علوم مهندسی معماری و عمران

فرهنگسرا داخلی و خارجی

farhangsara-dakheli

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگسرا داخلی و خارجی”

فرهنگسرا داخلی و خارجی

اسلاید 1: ثمین احمدینمونه موردی فرهنگسرای داخلی و خارجی

اسلاید 2: فرهنگسرا، در چشم اندازی معمارانه، از جمله فضا هایی است كه معمار به لحاظ نوع كاربری، با حداقل محدودیت روبه رو بوده، می تواند به مانور هایی خلاقانه بپردازدفرهنگسرای دزفول

اسلاید 3: مجتمع فرهنگی سینمایی ( فرهنگسرای) دزفول یکی از شاهکارهای معماری ایرانی است. توسط معمار بزرگ ایرانی فرهاد احمدی که در سال67 شروع به ساخت کرد و در سال 1372 ساخت آنبه پایان رسید.

اسلاید 4: مساحت زیر بنای این مجموعه حدود پنج هزار متر مربع است.مساحت محوطه آن حدود ده هزار متر مربع می باشد..اسکلت ساختمان تر کیبی از فولاد و بتن مسلح می باشد

اسلاید 5: نمای داخلی: سیمان سفید،کاشی، سنگ می باشد.نمای خارجی: آجر ، سیمان سفید،کاشی، سنگ سفید و سنگ رنگی است.

اسلاید 6: طراحی این مجموعه ی بی نظیر با معماری مدرن و با الهام گیری از معماری سنتی دزفول با درکی جهانی ، ساخته شده است برای سازمان دادن فضا و طرح جزئیات از هندسه ناب و ترفندهای معماری سنتی کمک گرفته است.

اسلاید 7: این مرکز فرهنگی سینمایی از 4 بخش متمایز تشکیل شده که به ترتیب اولویت و اهمیت به شرح زیر است: اول-بخش ارائه آثار شامل 2 تالار کوچک و بزرگ نمایش، فضای انتظار و صحنه نمایش نمایشگاهها.دوم-بخش اطلاعات : شامل کتابخانه و اطلاع رسانی. سوم-بخش آموزش : شامل دو مدرسه هنری که شامل هنرهای سنتی و هنر های تصویری می باشد.چهارم-بخش خدمات : شامل فرشگاه ها،چایخانه سنتی،نمازخانه،فضاهای عمومی جهت گردهمایی هنرمندان و هنردوستان.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید