تن گفتار عميقاً بر افراد تأثير مي گذارد..4تصوير ديداري: عکس، اسلايد، نقاشي، طراحي، کارتون و کارهاي گرافيکي و ويديويي.فايده: قدرت زياد در انتقال پيام دارد..5ترکيبي از اين روش ها: موجب افزايش علاقه، ادراک و به ياد سپاري پيام مي شود مانند اينترنت، پوستر ، وب جهاني و CD ها و ويدئو و . . .مثال: استفاده از مولتي مديا و کنفرانس هاي ويدئويي.انتخاب روش:

اسلاید 7: 7حالت بدن بسيار مهم است: 1- حالت منفي: که شامل: قوز کردن عدم اعتماد به نفس.نگاه غير مستقيم طفره رفتن.کشيدن گوش ترديد و دودلي.2-حالت خنثي: که شامل: نگاه مستقيم توجه کردن آزاد و راحت بودن دست و پا نداشتن تنش3- حالت مثبت: که شامل: نگاه مستقيم و لبخند توجه دوستانه جلو دادن سينه وحالت باز بدن اعتماد به نفس . گذاشتن دست ها روي کمر عزم راسخ و توانايي کنترلارتباط از طريق تن گفتار:خم کردن بدن به طرفين عدم پذيرش صحبت هاي طرف مقابل.

اسلاید 8: نکات: کسي که دروغ مي گويد ، از درون احساس ناراحتي مي کند و در تن گفتارش مشخص مي شود.هنگام ايستادن، حتما يک متر فاصله را رعايت کنيد.قبل از سخنراني يا حضور در مصاحبه، حالت عصبي داريد، زيرا مقداري هورمون آدرنالين از طريق غدد وارد خون مي شود، ولي با اين حرکات، از قبيل نحوه ايستادن، لبخند زدن و نگاه مستقيم به طرف مقابل مي توانيد بر آن مسلط شويد.اگر دلشوره داريد ، يک نفس عميق بکشيد.

اسلاید 9: 9در اولين ملاقات 5 ثانيه اول ، مهمتر از 5 دقيقه بعدي است. به اين معني که ظاهر و طرز لباس پوشيدن و نحوه ايستادن، در طرف مقابل تأثير مثبتي دارد. مثال: موي آراسته، ايستادن مرتب وصاف، دکمه هاي بسته و کفشهاي واکس زده.ايجاد تأثير مثبت:

اسلاید 10: 10به تفاوت هاي فرهنگي در ايما و اشارات توجه داشته باشيد ، مثال: نشان دادن شست دست.در کشورهاي ديگر، اگر ايما و اشارات آنها را نمي دانيد از افراد محلي بپرسيد.مراقب باشيد که چهره شما حالت خصمانه به خود نگيرد.مراقب باشيد که دستتان را روي ميز نکوبيد که اين نشانه عصبانيت است.اگر کسي دستش را زير چانه بگذارد، هم در حال گوش کردن است و هم ارزيابي شما: در اين صورت براي اينکه از نظرش آگاه شويد، پس به پاهايش نگاه کنيد که اگر روي هم گذاشته باشد پس ارزيابي منفي است.يکسري ايما و اشارات را جلوي آئينه تمرين کنيد و آنهايي که بهتر و طبيعي تر هستند را انتخاب کنيد.درک و به کار گيري ايما واشارات:

اسلاید 11: 11ايما و اشارات دلگرم کننده از قبيل تماس چشمي و تکان دادن سر موجب ايجاد حس همدلي مي شود.1-کج کردن جزئي سر و تماس چشمي دوستانه : گوش کردن تأييدي2-نگاه به چشمهاي طرف مقابل و خم شدن جزئي به جلو و بالا بردن ابروها: توجه3-ايما و اشاره با دست: تأييد بيشتر.4-گاز گرفتن خودکار و نگاه غير مستقيم: عدم اطمينان.5-يک دست دور گردن و يک دست دور کمر: نياز به قوت قلب دارد.6-چشمان بسته و فشردن بيني و ابروهاي گره خورده: نشانه سردرگمي و تعارضات دروني فرد در مورد صحبتهاي طرف مقابل است.اشاره با اعضاي بدن:

اسلاید 12: 12گوش دادن فعال ( نه که بخوابيد):1-اگر سوال داريد و سوال خودرا درست مطرح کنيد تا جواب درست بگيريد.2-اگر فرد موقع صحبت اعتماد به نفس ندارد، سکوت کنيد تا صحبت کند.3-دقت و توجه نشان دهيد:صحبت طرف مقابل را قطع نکنيد و اگر کرديد، عذر خواهي کنيد.سوالهاي باز- پاسخ بپرسيد که جوابشان موجب بحث و گفتگو شود.پاسخ هاي کوتاه بدهيد.گفته هاي طرف مقابل را آهسته پيش خود تکرار کنيد تا يادتان بماند.يادگيري گوش دادن:

اسلاید 13: 131-گوش دادن توأم با همدلي: تشويق براي صحبت کردن طرف مقابل: با تکان دادن سر و تشويق طرف مقابل براي صحبت کردن2- گوش دادن تحليلي: جستجو براي يافتن اطلاعات واقعي و جدا کردن واقعيت از احساسات: از سوال استفاده کنيد و از پاسخ طرف مقابل براي سوالات بعدي استفاده کنيد.3-گوش دادن ترکيبي: ترکيبي از دو روش قبليانواع گوش کردن:

اسلاید 14: 14به ارزش ظاهري جملات توجه کنيد و به دنبال تفسير معاني مستتر در آنها نباشيد.نکات:براي حصول اطمينان از درک صحيح صحبت طرف مقابل، جملات او را با بياني ديگر مطرح کنيد و توجه کنيد که او چه مي گويد.توجه به مکث ها و تناقض گويي ها داشته باشيد. آنچه به شما گفته مي شود را قابل اطمينان فرض کنيد، مگر آنکه خلافش ثابت شود.انتخابي گوش ندهيد: يعني فقط آن قسمت هايي را که دوست داريد، گوش ندهيد بلکه همه قسمت ها را گوش دهيد.به صورت پي درپي ، صحبت طرف مقابل را قطع نکنيد.اگر به شدت با کسي مخالف هستيد، به صحبت هايش گوش کنيد و سپس با عبارات درست نظر خودرا بيان کنيد.تفسير گفت وگو:

اسلاید 15: 15تعصب مانع برقراري ارتباط مطلوب است. پس بايد آنها را شناسايي کنيم و کنار بگذاريم و علاوه بر اين، ما تحت تأثير ديگران هستيم و اغلب نظرات و عقايد آنها را بدون تفکر مي پذيريم، اينطور هم نبايد باشيم.بدون هرگونه فرض وگمان و بدون پيشداوري به صحبت هاي مقابل گوش دهيم.ببينيد چه مي گويد ، نه اينکه که مي گويد.يک اشتباه متداول اين است که فکر مي کنيم مي دانيم طرف مقابل چه مي خواهد بگويد، و در نتيجه به صحبتش گوش نمي کنيم.تشخيص تعصبات:

اسلاید 16: 16براي اين مورد، بايد بگويم که ((متأسفم، منظور شما را درست نفهميدم، ممکن است دوباره تکرار کنيد)) يا اينکه شما فرموديد که . . .ابتدا گوش دهيد ، بعد پاسخ دهيد( براساس آنچه شنيده ايد و در صورت لزوم ، توضيحات بيشتر بخواهيد) و در آخر اقدام کنيد( اگر قولي داديد)نکته: هرگز براي کاري که انجام نمي دهيد، قولي ندهيد و براي جلوگيري از سوء تفاهم ، قولهاي داده شده را مکتوب کنيد. مثال رفع مشکلات کاري و نظر خواهي کردن.اطمينان از درک درست پيام:

اسلاید 17: 17سلام و احوال پرسي و خدا حافظي ها :تا حد امکان خوشايند باشد.شرکت کنندگان به هم معرفي شوند.جلسات با کمال ادب و احترام به پايان برسند.به تفاوت هاي فرهنگي و رفتاري ( مانند رسم دست دادن) توجه داشته باشيد ، دست دادن محکم، نه مثل ، بين دو زن يا دو مرد، به فرهنگ بستگي دارد مثلا در کشور ما زن و مرد نبايد تماس فيزيکي داشته باشند. براي ابراز صميميت حتماً دو دستي به فرد ديگر دست بدهيد.هنگام سلام و خداحافظي از جاي خود بلند شويد( خدا حافظي بايد گرم تر و صميمانه تر از احوال پرسي اوليه باشد.)زماني که تعريف يا تمجيد مي کنيد، دلايل آن را نيز توضيح دهيد.تماس برقرار کردن:

اسلاید 18: 18نظرات خود را صادقانه و به شيوه مثبت بيان کنيد.وقت خود را با کساني که نمي خواهند منظور شما را بفهمند ، تلف نکنيد.اگر صحبت طرف مقابل منطقي است، پس جهت لجبازي بازخورد منفي ندهيمارائه بازخورد:

اسلاید 19: 19قرار دادن يک ساعت روي ميز کار( که نشان دهد چقدر از زمانتان صرف استفاده از تلفن مي شود)استفاده از سرويس هاي ويژه مثل انتظار پشت خطمتن را از قبل آماده کنيد و زماني که در مورد آنها صحبت کرديد، تيک بگذاريد و به مطلب ديگر بپردازيد ومطلبي را فراموش نکنيد.در هنگام صحبت تلفني لبخند بزنيد تا تن صدا گرمتر و صميمانه تر به نظر آيد.اگر به کسي قول داديد که بعداً با او تماس مي گيريد ، حتماً اين کار را انجام دهيد.استفاده از تلفن:

اسلاید 20: 20اگر دستگاه تلفن شما منشي تلفني دارد حداکثر تا 24 ساعت بعد از پيغام هاي گذاشته شده با آنها تماس بگيريد.اگر مي خواهيد پيغام بگذاريد حتماً در انتها نام و شماره تماس خودتان را بيان کنيد.پيغام هاي طولاني: از طريق em ailيا فکس ارسال کنيد.دست يابي به مسئول مربوطه: يعني حتماً بايد بدانيد که مشکل شما توسط چه کسي حل مي شود و با او صحبت کنيد.پيغام گذاشتن:

اسلاید 21: 21استفاده از فکس : پيام هاي طولاني.استفاده از em ail : (نياز به کاغذ نداريد و سريع است)استفاده از اينترنت: (استفاده از وب سايت ها براي کسب اطلاع از سازمانها، براي خريد و فروش محصولات، اگر پاسخ دهنده هستيد، سريعاً به سوالات پاسخ دهيد.)استفاده از تکنولوژي اطلاعات(IT):

اسلاید 22: 22هنگام نوشتن نامه خواننده را پيش روي خود تصور کنيد.برنامه ريزي کنيد که در نامه چه مي خواهيد بگوييد. کل نامه را بدون مکث بنويسيد. پس از اتمام نامه ، دوباره آن را بخوانيد.نامه را ويرايش کنيد و موارد اضافي را حذف کنيد.املاء و علامت گذاري ها را قبل از ارسال نامه کنترل کنيد.نوشتن نامه:

اسلاید 23: 231-صداقت 2- صراحت3- احترام متقابل سه مولفه مهم در برقراري رابطه عبارتنداز : 1-ارتباط غير کلامي : مانند ارتباط چشمي ، تن صدا، لمس( دست دادن و . . .) ، ژست و زبان بدن.2- ارتباط کلامي: مثل خواندن، نوشتن، گفتن و شنيدنانواع ارتباط عبارتنداز:

اسلاید 24: 24زبان بدن يک زبان باستاني است که در طي سالهاي مختلف به ما به ارث رسيده است و همه ما به صورت ناخود آگاه از آن استفاه مي کنيم و يا تحت تأثير آن قرار مي گيريم . اين زبان يکي از روش هاي برقراري ارتباط است و بخش هاي مختلف بدن در تحليل زبان عبارتند از: سر:سر تکان دادن( بالا و پايين) : نشانگر توافق.سر تکان دادن(چپ و راست) :دال بر مخالفت و بي علاقگي.گذاشتن دست ها زير چانه: حوصله اش سر رفته است.مالش انگشت اشاره به گردن( زير گوش): نشانه ترديد.نوازش چانه: نشانگر توجه.حرکت انگشت اشاره به زير چانه: شنونده ،حرف شما را باور ندارد.خميازه کشيدن: خواب آلودگي يا از بين بردن زمان.کج کردن سر روي شانه: نشانه دوستي و علاقمندي در برقراري ارتباط.زبان بدن يا B a d y la n g u a g e :

اسلاید 25: مالش چشم (با انگشت اشاره) : نشانه فريب و نيرنگچشم برگرداندن: نشانه گناه و دروغگويي.چشمان بسته و ابروهاي بالا برده: يعني به حرف زدن خود پايان بده.حرکت چشم به سمت بالا: کلافگي ، غضب و ناراحتي.نگاه مختصر به اطراف: خجالت.نگاه ممتد: علاقه زياد.نگاه خيره شديد: نشانه خلق تهاجمي و تهديد آميزبالا انداختن همزمان دو ابرو: مايلم با شما ملاقات کنم.چشمک: رمز و رازي وجود دارد.بالا انداختن يک ابرو: حرف شما را باور نمي کنمچشم ها:

اسلاید 26: 26تماس دست با بيني: موضوعي را کتمان مي کند.گرفتن بيني به سمت بالا: من برتر هستم، من بهتر از شما هستم.کج کردن بيني: حرکت دادن بيني به يکسو و نشانگر نفرت ، بيزاري و طرد است.بيني:

اسلاید 27: 27خنده زورکي: نشانه نداشتن صداقت.لب هاي سفت و جمع شده: دال بر تنش و عدم پذيرش.جويدن لب پايين و تکان دادن سر : نشانه خشم.انگشت اشاره عمود بر لبها: ساکت باشقلم به دهان: نشانه تمرکز فرد.دهان:

اسلاید 28: 28دست دادن محکم: نشانه شور و اشتياق و سلطه گريدست دادن شل: من صميميت را دوست ندارم.دست دادن با هر دو دست :راستي و صميميت زياد.دستهاي پنهان: مايل به گفتگو با شما نيستمدستهاي به روي زانو: گشاده رو و پذيرا.يک مشت پوشيده شده با دست ديگر: فرد خشمگين است اما سعي دارد آرام بماند.بازي کردن با حلقه ازدواج: علامت عصبي بودن و نشانه وجود مشکل در ازدواج.دست کشيدن در ميان موها: فرد نمي داند چه بگويد و ترديد دارد.دست ها:

اسلاید 29: 29يک پا روي پاي ديگر و تکان دادن پايي که در هواست: حوصله ام سر رفته است.انداختن پاها روي هم در ناحيه زانو: من بسيار آسوده خاطر هستم.نکته: اگر جهت انداختن پاهاي شاگردان به سمت در اتاق باشد يعني خسته شده اند و دوست دارند زودتر بروند.3. انداختن پا روي هم در ناحيه قوزک: من مودبانه در آرامش هستم.4. در حالت ايستاده يک پا را به پشت پاي ديگر قفل مي کند : فرد عصبي و ناراحت است.پاها:

اسلاید 30: 30خنده اجباري ( زورکي)لمس کردن صورت: مثل کشيدن گوش و ماليدن چشم.ماليدن چانه.ضربه زدن ريتمي با انگشتان.خاراندن گردن: درست در زير گوش.کشيدن يقه لباس.دست ها در جيب.مشت کردن دست.خارش بدن.پوشاندن دهان با انگشتانپاهاي بيقرارتغيير صدا و لحنشناسايي دروغگويي:

اسلاید 31: 31از نشانه هاي زير مي توان بهره برد که عبارتند از:چشم بر هم زدن دايم( تند تند پلک زدن) اشتباهات پي درپي بر روي کلمات و سخن گفتن لکنت وار.دغل کارانه خنديدن.شانه بالا انداختن و آه کشيدن.پرسشها را بسيار سنجيده و با فکر پاسخ دادن.براي تشخيص روراست نبودن:

اسلاید 32: نکته بسيار مهم: تفسير زبان بدن ، نبايستي به صورت مطلق و کلي انجام شود وتنها در صورت تحليل ساير حرکات بدن و داشتن پيش زمينه ذهني اوليه از فرد مي توان اين تحليل را انجام داد و نمي بايست تنها با مشاهده اين حرکت به هر فردي برچسب دروغگويي زد.روابط انساني عبارت است از فرايند برقراري ، حفظ و گسترش روابط هدف دار، پويا و دو جانبه در بين اعضاي يک سيستم سازمان اجتماعي مانند اداره ، کارخانه، مدرسه، آموزشگاه که با تأمين نيازهاي مادي و معنوي افراد سبب ايجاد تفاهم ، احساس رضايت و خرسندي متقابل کارکنان و کارگران با يکديگر شده و زمينه انگيزش و رشد يافتگي افراد را در جهت رسيدن به اهداف سازماني فراهم مي سازد.تعريف روابط انساني در سازمان:

اسلاید 33: 33شناخت خصوصيات رواني ، عاطفي و شخصيتي افرادشناخت تعاملهاشناخت ريشه تفاوتها و اختلافاتپيدا کردن راه هاي عملي جلب همکاريپيدا کردن راه هاي تشويق و تنبيه مناسب بين کارکنان با يکديگربه وجود آوردن محيط کار مناسب براي کارمندان و کارگران و . . . تقويت روحيه و کسب رضايت مندي افرادارضا و برآوردن نياز هاي منطقي کارکنان اعم از مادي و معنويبرقراري روابط عموميمطالعه و بررسي و يافتن شيوه هاي مديريت و رهبري در سازمانمهمترين هدفهاي روابط انساني در سازمان عبارتند از :

اسلاید 34: 34انعطاف پذيري :نظريات منطقي ديگران را به راحتي بپذيريماز تحميل نظرات خود به ديگران به شدت دوري کنيمصحبت هاي مثبت و منفي کارکنان را در کنار هم قرار داده و سپس قضاوت کنيمبه جاي توجه به ظاهر مذاکرات کارکنان ، به ريشه واصل آن توجه کنيم.2. نگرش مثبت نسبت به خود و ديگران3. گوش دادن فعال 4.گروه گراييشاخصهاي روابط انساني در سازمان :

اسلاید 35: 35فروش نرم : بهترين شيوه فروش است. در اين روش ابتدا در فرد احساس نياز ايجاد کنيد و سپس نياز را تأمين کنيد.فروش سخت : روش قديمي فروش است که طي آن خريدار تحت فشار قرار مي گيرد و مجبور مي شود تصميم بگيرد.برقراري ارتباط با هدف فروش :

اسلاید 36: 36اوراق داخل سازماني : شامل پرسشنامه ها ، اعلانات ، يادداشت هاي اداريجلسات و گرد همايي هاي دوستانه : شامل جلسات اعضاي گروه ، کنفرانسهاي فروش و جلسات معرفي محصولات جديدنشريات : شامل مجلات پر زرق و برق و خبرنامه هاي تهيه شده توسط کامپيوتر هاي روميزيرسانه هاي الکترونيک : شامل وب سايت ها ، اينترنت ها و ساير شبکه هاي الکترونيکرسانه هاي تصويري : شامل ويدئو ، تلويزيون مدار بسته و مولتي مديا استفاده از رسانه هاي مختلف در محيط کار و سازمان :

اسلاید 37: 37هرگز = 1گاهي اوقات = 2اغلب = 3هميشه = 4مهارتهاي خود را ارزيابي کنيد :گزينه اي که بيش از همه به تجربيات قبلي شما نزديک است را انتخاب کنيد و با خود صادق باشيد : گزينه ها پيام درست را در زمان مناسب و دقيقاً به شخص مربوطه منتقل مي کنيم1.قبل از انتقال پيام به دقت در مورد نحوه انتقال آن فکر مي کنم2.اعتماد به نفسم را نشان مي دهم و مطمئن صحبت مي کنم3.4از گرفتن باز خورد در مورد نحو? ارتباط خود استقبال مي کنم.5به دقت گوش ميکنم و قبل از پاسخ دادن از درک صحيح شنيده هايم مطمئن مي شوم.مهارتهاي خود را ارزيابي کنيد

اسلاید 38: 386. هنگام قضاوت در مورد ديگران کليه تعصبات و پيش داوريها را کنار مي گذارم.7. هنگام برخورد با ديگران رفتارم مؤدبانه و حاکي از حس همکاري است.8. براي دادن اطلاعات مورد نياز به کارکنان وقت مي گذارم.9. از جلسات تک به تک براي بازنگري عملکرد و مربي گري استفاده مي کنم.10. براي پي بردن به نظرات کارکنان و نحو? پيشرفت در کارشان از آنها سئوال مي کنم.11. چکيده کليه اطلاعات لازم براي انجام يک کار را در اختيار کارکنان قرار مي دهم.12. از تکنيک هاي حرفه اي مکالمات تلفني براي ارتباط بهتر استفاده مي کنم.13. از کليه رسانه هاي الکترونيک موجود براي برقراري ارتباط استفاده مي کنم.14. آيين نگارش را در کليه ارتباطات کتبي داخل و خارج سازمان به کار مي بندم.15. در جلسات مذاکره ، مصاحبه ها و تحقيق از يک سيستم يادداشت برداري اثربخش استفاده مي کنم.

اسلاید 39: 3916. قبل از نهايي کردن نامه ها و اسناد مهم تأثير آنها را بر روي منتقدين قابل اطمينان تست مي کنم.17. از تکنيک هاي تند خواني براي افزايش سرعت انجام کارها استفاده مي کنم.18. متن سخنراني را به دقت آماده و قبل از ارائه روي آن تمرين مي کنم.19. نقش فعال و کاملاً آشکاري در آموزش هاي درون – سازماني بر عهده مي گيرم.20. برنامه ريزي مراسم مهمي مانند کنفرانسها را در حد استاندارد هاي حرفه اي انجام مي دهم.21. براي قبولاندن نقطه نظرات خود از قوانين ((فروش نرم)) و ((فروش سخت)) استفاده مي کنم.22. با آگاهي کامل از موضوع و نيازهاي طرف مقابل در جلسات مذاکره حاضر مي شوم.23. گزارش هاي خود را درست ، خلاصه ، واضح و با ساختار هاي مناسب تهيه مي کنم.24. قبل از ارائه طرح پيشنهادي به طور کامل در مورد آن تحقيق مي کنم.25. سعي مي کنم نحو? واکنش کليه مخاطبان ذي ربط را نسبت به سازمان درک کنم.

اسلاید 40: 26. به اين نکته توجه دارم که وجود مشاورين ورزيده چطور مي تواند براي بهبود روابط عمومي مؤثر واقع شود.27. با خبر نگاران و ساير کارمندان رسانه ها روابط حسنه برقرار مي کنم.28. کارهاي تخصصي از قبيل طراحي را به دست متخصصين واجد شرايط مي سپارم.29. توضيحاتي که به مؤسسات تبليغاتي مي دهم مبتني بر اهداف روشن و تعريف شده کاري هستند.30. برقراري ارتباط منظم با کارکنان را در اولويت قرار مي دهم.31. بازخورد هاي کارکنان و ديگران را مي گيرم و نسبت به آنها واکنش مثبت نشان مي دهم..32براي ارتباطات، استراتژي مشخصي دارم و فعاليتها را بر اساس آن کنترل مي کنم.

اسلاید 41: 41امتياز 64 – 32 : ارتباطات شما مؤثر يا کافي نيست. به بازخوردها توجه کنيد و از اشتباهات خود درس بگيريد.امتياز 95 – 65 : عملکرد ارتباطي شما گاه خوب و گاه ضعيف است. نقاط ضعف خود را برطرف کنيد.امتياز 128 – 96 : شما بسيار خوب ارتباط برقرار مي کنيد. اما به خاطر داشته باشيد که هرگز نمي توانيد بيش از اندازه ارتباط برقرار کنيد.تجزيه و تحليل :

اسلاید 42: 42در پايان از توجه شما متشکریمدفترمدیریت مطالعات وبررسیها

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید