کسب و کار مدیریت و رهبری

فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت

sazman-hai-mahli

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت”

فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت

اسلاید 1: فصل نهم : شوراهای اسلامی تهیه و تنظیم :استاد راهنما:

اسلاید 2: 3شناسایی فلسفه و اهداف تشکیل شوراهای اسلامی1آگاهی از نقش شوراهای اسلامی2آشنایی با حدود و وظایف شوراهای اسلامی3اهداف کلی :

اسلاید 3: 4فلسفه تشکیل شورا :شورا از ریشه دارترین اصول عرفی و مقررات سنتی و از بارزترین شیوه های عقلایی در زندگی جمعی است . قدیمی ترین شیوه های مدیریت در زندگی اجتماعی انسانها کرده ای از نظام شورایی را به همراه دارد ، حتی مستبدترین حکومتها سعی برآن داشته اند که با استفاده از شورا از یک سو مردم را قانع و وادار به سکوت کنند و از سوی دیگر از حجم اشتباهات مبتنی بر خودکامگی ها و خود محوری ها بکاهند .عمده ترین نقطه عطف ها و تحولات اساسی در تاریخ زندگی انسانها وقتی رخ داده که انسان از پوسته خودمحوری و تکروی و خودکامگی بیرون آمده و از جمع و فکر جمعی حرکت را آغاز کرده است .

اسلاید 4: 5در مقدمه قانون اساسی آمده : هدف از حکومت رشد دادن انسان در حرکت به سوی نظام الهی است تا زمینه بروز استعدادها به منظور تجلی ابعاد خداگونه انسان فراهم آید .قانون اساس فراهم آوردن موجبات مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی خویش را از جمله وظایف دولت جمهوری اسلامی می داند .اصل ششم قانون اساسی : امور کشور بایستی به اتکاء آراء عمومی اداره شود .اصل هفتم قانون اساسی : شوراها به عنوان ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور معرفی می گردند .اصل یکصدو پنج قانون اساسی : تصمیمات شوراها نباید مخالف موازین اسلام باشد . اصل یکصدم قانون اساسی : قانون تشکیلات شوراهای اسلامی که تعیین شرایط انتخابات را برعهده دارد ، اعتقاد و تعهد به اسلام را به عنوان پایه عمل به این ضایطه از شرایط انتخاب شوندگان قرارداده است .اصل نهم قانون اساسی : هیچ شورایی نمی تواند به نام حفظ مصالح منطقه تحت عنوان مقتضیات استان و نظایر آن یکپارچگی ارضی و تمامیت قلمرو حاکمیت دولت جمعوری اسلامی ایران را خدشه دار کند و یا زمینه های تجزیه را فراهم آورد .اصل یکصدو دوم قانون اساسی : در این اصل از شورای عالی استانها نام برده شده است .

اسلاید 5: 6

150,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید